Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • mumtaz

    senior tag

    válasz Topiccsendőr #63373 üzenetére

    Szeretem a kihívásokat.
    Az meg, hogy leírom a fórumban, hol tart a dolog, az nem biztos, hogy azért van, mert mondjuk segítséget kérek, vagy bedobom, mennyire gyökér és tudatlan vagyok. Pusztán egy állapotjelentés.

    Nem úgy kell gondolni rám, mint ilyen téren teljesen tudatlan általános iskolás kis pötsre. Az autómat - is - szépen rendbe raktam, pedig ott is van minden, amit el lehet képzelni. Pedig még csak nem is mai darab. Miből szűrted le, hogy nincs oszcilloszkópom?
    Nem mértem rá, mert miért is lenne baja az ECU-nak?

    Ha a kipufogó a gyenge láncszem, azt az oszcilloszkóp nem fogja megmondani. Ahogyan nem mondaná meg, ha mondjuk sok, vagy kevés üzemanyagot kap. Max kiméred vele az impulzusokat az injektor felé, meg a gyújtást, de ennél nem sokkal több hasznos információt tudsz meg belőle. Ha meg egy injektorfej akar behalni, és emiatt mondjuk sok üzemanyagot kap (gyenge injektor), az oszcilloszkóp azt sem fogja Neked megmondani. Legfeljebb azt, hogy elméletben mennyi ideig kellene nyitva lennie az injektornak. De azt nem, hogy valójában 0,003 mp-el tovább van nyitva és ezért kap több üzemanyagot, mint az ECU szerint kéne. (csak mondtam egy példát)

    Egyébként nem kap sok üzemanyagot. Olyan szép őzbarna a gyertya, hogy csoda.

    Itt a kipufogó lesz a ludas.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés