- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Fűtés és hűtés klímával, napelem segítségével
- [K2]: A vagyonvédelmi rendszerszerelővé válás rögös útja
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- KRTLPC: Ki és hogyan élt túl? Volt ám fennakadás
- sziku69: Szólánc.
- ldave: New Game Blitz - 2025
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Szoszo94: Xiaomi Mi Router 3G - Padavanra fel!
-
LOGOUT
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
AndrewTdi
addikt
Haver ma felhívta ezt a Maját.
A tulaj szimpatikus volt neki telefonban, de azt furcsálta, hogy azért akarja eladni, mert kisebbet akar venni. 250-et, vagy 125-öt. Kintről hozták, Olaszországból, 2 éve. meg ahogy elmondta a faszi, nem azért akarja eladni, mert anyagi problémái lennének.
Szerintetek?
-
Grillo
őstag
válasz
AMD Power #45582 üzenetére
Enyémen sincs motorszám, csak alvázszám. A helyét tudom, de ott nincs, vagy leszedték (bár nem látszik beavatkozás nyoma, vagy máshol van, és láma vagyok.
Ja, reggel vizsga, 7:50-től. Pedig örültem, hogy valamikor napközben leszek, és Zugló kihalt utcáin fogok lavírozni egyedül, hát nem így lesz. Ilyenkor egyébként mindenképp végigvisznek az útvonalon, vagy ha 30 perc alatt csak a feléig érek el, akkor visszafordítanak, ha nagy a dugó?
-
huszi.gyb
senior tag
válasz
AMD Power #45582 üzenetére
Nézted a kuplung fedél környékén? Hondákon/Kymcokon ott szokott lenni. Jobb ötletem nincs.
Más: Jól néz ki
-
SirKero
őstag
-
huszi.gyb
senior tag
válasz
t.kristof #45569 üzenetére
Szia!
Közvetlenül a km óra meghajtónál szakadt el? Általában középen szokott, leszeded a spirál burkolatát, megfogod, és kihúzod. Ha benne marad, akkor vagy szétszeded, vagy cseréled a meghajtót, vagy kiműtöd valami kicsi csipesszel. Más ötletem nincs.AMD Power: Nincs ilyen hirdetés.
-
AMD Power
titán
Ezt vette meg végül is a gyerek ma.
-
t.kristof
senior tag
Sziasztok!
A Yamaha Jog 3kj robogómban elszakadt a km spirál. Hogyan tudom kiszedni a spirált a fogaskerékből? Ki kell szednem hozzá a másik fogaskereket? Már csak azért mert ott egy szimering van, és akkor azt is vennem kellene hozzá.
Köszönöm a válaszokat! -
huszi.gyb
senior tag
válasz
Zsocy155 #45554 üzenetére
Igen, ez lett volna. Az autókereskedés helyén... Most valami iroda lesz, mert az halk. Következő helyen okosabbak leszünk, és alkatrész kis- és nagykereskedésnek jelentjük be a tevékenységet (A TEÁOR mindet tartalmazza)
@(#45555) AndrewTdi: Gyertek nyugodtan.
Az a baj, hogy 5ig dolgozom, és utána meg vidékre kell mennem, kocsival. De ha esetleg 2 előtt járnátok erre, csatlakozom...
Benézünk az infóboltba, bár én jelenleg E-Tacttal tudok csatlakozni.
@kcsa: De hogy ekkora parasztok legyenek. Az üzlet most ezért csúszik... Nem baj, aki velem paraszt, azzal én is az leszek.
-
SirKero
őstag
válasz
Bogyó bá' #45559 üzenetére
Csak azt mondtam,hogy elfogadnék egyet ha valami csoda folytán az én pénztárcámhoz illő áron hozzájutnék. Nem mondanám hogy hangos inkább kissé agresszívabb lesz tőle a hangja.
(#45560) canniball Sajnos nem vigasztal
(#45563) DigitXT Anno is csak azért "javasoltam" neki (viccelődve), mert írta, hogy valami gebasz van a gyári dobjával. Karcos, vagy nem tudom. Le jött a krómozás a hővédő lemezről + a végelzáró pipáról is és nem javítható.
-
DigitXT
félisten
válasz
-Mosquito- #45565 üzenetére
Anyósjelöltnek imponálni? 12-13 év után minek... Fiatalság bolondság, valóban.
Szeretem a Maja hangját, de néha sok. Ha már úgyis gyártatnom kell tompítót,
mert nem találom az enyémet, akkor lehetne csinálni egy gyárit, meg egy picit
tuningoltat, ami már adja a mélyeket, DE nagy fordulaton nem őrjít meg.Már ha ilyen lehetséges!
Én anno azt hittem, hogy bogyó CNC-zik, uis írta,
hogy hogyan tervezte meg magának a tompítót! Aztán megírta, hogy tévedek,
mert ő csak rajzolta a cuccot, és esztergályos gyártotta le súlyos pénzekért...
(De önmagában már az is segíthet, ha ért az ilyesmihez, és tud ilyet tervezni.)Mondjuk a mintadarab* alapján nincs szükség gondolom különösen bonyolult
tervekre. Vagy egy hajlított cső, és a végén egy ráhegesztett takarólap: wow!*: amit viszont nem lesz olyan egyszerű beszerezni, mint gondoltam.
-
DigitXT
félisten
válasz
Bogyó bá' #45562 üzenetére
Semmit. Szép, és jó hangja van. Meg jól néz ki vele a gép. Ennyi. Oké,
pár kilóval könnyebb is, mint a gyári dob, de azt ugye ki nem sz*rja le...
Nem mondtam, hogy megéri megvenni... Én is vacillálok rajta erősen.
Majához megvettem anno, nem bántam meg - csak az ára volt picit sok.másfél évi teljes benzinköltségemet
Ja, mert neked keveset eszik a vas, és 2 kipufogód van.Amúgy senki
nem mondta, hogy neked is kéne venni, vagy SirKeronak is "megérné"...
Anno is csak azért "javasoltam" neki (viccelődve), mert írta, hogy valami
gebasz van a gyári dobjával. Karcos, vagy nem tudom. Mondjuk ez meg
olyan, hogy ha nekem csak ennyi lenne a gépem baja, pont leszarnám.
Nem vagyunk egyformák. Rajta ülök, csapatok, nem a kiput nézem. De,
ahogy írtam, egy 4Road szép is. Szóval amikor áll a vas, és úgy nézem,
vagy esetleg fényképezem, akkor lehet értelme az esztétikánk, és lehet
zavaró egy karcos kipu is, valóban. Fene tudja melyik van előrébb.Szerk: amúgy a Majának a gyári dobja ótvar: NEM szerettem a hangját!
(Pláne, hogy szét vannak menve benne a lamellák, így még csörgött is.)
Olyan volt, mintha valami Trabanton ülnék... Szóval ha ilyen van, hogy a
gyári dob valami miatt idegesít, akkor csak kell vele kezdeni valamit...Madisonon nincs ilyen "kényszer"... Szép hangja van, picit chopperes, s
még jól is néz ki. Viszont ha hangoskodni akarnék? Na azt nem tudja. -
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
DigitXT #45561 üzenetére
OK, akkor másképp fogalmazok: a mi, jellemzően 3-4-500.000,- forintos, sokéves gépeinknél milyen kézzelfogható előnyt vársz a meglévő gyári dob ilyesmire történő lecserélésével, a motor teljes forgalmi értékének 25-30%-a ráköltése után? Nem megyek keveset a kis csótánnyal, de egy ilyen dob ára nekem konkrétan úgy másfél évi teljes benzinköltségemet emésztené fel...
-
DigitXT
félisten
válasz
Bogyó bá' #45559 üzenetére
Bocsi, de a dob önmagában nem k. hangos.
Szép mély
hangja van, és abszolút street legal, műszakin átmegy, stb.*Ha saját felelősségre / szórakoztatásodra kiveszed belőle a
hangtompítót, az már a te dolgot. Ha elveszíted, az is...*: igen, a 4Roaddal vittem a Maját műszakira, és igen, be is
kellett indítanom a tompítotthoz, és nem, semmi gond nem
volt vele. (Bent van a tanúsítvány matricája az ülésben, stb.) -
kcsa
veterán
válasz
huszi.gyb #45551 üzenetére
Őszintén... Nem lepődök meg. Iszonyatos lakóközösség van abban a tömbben. Én a 7.-be járok rendszeresen, de mama egy időben rendszeresen akkor locsolta bő vízzel a virágot, amikor megérkeztem motorral (nincs, és nem is volt hangos kipufogóm soha, nem is lesz
).
Ezek ilyenek. Anno iroda-felújításból is hiszti volt, mert hangos. Munkaidőben. Könyörgöm...
Futok egy kört neked, ha már előfordulnak efféle kapcsolataim, hátha van valami kiadó hely
-
huszi.gyb
senior tag
válasz
Zsocy155 #45552 üzenetére
Itt lesz a környéken az új hely is...
Tudod, ebben az a nagyon bosszantó, hogy a szerelő srácnak kb nincs jövedelme... És már szóltam neki, hogy jöjjön, itt a munka, csinálja. Ha csúszik 1-2 hetet a dolog...
De persze a nyanyákat nem érdekli, hogy másnak nem jut, hisz' ők úgyse kapnának abból egy fillért sem.Szóval a nyugdíj kevés, legalább más se dolgozzon. Az meg egyenesen vérlázító, ahogy a Zöld és Zöld kft ezt az ügyet kezelte...
Nem baj, megoldjuk.
-
huszi.gyb
senior tag
Dobpergééést!
Nyertél. Megvétózták a lakók, nem kapjuk meg a helyet, mondván, hogy egy szerviz nem lehet halk.
Ráadásul a Zöld és Zöld Kft.mérhetetlenül korrekteljárásának köszönhetően, amikor ez kiderült, nem felhívtak, hanem kussoltak. Reggel megy be a tulajdonos (minden beszerzett papírral, és nem kevés pénzzel), és közlik vele, hogy nem írnak alá semmit. Az egész napot át kellett szerveznie, hogy az órák átíratása, bútorok elhozása... stb beleférjen.Szóval, DigitXT, ha erre jársz a Majával, tompító nélkül, guruljunk oda az informatikai bolthoz.
És ha tud valaki III. kerületben kiadó műhelynek megfelelő ingatlant, kérem ne tartsa vissza. Plusz kedvezményt kap
-
-
longwild
aktív tag
-
SzlobiG
félisten
-
SzlobiG
félisten
Miért van reggel 3fok?
Autózhatok a héten is.
-
longwild
aktív tag
Igy legyen! Bar ha jol sejtem, te hatul jarsz a 10-es uton... mikor szoktal indulni?
A gyari diagnosztikat mar probaltak ezen, de ugye egy baj van vele. Hogy rakosd a motorra, le kell allitani... mikor a computerrel elinditjak, akkor minden happy, fine, tutto, dá, yes.... mint ahogy eloszor is irtam. Leallit, ujraindit es aznap már jó
Es akkor alltunk a monitor elott hogy jééé minden érték jonak tunik... Majd jott az otlet, hogy biztos azecu a szar valami csillagallasnal -
kcsa
veterán
válasz
longwild #45540 üzenetére
Itt fogyott el a távgyógyító képességem
azért kérdeztem a reprodukálást, mert így diagnosztika talán elárulja a hiba okát. De az efféle helyek drágák és még így sem garantált a szakértelem.
Szerk.: igen, az is ott van. Még valamiféle légnyomás mérés is van, láttam a diag.comp. képernyőjén. De lehet azt csak kiszámolja valahogy a többi paraméter alapján
szerk2: egyik reggel majd megyünk együtt, meglesem
-
longwild
aktív tag
Esetleg szobajohet meg homersekletszenzor? A levegojé miuban van igaz?
-
-
kcsa
veterán
válasz
longwild #45536 üzenetére
Benzin levegősödés egyszerű: átlátszó szilikoncsövet beiktatni és figyelni. De nem hiszem: miért csak hidegben?
Lambda szépen mérhető: fűtőszál multiméterrel, a jel legrosszabb esetben oszcilloszkóppal.
kipufogó kifúvásra is van mérés, legalábbis autóhoz biztosan.
de mindezt végigolvasva szvsz.: ecu lebont, a vele egybeépített pillangószelep, léptető és légtömegmérőt belecsolni karbitisztítóval (elektronikára vigyázva), és kipucolni. De légtömegmérő is nagyon érzékeny!
Dpeciel anno enyém tiszta redva volt, némi szelepfészek kormolódás miatt, tehát ezt is javaslom megnézni
-
longwild
aktív tag
válasz
longwild #45534 üzenetére
Illetve ide is leirhatom a problemamat, mely nem ujkeletu. Relativ hideg idoben vagy hideg motorral elindulva a melegedes fele haladva az alapjarat elkezd elmaszni. Ez azt eredmwnyezi, hogy nehany kilometer mulva, mikor a motor mar bemelegedett, megallva a robogo tol finoman, mert az alapjarata mar annyira magas, hogy kezd fogni a kuplung. Csorog, zorog stb.
Egy leallitas, ujrainditas azonnal megoldja, jo esetben aznap mar elo sem jon tobbet.
Ha indulas elott hagyom melegedni 4-5percet, akkor nem jon elo szinten a problema.
Vannak elmeleteim, melyeket kiegeszithetnetek, mert a markaszerviz komplett ECU cseret javasol, hivatalos magyar aron a motor jelenertekenek 40%rol beszelunk...
Elmeleteim:
-ECU utan valahol fals levegot sziv valamilyen ridegedo gumi miatt.
-olvastam azt is, hogy a benzin belevegosodese is okozhat ilyet, íert az injektor ilyenkor nem tud annyit szallitani, amit az ecu kert, ezert az ecu megtobbet ker es ehhez aléitja az alapjaratpt. Viszont ha megszunik a levegosodes a benzin vonalon, akkor mar sok az adagolt benzin
-blokk es leomlo kozott a lambda szondaig illeaztesen, repedesen, csatlakozason valahol szelel a kipufogo, ezaltal a lambda ertekek nem az igazsagot fogjak mutatni. Azaz a lambda szenzor oxigenben dusabb kevereket fog erzekelni, ezt kuldi vissza ecunak...
-volt otlet, hogy a blokkban levo rpm szenzor szart vagy olajsarosodott el...
-szinten olvastam, hogy kopogasszenzor is okozhat ilyet -bar nem tudom, hogy ebben vane ilyesmi...
-valoban az ecu, pillangoszelep, leptetomotor szarodott be
-lambda szonda szarodott be -vagy az erzekeloje vagy a futoje.... pl nem fut fel maganak es a kipufogogaz melegiti fel lassan menet kozben, de addig szarul mer...Ami meg segitseg lehet, hogy az eredeti gyertya kicserelesekor latszodott, hogy a gyertya vege szurkes fekete... szoval nem az egeszsegesnek mondott ozbarma...
A fentieken kivué van meg tippetek? Vagy barmit kizarnatok a fentiekbol?
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
csongi #45526 üzenetére
Naugyehogyugye?! És nézz magadba, nem csak azért zavar mert erős, hanem azért is, mert KÉK!
Na, mit kapok ezért DigitXT topictárstól...Nálam a monitor KÉK LED-je van leragasztva, mert herótom van tőle (DELL U2312HM), ja meg a PC-házé is le volt, amíg fenn volt az asztalon...
-
Zsocy155
őstag
Én még csak tervezem a robogóvásárlást, de egyre szimpatikusabb ez a szerviz.
-
huszi.gyb
senior tag
válasz
Bogyó bá' #45519 üzenetére
Ha belefér a keretbe, akkor akár már jövő héten is lesz.
Még a pontos lista most alakul ki (a héten ill. jövő héten vásárolunk szerszámokat).Rendben, várunk. Jelentkezni fogok, ha megvan a gép. De ahogy néztem sok szívást megspórol egy ilyen, nem érdemes kézzel pucolgatni
-
huszi.gyb
senior tag
Elvileg hét végére megérkeznek a szerszámok. (Sajnos injektor tesztelő berendezésünk még nem lesz, ahhoz kell még pár hét, meglátjuk milyen szerződések lesznek).
Folyadékok cseréje persze alap, azt gond nélkül megcsináljuk neki. Jelentkezni fogok.
Egyébként a pontos árlistát még most írjuk (pontosabban kedvezménylistát). Aki küld embert, még több kedvezményre számíthat.
-
huszi.gyb
senior tag
-
huszi.gyb
senior tag
válasz
runner 125 #45512 üzenetére
Köszi, igyekszünk.
bogyo: Igen, tervben van az is, de egyelőre a mostani alkatrészeket akarjuk elsütni. Sok van belőle, és hamarosan (napokon belül), már beépítve is menni fog. De nem csak Tact/Dio lesz a fő vonal, bár azokkal a legnagyobb a tapasztalat (bontásnál sok típushibára rájöttünk, már amennyire beszélhetünk típushibáról 15-20éves járgányok esetén)...
SzlobiG: Hangoztatom, én csak hobbista vagyok. Viszont tárgyalni tudok, mert érdekel, és annyira értek hozzá. A szerelő nem nézhet teljesen hülyének, mert amihez nem értek, annak utána járok lásd feljebb a Kymco-s kérdés.
-
huszi.gyb
senior tag
válasz
runner 125 #45508 üzenetére
Nem én, nyugi. Van egy szerelő srác, aki jön, amint megvannak a szerszámok. Eddig is hozzá hordtam a motort, korrekt gyerek. Nekem csak arra kell majd ügyelnem, hogy legyen mindig munka.
-
DigitXT
félisten
válasz
runner 125 #45508 üzenetére
A szerelő, ki más... Mit nem lehet ezen érteni?
huszi.gyb: pedig azt a linkelt Maját szívesen elbontanám "donornak".
Kicsit ki lehetne csinosítani a kasztnit itt-ott, esetleg ülést, ilyesmi.bogyo112: de gonosz...
-
huszi.gyb
senior tag
Pontosan. Az autókereskedés helyét vesszük ki. A nyanyák nem érdekelnek. Kitolom az útig, és pofa be. Ha kidobatnak onnan, akkor esténként 1-1 elhasznált gumit fogok legyújtani a ház előtt...
Annyit vállaltunk, hogy az útra kitoljuk a robogót. Több szava nem lehet, az már közút. Illetve 18 óra után nem dolgozunk a tervek szerint, 22 óra után pedig már semmit nem csinálunk ott.
DigitXT: Hivatalosan szerviz. Plusz alkatrész kis- és nagykereskedelem. Tehát, ha nem egybe robogót, hanem két vödör alkatrészt veszek (már szétszedve) akkor árulhatom. Szét nem csavarozhatom, mert az bontás.
-
huszi.gyb
senior tag
Srácok!
Húgom Kymco ZX50-ese melegen leáll... A szerelő közölte, hogy jó eséllyel melegzárlatos. 25000Ft+munkadíj. (Sok Honda alkatrész jó hozzá, ha közös cég, ha nem)
Nekem nagyon lehúzásnak hangzik, gondolkodom rajta, hogy elhozom Budapeste a saját szervizünkbe.
Reklám helye:
Ma kiválasztottuk, holnap megírjuk a szerződést.1-2 héten belül a Szérűskert u. 3. szám alatt várunk mindenkit, sok szeretettel és 15% kedvezménnyel a fórumra hivatkozva.
Felhasználó név kell a kedvezményhez
Új hozzászólás Aktív témák
- Techsend cyber A 2023 elektromos roller eladó
- Autós tükörre rögzíthető kamera rendszer - komplett - csere is
- ÚJ, USB-C-s / elemes, rádiós (RF), wifis (Tuya, SmartLife, stb.), programozható okostermosztát
- Új Samsung Sony LG LiitoKala 18650 21700 25R 30Q 35E 40T VTC6 M50 M58T 50E Li-Ion akkucellák
- 3D nyomtatott versenypályák, versenyzői aláírások
- Honor 200 Smart 256GB Kártyafüggetlen 1Év Garanciával
- Azonnali készpénzes Sony Playstation 5 lemezes és digitális felvásárlás személyesen/csomagküldéssel
- Azonnali készpénzes AMD Radeon RX 6000 sorozat videokártya felvásárlás személyesen/csomagküldéssel
- Kaspersky, BitDefender, Avast és egyéb vírusírtó licencek a legolcsóbban, egyenesen a gyártóktól!
- Nvidia Quadro P400/ P600/ P620/ P1000/ T400/ T600/ T1000 - Low profile (LP) + RTX A2000 6/12Gb