- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Graphics: Hello Moto! - Kipróbáltam a Motorola Moto G55 5G-t. (videó is)
- bobalazs: 5700x3d+4070S fogyasztása, alulfeszelése
- Gyere el a 9. BRSZK-ra!
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
-
LOGOUT
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
rolcsi099
csendes tag
válasz
Tothgera30 #63395 üzenetére
2005 ös, akkor be kell lőni megint :/ az a baj hogy ahhoz én nem értek, megint el kell vinnem akkor a szerelőhöz
Ja még valami, vagyis kettő.
Ehet az mrx hez jó a rieju rr km spirál? vagy más fajta spirál? mert eredetit nem találok hozzá.
A másik, az hogy én igazán meg termet emberecske vagyok kb 95 kiló, valamiért nekem alig akar elindulni a motor, nagyon nehezen pörög fel, ez vajon a súlyom miatt van? -
-
Levmen
tag
Sziasztok!
Robogón hol tudom megnézni, hogy injektoros vagy karburátoros?
-
rolcsi099
csendes tag
Sziasztok
Friss motor tulaj vagyok. Van nekem egy Rieju mrx 50 sm motorom aminek van egy pár gondja, amennyiért vettem nem is csoda
A lényeg az lenne hogy én el vittem szerelőhöz ezt a kis motort. Rendbe vágta be is állította a karburátort, de ma néztem hogy a légszűrő doboz szét van törve (nagy lyuk tátong rajta). Én ezt megcsináltam, de nem tudom hogy most megint be kell állítani a karburátort levegő/benzin arányt? Vagy ez nem befolyásol semmit, hogy már nincs ott az a nagy lyuk?valaki?
-
mumtaz
senior tag
válasz
sityupityu #63390 üzenetére
Az Extra a másik robogómon is ilyen volt, nem több darabból hegesztett. Nincsenek agyonhúzva a csavarok. Mikor bemelegszik, le is szakadt volna a csavar.
-
mumtaz
senior tag
-
Szerintem biztos, hogy nem. Egy pár rezo volt már nálam, de még egyikhez sem adtak ilyet.
Viszont egy valamirevaló rezonátor több elemből van összehegesztve (bocs mumtaz, tényleg nem az ócsárlás miatt írom) nem úgy mint ez. Nem egy minőségi darab. Így még azt is el tudom képzelni, hogy talán tényleg ilyet adtak hozzá
-
mumtaz
senior tag
Tegnap mentem egy barátságos kört: XI. kerület -> Budaörs -> Budakeszi -> Páty -> Telki -> Budajenő -> Telki -> Budakeszi -> IV. Kerület.
Az egy olyan szakasz, ami tele van lejtőkkel és emelkedőkkel. Mivel még nem raktam vissza a gyári kipufogót, ezért még mindig az Extra van rajta. Viszont megköszönte szépen ezt a túrát. Ez alatt az egy út alatt szépen elszineződött. A hangtompító is és a három rögzítőcsavarból (önzáró anya) kiolvadt a műanyag.Ilyen lett (a rozsdát nem nézve):
(L:/dl/upc/2016-04/05/6366_gfuq0hdb1bbuffb7_tmp_9240-20160404_1849181103341181.jpg)
(/L)
-
Ma végre robesszal jöttem melózni - kibírta a kútig. Olyan furán ment, le akart állni, alig gyorsult. Hát nem rajta maradt a szívató - amit a kúton vettem észre? Kicsit el vagyok én már szokva a technikától
-
Lacko32
tag
Tud valaki mondani nekem egy oldalt,ahol nem horribilis összegér,viszonylag jó minőségű Morini karbis hengerfejet tudnék venni?! Szanaszéjjel gugliztam mindent minden merre,de 17-18.000ft-ot sokallok érte.
Köszöntésem! -
mumtaz
senior tag
Hová akarunk voltaképpen kilyukadni?
Mindegy.Beszéljünk a csajokról.
-
mumtaz
senior tag
válasz
Topiccsendőr #63377 üzenetére
Én nem akarok király lenni.
És csak kb. annyit írtam, mit is lehet tulajdonképpen szkópozni a gépen.
Mégis mire gondoltál? Mit írtam le le, mit használjunk szarul? Mert eddig már írtál annyi kioktató dolgot, de konkrétum még szinte semmi sem hangzott el. Tudom, hogy tudsz, de eddig csak úgy írtál dolgokat, amikből egyáltalán nem derül ki, hogy konkrétan mire is gondolsz. Dobálózol vele, hogy valamit biztosan rosszul tudok, de konkrétumot nem mondasz, mi lenne a jó.
Nem tudom, mire is gondoltál a szemléltetésben, hogyan használjunk szarul egy eszközt. Mit szeretnél szkóppal mérni? Mit tudsz szkóppal mérni?Az meg, hogy miért is lenne baja az ECU-nak. Miből gondolod látatlanban, hogy van? Épp itt böffékeltem a gyertyaképet. Ha sok, vagy kevés üzemanyagot nyomna, az azért meglátszana a gyertyaképen. Előgyújtásra gondolsz? Te biztosan gondoltál valami konkrétumra. Csak kérdezem, hogy mi lenne az?
Hagy tanuljak. Kb ott tartunk, mint azok, akik tutira megmondják, hogy szarul csinálsz valamit, amit elfogadsz. Azt viszont Ők sem tudják megmondani, hogy mi is az és ötletük sincs, mi lenne a jó. Tehát kb. sehol nem vagyunk.
Ismersz. Itt vagyok a fórumon már jó ideje.
Hogy nem viszem el szerelőhöz, annak csak pár apró oka van. Egyfelől nem ért hozzá senki. Másfelől, aki otthon van ditech témában, annak semmije nincs Peugeot TSDI-hez. Alkatrésze van, mert az nagyrészt ugyanaz, de az ECU-t diagnosztizálni kb annyi eszköz van a kezében, mint nekem. Magyarul semmi. Szkóp? Semmit nem ér, ha nincsenek referenciaértékek. Nincs mihez viszonyítani. Diagnosztika pedig senkinek nincs. Ami Ditechhez jó, az nem jó TSDI-hez, hiába ugyanazok az alkatrészek. -
Topiccsendőr
addikt
válasz
mumtaz #63374 üzenetére
Milyen kerdes az, h miert lenne baja az ecunak?
Nem azt mondtam, h mindent szkopozz. De nem megy at, amit probalok mondani. Igy nem leszel kiraly.
Barmivel lehet baj. A kipuval is akar.
Most mondtal egy peldat, mint a teleshop reklamokban, hogy hogyan hasznaljunk valamilyen eszkozt teljesen szarul, es szemleltessuk, hogyan nem lehet azt hasznalni. -
mumtaz
senior tag
válasz
Tothgera30 #63375 üzenetére
Mondjuk az gázos, hogy Magyarországon nincs is talán élő ember, aki rendelkezne bármilyen diagnosztikai eszközzel ehhez a robogóhoz. Peugeot kereskedők vagy nem foglakoznak Peugeot motorokkal, vagy inkább csak eladnak.
Ditech-hez könnyebb beszerezni a diagnosztikát és van is jó pár embernek, de Peugeot nem nagyon.
Így csak maradhatnának a mérési adatok, amik referencia értékek nélkül nem sokat érnek egy hibás gépnél, amelyik ad folyamatos értékeket, csak nem jókat. Ehhez kellene referencia, ami nincs. -
-
mumtaz
senior tag
válasz
Topiccsendőr #63373 üzenetére
Szeretem a kihívásokat.
Az meg, hogy leírom a fórumban, hol tart a dolog, az nem biztos, hogy azért van, mert mondjuk segítséget kérek, vagy bedobom, mennyire gyökér és tudatlan vagyok. Pusztán egy állapotjelentés.Nem úgy kell gondolni rám, mint ilyen téren teljesen tudatlan általános iskolás kis pötsre. Az autómat - is - szépen rendbe raktam, pedig ott is van minden, amit el lehet képzelni. Pedig még csak nem is mai darab. Miből szűrted le, hogy nincs oszcilloszkópom?
Nem mértem rá, mert miért is lenne baja az ECU-nak?Ha a kipufogó a gyenge láncszem, azt az oszcilloszkóp nem fogja megmondani. Ahogyan nem mondaná meg, ha mondjuk sok, vagy kevés üzemanyagot kap. Max kiméred vele az impulzusokat az injektor felé, meg a gyújtást, de ennél nem sokkal több hasznos információt tudsz meg belőle. Ha meg egy injektorfej akar behalni, és emiatt mondjuk sok üzemanyagot kap (gyenge injektor), az oszcilloszkóp azt sem fogja Neked megmondani. Legfeljebb azt, hogy elméletben mennyi ideig kellene nyitva lennie az injektornak. De azt nem, hogy valójában 0,003 mp-el tovább van nyitva és ezért kap több üzemanyagot, mint az ECU szerint kéne. (csak mondtam egy példát)
Egyébként nem kap sok üzemanyagot. Olyan szép őzbarna a gyertya, hogy csoda.
Itt a kipufogó lesz a ludas.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
mumtaz #63372 üzenetére
Tehat?
Otthoni barkacsra alkalmatlan.
Ezt mondtam en is.
Mivel meg kene talalni eloszor, h melyik alkatresz a hibas. Mindent merni kell. Nem kell hinni senkinek. Meg kell merni mindent. Most beszelgetsz nehany emberrel, azt ne tekintsuk hiteles forrasnak. es ha elektronikaval van baja, akkor bizony oszcilloszkop.
Ez a szakma ilyen. Az, h neked minden jo, es megse jo... Az azt jelenti, hogy valami felett elsiklottal. Ilyenkor mondja ra a gyoker szerelo valamire, hogy az egy szar. Holott csupan nem bir vele. -
-
mumtaz
senior tag
válasz
Topiccsendőr #63370 üzenetére
Na de pont ott vetettem fel, hogy sok dologban nem nagyon tudsz mást venni bele. Egy karbisra vehetsz 100 féle kivitelű karbit DellOrto-tól a gagyi kínaiig. Ott van mit elszámítani, de egyféle hozzáférhető alkatrészen sok mindent nem lehet elbaxni. Ott a példának még mindig a nyomástartó szelep. A régi volt benne, amikor még 75-öt ment vígan, viszont a motor néha kihagyott és ingadozó alapjárata volt. Úgy pöfékelgetett alapjáraton, mint egy karbis. Akitől vettem az újat, Ő csináltatja a nyomástartókat és mindegyiket nyomáspróbázzák. Ezzel a nyomástartóval megszűnt az ingadozó alapjárat, jobban indul a motor és nem hagy ki soha. Ebből csakis azt a következtetést lehet levonni, hogy ez a nyomástartó jó.
Akkoriban a kompresszor indítózáskor max 4bar-t nyomott, ami kevésnek mondható, de ment vele 75-öt. A gyűrűcsere (a kompresszorban) óta ez felment 5,5 bar-ra, ami a gyári érték. Ebből azt lehet levonni, hogy a kompresszor jobb lett, mint volt.A varióval nincs mit kezdeni. Ha a gyári széthajtott került vissza (ami benne volt a 75 idején), akkor sem megy jobban. A Multivar-al most jobban megy, mint az alkatrész cserék után a gyárival.
Volt a kuplung probléma, ami végül kiderült, hogy miért volt.A kipufogóra is írtam, amit írtam. Mivel nem vagyok motorszerelő és nem ebből keresem a kenyerem, ezért olyan sok robogó nem ment át a kezemen, mint egy szerelőnek, de azt se felejtsük el, hogy beszélgettem olyan emberekkel, akik foglalkoznak ditech javítással is. Nagy tapasztalatuk van Ditech és karbis javításban. Viszont javarészt soha nem futottak össze azzal, hogy rezont tegyenek ditechre. Mivel javították őket és nem tuningolták. Így nem tudták megmondani, hogy a rezon javít, vagy ront a helyzeten. Ha Ők nem tudták megmondani, akkor én meg pláne. És nem az a helyzet, hogy akkor Ők rossz szerelők, hanem egyszerűen nem volt rá igény.
Sokan példálóztak a rezon hatásaival injektoros robogón. Ki így, ki úgy.
Nem azzal van baj, hogy nem tudom, hogy valamit hogyan kell/lehet összerakni, hanem azzal, hogy sok az ellentmondásos infó, amiből nehéz kitalálni, mi a jó és mi nem.Na most. Ditech/TSDI/Purejet vonalon ugyebár nem sok lehetőség van próbálkozásra fúvókával, egyebekkel. Nincs hangolási lehetőség. És ugye a hibákat diagnosztizálni is nehezebb. Javítani meg pláne.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
mumtaz #63369 üzenetére
finoman fogalmaztam, hog yne sertselek meg.
a hsz ed vegen ott volt egy keseru megallapitas, miszerint minel tobb uj cucc van benne, annal szarabb.
erre irtam volna azt, hogy ez nem a robogo hibaja, hanem te nem ertesz hozza. vay nem akarsz normalis minosegu alkatreszeket venni, vagy nincs celszerszamod hozza, amivel meg tudnad allapitani a hiba okat.a hozzaertest rengeteg szopas aran tudod megszerezni.
bezony, kiraly vagyok. elmondom a titkot, te is az lehetsz. szoptam mar annyit, hogy soha nem mondok hatarozott velemenyt barmirol is, amit forumon olvasok, es celszerszamok nelkul nem urgok neki semminek. mindent merek, nem pedig ramondom, hogy jo. ha nem tudom megmerni, nem fulre fogom "beloni". ha valami nem tiszta a kepletben, nem fogom magam halalra szopatni. ez egy nagyon egyszeru szakma. ha meg tudsz mindent merni, es birtokodban vannak a gyari ertekek, amivel ossze tudod hasonlitani a gyari ertekeket. itt nincs semmi varazslat, hogy valalkinel mukodik, valakinel nem.
es itt kezdodik hogy szarozik valaki egy robogot, holott annyi a hiba, hogy tul bonyolult otthoni barkacshoz. -
mumtaz
senior tag
válasz
Topiccsendőr #63368 üzenetére
Most miről is beszélünk?
Te azt mondtad, hogy a típusismeret hiányzik. Én leírtam, mi lett benne cserélve, ami ennél egyik sem (a kipufogót és a variót kivéve) olyan cucc, amit el tudsz hangolni. Sem a nyomástartót, sem a tömítőgyűrűket, sem a kompresszorgyűrűt. A henger honolás sem tartozik közéjük. Ha meg valamelyik alkatrész gyárilag van esetleg elbarmolva, az alig hiszem, hogy a "típusismeret hiánya". Mondjuk ha a nyomástartó rossz nyomáson nyit. Gyári nincs, csak kompletten az egész injektorfej. Nem hiszem, hogy bárki is megvenné csak a nyomástartó miatt 70000-ért.
Vagy ott a henger. Ha rosszul van honolva, az sem hiszem, hogy típusismeret hiánya. Sokkal inkább a gépműhelyé, ahol csinálták.
Varió gyári nincs, csak "gyárival megegyező", ami baromi messze van a gyáritól. Ez is típusismeret hiányára utal? Vagy mi?A kipufogó. Nos ez meg olyan dolog, hogy ha nem tudod, mit hoz, akkor mit csinálsz? Feltúrod a netet. És, ha látsz 1000 érvet mellette és ugyanennyit ellene, akkor mit csinálsz?
Nagyon sarkítottál. Előre - ha konkrétan nincs tapasztalatod vele - akkor érdeklődsz és/vagy próbálkozol. Vagy bejön, vagy nem.Te hogy kezdted? Minden ment elsőre? Király vagy.
-
Nálam is végre repül a vas
21kor álltam neki, most végeztem vele. Vagy 5x szét kellett szednem, mire rájöttem, hogy a szivató volt beszorulva, ezért fulladt a gépezet. Cseréltem én már fúvókát is, de nem lett jobb
Hétfőn nálam is indul a motoros szezon. 5 éve meg van már a moci, de a karbihoz még nem kellett nyúlnom. Kellemes meglepetés ért, mikor szerelés közben méricskéltem a méreteit, és egy 19es Mikuni klón van a motoron. Keewey X-Ray-ről van szó.
-
mumtaz
senior tag
válasz
sityupityu #63365 üzenetére
Ezt a témát rendesen körül kellett járni. A kipufogó cseréje muszáj volt, mint írtam. Ez nem a teljesítményről szólt. Azóta kikalapáltam a gyárit pont azért, hogy vissza kerülhessen.
Igazság szerint, ha lehetne, inkább "elhangolnám" a rezont.Sok felvetés volt külföldi fórumokon, hogy árt-e a rezon egy injektoros 2T-n, vagy használ. Volt, akinek igen és akinek nem.
Visszakerül a régi, aztán meglátjuk. Ha meg végre meg lesz a tiltásmentesítés, akkor legfeljebb megint lesz egy próba.
-
válasz
Casoli #63363 üzenetére
Nem törvényszerű, hogy módosítani kell a benzin levegő arányon. Ötvenes vasra felrakva egy rezonátort előfordulhat, hogy még a fúvóka méret is maradhat. Bár az is igaz, hogy ez azért nem gyakori. A gyertyakép majd eldönti.
A hasznos fordulatszám tartomány meg nem általában hanem mindig feljebb tolódik.(#63364) mumtaz "8500 környékén kezdi az elektronika elvenni az üzemanyagot (fordulatszám korlátozás)."
Ha ez van akkor ilyen motorra tök felesleges egy rezonátor. Csak ront a helyzeten.
-
mumtaz
senior tag
válasz
Casoli #63363 üzenetére
Itt sokat nem küzdhetsz vele, ha egyszer injektoros. Itt egy ponton meg is állhatunk. A gyári kipuffal a kb 7000 környékén volt a legnagyobb nyomaték. Ezzel most kb. 8000. Ami mondjuk annyiból nem jó, hogy 8500 környékén kezdi az elektronika elvenni az üzemanyagot (fordulatszám korlátozás). Holnap rakom vissza a gyári kipufogót.
Hangsúlyozandó, hogy nem teljesítmény fokozás miatt lett ez rárakva, hanem mert akkor le akartam cserélni az állapota miatt a kipufogót. Bontottat nem találtam akkor, így maradt ez, mint alternatíva.
A varió rendesen van hangolva.
-
válasz
mumtaz #63362 üzenetére
Kipufogó cserénél egy picit módosítani kell a benzin-levegő arányon. Aztán sportkipufogónál általában a hasznos fordulatszám tartomány is feljebb tolódik. A variátort pedig erre a fordulatszámra kell beállítani. Nekem a robogómon egy Gianelli reverse van, meg kellett vele küzdeni.
-
mumtaz
senior tag
válasz
Topiccsendőr #63360 üzenetére
Nyomástartón nem hiszem, hogy sok mindent el lehet szúrni, ahogyan a kompresszor felújításon és a hengerhonoláson sem. Ezeket maximum jól, vagy rosszul lehet csinálni. Nem azon múlik, hogy meg van-e a típusismeret. Meg aztán, ha ugyanazzal a varióval sem megy, ami gyárilag volt benne, akkor ott sem lehet hiba. Pláne, hogy a Multivar meg gyakorlatilag tökéletesre lett hangolva. Csak a kipufogó lehet.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
V.Stryker #63323 üzenetére
Ez egy mikuni benzinpumpa eredetileg, es a forgattyushazbol kellene szivnia a vakuumot. (legalabbis tobb apriliaban igy mukodik)
Tobb dolgot el lehet rontani a cserejenel. Ugyanugy kell elvezetni a vakuumcsovet szigoruan, es ugyanolyan hosszunak kell lennie. Ha a forgattyushazbol szivja.
Ha szivocsonkbol, akkor nem annyira fontos az elhelyezes.
Tehat. Tudd meg, honnan szivja a vakuumot.
Ha tele tankkal beindul, azt nezd meg, hogy mikor valik ejtotartalyossa a rendszer. Lehet egyaltalan nem mukodik a pumpa, csak atereszti a benzint a gravitacioval. Nezd meg h koze van-e a benzinszinthez tehat.
Ha szivogatid a vakuumcsovet, nyomnia kene a benzint a pumpanak, ezt is probazd le.De ha ennyire nem latod at, biztos forumrol akarod megjavitani?
-
Lacko32
tag
válasz
Tothgera30 #63358 üzenetére
Ha nem mondod,le sem esik,hogy ditechről van szó
-
-
mumtaz
senior tag
válasz
Lacko32 #63355 üzenetére
Ez ugyebár nem karbis.
A varió szinte tized grammra van belőlve. 7g sok volt, 6,5g pedig kevés. Most 6,7g-osak vannak benne.
Amire még gondolni tudok, az pont az, hogy nem a gyári kipuff van rajta. A 75km/ó idején még a gyári volt rajta. Most egy Gianelli Extra V2.Szerintem visszateszem a gyárit.
-
Lacko32
tag
válasz
mumtaz #63354 üzenetére
Próbáltad más görgővel,esetleg egy sportosabb kipuffal? Nekem most Leovince ZX van fenn,görgőket pontosan nem tudom,viszont így,ilyen hengerrel,hengerfejjel képes volt a 78-ra - ami óra szerint 88-89 volt.
Egy próbát megér,hátha...
Nem beszélve arról,hogy ez egy ditechről átalakított motor,karbis kábelköteggel, Del'Orto 17,5-s karbival,82-es fúvókával, plusz a hengerfejbe a gyújtógyertya nem ért be teljesen az eégéstérbe,plusz a ledugózásra szánt gyertya beleér az égéstérbe -
mumtaz
senior tag
válasz
Lacko32 #63353 üzenetére
Ez az enyémhez képes gyári új állapotúnak számítana.
Én most a végre rendesen behangolt multivar-al nem vagyok képes 60-nál töbre. Néha belenyal a 65-be, de szinte semmi. Sírok még mindig, ha azt veszem - ahogyan korábban is írtam -, hogy amikor hozzám került a gép, akkor a még gyári, 15000(!)Km-t futott hengerrel, hibás nyomástartó szeleppel, gyári széttrancsírozott varióval és szíjjal ment 75-öt.
Most új nyomástartóval, szimeringgel, honolt hengerrel és új dugóval, új multivar-ral nem képes többre. Egymás után minél több új cucc kerül bele, annál szarabb lesz. -
válasz
benceman00 #63350 üzenetére
Nekem a legnagyobb 2T robogóm egy 180-as Runner volt, igaz, csak egy hónapig volt nálam.
Nem azt mondom, hogy úgy ment mint a 250-es CR hondám (már befejeztem a crosst), de szépen lehetett pirítani vele. Az a kategória volt már, amivel már városon kívül is viszonylag kényelmesen lehetett előzni.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Samsung LCD és LED TV-k
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Óvodások homokozója
- OLED TV topic
- Android szakmai topik
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Megjelent a OnePlus 13T
- Telekom mobilszolgáltatások
- További aktív témák...
- Új, bontatlan FÉLÁRON - LOVI Expert 3D Pro elektromos mellszívó - Még 1,5 év magyar bolti garival! -
- Új Cosori Premium Air Fryer / forrólevegős sütő, 5.5L (CP158-AF-RXB)
- Új, bontatlan Tesla Smart Floodlight Battery Camera + Tesla 5W napelemmel - 1,5 év garival! -
- ÁRCSÖKKENTÉS Jura Impressa C5 fehér kávégép eladó
- Siemens EQ6 Series 700 premium ritka tipus keveset használt
- Csere-Beszámítás! KFA2 One Click OC RTX 4080 16GB GDDR6X Videokártya!
- Xiaomi Redmi Note 10 Pro 128GB Kártyafüggetlen, 1Év Garanciával
- BESZÁMÍTÁS! ASUS ROG Strix X570-F Gaming alaplap garanciával hibátlan működéssel
- Azonnali készpénzes Intel i3 i5 i7 i9 8xxx 9xxx processzor felvásárlás személyesen / csomagküldés
- BESZÁMÍTÁS! MSI B550 R7 3700X 16GB DDR4 512GB SSD RTX 3060Ti 8GB Rampage SHIVA Seasonic 650W
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest