Hirdetés
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- gerner1
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- sziku69: Szólánc.
- mefistofeles: Az újkori csalók...
- Lenry: Melléképületblog - 4. rész - Kocsibeálló
- eBay-es kütyük kis pénzért
- bacsis: Gyere el a 10. BRSZK-ra!
-
LOGOUT
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
golyani
őstag
válasz
vtechun #24445 üzenetére
ugye az első vario tárcsáknál görgők vannak. nagyobb fordulat nagyobb centrifugális erő megy kifelé a grögő nyomja össze a tárcsát. a kontrasztrúgó ennek tart ellen a hátsó vario tárcsáknál, hogy feszes legyen a szíj. a vario működését az alábbiakkal lehet hangolni:
- első vario tányérok
- hátsó vario tányérok
- görgők
- kontrasztrúgó
- kuplungrugó (h mikor induljon el)
- variátor hézagoló alátétek -
akos727
senior tag
válasz
vtechun #24445 üzenetére
Én mértem RC autó hőmérővel de nem reális. Normális az max 100, minimum 50-60(ekkor megy a legjobban, de jobban is kopik).
Kuplung: Az a lényeg, hogy maga a kuplung áttételesen van meghajtva a főtengely által, úgyhogy amikor megy a motorod, ez is forog. A kuplung meg benne van egy kuplung harangban, ami meg a kerékre van "erősítve". Lényeg a lényeg, minél nagyobb a fordulat, annál jobban forog a kuplung a harangban és mikor elér egy bizonyos pontot, a kuplung rugók már nem bírják azt a centrifugális erőt ami ott fennáll és megnyúlnak--->a pofák, amiket fognak a kis rugók kinyílnak és belekapnak a harangba--->elindul a motor. -
SzlobiG
félisten
válasz
runner 125 #24446 üzenetére
Értetlenül írtad....
-
Bitpalace
senior tag
válasz
runner 125 #24446 üzenetére
Rendben, köszi szépen a segítséget, nagyon remélem hogy jó lesz!
-
runner 125
nagyúr
válasz
SzlobiG #24433 üzenetére
Bazz, olvastad mit írtam?
A ventilátort a hűtőben lévő termosztát kapcsolja be. Ezt a termosztátot cseréltem ki. Leteszteltem beszerelés előtt az újat, forraltam a vizet, rá volt kötve, és szépen be is kapcsolta a ventit, erre írtam, h kb. 80 fokos hűtővíznél kapcsolta be. Nyilván összeraktam az egészet, majd indítottam a motort, és megnéztem úgyis.
A mutató jeladója a hengerben van, így minden bizonnyal a hengerben lévő víz sokkal melegebb, mint a hűtőben.Ezen okok miatt zártam ki műszaki hibát, és tudtam be annak, h pontatlan a mutató.
Ma mentem vele 80km-t., ebből 20 város volt, pirosig sem ment fel.
Bitpalace
Próba azzal a gyertyával, és meglátod.
Azon nem tudsz állítani, hajtja folyamatosan, fordulattól függően meg adagolja az olajat.
Először meg a szívató és a hideg motor miatt füstöl. -
vtechun
veterán
Levegost nem mert senki ilyen infras homerovel? Mennyi lehet ezeknek normalis esetben a hofokuk? Van vmi animacio a kuplung mukodeserol? Mert a kontrasztrugot nemtom elkepzelni mire kell.
-
Bitpalace
senior tag
válasz
runner 125 #24428 üzenetére
Igen ezt csak most csinálja a nagyon nagy melegben, sajnos levegős és gondolom rendesen kapja a meleget :/
Tavasszal minden oké volt, akkor néztem át karbit kipucoltam benyacsap öreg volt, csere, de minden rendben volt, esetleg még a szívócsonkra ránézek az kimaradt, de légszűrő tiszta.Mindenesetre vettem egy 8-as gyertyát, hátha...
Amúgy rendben van a gyertyakép, de keverékarány is jónak tűnik? mert mivel a főtengely hajt egy kis fogaskerékkel adagolja az olajat ameddig hideg a motor kicsit füstöl, de ha megyek vele ez elmarad, remélem nem azért mert keveset kap. -
Ma amúgy le lettem tolva, hogyan vehettem yamahát amikor a mai tipp topp 50-sek max 350 ezerbe vannak, mutattam nekik pár drágaságot, de nem vették a lapot. A piaggo NRG-re iylet szól ez ez max 300k újan!
akos727! Igen említettem, hogy nem sík terepen lakom. Engem csak a hang zavar. Azt sem tartom kizártnak, hogy később ezen butíttatok mert mondom, mint egy atomreaktor úgy megy. A végsebesség is más, belógott a mutató KM számokba.
jaktib! Kölcsön jó lesz. Eddig 10db tojásba fájt a bérlése.
-
akos727
senior tag
válasz
Kolondrum #24426 üzenetére
Valószínüleg egy erősebb kontraszt rugót kaptál. Emiatt pörgősebb a gép, hamarabb fel tud pörögni. Kuplungrugó (a kisebbek) meg azért felelős, hogy 0-ról mikor induljon el a motor, mekkora fordulaton. Szerintem ebből is erősebbeket kaptál, hogy hamarabb elérd a fordulatot ahol leadja a henger a max erejét.
-
SzlobiG
félisten
Akinek felnyithatós bukója van: Nektek belefér simán az ülés alá?
Ma be akartam tenni az enyémet és alig fért bele a hozzá kapott zsákba kellett beleraknom, hogy ne karcolja meg mert kicsit feszül, nem gondoltam volna hogy ilyen lesz a leo nagy bendőjével.
-
-
-
jaktib
tag
Létezik valami olyan megoldás arra, ha nincsen a zárt bukóban napellenző mit lehet tenni. A napszemüveget nagyon nehezen tudom felvenni, mert a szára alig hajlik be a szivacs alá, és szétnyomja a fejem. Próbáltam már több fajtát is de nagy macera beszenvedni a bukó alá.. Ha meg előre veszem fel a szemüveget, úgy nem lehet a sisakot felvenni. Létezik valami levehető sötétítő fólia, vagy valami speciális szemüveg ilyen esetekre? Gondolom nem én vagyok az egyetlen aki ezt tapasztalta. Vagy csak sisak csere. Berik Superfiber a bukó márkája.
-
válasz
runner 125 #24432 üzenetére
[link] - ritkán kell de akkor nagyon hasznos.
Nem néztem rá, de majd melegben ránézek dolgokra, az fix, h kegyetlen meleg van ott lent, most vagy az új magad fordulattól vagy a melegtől.
-
SzlobiG
félisten
válasz
runner 125 #24432 üzenetére
Akkor nálad nem jó a kapcsoló szabályzója még piros előtt tuti be kéne kapcsolnia mint pl nálam a felénél. Ilyen melegbe városba ha csak araszolva tudok menni folyamat megy a venti vigyázz meg ne főzd.
-
runner 125
nagyúr
válasz
Kolondrum #24429 üzenetére
Úhh, egy olyat de akartam venni már régebben én is.
Hengerre nem mértél rá? A Runner-en ia (tényleg, jó h írtad, most eszem is jutott, h írok e kapcsán Andrew-nak), pláne ilyen melegben hamar felkúszik a mutató. Tavaly nyáron teszteltem a termosztátot is (ami cserélve lett), olyan 80 foknál kapcsol be.
Viszont, amikor a mutató már régen a pirosban van, (ezt egyszer sikerült elérnem álló helyeben, tűző napon, pöfögéssel), a fránya - pedig működő kapcsoló - nem kapcsolja még be a ventit. Annak tudtam be, h pontatlan a vízhőfok mutatója, mivel előtte teszteltem le az új termosztátot is.
Noh ezért akartam rámérni a működés közben a hengerre, tágulási tartályra, hűtőre. -
Húúúúú, meleg van. Van infrás hőmérőm. 15 perc után majdnem 100 fokos a kipuf és 56 fokos az alu burkolat a pumpánál.
Smani! Szerelési díj + anyag 8k, de a fékeket is állították, nincs akkora holtjáték, de valóban a végét járjáj a betétek, kb ha 2mm van belőlük ha nem 1mm... Azt mondták várnak mert meg fog nyekkenni. Nem cserélték mert lehet h lesz olcsón minőségi gumim imsitől és egyben lesz cserélve.
-
runner 125
nagyúr
válasz
Bitpalace #24417 üzenetére
Ez a gyertyakép rendben van. Nem tudom tényleg mitől fullad meg melegen.
Karbi alapos pucolásával kezdeném, megnézném h nem szív-e fals levegőt sehol (szívócsonk, légszűrő összekötő), majd ránéznék a membrán lapokra.
Ha, ezekkel minden ok, rendben kellene lennie melegen is.mod.
Ezt csak most csinálja, mióta nagy melegek vannak? Kora tavasszal okés volt?
-
vtechun
veterán
válasz
mkoch820 #24418 üzenetére
elvileg ugye hidegen még a szívató ad neki benzint, szóval akkor több benzin van, ha a szívató mér nem ad neki külön benzint, akkor ugye kevesebb lesz a benzin, de a levegő marad, ekkor fullad, szóval vagy több benzin kellene, vagy kevesebb levegő - szerintem, de ez csak elmélkedés
-
válasz
akos727 #24421 üzenetére
Az a tiéd, ez meg az enyém, eddig elvolt alacsonyabb fordulaton is, igaz nem úgy húzott. Itt felénk a dimbes dombos helyeken szépen megy. Ott ahol Smani felment én meg nem ott már röhögve, akár 30-al is. A hangja - zsebre tett telóval rossz úton, kanyar ide kanyar oda, emelkedő van minden. 1:30-tól van a mi emelkedőn a házig.
-
Bitpalace
senior tag
válasz
golyani #24422 üzenetére
Igen benzin levegőre gondoltam, azt nem találom sehol. Van egy nút az alapjárattól kb 2cm a szívócsonk felé, de abba meg csak valami dugó van, tehát ott nem tudok semmi állítani.
De el is megyek és veszek egy b8hs gyertyát,(eddig 7es volt benne) remélem megoldódik, mert én is csak a hőértékre tudtam gondolni.
akos727: köszi szépen, megpróbálkozom egy 8-al remélem jó lesz ha nem, akkor megyek feljebb, vagy kereshetem tovább a hibalehetőséget
-
golyani
őstag
válasz
Bitpalace #24419 üzenetére
gyertyakép jó. nekem is ilyesmi az aerox az br8hs. karbin nincs is keverék állító tekerőke, hacsak,nem a benzin-levegőre gondolsz, az szokott lenni.az alapjárati csavar kb pont a súberrel egyvonalba esik, a benzin/levegő pedig karburátor függő, vagy a légszűrő vagy a szívócsonk felé esik.
-
akos727
senior tag
-
na hazaestem. Kész a motor. Jó meg megy,elmúlt a baja,egyedül a hangja zavar,7k-nál kezd elindulni és 7-8között 'dolgozik'. Majdnem 100km-t mentek vele az ottléte alatt.
-
Bitpalace
senior tag
válasz
runner 125 #24415 üzenetére
itt a kép a gyertyáról
belül száraz, de mint ha kicsit sok lenen az olaj?az olajozás autómatikus, de viszont a karbin nem találtam keverék állító kis tekerőkét...
-
Bitpalace
senior tag
válasz
runner 125 #24415 üzenetére
suzuki gemma típusú motor, ngk b7hs gyertya volt benne, nem rég cseréltem is arra. Nem tudom hogy gyárilag belevaló, de eddig azzal ment. Légszűrő tiszta, azt is nem rég mostam el benzinnel, és hagytam rendesen kiszáradni!
-
mkoch820
tag
Tegnapi gondom újból: Felkapcsolt világítással alapjáraton lefullad. Annyi a változás, hogy csak akkor fullad le, ha már meleg a motor, viszont akkor azonnal, még le sem tettem a lábam a motorról... Érdemes az alapjáratot feljebb tekergetnem, vagy más lehet a gond?
-
runner 125
nagyúr
Passz, én is úgy találtam rá.
doc.
Őszintén, a 300k elég gyér. Lehet venni annyiért is 400-ast, de szinte biztosan kell rá költeni. Ha, nem idén, jövőre.
Akkor meggondolnám inkább egy 180-200ccm-es gép vásárlását. Piaggio X8, X9, vagy kisebb Burmgan. Szebb állapotút kapsz talán annyiért.oppaoppa
A legnagyobb hibát ott követted el, h pénzt adtál érte.
Számtalanszor leírtam már, h ezek a kínai robogók hajlamosak olyan hibajelenségeket produkálni, amelyre egyszerűen nincs megoldás. Vagy, ha rátalálsz, akkor újabb 500km múlva megint elfossa magát valami.
Nem vicc.
Add el, vagy vegyél valami normális japánt, olaszt. Ezzel csak a folyamatos szopás és szenvedés lesz. Vehetsz bele 10, 15-ért állórészt, de szinte biztosan rövid időn belül újabb fog megjelenni. -
Bitpalace
senior tag
Sziasztok!
Kicsit új vagyok még itt, de lenne egy 50ccm suzuki motorom és a következőt tapasztalom:
Menet közben ameddig hideg a motor addig húz, megy szépen, de mikor bemelegedett, akkor már figyelni kell a gázadásra, óvatosan kell mert különben fullad. Mikor állok vele, akkor is lefullad, gondoltam hogy állítok az alapjáraton egy kicsit, de nem segített neki, ezt kizártam. Megnéztem a gyertyát és csak arra tudok gondolni, hogy nem megfelelő a gyertya. Szerintem azért fullad, mert nem bírja a meleget, nem ad szikrát, várok kb 5 percet akkor megint szépen indul. Esetleg létezik motornál olyan hogy magas hőértékű gyertya, hogy a porcelán része egy kicsit túl lóg a menet részén? -
oppaoppa
csendes tag
Sziasztok
Nem olvastam át a fórumot, nem tudom mennyire vagytok benne a robogó szerelés témakörbe de az egész internetet átkutatva se találok megoldást a problémámra. Van egy keeway qjq50-18 típusú robogóm. De ha még ez önmagába se lenne elég kb 3 hónapja elakartam vele menni valahova és megállt alattam és azóta se indul be. Elvittem a helyi mesterszerelőhöz aki 2 hét után visszadobta hogy rossz a gyújtásalaplap és ő se tud szerezni hozzá másikat merthogy a kínaiak elfelejtettek alkatrészt gyártani hozzá. A napokba ebben a kánikulában törtek rám az érzések hogy milyen jó lenne ujra együtt száguldozni kínai paripámon. Szóval ha esetleg valakit meghatott a történet, vagy nem hatott meg, de szeretne segíteni azt előre is nagyon köszönöm. -
doc
nagyúr
válasz
runner 125 #24399 üzenetére
nem sokat, koltseghatekony bevasarlos/szaladgalos moci kell
mondjuk ahogy nezem, arban kb. semmi kulonbseg nincs 125 es 400 kozott, olyan 300-ert mar lehet kapni olyat ami igy messzirol normalisan nez ki (bar van koztuk nem egy nagyon otvar is) -
SirKero
őstag
Egy ilyen négyszázasra én is szívesen le cserélném a százötvenesemet de iszonyú drágák még.
Majd ha egy kicsit idősebbek lesznek
Burgman 400 K7
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- iPad topik
- Honda topik
- BestBuy topik
- Elektromos autók - motorok
- Jóárasítja két Arrow Lake-S CPU-ját az Intel
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
- Jó állapotú Kona Shred / Pike 454 dual-air 110mm-140mm / Shimano Deore felszereltség!
- Siemens EQ6 Series 700 premium ritka tipus keveset használt
- Mobil klíma Tarrington House eladó!
- Tchibo Esperto Caffe szemes kv föző hibátlan működéssel
- Eladó elektromosan állítható magasságú gamer asztalok (Fekete és Fehér)
- Bomba ár! MacBook PRO 13" Late 2016 2TB - i7 I 8GB I 500GB SSD I OS X Monterey I Cam I Gari!
- AKCIÓ! Asus ZenBook Pro UX7602ZM OLED notebook - i9 12900H 32GB RAM 1TB SSD RTX 3060 6GB WIN
- Billentyűzet magyarosítás magyarítás lézerrel is! 10-15ezer közötti áron! Óriási betűkészeletünk van
- Lenovo Legion Pro 7 16IRX9H INTEL I9-14900HX RTX 4080 bolti ára 1.35 mill ft
- Fotó állvány eladó
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest