- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- hcl: Kelj fel komám, ne aludjál
- bambano: Bambanő háza tája
- Gurulunk, WAZE?!
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Geri Bátyó: B550 szűk keresztmetszet, de mi és miért?
- Szoszo94: Xiaomi Mi Router 3G - Padavanra fel!
-
LOGOUT
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
RJ45
tag
válasz
macilaci78 #84499 üzenetére
Gázzal van az elektromos Socco-nál gond nem? A csúsztatott kuplungot nem tudja utánozni, csak van egy pont ahol bekapcsol a hajtás és ott így kvázi ránt egyet, ami csúszósabb úton halál xar lehet.
-
macilaci78
nagyúr
Most láttam egy Super Socco cafe racer kismotort a Hungárián. A Mester utca előtt vettem észre és kb a HÉV állomásig figyeltem. Hát, a hídon felfelé neki is elfogyott a lelkesedése...
-
RJ45
tag
válasz
Zoli bácsi #84495 üzenetére
Én is csak pár házilag fényezett vidéki romot láttam, meg leélt munkagépeket. Olyat nem, amire lecserélném a Jog-ot. Ami újszerű az viszont mind 4T.
-
teleahocipöm
senior tag
Hogy tudnám ellenőrizni, kimérni a Dioban a CDI-t, hogy jó-e? Ha már úgyis lebontom a burkolatot a karbi leszereléshez ezt is ellenőrizném.
-
Zoli bácsi
őstag
2T Libertym volt egy rövid ideig.
Nem próbáltam mit megy, de mikor hoztam haza, feleségem jött utánam a kocsinkkal, és itthon mondta hogy az Ignis órája szerint nagyjából a 70-et töröltem vele végig.
Nem csont gázon, és fülre sem erőlködött....
Sajnos vázsérült volt, el kellett adni, azt mondta a szerelő, nincs az az isten, hogy az én súlyommal (135 voltam) kihúzza a vázat, és azt használom. Eladtam alkatrésznek, egy új 125-öst vettem ugyanebből a típusból, most az van.
Szerintem egy 2T Liberty, Scarabeo menne, és a kereke is nagy. Amivel még mentem, és vitte a hab testemet..A Piaggio Typhon típus. Ennek kicsi a kereke, de széles, ballonos. Ez is kedvelt, sok fut.
Sok sikert amúgy, én évekig nézegettem a használt piacon, mégis átvágtak....Vagyis nem figyeltem eléggé, fogalmazzunk úgy.
Legnagyobb gond szerintem, hogy ezekkel a környezetvédelmi normákkal agyonvágták az "élhető" 50-es motorokat, indokolatlanul megdrágultak az új gépek, ezek a használtak piaci árát is emelik. Ehhez hozzávágva hogy nincs műszaki vizsga, magyarán semmiféle ellenőrzés, az olasz kereskedések beszámított ledobott robogóit ellenőrizetlenül ömlesztik dolgos honfitársaink az országba, majd kikozmetikázva emészthető km óra állással hirdetik..
Én nem irigylem aki használt robogót keres. Hozzáteszem, biztos van jó vétel, gondos tulaj. Én egy könyvet tudnék írni, használt motor-autó vásárláskor mivel próbáltak megetetni eddigi életemben..... -
teleahocipöm
senior tag
válasz
BLUE TORNADO #84492 üzenetére
Köszi! Megnézem, úgyis karbi leszedését terveztem, csak erőt gyűjtök reméltem, hogy hidegben nem kell már szerelnem
-
RJ45
tag
válasz
Zoli bácsi #84490 üzenetére
Mondták, hogy gyengébb a 4T, de hogy végsebességre is ez új. Gondoltam naivan úgy gyengébb, hogy az áttétel miatt a vége attól még minimum ugyanaz, biztos megoldják a nagyobb kerékkel.
Ez a Jog, ami van nekem ez feleslegesen erős. Szinte sosem húzom rendesen meg a gázkart, mert ha picit hátrébb ülök az ülésen elemeli az elejét. Csak ez 60-nál letilt. Gondoltam jó deal, hogy cserébe örök élet és hagytam gyárin mindent.
Hát ez most elvette a kedvem a nagy kerekűtől.Honda C50? Hátszéllel? Az se?
Akkor mi az, ami megy is és nagyobb a kereke
2T Scarabeo és ennyi?
-
BLUE TORNADO
senior tag
válasz
teleahocipöm #84491 üzenetére
Nézz már rá a membránra is
-
teleahocipöm
senior tag
Ma kipróbáltam a Honda Diot és valami még nem kerek :/ hidegen elsőre beindul, de mintha a szívató nem működne, (tegnap melegebb volt és működött a szívató, és a gázt is jól vette) alapjárat jó, de alig reagál a beállításra, teljes gázon terhelés nélkül nem pörög ki, menet közben kb. 2/3 gázig van némi gyorsulás, tovább húzva megtorpan. Lejtőn telefele 55-nél teljes gázt húzva úgy megtorpant, mintha fékeztem volna. Hosszú enyhe emelkedőn meg lelassultam 30-ra. Eddig csak esős időben csinálta ezeket.
-
Zoli bácsi
őstag
Ahogy én tudom, gyárilag fojtással kb 45 km/h.
Fojtás nélkül 55 km/h, esetleg kicsit több.
Gyártó sem hülye, egyszerű, könnyen kiszedhető fojtást tesznek bele, úgy tudom ennél a típusnál a kipufogóban van fojtás, és a variátorban egy fémgyűrű, könnyen eltávolíthatók, szerintem legtöbb műhely ezres szerviznél kiveszi automatikusan.
Hogy 60-70-et menjen, oda valami tuning variátor kellene, meg talán a kipufogó csere.
Szerintem nem éri meg, ha 70-et akarsz egy robogótól, eleve kétüteműt vegyél, azok alapból tudják.
Fojtás nélkül jobban pörög, de ésszel használva azért szerintem nem kell ezen aggódni, nem hiába több ország postája is ezt a típust használja.
Azért 70Km/h nem egy ötvenes 4T motornak való, típustól teljesen függetlenül.
Véleményem szerint azért az 55km/h sebességet, amit gyári állapotban fojtás nélkül tud, azt tartósan elviseli. (Gyártó is tudja hogy koppon használják)
Mindenesetre azt mondom, arra kell használni, amire való, egy 50-es 4T robogó a gazdaságos poroszkálásra lett kitalálva. Persze tisztában vagyok vele, hogy eltapossák szinte vele az embert. Ha több kell, és csak erre van jogsi, akkor régebbi kétüteműt kell keresni, jobban ugrik, több a vége. Ha van jogsi, vagy megcsinálnád, akkor egy 125-ös kell, hatvanig-hetvenig megy mint az ördög (ötveneshez képest), és alig több a fenntartása. -
RJ45
tag
Egy fiatal (max 5 éves) 50-es 4 ütemű Liberty gyári állapotban mennyit megy? Hogy vannek ezek megfojtva, kipuf csere is kell, hogy menjen 60-70 között?
Mennyire nyírja ki magát fojtás nélkül? -
nyogo83
Topikgazda
Erdekes. Akkor a termosztat jo, a jeladot az ellenallas/fok specifikacio alapjan konnyen letudod csekkolni.
Ami meg eszembe jutott, hogy nincs-e veletlenul masik nyitasi homersekletu termosztat a tipushoz.(ahogy neked is eszedbejutott, hogy esetleg nem europai modell).
Nekem volt korabban egy Malaguti Madisonom, amibe lehetett kapni olyan termosztatot ami 75 korul kezdett nyitni es 82-3 korul volt fullra nyitva, meg olyat ami 82 korul kezdett nyitni es 90-nel volt full nyitva.
Utolag voltam mar csak en is okos, mert nem volt jelolve az alkatresznel amikor rendeltem. Mindig visszahult a viz 20 fok alatti idoben. Akkor jartam utana es vettem a masikat, azzal mar telen nyaron fixen beallt a homerseklet es nem melegedett tul se. Elvileg Olaszorszagbanban a masik fajta termosztattal hasznaljak(onnan rendeltem az alkatreszeket hozza mindig).Aztan az is elofordulhat, hogy csak egyszeruen ennyire jo a hutese ha nincs nagyon gyotorve.
-
teleahocipöm
senior tag
válasz
BLUE TORNADO #84479 üzenetére
Sima fater csatlakozó, semmi extra. Nem mertem hagyományos sarut rárakni, mer azt gondoltam az eredeti esetleg nagy áramerősség miatt ilyen kialakítású.
Az a lényeg, megvagyok és működik, az összeszerelés végeztével rögtön beindult. A beszerelés azért nem volt egyszerű, mert a jeladó beleért a lendkerékbe, állítani nem lehet rajta, úgyhogy a régiről levettem és átforrasztottam, még szerencse, hogy korábban vettem egy akkubankos forrasztót
.
Ráadásul a 5-ös csatlakozó összedugva a motorban lévővel, szinte magától szétcsúszott, ki kellett piszkálnom az összes muttert és összenyomkodnom, hogy szoruljon a fateron.A lényeg, hogy olcsó volt a Hona Dio generátor állórész, de utómunkát igényel, milliméterre ki van számolva a kábelköteg hossza, úgy hogy a motorban lévő csatlakozót is lejjebb kell igazítani jócskán. Ja és a jeladó, vagy még felszerelés előtt le kell csiszolni az érzékelőből vagy a régit át kell rakni.
-
teleahocipöm
senior tag
válasz
szabcsab #84477 üzenetére
Nem pont ilyen, nem tudom a csatlakozóházba rögzülne-e. Mindegy átforrasztottam és húztam rá zsugorcsövet, ugyan ezt megcsináltam a test csatlakozónál is, egyébként a 5-ös csatlakozóházban is ilyen béna volt a krimpelés, de azt már csak akkor vettem észre, amikor már beszereltem..
-
Rivaul
addikt
15 évet állt. A száraz üzemanyagcsőre töltöttél, abba viszont levegő buborék keletkezett. Így "körbe" kell azt járnia a benzinnek. Lecsorog annyi állás közben hogy elinduljon, de ahhoz nem elég hogy menj vele mert percek alatt megeszi. Vedd le a csövet és töltsd fel akár fecskendővel, akár óvatosan kézzel. Nézd végig hogy ne maradjon benne buborék. Utána jó lesz. Sok ilyen letett motort vettem már, ez rendszeres gond.
-
fanci
tag
Sziasztok!
Boldog tulajdonosa lettem egy suzuki sepia robogónak, a motor 15 évet állt, benzint, olajat cseréltem benne a motor szépen, egy rúgásra indul. Alapjáraton szépen elketyeg de ha elindulok 50méter után szép lassan leáll, mintha elfogyna a benzin,kb két perc után indítható újra majd 50 méter után ismét leáll. Volna tippetek hol keressem a hibát? A kipufogó picit kifuj a motorblokk csatlakozásnál de nem hinném hogy ennek köze lehet hozzá. -
Tamás9x
őstag
válasz
BLUE TORNADO #84478 üzenetére
Ez egy sima reteszelősaru. Bármiylen komolyabb villanyboltban van belőle. De sima saruval is helyettsíthető, csak jó legyen a méret és mehet rá zsugorcső, hogy ne csússzon szét.
-
BLUE TORNADO
senior tag
válasz
teleahocipöm #84474 üzenetére
Szerintem jónak kell lennie sima csúszósaruval is. A kani ellendarabját esetleg le tudnád fotózni?
-
szabcsab
csendes tag
válasz
teleahocipöm #84476 üzenetére
-
teleahocipöm
senior tag
válasz
tothferenc #84475 üzenetére
Köszi, valószínűleg ez lesz, mert égen földön nem találok ilyen sarut, csak az "normál" van.
-
tothferenc
aktív tag
válasz
teleahocipöm #84474 üzenetére
forrassz rá és zsugorcső. én ilyenkor azt szoktam, ha nincs csere sarum.
-
teleahocipöm
senior tag
Hogy lehet leszedni a csatlakozóházat a saruról, egyszerűen már ott tartok, hogy levágom a f..ba, ez a önindító csatlakozója de nagyon sz..rul van krimpelve, szigetelés meg nuki, fél centire kilátszik a rézdrót
KTMHobby3
Köszi, úgy néz ki, hogy nem lesz toldásra szükség, miliméterre ki van számolva a vezeté :/ -
KTMHobby3
tag
válasz
teleahocipöm #84466 üzenetére
-
hugi0
őstag
válasz
KTMHobby3 #84460 üzenetére
Ma reggel elindultam (Bp. 3. ker.) az elso rendezvenyre (-8°C) de sajnos a vizhofok nem ment 65°C fole a varosban.
Igy mikor elertem a varos masikfelebe, ugy dontottem nem megyek tovabb.
Ha 6. fokozatban kostans 6500-7000RPM el haladok, felo hogy vissza hult volna a viz 45-50°C-ig (joval nagyobb menetszel).
Az pedig az olaj viszkozitasanak nem kedvez uzem kozben.Ezzel a franya vizhofokkal tavaly telen is kuzdottem, alig melegszik fel.
Valoszinuleg a gyarto ugy tervezte ezt a modelt, hogy csak a "nyuszik" veszik es nem terveztek 10°C os homerkseklet alatti hasznalatra.
- nyaron a kanikulaban, meg varosban is csak nagy ritkan kapcsol be a ventillator.
Az elmult 2 nyaron 1X vettem eszre, hogy beindult. -
teleahocipöm
senior tag
válasz
BLUE TORNADO #84467 üzenetére
Így jártam én is, a féknyeregben dugót cseréltem, de még én sem tudta kipróbálni, mert közben más is hiba is előjött. Ha nem sérült a dugó, akkor tisztítás után visszarakhatod, az enyém sérült volt.
-
BLUE TORNADO
senior tag
Sziasztok!
A motor kapott elől új fékbetéteket kb 2 hete, azóta nem mentem a motorral. Ma próbáltam volna arrébb tolni, viszont olyan szinten szorul az első kerék, hogy konkrétan húzni kellett a motort. Szétszedtem a féket, a dugattyú abszolút nem jár benne. Nagy nehezen kinyomattam belőle. A gumi karmantyúk szemrevételezés alapján jók, a mocskot kitakarítottam belőle, mégis szorul. Szerintetek? -
KTMHobby3
tag
válasz
teleahocipöm #84464 üzenetére
Teljesen érthető amit írsz, én is így csinálnám. Ha meg működik, akkor érdemes toldani.
nyugo83
Tökéletes megoldás vastagabb vezetékekre, van nekem is ilyen itthon, csak nem jutott eszembe. Mióta ledesítettem a motoromat, csak forrasztani tudom zsugorcsővel, mert 0.5-ös huzal bőven elegendő a kis áramok miatt. Kivéve a gyújtást, mert ott vastagabb vezetékek vannak, ahhoz jó lenne. -
teleahocipöm
senior tag
válasz
KTMHobby3 #84458 üzenetére
Azért gondoltam saruzásra, mert ha rossz az állórész csak vissza kellene küldenem, ha meg már megvagdostam a vezetékeket nem lesz lehetőségem rá. Oké, hogy lemérem az ellenállásokat, de a leadott feszültséget, csak működésközben tudom mérni.
nyogo83
Nekem csak ilyen van, ez roppantós, ebben nincs forrasztóanyag és lehet ez is kicsi lenne a vezetékekhez
Amikor ezt vettem nem volt forrasztós toldó. -
nyogo83
Topikgazda
Amugy aki annyira nem jartas a forrasztasban, illetve konnyebb toldasi megoldasnak tudom ajanlani ezeket a fajta toldokat [link]
Hirtelen csak itt talaltam peldanak, de lehet eleg sok meretben kapni, illetve masabb kinezetben is.A kabelt megblankolva beletolod hogy atfedesben legyen a ketto a csovon belul, fogoval finoman osszenyomod az ongyurut. Aztan ongyujtoval melegitve osszeforr a ket kabel, valamint a muanyag so is vizmentesen razar, mint a zsugorcso. Kevesbe maceras, mint a zsugorcsovezes/forrasztas, gyorsabb vele melozni.
Olyankor szoktam hasznalni ilyet, ha nem nagyon megoldhato normalisan a forrasztas(nincs aram, vagy nincs nalam forraszto paka). -
KTMHobby3
tag
válasz
macilaci78 #84459 üzenetére
Egy motorosnak az alapvető követelmény.
-
KTMHobby3
tag
Ez egy "flúgos" futam, olyan mint a Dakar rally, csak mopedekkel, ami igen megnehezíti a versenyt. Alaposan fel kell rá készülni, nem csak a motorral, hanem fizikailag is hogy egyáltalán végig tudjon menni valaki a távon. Egy kezdőnek már az is dicsőség ha megcsinálja a távot. Több barátom is készül az idei versenyre, már elkezdték a motorok építését.
-
KTMHobby3
tag
válasz
teleahocipöm #84457 üzenetére
Ne saruzd, hanem forraszd direktbe a toldást zsugorcsővel. Örökös lesz, mint a szegénység.
-
teleahocipöm
senior tag
Megjött a generátor a Diohoz és 15 centivel rövidebb a kábelköteg rajta
valahogy éreztem hogy nem fog stimmelni valami... ez így nem fog elérni a csatlakozóig. Most vagy levágom a régiről az egész kábelt és átrakom az újra vagy csak 15 cm-t vágok le, megsaruzom és összetoldom az újjal, a gerjesztő tekercs kábelével leszek gondban ahhoz nincs sarum.
-
hugi0
őstag
Sziasztok !
Tud valaki valamit errol ?
A multjarol vagy jovojerol ?
- vagy ismer valaki valakit aki reszt vett a buliban ?Szeretnek reszvevoje lenni a kovetkezonek !
-
Zoli bácsi
őstag
válasz
macilaci78 #84449 üzenetére
Ku..a irigyellek, én valami magas épület tetején voltam, és úgy éreztem le fogok esni....
(Komoly)
Mázlisták meg Simsont glancolnak...... -
mumtaz
senior tag
válasz
macilaci78 #84451 üzenetére
Verhovina? Kétgangos Komar?
-
-
nyogo83
Topikgazda
válasz
macilaci78 #84449 üzenetére
Fotelpszichologus: tudatalatt minden vagyad egy Simson, mert eddig kimaradt az eletedbol
-
macilaci78
nagyúr
Egy Simsonnal álmondtam. Pontosabban azt álmodtam, hogy milyen jó lenne újra elővenni a régi Simsonom, kiglancolni, rendbetenni és újra azzal csapatni a modern, rendszámos nagyrobogóm helyett.
Sose volt Simsonom, mégcsak nem is ültem rajta és rendszámos nagyrobogó sem, de az legalább tervben van.
Ki érti ezt? -
-
-
Extremex
tag
válasz
sityupityu #84444 üzenetére
Elvileg levannak korlátozva.
Mondjuk lehet nem fojtásnak hivják 🙂 -
-
Extremex
tag
Sziasztok!
Van egy Z-tech Z27 elektromos robogóm.
Az lenne a kérdésem hogy valaki tudja-e hogy a fojtást hogy lehet kivenni belőle? -
suste
veterán
válasz
sityupityu #84435 üzenetére
De egy kisebb hullám a dobon és közepes terhelésnél is hamar kinyíródhat. Vagy elég egy anyagleválás is a dobon. Mindegyik javítható egy kis polírozással.
De a szíj kinézete sokat elárulhat, hogy hol a hiba... -
NYPD
aktív tag
válasz
sityupityu #84435 üzenetére
Fú, meg nem mondom most, hogy milyen van benne. Pénteken megyek a szerelőhöz, megírom majd.
-
-
KTMHobby3
tag
válasz
teleahocipöm #84433 üzenetére
Ez nagyon baráti ár, még tartaléknak is megéri. Amint korábban írtad a gerjesztő tekercs és a test között nem mértél semmit, ez azt jelenti hogy szakadás van a tekercsben. Ilyennel én is találkoztam, nekem sikerült megjavítanom. Ha ennyi pénzért kaptam volna újat, neki se álltam volna a javításnak.
-
RJ45
tag
-
nyogo83
Topikgazda
válasz
teleahocipöm #84430 üzenetére
Nezd a jo oldalat, megse volt felesleges kiszerelni
-
teleahocipöm
senior tag
Úgy néz ki, hogy gerjesztő tekercs vezeték (piros kőrrel jelezve) és az állórész test része között nem mérhető semmi, a tekercsen semmi hiba nem látszik.
A világítótekercs ellenállása 4 Ohm, de sokszor csak felvillant egy szám és nulla lett a vége.
A többi tekercs ellenállása jó, de végül is tökmindegy, mert vehetek egy új generátor állórészt. -
NYPD
aktív tag
Sziasztok. Egy átlagos, nem kevlár szíj mennyit megy el? Az enyémben most van kb 2300 km körül, de megint érzem, hogy rángat, darál, stb. Megéri a kevlár?
-
teleahocipöm
senior tag
válasz
nyogo83 #84427 üzenetére
Köszi! Asszem későn kérdeztem rá, már kiszereltem, mert egyáltalán nem indult, elfogyott a maradék szikra is. 6 tekercs van és lövésem sincs melyik melyik, de végig mérem mind. Valamelyik nap még szerelés előtt indult, összerakás után már nem. Azt hittem a jeladón lesz valami repedés és beázik, de sértetlen.
-
nyogo83
Topikgazda
válasz
teleahocipöm #84426 üzenetére
Az alloreszrol konnyen kiderul, ha nincs a toltesed rendben, illetve a vilagitasod.
Toltes tekercsnek (ami a fesszabalyzoba megy), 0.4-1.0 Ohm koruli ellenallasnak kell lennie.
Vilagitas 0.2-0.8 Ohm.
Gerjeszto tekercs 350-900 Ohm korul van, ha ezen mersz egy csucsfeszultseget, akkor 100V korul kell lennie.
Gyujtasjeladonak 50-200 Ohm koruli ellenallasa van es legalabb 0.6-0.7V koruli csucsfeszultsegu jelet kell generalnia. Ezt egy normalisabb, csucsfeszultseget is merni tudo multimeterrel ki lehet merni, inditozas kozben. -
teleahocipöm
senior tag
Hogy lehet megállapítani a generátor állórészről és a jeladóról, hogy jók-e?
-
Szajo
őstag
válasz
Rivaul #84378 üzenetére
Na most volt időm tegnap kinlódni vele, megint nem indult akármit csináltam, kivettem a gyertyát (benzines volt) befújtam egy kis féktisztítót majd első rugásra indult
Kicsit hebegett habogott majd gázadásra le is fulladt. Járt utána üzemi hőfokig. Ma reggel már indítózással beindult, majd most este is pedig volt ideje visszahűlni egész nap. -
Tamás9x
őstag
Buék
Nem tudjátok, hogy egyedi méretű kuplung bovden készítésével foglalkozik valaki a keleti régióban ?
-
teleahocipöm
senior tag
BUÉK! Megkaptak a Diohoz az új első főfékhengert a karral, amit még dec.15-én azért rendeltem, mert azt hittem rossz a motoron lévő a markolatig behúzható kar miatt. Az új dugattyút berakva a féknyeregbe viszont, már határozottabb lett az egész első fék, már nem lehet markolatig behúzni, igaz menet közben még nem tudtak kipróbálni, mert most már szikra sincs :/ A hibakeresés folytatódik...
-
macilaci78
nagyúr
válasz
sityupityu #84414 üzenetére
Itteni ajánlásra mentem hozzájuk, azóta én is ajánlom őket.
-
FeniX-
senior tag
válasz
nyogo83 #84411 üzenetére
Kár, hogy sokkal drágább, mint a másik alapmodell, az YS 125.
Ez amúgy alumínium-hídvázas? Vagy az ilyen műanyag, váznak tűnő design?
Mert nem látni elől a tipikus bölcsőváz elemet.Nekem kékben jött be nagyon, már a korábbi sajtófotókon is. Önmagában fotózva, képről tényleg minimum 400-asnak tűnik!
-
-
nyogo83
Topikgazda
válasz
sityupityu #84414 üzenetére
Haverom a tulaj, itt lakik a szomszedban
Nyugodtan vehetsz toluk. -
Ezzel a kékhold.hu-val van valakinek tapasztalata gumi téren? Egy nagyvasra akarok gumikat rendelni, és a kiszemeltek náluk a legolcsóbbak, de nekem még nem volt dolgom velük.
Köszi. -
-
nyogo83
Topikgazda
Vegre egy tok jol kinezo 125-os Japan azok kozul amik mostaban kijottek. [link]
-
-
NYPD
aktív tag
Buék! Berúgókar nem jön fel magától alaphelyzetbe, racsni adhatta meg magát? Működésben nem befolyásol, kell vele foglalkoznom vagy ráérős? Másfél hét állás után 5. indítózásra beindult a motor, meg is lepődtem.
-
nyogo83
Topikgazda
Nekem Newfren fekbetettel volt hasonlo, igaz alig volt hallhato normal gurulasnal. Viszont fekezeskor mintha vason futott volna, foleg az elso par kilometeren, illetve hidegebb idoben hangosan. Kb 1000km kellett, mire ugy bekopott, hogy nem volt mar hangja. Pedig semmi speci nem vol, sima utcai betet.
-
RJ45
tag
Elhallgatott a Jog a szép időtől.
Megtaláltam garázsban a csomagolását. Így tudok pontos típust.
AP Racing Standard LMP364 ST típusú fékbetét 10 fokig kiváló. Jó fékhatás, nulla hang.
10 fok alatt nyiszogni kezd és 5 fok alatt nyikorog, de nem amikor fékezel, hanem állandóan attól az icipici súrlódástól, amennyit beleér a tárcsába a betét. Bejött a meleg, ma 10 fok felett volt, amikor voltam szüleimnél, tankolni, bérletet venni stb. és mintha egy gombbal nyomták volna ki, minden nyikorgás megszűnt a jobb időben.
Szóval ha motoroztok télen hidegben is, akkor ezt a betétet szerintem ne, de egyébként meg 10 fok felett kifejezetten jó, semmi hangja és jól is fog. -
KTMHobby3
tag
válasz
FeniX- #84402 üzenetére
Én tegnap meghajtottam a motoromat. Két hete raktam össze, főtengelyt, meg dugattyút kellet cserélnem rajta, de kipróbálni nem tudtam az időjárás miatt. Sajnos már Augusztus óta állt, az alkatrészek beszerzése miatt, de tegnap végre sikerült menni vele. Nagy élmény volt.
-
Rivaul
addikt
Balesetektől mentes, Boldog Ú Évet kívánok mindenkinek.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- HTPC (házimozi PC) topik
- Linux kezdőknek
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Radeon RX 9060 XT: Ezt aztán jól meghúzták
- Milyen házat vegyek?
- Hálózati / IP kamera
- Tőzsde és gazdaság
- PROHARDVER! feedback: bugok, problémák, ötletek
- Milyen autót vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! MSI B550 R9 5900X 32GB DDR4 512GB SSD RX 6700 XT 12GB Rampage SHIVA Enermax 750W
- KIÁRUSÍTÁS - REFURBISHED és ÚJ - Lenovo ThinkPad Ultra Docking Station (40AJ)
- BESZÁMÍTÁS! ASUS Z97-A Z97 chipset alaplap garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! Apple MacBook Pro 14 M4 Pro 24GB RAM 512GB SSD garanciával hibátlan működéssel
- AKCIÓ! ASUS MAXIMUS VIII HERO Z170 chipset alaplap garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged