Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Viszlát

    addikt

    válasz lenox #60814 üzenetére

    Degradálni?

    Olvastad a szóban forgó cikket? Már a cím is hatásvadász és manipulatív, a tartalomról nem is beszélve. Oké, a kommunikáció sosem volt erősség, a bratyizós "egy nagy család vagyunk" dologgal mindig is kilógott a lóláb. Eleve egy profitorientált cégről van szó, termékekről, ügyfelekről és felhasználókról, egy ilyen felállásban a felhasználói viselkedést megjelölni szinte kizárólagos okként a mélyrepülésért szvsz egyenesen gusztustalan. Működik persze valamilyen szinten, de tényleg úgy gondolod, hogy ez a helyes módja egy cég vezetésének?

    Nyilván lehet beszélni a bajokról, de tegyük ezt tárgyilagosan, nem ujjal mutogatva. Miért is kellene nekem bemondásra elhinni, hogy valóban ez a probléma és nem marketing stratégiai, vagy egyéb üzletpolitikai döntések következményei ezek, esetleg koncepciós limitáltság, hozzá nem értés?

    Amit Monti pedzeget a fórummal kapcsolatban az már nagyon régen így van, ha ezt én mezei felhasználóként fel tudom fogni, akkor miért nem történik semi a döntéshozó(k) oldaláról? Legalábbis már 10 évvel ezelőtt is elköhögött pár akkori fejes infókat a megtekintések fórum felőli arányáról (80% fölött amennyiben jól emlékszem). Ha van egy termékem amivel reklámbevételt tudok termelni, de ez függ egy másik termék funkcióitól, felhasználói szokásaitól akkor értelemszerűen oda koncentrálok, tolom a fejlesztéseket, nem évekig tartó ígérgetésekkel hitegetve a népet amikből nagyrészt nem valósul meg semmi, vagy csak sokévnyi kínlódás után. Mindezt úgy, hogy a felhasználók megoldják a nem technikai működtetést maguk között, ingyen és bérmentve, még úgy is, hogy rengeteg a kiskirályságszerű megnyilvánulás irányukban, mint például a problémát taglaló cikkhez tartozó topic bezárása, mert csak.

Új hozzászólás Aktív témák