- Dany007: Kiakasztó frissítések
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- ldave: New Game Blitz - 2025
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Fűtés és hűtés klímával, napelem segítségével
- [K2]: A vagyonvédelmi rendszerszerelővé válás rögös útja
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- KRTLPC: Ki és hogyan élt túl? Volt ám fennakadás
-
LOGOUT
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Criton
veterán
válasz
runner 125 #22599 üzenetére
Igen, de egy Kymco is 330.000 felett van, én a mai napig nem is hallottam róla...
-
runner 125
nagyúr
válasz
Criton #22598 üzenetére
Ez kizárt, valami hiba volt ott. Annyit hosszú áttétellel egy Big Bore szett sem tud, ráadásul nézd meg hány mp alatt mutat annyit..
Fentebbi kérdésedre; én egyértelműen a Kymco-t, de persze csak a 4 közül. Egyébként csak Gilera.
Másik kérdés:
Mivel 2t motoroknál viszonylag elnagyoltak, pontatlanabbak az illesztések, ezért a bejáratási időszak alatt egyesek komolyabb keverékkel szokták használni a robogót, h "jobb legyen a kenés".
Szvsz felesleges, de mindenkinek egyéni joga. -
Criton
veterán
Ezt a srác nem úszta meg olcsón szerintem, rendőrségi ellenőrzés Németországban.
Robogó Max Speed : 170km/h -
Criton
veterán
-
Criton
veterán
Egy kérdés csak kíváncsiságból, ha valaki most akarna új robogót venni a három közül melyiket mondanátok. Keeway, Benelli, Motowell?
Szóval csak ez a három, most nem kell olyan ,hogy Yamaha, Peugeot, Honda... -
Bling95
őstag
Az ujabb keeway-ekkel mi a tapasztalat ? Mennyire megbizhatoak
-
válasz
Tothgera30 #22589 üzenetére
De az a baja, kiemelte, hogy ápoló és szüksége van a pihenésre, mindezt úgy hogy profi kb 8000 üzlettel és arra nem volt képes hogy egy nyamvadt számlaszámot elküldjön. Mivel nekem a cucc munkaeszköz így a tökölés nem fért bele, adtam neki semlegest azzal a szóval hogy részemről is lezárva, erre pár napra rá jön a negatív, ha ott vagyok biztos betakarom. kis nyomi.
Fáj, igen annak szántam, úgy írom, hogy ált fájjon. -
válasz
Kolondrum #22587 üzenetére
Nem biztos hogy a szakmája tehetett arról hogy az illetővel voltak gondok. Az utolsó mondat picit fájt, mert eléggé megtévesztő is lehet. Én is szívtam már meg, előre utaltam egy nagyobb összeget egy banki tranzakció keretén belül, nem kaptam semmit az összegért cserébe, rendőrségi/bírósági ügy lett belőle, utóbbi még folyamatban, a srác meg ezzel foglalkozik hogy átver/megkárosít embereket, kisebb regény volt róla a kapitányságon.
-
kkrisi
senior tag
Jó persze nekem is csak mondták, nem voltam részese az esetnek!
-
SzlobiG
félisten
válasz
runner 125 #22584 üzenetére
Hát ja van neki 1100+ pozitívja én most megírom a 15. negatívot semmire nem megyek vele.
-
Criton
veterán
Na, hobbi-robogóztam ma este egy kicsit, mert nem esett az eső, reggel sajnos meg nem robogóval mentem dolgozni
30km bele is ment
Egykét dolog amit észrevettem, remélem tudtok pár dolgot mondani, hogy jó-e vagy sem.
1. Tegnap óta ma este indítottam be a motort, csak másodikra indult be, de akkor is úgy, hogy egy kis gázt kellett neki adni, ráraktam a világítást és akkor le is fulladt a motor. Utána pöcre indult, világítás be, ekkor már minden rendben volt. De az alapjárat szerintem nagyon magas (de akkor miért fullad le?), és szerintem nagyon fűstől is, de itt is szeretném a ti véleményeteket kérni. Erről csináltam is egy videót.
2. Fékezésnél mint ha sípolna a fék, de nem annyira vészes
3. Amikor tolom a motort előre vagy hátra, valami nyikorgás van a hátsó keréknél, mi lehet?
4. A benzin jelző szerintem egy kalap.... ezen lehet valahogy javítani?
5. Picivel nagyobb gázadásra ha indulok, érzem, hogy az eleje egy kicsit megemelkedik, de a kerék marad lent..
6. Érdekes zörej van a kipufogó alatt, hűtőnél?
7 Valami kotyog a kormányban, felül, ez mi lehet?
A 30km után már nem füstölt annyira a robogó. Elvileg ez a normális?
A sebességben igazatok volt. Elmentem egy sebességmérő mellett, ott 44km/h mutatott a készülék, de robogón ez 47-50km/h volt, szóval többet mutat.
A sebességmérő pontosságán lehet javítani? Vagy miért ad ennyire pontatlan eredményt?
Mikor bekapcsoltam a GPS-t akkor viszont ilyen eredményt kaptam.: -
kkrisi
senior tag
válasz
SzlobiG #22400 üzenetére
szia!
Én is fenn vagyok vaterán, és ilyenkor az van, hogy ha nem juttok közös nevezőre, akkor írni kell a vatera vezetőségének, és ők elintézik! Ha nem tudják behajtani a faszin, akkor kitíltják a csöcsbe, ha beleegyezik a faszi, akkor visszakérik neked az árát. Ezt onnan tudom, mert egyik ismerősöm járt így és visszakapta az árát! Ha ez igaz, már pedig én úgy tudom, akkor lényegébe nem egy kaksi oldal ez a vatera, mint pl hardverapro, ott nem vagy bebiztosítva sehogy!
-
fesii
aktív tag
szombathely fele nem jöttök??
-
Smani
senior tag
na ez tetszik. holnap koccanjunk valahol
de ne már csak 3-an. olyan lehangooló lenne -
Colos1
őstag
Sziasztok.
Adott egy régi Honda Lead, ha jól emlékszem 1986 körüli, és 79 ccm -es.
Ha egy bizonyos foknál tovább húzom a gázt, akkor elkezd fuldoklani 45-nél, de ha ilyenkor kissé visszaengedem, akkor felpattan 50 -re, de gyorsabban nem akaródzik menni. Szerintem egy 79 ccm -es motornak ennél többet kellene tudnia, még akkor is, ha ilyen régi. Már az összes állásban kipróbáltuk a Schuber-tűt, áttakarítottuk az egész karburátort, de semmi eredménye.Mi lehet a gondja?
-
Criton
veterán
Vasárnap ha jó idő van egy robogós találkozás vki?
-
SzlobiG
félisten
válasz
runner 125 #22564 üzenetére
Pár száz forintos olajjal nem rontanám el a minőségi castrolt.
Jó persze most észrevehető kül nem lenne a motor hajtása közbe mivel most is azzal jár, de legalább nyugodt lennék, hogy tudom minőségi olajjal járok.
Emlékszek amikor elhoztam a suzukit még anno haza fele agip kutnál vettem olajat nem volt 1k az 1l természetesen ásványi, fehéren füstölt tőle a motor.
Vettem is helyette normális full szintetikust azt engedtem le azt az okádékot.
-
SzlobiG
félisten
Ma is beszivárogtam a városba óvatosba.
Már alig várom meg legyen minden azt mehetek amennyit akarok. Viszont meg értem Critont, hogy 50-el tud csak menni max én meg is őrülnék hogy állandóan suhannak el mellettem az autósok 90 utazó nekem meg kell hogy legyen jó persze nem véletlen lett 125-s gép a suzuki után ráülni egy 50-esre halál lett volna. Haza fele egy autós se előzött meg simán mentem közöttük bent a városba meg majdnem hátulról belém durrantottak csak a gumi csikorgást hallom mögöttem a marha nem figyelt oda satuztak előttem...
(#22561) SymbianOS Ha nem full szintetikus van benne én nem önteném össze vele, nem tart semeddig leengedni, de remélem nem ilyen pár száz forintos olajjal jársz bár nem tudni milyen van benne gondolom nem mondta az eladó.
-
Smani
senior tag
válasz
Kolondrum #22557 üzenetére
Kéne tudni milyen olaj van benne mert ha nem szintetikus akkor elég érdekes állagú lesz.
(kevés volt az olajam öntöttem bele jó kis Mol 2T valami szart aztán ilyen gugás lett. eredménye pedig 2órás szerelés volt amíg ki tudtuk szabadítani az olajtankot. idomok le stb...)
A lényeg hogy az is full szintetikus legyen ami benne van akkor nincs baj
-
zso79
őstag
válasz
Kolondrum #22557 üzenetére
Gyertyáról nem tudok mit mondani, elvileg annak nem árt ha áll, az elhasználódás meg látszik rajta. Az olajról azt mondták nekem anno, hogy ne keverjem, mert ha nem is 100%-osan, de a gyengébbiknek a tulajdonságai érvényesülnek, hiába öntöd rá a prémium olajat a gagyira.
-
Aerox 50
Egy gyertya élettartama mennyi? Pár éve (kb 5) van benne és kb 3000km-t ment vele az előd. Kitakarítva is ilyen tájt volt motorikusan, ennyi idő alatt elkoszolódhatott? Azt mondja az előző tulaj, hogy takarítás után járt vele majd elég sokat állt a gép és utána kezdtek újra járni vele.
Más: Az új olajjal felönthetem a régit? Nem gáz a keveredés?
-
SirKero
őstag
válasz
Criton #22547 üzenetére
Nekem nem írtak be a szervizkönyvébe semmit. Adtak róla hivatalos számlát és kész. Egyébként helyben vannak úgy is hozzájuk vittem volna gariztatni ha van vele valami.
Ezt ők bevállalták vagy van valami okosságuk nem tudom de nem volt semmi gond sőt ők ajánlották fel,hogy ne várjam meg az 1000km-t ötszáznál megcsinálják.
Ezért gondolta,hogy esetleg másik szervizben meg lehetne oldani ha annyira sok idő mire belemegy az 1000Km. Lehet,hogy csak ők ragaszkodnak ennyire az előírásokhoz. -
Criton
veterán
na ez meg mi
Ez most nem az 1000km-ről szól, hanem a "bejáratás" és én is azért vagyok annyira bizonytalan, mert 50-50% ezt/azt mondja....aki megnézné a motort, esetleg pár kör erejéig kipróbálná, ma vagy vasárnap ráérek
SZERK: most nem a 4T és 2T beszélek, hanem pont ugyan ezen az oldalon van, hogy a 2T-re is ugyan ezt írják.
-
Criton
veterán
azért Balaton körül most nincs időm menni
de megpróbálom beletenni az 1000et.
Este felé remélem most egy kicsit jobb lesz az idő.De attól még az összekopás meg a bejáratás rovására nem megy, hogy néha van, hogy kilométereket lekorlátozva teszek meg...ebbe tartozik ugye a hegyre fel is.
-
DigitXT
félisten
válasz
Criton #22540 üzenetére
Az az érdekes a leírásodban, hogy gyári a moci, és mégis úgy tűnik, mintha
rossz lenne a varió, és nyomatékmaximum helyett fordulatszám maximumon
dolgozna. Az sem világos, hogy ha picit visszább veszed a gázt, akkor hogy-
hogy megáll a motor? Csak lassabban kéne mennie, kisebb fordulaton, nem?
Vagy csúszik a kuplungod esetleg?50-es mocival nem tudok menni, mert
csak 180-as van raktáron, de azzal szívesen fordulok egyet arrafelé. -
Criton
veterán
Ha gondolod akkor cseréljünk telefonszámot és beszéljünk meg egy találkát.
Egyébként ha a belvárosban a kocsi sor elé megyek lámpánál, zöldnél elég gyorsan eltudok indulni, 40ig szép gyorsan felmegy de utána korlátoz.SirKero: az a bolt is kiveszi ahol vettem, de beleírják a szervizkönyvbe és a Motowell garancia ilyenkor elvileg ugrik
Ha a1000nél veszik ki akkor nem ugrik.
Megpróbálom akkor az 1000et belerakni, ha van egy "társ" is gyorsabban fog menni, de én attól parázok, hogy nagyon sokszor úgy megyek hosszabb ideig, hogy lekorlátoz a motor, fojt, visszatart,dadog vagy hogy is mondjam, és nem szeretném, hogy a motor az 1000 előtt megadja magát.
Most még amit megfigyeltem, hogy elsőre nem indul be a moci, csak másodikra úgy, hogy egy kicsit a gázkart húzom, az alapjárat meg szerintem is nagy. Ezt mondtam is a boltnak, és ők erre annyit mondtak, hogy ez a gyári beállítás, és ez is kell 1000ig, utána ők lejjebb veszik....
-
dave93
őstag
válasz
Criton #22540 üzenetére
"mindenki gyorsabb mint én, még akinek kisebb is a robogója és kétszer olyan nehéz az ember... "
Robogó és robogó között azért van különbség
Lehet, hogy egy kisebb testű, de vízes kihegyezett 50es volt, ami simán megy 80km/h-t, pl Aprilia SR 50 vagy hozhatnám példának Tothgera30 NRGjét, ami fojtással megy valami 65-70km/h-t ha jól emlékszem
Persze ezeket nem újonan vették, lehet már van bennük 25k km, nem újak, mint a Tiéd, de cserébe mennek. Szerintem rakd bele szépen azt az 1000km-t vedd ki a fojtást, és számolj be róla mi lett az eredmény gyorsulás és végsebesség téren, utána kapsz még okos ötleteket.
-
válasz
runner 125 #22543 üzenetére
Nyamvadt 1000km-ről van szó. Kicsit erősebben használva ezt 1 hónap alatt bele lehet rakni! - Jah, én egy év alatt alig bírok annyit beletenni
.
#22545 dave93: 87km/h, de csak a kipufogóban van fojtás, és ott is gondolom már csak egy része (mert több helyen le van fojtva a dob).
-
runner 125
nagyúr
Eleve nem értem az egész rinyát.
Nyamvadt 1000km-ről van szó. Kicsit erősebben használva ezt 1 hónap alatt bele lehet rakni!Idén a Runner-ba nekem már 3200 ment...
-
runner 125
nagyúr
-
Criton
veterán
válasz
DigitXT #22538 üzenetére
igen leszabályoz, de a hegyre fel már a 30 nál leszabályozza, ha visszaveszem a gázt, megáll a motor!!
és gurulok is visszafele... nem tehetek mást, tudom nem szabad hajtani a motort...
De hallottam olyanokról is akik megvették a motort, fojtást kivették és nem bántak gyengén a mocival, karban tartották, de húzták a gázt...
EGŰ Motors oldalon is sok jót írnak a Magnet Sportról, de azok mind fojtás nélkül vannak szerintem...
tudom, hogy egy 50nek nem kell többnek mennie, de még most robogósként is látom, hogy mindenki gyorsabb mint én, még akinek kisebb is a robogója és kétszer olyan nehéz az ember... többsége mondta a 65-75km/h tempót, ami már teljesen jó lenne, de meg sem közelíti.
max mikor jövök le.
Gyere fel Adyligetre egy 50mocival és menjünk valamerre, és akkor már tudod miről beszélek
-
DigitXT
félisten
válasz
Criton #22525 üzenetére
Igazából ha ilyen igényeid vannak, akkor min. B125 és egy 125-ös moci,
vagy korlátlan jogsi, és akkor határ a csillagos ég. (De városban úgy 180
köbcentinél teljesen jó vagy (főleg, a 2T 180), fölötte csak ritkán lehet
kihasználni az erőt: esetleg előzésnél, vagy beugrós sávváltásnál talán.)Amúgy (valós) 40-50 körül kéne menned, elvileg arra van kitalálva a cucc.
Ezt azért valamennyire sejthetted, mikor segédmotorkerékpárt vásároltál.
Szerintem senki nem mondta, hogy gond nélkül felveszed vele az "autós
ritmust", főleg ha ilyen "extrém emelkedős" helyeken is közlekedsz vele.Nekem a 150-es (levegős 4T) SYM VS-em vitt 70-80-at "hegyen-völgyön",
de az sem ugrott úgy, mint a Yamaha (vizes, 180-as, szintén 4T).
(De ha netán emelkedőn én előzök autót, akkor oda kéne még pár paci!)Az a baj, hogy hiába mész majd 60-at (?), akkor is le fognak előzni, mert
ugyanúgy 70-nel szeretnének menni.Csak akkor vagy "biztonságban",
(ha azt nézzük, hogy mennyire akarnak kielőzni + tudsz-e sávot foglalni),
ha jól elgyorsulsz a lámpától, és utána olyan "utazót" tartasz, ami NEM
idegesíti fel a mögötted jövő(ke)t.Amint utolérnek, már sanszos, hogy
előzni is akarnak, mert "tötymörögsz", hiába mész amúgy szabályosan.Ha úgy érted a dadogást, hogy "leszabályoz" a motor, mert olyan magas
a fordulat, akkor valóban vissza kéne venned a gázból, mert biztosan nem
egészséges a motornak, ha túlpörgeted.Pláne, ha még bejáratós.
A fojtás nem a motort védi -> a szabályokat akarják vele így betartani.
Az megint más kérdés, hogy az a vezetőt védené, de tkp. veszélyezteti.
Elvileg (!) valós* 45-nél NEM mehetsz többet, így van meghatározva ez a
kategória. Közel sem biztos, hogy a fojtás miatt megy 30-at hegynek fel.
(Bizonyos szabályzások ugyanis csak a végsebességet "fogják vissza",
szóval valsz', a fojtás kiszerelése után sem lesz egy olyan erőgép, ami
ott, az extrém szakaszon 50-et visz. De vedd hozzá, amit feljebb írtam:
ha mész is 50-nel ugyanúgy fognak előzgetni, mert "haladnának". Pech.
*: az óra szerint már bőven lehet 50-60, attól függ, hogy mennyit csal.Ui: németeknél van olyan kategória, ami 25-tel (!) mehet max. Lemérik, s
ha buherálva van (pl. viszi az 50-et), akkor többszáz euró a bünti. Amúgy
meg jogsi kell rá, ha nagyobb gépet akarsz -> ez nálunk sincs másképp!Szerk: én is elmegyek veled gurulni egy karikát, ha csak ezen múlik...
XII-IX útvonalon ingázok, de nem ismeretlen Hűvösvölgy felé sem a dolog. -
beetettek, írták, hogy jöt scooter, persze kamu volt. Lexrom kap castrolt! http://noob.hu/2012/06/01/2012-06-01-627.jpg
-
zso79
őstag
válasz
runner 125 #22532 üzenetére
Látszik hogy kik a régi motorosok, ez eszembe se jutott
Criton: én leginkább a Duna másik oldalán nyomom, zuglói HQ-val
-
SzlobiG
félisten
válasz
runner 125 #22532 üzenetére
Utána jutott eszembe nekem is a fúrós dolog én tuti megcsinálnám.
-
zso79
őstag
Így van, simán megvan az.
Criton: Mi két este alatt beletoltunk egy százast csak mókából, kényelmesen furikázva a városban. Legjobb ha találsz hozzá egy havert. Ha jó idő van és bejössz Pestre én szívesen megyek veled egy kört
A ledadogásról nem tudok mit mondani, próbáltam két fojtott NRG-t, egyik sem dadogott, csak rohadtul nem ment.
-
Criton
veterán
Igaz, bele lehet nyomni.
De most attól a motor attól nem mehet tönkre, hogy felfelé a hegyre, meg bent a városban van hogy dadogásig kell húznom a gázkart.?Akkor még slozira is a mocival megyek, csak menjen bele a km, és akkor még az esetleges hibák is előjöhetnek...
Lauda : ezen én hülye vagyok, de mint nem hozzáértő gondolom, hogy azért is dadog le, hogy ne lehessen a motort túlhajtani...
-
-
dave93
őstag
válasz
SzlobiG #22520 üzenetére
Ja, azt hittem az is le volt írva, hogy személyesen Szigethalmon lehet átvenni. Hát akkor sajnos pont belenyúltál, kár, hogy annyi korrektség sincs benne, hogy válaszoljon
Criton: Mindkét felvetett ötlet jó. Vagy elmész egy másik szervízbe, és ugrik a garid viszont végre megszabadulsz a fojtástól, vagy kezdj el hobbimotorozni
1000km-t nem nehéz összeszedni, ha jó idő van keress valami nyugis utat és menjél vele kényelmesen 45-50Km/h-val sík úton, ahol nem dadog, és szépen lassan pakold bele a kilómétereket.
-
Criton
veterán
Ki beszélt 80ról? Nem akarok 80al menni, de 20-30al sem...
Tudom, a legtöbb robogón, tök mind1 most melyik, ha 80at mutat, a valóságban csak 60 legjobb esetben is 70...Az, hogy meg ledadog többször, mert húznom kell a kart nem tehetek róla..
Bolt szerint így ki lesz nyírva a motor míg elérem az 1000-et.
Hát akkor egy öngyilkosjelöltet kérek, aki 70es táblánál 370m felfelé megy 20-30al....És akkor a fojtás most miért is van, a motor vagy a vezető védelme miatt?
Nem a vezető a válaszokból adódóan, akkor ha fojtás van benne, és 50ig húzom, ami lehet nem is 50 csak 40 és ledadog, akkor miért is nyírnám ki? Akkor azért van benne a fojtás, hogy ezt ne lehessen megtenni... -
golyani
őstag
-
válasz
Criton #22521 üzenetére
Elég nagy hülyeség, kb. 500km után már összekopik úgy a henger hogy hosszabb ideig is húzhatod neki. Az 1000km-t nem tudom miért csinálték, Apriliában (SR Factory) ismerősnek is 500km után szedték ki a fojtást és az 5 év garancia megvan! De amúgy is érzeni azt hogy jobban húz egy picit, ha már eléggé be van járatódva, bár szerintem nálad már ez nem gond. Saját véleményem az hogy én egy szerelővel kiszedném, és letojnám a garanciát, mert úgy se ér semmit.
#22515 runner 125: Van egy kis visszalépés feelingje, de azért nem rossz ez az új sem.
-
Criton
veterán
Most beszéltem megint a bolttal ahol vettem a robogót. Most azt mondták, hogy 1000-1100km előtt ha kell kiveszik a fojtást, akkor ugrik a garancia.
Min 1000-et tegyek bele és megcsinálják. Akkor fojtás ebben az évben már nem nagyon lesz kiszedve az fix...
Azt is mondta, hogy ha 30al tudok felmenni a hegyre és dadog, ne húzzam a gázkart, mert a henger nem fogja bírni, szóval lassítsak, de hova isA fojtást meg még azért sem veszik ki, mert a blokk ilyen kevés km-nél nem bírná...
Szóval remélhetőleg élve meglesz az 1000 a hegyre fel meg toljam, mert nem szabad nyomni nekiJA! és most se használjam a motort úgy, hogy dadogjon, szóval maxig fojtással.
Könyörgöm, olyan helyen is megyek ahol 70kmes tábla van, az autósok meg 80al mennek min, és meg 40el menjek...mert 50nél már ugye dadog... -
SzlobiG
félisten
válasz
dave93 #22518 üzenetére
Mind2 mail normális hangvételű amit írtam. Biztos hogy nézi mert azon keresztül bonyolítja az üzleteket és ma is és tegnap is volt már értékelése. Meg látom hogy be volt logolva vaterára, szal tuti nézi a mailt, csak direkt nem válaszol sunyi módon.
Igen, de most te hogy szűröd le ebből a nickból hogy ő a blagamotoros tag? Főleg hogy ennyi pozitív értékelése van. Egy mód lett volna ha meglátom andrew negatívját, de ennyi pozitív mellett nem is foglalkoztam velük.
-
dave93
őstag
válasz
SzlobiG #22516 üzenetére
De azért próbáld meg felhívni. Nem kell anyázni az elején, mondd el neki normálisan, hogy sajnos félreértés történt, mert nem azt kaptad ami a képen van és szeretnéd visszaküldeni, mert használhatatlan. Háhta, csak nem nézik az E-maileket...
mod: Egyébként hányszor figyelmeztettelek, hogy Szigethalomról soha semmit, aztán csak belefutottál
Még szerencse, hogy nem onnan vettél motort, most más bajod is lenne
-
Telda
addikt
Munkatársam Malagutijában elment a digitális műszerfal, se kép se hang.
Hiba a műszerfalban keresendő (csere), vagy esetleg van valami vezérlés hozzá? -
SzlobiG
félisten
Mi szánalom ugyanazt fel is tette és közel se így néz ki a variátor amit küld, vajon hány embert fog még átb@szni?
Ma írtam neki megint, ha hétfőig nem válaszol olyan negatívot írok neki, hogy megemlegeti.
-
runner 125
nagyúr
válasz
Tothgera30 #22513 üzenetére
..én ezen is látom a kínai vonalakat, nem tehetek róla.
Hasonlítsd össze:
Ebben van fantázia, van Pözsós vonal a rally (307) fényezéstől függetlenül.
A mostaniban semmi egyedit nem látok, sőt, a már említett kínai vonalvezetés sokkal egyértelműbb.
Nincs rajta egyetlen egy kiragadható ív, vonal, forma, részlet, amitől méltó lenne Speedfight utódnak szvsz. -
SzlobiG
félisten
válasz
Tothgera30 #22513 üzenetére
Igencsak motowellre hajaz a kinézete vagy fordítva.
-
válasz
runner 125 #22512 üzenetére
Ez igaz, a SF2 a maga idejében nagyobbat ütött. De az új nekem eléggé bejön, főleg a felnik. De persze inkább egy S50 2T Vespát vennék már olyan áron, ami teljesítményét nézve még mindig szívás ár/érték arányban!
-
runner 125
nagyúr
válasz
Tothgera30 #22509 üzenetére
Felni élpolír nem kicsit kínai beütés.
..szerintem gagyi, az előző Speedfight-ok sokkal szebbek voltak. Ezen már nem látom a Pözsós feelinget. -
Jah az szuper lesz, berendszamozni a babettat, akkor ultem rajt utoljara. Meg kivancsi leszek a sok papir nelkuli 50-es hogy kap rendszamot, aminek alvaz meg motorszama sincs pl. Mondjuk beleuti az nkh 20 ezerert majd...
Tothgera30 szep kis motorok, en is nezegettem mar, csak a muszaki tartalmat nem ismerem.
-
zso79
őstag
válasz
Criton #22508 üzenetére
Hogy érted azt, hogy hivatalosan? Hivatalosan az van, amit írtam, segédmotor kerékpár max. 45 km/h-t tudhat, nem az a lényeg, hogy mennyivel mész vele!
Ez a pontos megfogalmazás:
"Olyan két-, három- vagy négykerekű jármű amelyet, 50 cm3-t meg nem haladó lökettérfogatú belső égésű motor vagy legfeljebb 4 kW teljesítményű egyéb motor hajt, tervezési végsebessége a 45 km/óránál nem nagyobb és saját tömege legfeljebb 350 kg."Az egy dolog, hogy szerencsére nálunk ezt pont lesz@rják
-
Érdekes ez a Speedfight 3 RS, elbaszarintották azzal a Morini blokkal és az ülés alatti szarsággal. De a motor úgy elég jól néz ki, tetszik, bár nem igazán megy, de elfogadnám.
-
-
zso79
őstag
válasz
Criton #22503 üzenetére
Nem a sebességre kapod a jogsit. Kismotoros és B-s jogsival mehetsz bármivel, ami segédmotorkerékpárnak minősül. Ha jól tudom, akkor ennek a feltétele, hogy nem lehet nagyobb 50-esnél és önerőből nem mehet többet 45-nél. Ezért van 45-re folytva egy szalonból kitolt új vas. Én csak három éve robogózom, de még soha nem igazoltattak, pedig nem egyszer voltak tanúi a rendőrök, hogy nem 45-tel mentem. Hungárián simán előztem 70-nel rendőrautót, rám se bagóztak. Reménykedem benne, hogy nálunk nem vezetik be ezt a mérős módszert. Szerintem akkor egyik napról a másikra eltűnnének az utcákról a robogósok. A 25 elég vicces, bringával is gyorsabban közlekedem
-
Criton
veterán
-
dave93
őstag
válasz
Criton #22499 üzenetére
Hát csak azt mondom, hogy ha már őt választottad akkor vedd ki a fojtást, aztán használd így, nem hiszem hogy érdemes 90k-t rákölteni. Olyan, mintha vennél egy régi Swiftet , mert 500k, hibátlan és keveset eszik aztán ráköltesz még 500k-t hogy menjen, könnyűfémfelni, DVD player, mélynyomó meg spoiler, minden
Akkor már vegyél egy szép Seat Leon-t, G Astra-t, Mercit, mittudomén, érted
Szerintem a legjobban és egyben leggazdaságosabban akkor jársz ha kiveteted a fojtást, úgy jársz vele sok sok km-t aztán ha már úgy érzed hogy nagyon nem elég, cseréled egy izmosabb gépre.
Új hozzászólás Aktív témák
- Formula-1
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Mobil flották
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Autós topik
- Mikrotik routerek
- Wise (ex-TransferWise)
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- További aktív témák...
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A50/Samsung Galaxy A51/Samsung Galaxy A52/Samsung Galaxy A53
- Huawei P20 Lite 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Realme 7i 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Csere-Beszámítás! Gigabyte Vision RTX 3070Ti 8GB GDDR6X Videokártya!
- Telefon felváráslás!! Xiaomi Redmi Note 11, Xiaomi Redmi Note 11 Pro, Xiaomi 11 Lite