- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Ismerkedés a Zyxel NSA325 v2-vel
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Viber: ingyen telefonálás a mobilodon
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- hcl: Kelj fel komám, ne aludjál
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- bitpork: Augusztus 2- szombat jelen állás szerint.
-
LOGOUT
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
zoltanz
nagyúr
Nézegettem Aprilia Scarabeo 50-hez (2005' Minarelli) alkatrészeket.
Pl Dugóknál a magyar milyen minőségnek számít? Gondolom a japánnál gyengébb az indiainál jobb. -
thEndeR
aktív tag
Megjött a levél a rendőrségtől. Figyelmeztetés + 5 büntetőpont. Elég jól megúsztam szerencsére.
-
Narancs
őstag
Karbis, viszont nem zárja el, mert a légszűrőház csavarjai mentén kifolyik az egész tartálynyi.
Mondta az eladó, hogy ez a hibája, de csak egy pici tócsa lesz reggelre. Hát ebben nem hazudott, a benzin baromi gyorsan párolog, reggelre tényleg csak pici tócsák maradtak a padlón, de a garázsban olyan benzinszag terjengett, hogy ha meggyújtok egy gyufát szerintem belobban az egész -
Narancs
őstag
Igen, többször kipróbáltam, motoron sosem zár el az első indítás után, amíg ki nem folyik a benzin. Az jutott még eszembe, hogy nyomás alatt (?) lehet az üzemanyag rendszer, amit én nem tudok reprodukálni, csak beépítve kerül nyomás alá. Talán itt lesz a kutya elásva. Nem tudom, hogy lehet-e rossz mindkettő. Az egyik olasz és 8K volt, a másik spanyol és csak 4K. Egyelőre nincs kedvem venni egy harmadikat. Lehet, hogy beiktatok egy ilyet a csőbe:
Csak egyrészt gagyi, másrészt úgyis mindig elfelejteném elzárni / megnyitni.
-
siti
őstag
válasz
Narancs #64232 üzenetére
hááát én csak ezt találtam, az hogy mindkét új csap rossz legyen alapból, annak meg annyi az esélye, mint az intel proci lebegőpontos számolási hibája.
ha újra teszteled fecskendővel, akkor meg működik?
-
Narancs
őstag
Sziasztok!
Adott 2 db teljesen új benzincsap, mindkettő máshonnan van és más gyártótól származik, de mindkettő ugyanazt csinálja. Ha kiszerelem a kis tartállyal együtt a csapot, és a tartályt megtöltöm vízzel, majd a vákuumcső végére egy egyszerű gyógyszertári fecskendőt teszek fel, amit meghúzok (vákuumot hozok létre), akkor a csap rendeltetésszerűen működik, szépen leengedi a vizet. Amint megszüntetem a vákuumot (visszatolom a fecskendőt, vagy egyszerűen lehúzom a csövet), a csap azonnal elzár, és nem engedi ki a tartályból a vizet.
Ha felteszem a tartályt a helyére a motoron, tölcséren át megtöltöm a benzinnel, majd csatlakoztatom a csöveit is, a csap magától nem ereszt. Viszont az első indítás után soha többé nem zár el, hiába állítom le a motort, vagy veszem le a vákuumcsövet, addig folyatja a benzint, amíg a tartály ki nem ürül. Miért van ez?Szerk: a tegnapi benzinszint-jelzős kérdésemre a helyes megoldás a piros a verzió, hátha valaki szív majd még Runnerrel.
A repedt sztendert meghegesztettem, az üzemanyagszint-jelző működik, már csak a folyatós benzincsap és a nem működő vízhőfok-jelző maradt hátra. De inkább nem kiabálom el
-
siti
őstag
válasz
rolcsi099 #64227 üzenetére
Inkább az a fura, hogy a legtöbb ilyen kérdés úgy kezdődik, hogy elhoztam a szerelőtől és most nem jó valami... Nekem is volt ilyen esetem, de ott elmodták mit csináltak (subertű magasan volt, dőlt a benzin a motorba, visszaraktuk, de most nyélgázon fullad, szar a motor) és csak azt kellett vissza alakítani... Szóval én a karbi felé nézelődnék és a gyári beállításból indulnék, tippelve arra, hogy új gyűrűket kapott és most van kompresszió, lehet sok a benzin most. De csak tipp, meg szeretk a karbiban turkálni. Bejáratást passzolom.
-
Norbika88
senior tag
válasz
rolcsi099 #64227 üzenetére
Most lehet le leszek hurrogva én ilyet használok..
8-9K pörög az enyém. -
rolcsi099
csendes tag
Sziasztok.
Sokszor fordultam már hozzátok és mindig jó válaszokat kaptam tőletek
Lenne itt még valamiA motorom nem rég lett elhozva a szerelőtől és azt vettem észre hogy 1-esbe ha eléri a 6-7e fordulatot akkor megindul és ha adok rá egy kövérebb gázt akkor el kezd rángatni. vagyis olyan mintha egyszer 8e fordulaton lenne máskor meg csak 3 e fordulaton.
Úgy tudom hogy ha gyűrűt cserélünk akkor nem kell bejáratni vagy rosszul tudom?
Ja még valami, ti milyen olajat használtok a benzinbe?mert nekem de marhaságnak tartóm kiadni egy liter olajért 5700 at
ez már vicc.
vagy érdemes annyit költeni rá?
-
Narancs
őstag
válasz
huniross #64224 üzenetére
Igen, ez a hozzáértőbb valaki tette be úgy, hogy ne működjön, hanem felakadjon a tank oldalán.
De szerinted ha valami rossz, akkor ne javítsuk meg, mert biztos valaki olyan tette tönkre (akit egyébként nem ismerünk, de biztos), aki jobban értett hozzá mint mi.Akkor fogadd meg a saját tanácsod, fárdj ki a robogódhoz, és tépd le a jeladó kábelét, amit visszatettél.
Mert biztos valaki olyan tépte le, aki jobban értett hozzá, mint te
-
huniross
tag
Sziasztok.
Yamaha Aerox: a vízhőfok visszajelzés úgy működik, hogy nincs hőfok kijelző, hanem csak egy lámpa jelzi, ha túlmelegszik a motor. A jeladóról le volt szakadva a vezeték, visszatettem. Most ahogy melegszik a motor, úgy világít egyre erősebben a lámpa. Üzemmeleg motornál kb fél fényerővel világít ahhoz képest, ha letestelem a jeladó vezetékét. Testelve teljesen világít, melegedő motornál már elkezd 'parázslani'. Ez így jól van, vagy esetleg mérő órához való jeladó van benne? Vagy, mikor nagyon világít, akkor kell megállni vele és lehűteni? Akinek esetleg van/volt ilyen Aeroxa írja már meg, hogy neki hogy van/volt.Köszi
-
siti
őstag
-
Narancs
őstag
válasz
Narancs #64219 üzenetére
Kipróbáltam egy vödör vízben, tökéletesen működik. Visszatettem a tankba, és már ott is. Kezd összeállni a kép: mivel nincs jelölés, merre álljon úszó, be lehet tenni bármilyen pózban. Először én is úgy raktam be, hogy az úszó a tank oldalának ütközve felakadt, fizikailag nem volt elég helye, hogy felemelkedjen. Most visszatettem, de még mindig két választásom van: az úszó nézhet a motor eleje vagy háta felé. Elvileg mindkét esetben működik. Most úgy tettem be, hogy hátrafelé áll a kar, amin az úszó van. Szerintetek előre vagy hátra nézzen?
-
Narancs
őstag
válasz
Motion_Blur #64212 üzenetére
Köszi, akkor én sem misztifikálom túl a zár kérdését
Más: úgy vettem a motort (Gilera Runner 50 2T 1998) , hogy az üzemanyagszint-jelző nem működött, folyamatosan azt jelezte, hogy üres a tank, tök mindegy mennyi benya volt benne. Ma kikaptam a jeladót a tankból, és megmozgattam kézzel: láss csodás, a mutató azzal arányosan mozdult, ahogy mozgattam az úszót. A két végállásban mutatta a tankot üresnek, szóval nem tudom, hogy a tankon belül le- vagy felakadt az úszó. A mechanika finoman, könnyen, akadás nélkül mozgott.
Az úszóban van egy nagyon pici benzin, de fogalmam sincs hogy került bele, mert nem találok lyukat, így kifolyatni sem tudom belőle.
Kérdésem: az alján lévő, fehér műanyag henger (nem az úszóra gondolok!) szerepe micsoda? Azért kérdem, mert nem értem az a cucc minek rá. Az tele volt benzinnel, és szerintem az nem engedte lefelé a kart mozogni.
-
Norbika88
senior tag
válasz
benceman00 #64216 üzenetére
Igen elvileg ez is mozgás érzékelős, gondolom ha megszólal akkor csak felhagynak a művelettel, vagy csak gyorsabban fognak "dolgozni"..
-
-
blu79
addikt
válasz
norbert1998 #64213 üzenetére
A kormányzárt könnyen el lehet törni
-
Norbika88
senior tag
válasz
Narancs #64211 üzenetére
Esetleg riasztó?
Én egy ilyenen gondolkodok. -
norbert1998
nagyúr
válasz
Motion_Blur #64212 üzenetére
A kormányzár nem elég? Már ha van
-
Narancs
őstag
Kezdő robogósként kérdezem: ti le szoktátok valahogy zárni a motort, ha utcán hagyjátok?
Akitől vettem a Runnert, azt mondta, ő sosem zárta le. Én gondoltam veszek egy U lakatot és keresztül tolom a keréken. Vagy felesleges? Vagy van jobb megoldás a lopás ellen? -
-
dugynok
senior tag
válasz
nyogo83 #64205 üzenetére
Ez minden használt-gépjárműnél így van, aminek nem ismered a gazdáját. Sőt, még ott is akadhat ilyen, ahol ismered... Autónál könnyebb, ott elviszed átnézetni, kompressziót mérni... Helyedbe olyat keresnék, ami eleve hibás (olcsóbb) és te megcsinálod. Arról tudod a tutit.
-
nyogo83
Topikgazda
válasz
sityupityu #64204 üzenetére
Persze, tudom hogy ha jo minosegubol van megcsinalva, akkor jobb mint a gyari.
Csak tudod, bennem van a kisordog, mert hallottam mar nem egy storyt, hogy megcsinaltatta valami kokany mesterrel, nem sikerult 100-asra vagy egyeb nyugje lett es inkabb szabadulna tole.
De ez csak "eloitelet".Mindenesetre elugrom majd megnezni a robogot, aztan nagyjabol kiderul ha valami nem kerek.
-
válasz
nyogo83 #64202 üzenetére
"Ugye itt felmerul a kerdes, hogy ha megcsinaltatta(nem pont most, par honappal ezelott), miert akarja eladni?"
Lehet, hogy üzemképtelen volt a motor, és nem akarta úgy, vagy alkatrészenként eladni."Vajon milyen minosegu hengert,dugot kapott?"
Ezt csak ő tudná megmondani.
Kellő gyakorlattal és jó cuccokkal összerakva (főtengely stb) sokkal strapabíróbb lehet mint a gyári. Nem véletlenül költenek a tuningolók "vagyonokat" az erősített alkatrészekre. Egy komolyabb tuningnál a tizedét nem bírná ki pl egy gyári csapágy-főtengely. -
norbert1998
nagyúr
Üdv!
A rég betervezett variátorgörgőcsere megtörtént, de 12 g-os nem volt, úgyhogy 13g-ost tettem bele, így egy kicsit hamarabb vált, viszont alacsonyabb fordulaton megy mondjuk 60-al.A kérdésem az lenne, hogy durván mekkora sebességbeli különbséget okoz az, hogy a szíj 691x18 helyett csak (nem tudom mennyire megnyúlott)x16.5?
-
nyogo83
Topikgazda
Egy altalanos kerdes: faternak keresek most robogot. Ti mennyire vennetek meg olyan robogot, amit ugy hirdetnek, hogy felujitott, uj hengert+dugot kapott.
Ugye itt felmerul a kerdes, hogy ha megcsinaltatta(nem pont most, par honappal ezelott), miert akarja eladni?
Vajon milyen minosegu hengert,dugot kapott?A masik reszrol meg, benne van a pakliban hogy veszek egyet es par szaz km utan nekem kell cserelni, mert belenyulok...
Eddig meg egy motoromnal/robogomnal sem fordult elo ilyen, hogy bemakoljak egy felujitast.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Gyeon Q2 autó kerámia bevonatok TOP Áron! + ajándék
- BMW E39 - 540i V8 Touring - Komplett Motor Felújítás, Friss Műszaki, Hibamentes
- Philips Hue Play HDMI Sync Box (4K) eladó
- Miele TRIFLEX HX2 CAT&DOG akkus kéziporszívó - ÚJ! Bontatlan - 2 év garancia
- Balatoni álom - saját kép - 40x60 - akrilüveg fotó, keret nélkül, éltartóval
- REFURBISHED és ÚJ - HP USB-C Dock G5 docking station (5TW10AA) - 3x4K felbontás, 120Hz képfrissítés
- Telefon felvásárlás!! iPhone 11/iPhone 11 Pro/iPhone 11 Pro Max
- ÚJ Apple Macbook Air 15,3 M4 10C CPU/10C GPU/16GB/256GB - Ezüst -(2025) - 3 év gari - MAGYAR
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone i5 13400F 32/64GB RAM RX 7700 XT 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 14600KF 32/64GB DDR5 RAM RX 9070 16GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged