Új hozzászólás Aktív témák

  • DigitXT

    félisten

    válasz mumtaz #57792 üzenetére

    Semmi ironikusat nem látok itt.:Y Csúsztam már meg első kerékkel,
    amikor megmentett a perectől, hogy engedtem a(z első) féken.:R
    Amikor meg estem, akkor 100-ról 30-ig elég faszán sikerült a féktáv:
    nem itt beszélgetnénk, ha 100-nál rámarkolok az első fékre, és... Azt
    meg, hogy mindenki tudja: csak azok, akik már motoroznak; és azok
    sem mind, mert elég sok balfék tanács elhangzott már ezek tollából.

    Az ABS meg annyira semmit nem ér, hogy kötelezővé tették minden
    Európában újonnan forgalomba helyezett motorra - pont azért, mert
    ahogy írod, pánikhelyzetben életet menthet. Rossi biztos rövidebbet
    fékez a pályán nélküle, de mindegy: kombifékes a motorom, ami tök
    jó, hogy a hátsó fék mellé megy egy pici első: városban tökéletes.:D
    Ha szerpentinezésnél hátsó fékkel korrigálnék, oda nem. Ez van, na!
    A következő motorom, biztosan ABS-es lesz. Másnak nem kötelező.

    Szerk: autós vészfékezést motoroshoz hasonlítani szvsz tévedés.:)

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés