- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Geri Bátyó: B550 szűk keresztmetszet, de mi és miért?
- Fogkefe: elektromos vagy manuális?
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- bitpork: Augusztus 2- szombat jelen állás szerint.
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Parci: Milyen mosógépet vegyek?
- sziku69: Szólánc.
- Aggregátor gondjai, örömei, és elmélkedései
-
LOGOUT
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
SirKero
őstag
válasz
runner 125 #23194 üzenetére
Szerintem is teljesen elfogadható. Főleg ha azt nézem,hogy az előző ötvenesem kb. ugyan ennyit evett
és azért van egy kis különbség a kettő között teljesítményre
-
válasz
runner 125 #23194 üzenetére
Ezért hívják divatrobogónak... Persze több rajta a gitt mint a többi, én félnék ráülni, mert egy részről nagyon megy, más részről meg nem látok benne valami nagy merevítést. Ennyi pénzből meg már kis szerencsével 200/300ccm-es maxit lehet venni, ami nagyobb, idtállóbb, és mindennapi használatra jobb.
-
runner 125
nagyúr
válasz
AndrewTdi #23189 üzenetére
Ez az Aerox egy mohácsi srácé volt, őt (Olivért) ismerem személyesen is. Ő csinálta az egészet, ezek szerint eladta, de most újra árulják.
Tényleg csak érdekesség, ennyi kp.-t beleölni egy kis robogóba..SirKero
Persze, ha nem mész 70 fölé, lassan gyorsítasz ki és nem fékezel (kigurulod alapjáraton pl. a körforgókat), akkor 3 alá lehet vinni bőven. De, átlagos használattal ez az érték teljesen jó, pláne egy akkora robogótól.
-
SirKero
őstag
Mértem Én is egy fogyasztást. 220 Km. alatt evett 7,35 L. Ez ha jó számolom 3,35 L / 100 Km.
Ebben volt kb. 140-150 Km. ami helyben ment le és volt egy 50-60 Km. ami vidéki kiruccanás.
Szerintem ezt lehetne még egy kicsit lejjebb is vinni ha jobban odafigyelnék a vezetésre de ez is elég jónak tűnik szerintem a 150 cm3 -is motorhoz. -
-
AndrewTdi
addikt
Egy kis érdekesség.
-
golyani
őstag
most vettem Grimecát (DR106) + Ferodo Argento (FDB680 vagy 889 előre nekem az előbbi van, hátra meg 2062) betéteket. fogni fog semmi gond vele, ellenben az első szeret hangosan sikítani, gondolom még vannak sugárirányú barázdák a tárcsán és amíg azok nem kopnak le addig csinálja. a hátsó csak alkalomadtán követi el ezt a hibát, akkor is halkan. volt még Goldfren S3 jól fogott néha hangoskodott csak. a gyári betétek kibírtak kb 8-9000km-t, akkor tárcsa még bőven jó állapotban volt, utána tettem bele a goldfreneket. nah a betétek fele még 10000km után meg van de a tárcsa kopáshatárra illetve néhol az alá kopott, így én szinteres betétet utcára nem ajánlom. egy pár betét egy pár tárcsa, nekem ez a tapasznyalatom, másnál lehet máshogy van, nagyban függ a tárcsa anyagától is, habár a roxon a gyári tárcsa is rozsdamentes acél. Ferodo van akinél csendben végzi a dolgát, van akinél visít, én egyelőre nem akarok elhamarkodott lenni várok még hogy kopjanak.
ha rázza a fékkart, akkor valószínű hullámos. ki kell órázni. én kióráztam az első kerekemet valamék nap 0,05 van benne, gyári megengedett érték 0,15mm.
most nézem, hogy goldfrenből csak szinteresek vannak. a stage6 = galfer.
a betéteket nekem Egü ajánlotta. amit nem értek az pedig a következő: az FDB680 és 889 betétek tök egyformák, annyi különbséggel, hogy az egyiknek nagyobb a pucuja amibe a csapot dugod, de a luk ugyanott van rajta. egyiket az 50 másikat a 100-as roxhoz írja, holott mindkettőn ugyanaz a fék van
. természeten a 680-as (amit a katalógus a 100-ashoz ír) tökéletesen passzol az 50-esbe is(tapasznyalat, mert beletettem és belement
).
így hirtelen ennyi
remélem kielégítő választ kaptál
-
golyani
őstag
gondoltam. de a betéteknek is van egy határuk amit bírnak, amikor a vas meg izzani kezd az nem 200 fok
. a látható vörösizzás 700 fok körül jelentkezik, ott már régen túlléptük a fékfolyadék forráspontját is. a szinteres betétek szoktak bírni ilyen max 700-800 fok körül, ugye fékerejük is melegen nagyobb mint hidegen, ellenben kajálják a tárcsát. ezek az organikusok kb 450-500 fokot szoktak bírni.
én első körben javasolnék egy betét kiszedést, átvizsgálást. ha menthető akkor féktisztító+ smirglivel megdolgozni és visszarakni, ha nem akkor új betéteket ( ferodo, goldfren, ebc, galfer teljesség igénye nélkül). illetve én cserélnék féklét. én kúton vettem Shell Donax YB-t fél literes flaska, 4 cserére (első+hátsó) átmosással is bőven elég.
-
golyani
őstag
válasz
Kolondrum #23180 üzenetére
úgy volt. kimatekoztam, hogy mekkora előtét kell neki rádugtam az akkura egy kapcsolóval és kész. anno én volt a "zelektronikai zseni", mert tudtam előtét számolni meg tudtam duncs nélkül forrasztani
én csináltam majdnem mindenkinek a haveri körben az ilyesmit. olyan 600-700 ohm körüli ellenállás kell /led.
izzó tárcsa az azért már elég meredek, főleg h ezek az organikus betétek kb 450 fokig működnek jól.
-
Smani
senior tag
válasz
Kolondrum #23180 üzenetére
Persze!
Ahol golyani-nak volt a első lámpa alatt abba a 2lyukba oda kéne valami led.
Symbi te nem tudsz valamit?Neon-t hanyagolom. Rendbe szedem a motort. Apróbb hibákat javítom rajta. Apropó. Ha picit lehet látni sötétben, hogy izzik tárcsa és kb semennyire nem fog a fék hiába van behúzva tökik az mennyire gáz? Normafától a déliig jöttem le ma este és csak a hátsóval fékeztem.
golyani:
Nekem még ilyen "konverterem" is van a neonhozcsak annyi a baj, hogy 3színű.
kék,piros,zöldA moddingos pc éveimből maradt meg 2003 tájékáról
-
golyani
őstag
lejárt a limit szal 3M-es termékekre akarok átállni.
-
golyani
őstag
runner 125: szilikonnal állítólag az a baj, hogy ha megsüti a nap akkor egy idő után kifehéredik. nem igazán akarom én ezt pimpelni, anno volt benne kék led meg pijos neon
amikor még sokat bandáztunk helyben süldő tacskó koromban:
[link]illetve találtam még egy újkori képet:
[link]sajna az első matricákat meg kéne csináltatni, a régiek megvannak a félbetört idomon amit direkt elraktam ilyen célra. illetve az első két idomot lehet le kéne fúvatni még egyszer, mert 1-2 helyen nem a legszebb (de ismerős fújta aprópénzért színkód alapján úgyhogy tökéletes
),de mivel ezüst így nem látszik csak ha figyelem. meg a két hátsót is lehet meg kéne ködöltetni mert néha szűk az ajtó ahol kihozom
,de inkább lehet teszek rá valami matricát.
néha még egy Leovince ZX-en és egy variátoron agyalok, de ez utóbbi hamarabb bekövetkezik, mert előbb-utóbb el fog kopni. A kipufogót meg le kellesz festenem, mert egyes helyeken elkezd lepattogzani a hőálló róla, mivel egyszer már festettem, mert a gyári kifakult szürke nem volt szép, csak találnom kell valami brutál hőállót.
eddig csak a vízpumpám halálozott el valamikor 18000 környékén,akkor kapott új hűtőlötyit is, illetve most volt kopáshatáron a fék. ezenkívül csak olajat légszűrőt illetve fényszóróban izzót kellett cserélni, meg egyszer fékbetétet. Féklötyit cserélem 2 évente kb.
eddig egy balesetem volt, amiben szerencsére csak műanyag +első lámpa tört illetve a hűtőtartót megnyomta picit de azt visszahajtogattuk.
én ezt a Turtle Metallic Waxot használom, de el fog fogyni, m-es termékekre szeretnék átállni csak drágák. néha lekenem a bukót is.
-
jaktib
tag
válasz
Tothgera30 #23173 üzenetére
Én az fényezett részekre azt vaxot használtam amit az autómra szoktam. Szerintem teljesen jó, mert az színtelen, és védi a napfénytől, és vízlepergető hatása is van. A megtisztított felületre fel kell kenni, azután egy száraz ronggyal fényesre törölni. Nagyon szép utána a felület, megújítja a fényezést és szépen csillog. A deknit, meg ahol fekete műanyagok vannak fújtam szilikont. Az is nagyon szépen csillogott. De mikor belepte a por azok nem voltak a legszebbek. A por sokkal könnyebben beleragad a szilikonba ahogy megfigyeltem.
-
-
válasz
Tothgera30 #23173 üzenetére
Há mé nem?
Nem jó néha odamenni és áttörölni?
-
válasz
runner 125 #23168 üzenetére
Csak kacérkodom a gondolattal
. Nem igazán akarok szilikonozni, megnézem milyen alternatívák vannak még, csak most nyárra a műanyagokat átfújnám vele, had csillogjon, mnt 2006-ban, mikor legyártották
!
-
Criton
veterán
válasz
runner 125 #23168 üzenetére
Ezt mar kitargyaltuk ,hogy a robogo arabol mennyivell jobb 50es vagy 125t lehetett volna venni.A fojtasrol meg mar tenyleg ne beszeljunk
Most remelem par evig ez az 50es jo szolgalatot fog nekem tenni,megcsinalom majd idokozben a jogsit es gyujtok egy nagyobb uj mocira.Nem csak 125re.Persze 50es utan majd kell egy 125os es igy feljebb.
Kocsira is sikerult.Hasznalt nekem lutri,ez van ilyen vagyok.
Remelem muszaki dolgokkal majd fordulhatok hozzatok,most Baboeknal marad a moci mert holnaptol egy rovid nyari szunetem lesz,aztan hetfon elhozom. -
válasz
runner 125 #23170 üzenetére
Réges régen fekete flakona volt kék betűkkel. Hétvégén rákérdezek a kedvenc benzinkutamnál. Most WD-40-et kap a motor, de nem jó mert kis idő után belepi a por ami meglátszik.
-
válasz
runner 125 #23168 üzenetére
Hol lehet beszerezni olyat? régen rengeteg volt itthon a simson miatt, de elfogytak.
-
runner 125
nagyúr
válasz
golyani #23146 üzenetére
Szilikon. Műanyagokra első osztályú, ugyanis a zsírtartalma miatt a kiszáradt műanyagot életre kelti. Akármennyire nepper szokás (nem véletlenül) én évek óta azzal kezelem a műanyagokat autón, motoron. Autó beltérben nem a legjobb alternatíva, mivel ugye kicsit ragad, illetve nem mindenki szereti, ha csillog, de kivülre nincs jobb. Legalábbis én már kipróbáltam nem egy "műanyagápolót", egyik sem vált be úgy, mint a sima Mol kúton kapható szilikon. Egy ezres egy flakonnal. 2 kocsira és a motorra elég egy.
Smani
Neked is köszi, igyekszem.
Tothgera30
Te sem panaszkodhatsz a tiédre.
..nem értem a kérdést, kb. 1-2 hónapja pont veled tárgyaltuk itt, h sima szilikont. Még meg is jegyezted, h szilikont a nepperek meg a plasztikai sebészek használnak.
(Meg én.)
Egyenletesen vidd fel a tisztára mosott műanyagra, majd egy száraz, minél puhább ronggyal körkörös mozdulatokkal "dörzsöld bele".SzlobiG
Hjah, én nem titkolom.
..de, amúgy is, szarból várat mindig nehéz volt építeni. Azért ehhez hozzájárul a patika állapot is.
Köszi.Criton
Köszi.
2003-ban 0 volt benne, azóta azért eltelt 9 év.
Tényleg no offense, de ezt a Runner-t annyiért vettem, mint Te az 50-est. Ha, csinálnál jogsit, simán vehetnél hasonló kategóriát és akkor nem kellene fojtáson, meg olyanon gondolkodni, h melyik dombon megy fel, melyiken nem. 21 lóerő robogóban már nagyon zsír.golyani
Szép az Aerox-od, meg kell hagyni. Ráadásul aminek még jobban örülök, h _gyári_.
dJ Peer
Gratula!
Jöhet akkor valami faxa nyolcad literes. -
dJ Peer
aktív tag
Nos, mától nekem is jogom van 125 ccm-es motorok vezetésére. Sikerült az A1!
A rossz hír az, hogy mivel nem vagyok 21 éves, nem tehetek idén különbözeti vizsgát "nagy A-ra". Jövőre pedig megint megváltozik az egész motoros oktatás: 24 év lesz a minimum életkor. (én január 3.-án leszek 21.) Azt az oktató sem tudta megmondani, hogy, aki még idén beiratkozik, annak engedni fogják-e, a különbözeti vizsgát.Csepel mizéria: Bementem az NKH-hoz, hogy rendszámoztatni szeretnék, bla, bla: telefon ide, telefon oda. Eredmény: Menjek az okmányirodába, ott mindent el fognak intézni és egyből mehetünk eredetiségre....
Köszönöm a figyelmet!
-
-
Criton
veterán
válasz
Tothgera30 #23148 üzenetére
a városban tényleg sok robogós nyelez
ma vagy 15robogóst hallottam úgy menni, hogy szerintem maxi gázon
-
Criton
veterán
válasz
runner 125 #23140 üzenetére
respect
0km van benne
-
SzlobiG
félisten
válasz
runner 125 #23140 üzenetére
Jó is az a szilikon.
Amúgy tényleg nagyon szép.
Erről a sisakról valami vélemény? Nem igen találok róla infókat.
Mer berendeltem ezt az Airoht, de szeptemberre érkezik nekik....
Egyszerűen alig találok normális webshopokat ahol lenne ilyen airoh ahol meg talán van 40K.
Tudtok valami jó webshopot ahol van is választék? Moto investnél nincs mielőtt linkelnétek.
-
Smani
senior tag
válasz
Tothgera30 #23148 üzenetére
Csupán kérdeztem
zso79:
NRG-d van? -
Smani
senior tag
válasz
Tothgera30 #23148 üzenetére
A te NRG-d ha nullárol nyelezed, hogy gyorsul mondjuk úgy 60-70ig?
-
Voltam most motorozni, kb. 15km-t mehettem összesen. Bár kicsit paráztam, mert az egyik kereszteződésben egy nő olyan kis ívben vette a kanyart, vagyis szó szerint az én sávomban, hogy a motor fél oldalát majdnem elvitte. Ha nem húzom le az útról, akkor tuti összetöri és kezem-lábam eltöri, a hülyéje. Persze nem azt mondom hogy nagyon lassan mentem, de mivel kereszteződés volt, eleve lassítottam, ő pedig gondolta hogy kivételesen a kötelező jobbra tartás helyet inkább baloldalon közlekedik, olyan angolosan. Áh, kicsit fel vagyok húzva emiatt, de a legbosszantóbb hogy én megálltam, lehúzódtam, néztem hátra, lassított, de látta hogy nincs baj és nagy gázzal elhúzott. Csak utána kellett volna menni és megkérdezni hogy ismeri-e a KRESZ-t, bár sok értelme nem lett volna, nőket meg ugye nem verünk meg, bár a gondolattal eljátszottam egy kicsit.
#23140 runner 125: Szép kis gép, lassan az enyém is kívánja már a vizet, mert saras lett az eső utáni motorozástól a múlt héten. ui.: Milyen műanyagápolót használsz? Egyszer kipróbálok valamit a motoron hogy hogy fog tőle csillogni!
#23149 Smani: Úgy ismersz, mint aki 0-ról nyelezi? Kb. úgy gyorsul mint egy 1.9-2.0 TDI. De szerintem/nekem egész jól megy, nincs gondom vele, főútvonalon autó mögé beállva még fél-háromnegyed gázon megyek, és sokszor vissza kell engedni hogy ne fussak rá.
-
Smani
senior tag
válasz
runner 125 #23140 üzenetére
Ez de szép
-
golyani
őstag
válasz
runner 125 #23140 üzenetére
mint ami új
lemosom már én is a verdát aztán lövök valami képeket. csak nincs műanyag ápolóm h szép csili vili legyen
.
-
Lehet egy motorra vigyázni is ám... Ha igényes vagy, odafigyelsz rá, mindenből a legjobbat adod neki, nem gyilkolod, gyári alkatrészekkel javítod, rendszeresen szervizeled, illetve normális garázsban tartod nem lehetetlen
Illetve még egy ok, amiért így néz ki: Nem 150k-s import szar, hanem egy olyan Runner amiért pénzt kellett fizetni. Cserébe így néz ki -
fesii
aktív tag
válasz
runner 125 #23140 üzenetére
Nem ismerlek így nem tudhatom, de ha valakinek ilyen állapotú motorja van az általában csak a garázsban áll...
-
jaktib
tag
válasz
runner 125 #23140 üzenetére
Mintha új lenne
Nagyon szép...
-
Criton
veterán
válasz
jaktib #23137 üzenetére
és kivételesen most nem én kezdtem el
Hétfőn megtudom, kíváncsi leszekMenet közben egyébként nem láttam a füstöt, mondjuk nem is azt néztem.
Álló helyzetben csinálta főleg. Ha hétfőn is azt mondja a szerelő hogy normális, mert hogy valaminek ki kell égnie és azért van ez, nem fogok vele vitatkozni.De onnan a szerviztől szép lesz hazahozni, 37km
Pest végéből Buda másik végébe
-
jaktib
tag
válasz
Criton #23135 üzenetére
És a szappanopera folytatódik
Hétfőn megtudjuk, hogy a gonosz szerviz mit babrált a motorral, és azt is, hogy "Don" Criton elégedett-e az "új" paripával
A videón láttam azt a füstöt, hát én sem örülnék ha az enyém így füstölne, hiába azt mondják, hogy az nem baj. Kinézetre formás kis motor, jó a színe. -
Criton
veterán
válasz
SirKero #23130 üzenetére
A fojtás kivétele 14ezer kereken,, 13.xxx valamennyi.
Átnézik a motort is, amiket mondtam hibának, főleg az üzemanyag-szintjelző csalt nem kicsit!iff: nálam csak elektronikai fojtás van, de a szerelő megpróbált persze rábeszélni egy sport kipufogóra meg pár dologra, az laza 80ezer lenne, mondtam a fojtás nekem bőven elég.
-
jeti93
csendes tag
[off topic]
-
-
Criton
veterán
Nekem most fix árat mondott a nő, meg hogy pontosan melyik típus. Elvileg utánalehet keresni neten, igazából mennyibe kerül...
Remélem a gyárit odaadják/visszaadják...De ez a garancia időn belüli esetleges motorbeállás kétlem a mai napig, hogy a szerviz garanciában cseréli. Ezt tegnap mondtam is nekik, mert akkor mindenki nyugodtan széthajtaná a motort 1000kmig. De ők , cserélnek, én vagyok a hülye
Hát nem akarom megtudniiff: melyik/hol
-
iff
senior tag
válasz
Criton #23119 üzenetére
Én amikor vettem az f-act-ot megnéztem több helyen és végül nem a márkakereskedőnél
vettem meg 15e vették volna ki a fojtást, de mondta, hogy lehet kijön 10e-böl
is (gyanús) szervíz 300km majd 1000 km. A nem márkakereskedőnél: olcsóbban és még az 1 szerviz is ingyé volt 300km majd 4000 vagy /év. Készségesek voltak.
-
Criton
veterán
ezt írtam én is
"a fojtás nem a bejáratási idő miatt van bent, hanem a jogszabályok miatt."
SZERK: jó már értem, sry, igazad van
, én írtam hülyén
nem piszkálsz
de ha megnézed, feljebb sokan viszont még mindig azt kérdezik, hogy 1000km után ki lehet szedni
1000km meg egyenlő ugye bejáratás.
A Babó tegnap mondta is, van olyan ország, ahova alapból fojtás nélkül szállítják garanciával.LA1703: 600km akart lenni /h nélkül
-
-
Criton
veterán
válasz
golyani #23118 üzenetére
Tegnap elmondták nekem, hogy a fojtás nem a bejáratási idő miatt van bent, hanem a jogszabályok miatt. Fojtás alatt ugyan úgy meglehet akasztani a motort mint fojtás nélkül.
Sokan már 0km-nél kiszedetik a fojtást.
SzlobiG : Egyébként ez a fojtás dolog most megint nem tudom hogy jött ide
Ahogy tegnap megtudtam, 1000nél meg fojtás kivétele után is cserélni kell, ha 0km-es a motor és akkor van a fojtás kivéve akkor ez persze nincs.
Elvileg fojtás kivétele után más olajat raknak bele.
Nekem a "bejáratás" után csere olaj kell, az üzlet itt 500-800km mondott , szóval akkor új olaj. De mivel nekem nem 0-as és azért már mentem vele, és az 500is megvan kb vagy megvan , így amit a bolt adott az most kuka, és új olajat kap.
De viszont 100km-ént egyenletesen terheljem a motort. Tegyük fel 500kmnél 50km/h legyen a max, néha pár méter nyelezés belefér. 600km/h nál 55 max 60is lehet 800utána meg ami a csövön kifér, és akkor 1000 szerviznél megint ellenőrzik a dolgokat, ami csak pár perc.
-
-
Criton
veterán
válasz
golyani #23110 üzenetére
Ha majd valami lesz, akkor itt kérdezek, mert ha otthon elvégezhető akkor inkább otthon.
Egyébként úgy tudom, az elektronikai leszabályozás is cserélhető otthon... bár ott elvileg még valaminek utána kell állítani.
Ha valaki egy picivel többet ért hozzá, akkor persze ezek a dolgok nem nehezek számára.
Izzócsere, olaj stb... ilyenekért tuti nem fogok menni szervizbe.Olajat szerintetek most cserélniük kell? Vagy bent hagyják azt amit még a bolt rakott bele?
Vicc az, hogy alig fogyott belőle -
golyani
őstag
válasz
Criton #23103 üzenetére
Ezért csinálom meg magamnak a szervizelést, olajcserét egyebeket.
Egyszer vittem a helyi szervízbe, kértem, h légszűrőt cseréljenek, mert kezd kiszakadni(én meg nem találtam épp gyári sűrűségű szivacsot), de hajtóműolajat kb 2 hete cseréltem. erre jönnek ki h a légszűrő az még jó, hajtóműolajat tettek bele...Fojtást kivetetni Egerbe vitte el apám, ott is vettük, ott rendesek voltak.
Ezek faék egyszerűségű gépezetek, egy kis ügyességgel otthon jól szerelhető gépek. A szokásos általános karbantartási műveleteket ( ékszíj, görgő, ha van(és éppen lerohad) vízpumpa, fékbetétek/tárcsák, gyertya, "üzemi folyadék"-ok cseréje, légszűrő tisztítása) otthon alap szerszámkészlettel elvégezhetők.
-
zso79
őstag
válasz
runner 125 #23096 üzenetére
Nem is nagyon hirdetnek, egyet találtam, 520k-ra tartják...
Sajna a régebbi nekem nem tetszik, nem elég szögletes
Nem akarok egyelőre cserélni, csak eljátszottam a gondolattal, viszont akkor meg már biztos, hogy újabbat vennék mint az NRG, az meg 2005 év végi...
Nem értem az árképzésüket amúgy, újonnan 1.2 milla egy ilyen, a Nexus 500 meg 2m és szerintem hatalmas a különbség.
-
runner 125
nagyúr
válasz
runner 125 #23104 üzenetére
Sry, 2x linkeltem.
-
runner 125
nagyúr
válasz
Tothgera30 #23097 üzenetére
-
Criton
veterán
válasz
AndrewTdi #23100 üzenetére
Hát nem kicsit, kíváncsi leszek majd azért, hogy milyen lesz a motor
Egyébként sok kereskedés sír, hogy nincs vevő, de könyörgöm ilyen hozzáállással ahogy a legtöbb boltban viselkednek az emberrelEgyébként meg az agyukra mehetek, én fizetek, én vagyok az "ügyfél"
Én fogok elnézést kérni tőlük, hogy oda mertem vitetni a motort, és otthagyok nekik szerintem 18ezret
-
AndrewTdi
addikt
válasz
runner 125 #23101 üzenetére
Tudom, hogy lemaradt. de jól mutat.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Amazfit Active 2 NFC - jó kör
- Hővezető paszták
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Formula-1
- Napelem
- Egy nap a TCL-nél: érkeznek az új tévék!
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- További aktív témák...
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 5 7600X 32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 14600KF 32/64GB RAM RX 9070 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Bomba ár! Dell Latitude 5400 - i5-8GEN I 16GB I 512SSD I 14" HD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- FÉL ÁR ALATT! Lian Li UNI FAN SL120 RGB 1db-os és 3db-os ventilátor szett garanciával
- Azonnali készpénzes Microsoft XBOX Series S és Series X felvásárlás személyesen/csomagküldéssel
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged