Új hozzászólás Aktív témák

  • Fel

    addikt

    Üdv mindenkinek!

    Szánom, bánom bűnömet :B , de ez az epizód tetszik... az U2 óta az első nfs, amiről ezt el tudom mondani. A "korbán" után ez sokkal jobban sikerült.
    Az irányítást még szokni kell a TDU után, de haladok... (bár úgy érzem a speed challenge-ek, és vadhajtásaik lesznek az idegtépők számomra). Örvendetes, hogy lehet itt is kuplungolni, és az eredménye ugyanaz mint a tdu-ban (jobb gyorsulás).
    Időtartamra is sokkal hosszabbnak tűnik, mint a carbon, uh respect egyenlőre a Pro Streetnek... a demó után sokkal rosszabbra számítottam.
    A jelenlegi kedvencem a drag mód, GTO-val. Egyébként fel lehet gyúrni a teljesítményt 1000LE fölé? A Vipert nem sikerült, pedig azt gondoltam abból sokat ki lehet hozni.

    Akik már jobban elmerültek benne, ajánljatok már vmi kocsit grip módra, mert a jelenlegi Skyline-nal kicsit szenvedős a dolog... rápróbáltam korábban már a 240sx-re és a szilvikére is, de egyik se jött be igazán, ezért gonoltam váltok awd-re, de ez a skyline így egy zabolázatlan fenevad. Lehet, hogy a futóművet állítom be rosszul, mert marhára alulkormányzottan viselkedik. Kanyar után, kigyorsításkor csúszok ki, de nagyon. A camber toe-t jobbra rakom kicsit - ahiszem ez a negatív, azaz a toe out, de lehet, hogy keverem. (Egyébként tök aranyos, hogy el van magyarázva benne, hogy mit segít a toe in ill a toe out, csak utána a beállításnál nem derül ki, hogy a negatív az out vagy in)
    Ha valaki tud akkor segíthetne ebben :U

    Még egy pár kép:
    Viper GTS, alig használt, eladó... kép1 kép2 kép3
    ...na de tényleg, az első futamom volt vele :B

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés