Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • lenox

    veterán

    válasz Viszlát #60817 üzenetére

    Ertem, hogy kivaloan tudod fikazni, en is tudnam, meg gondolom mindenki. Elegansan le is lehet szarni, es akkor nem nezel ki fikamesternek.

    Miért is kellene nekem bemondásra elhinni, hogy valóban ez a probléma és nem marketing stratégiai, vagy egyéb üzletpolitikai döntések következményei ezek, esetleg koncepciós limitáltság, hozzá nem értés?

    Egyik nem zarja ki a masikat, de azt nem ertem, hogy akar elhiszed akar nem, hogy az adblokkolas problamat okoz, miert erzed fontosnak, hogy mindenkepp valami hibat talalj, amibol azt a kovetkeztetest tudod levonni, hogy valaki hulye. Ennek mi ertelme van? Miert nem mondjuk megvonod a vallad, hagyod a blokkolast, es kesz? Jobb erzes azt mondani, hogy a marketinghez is hulyek, az uzlethez is hulyek, es ugy altalaban mindenhez?

Új hozzászólás Aktív témák