- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- MasterDeeJay: Gigabyte GA-B350M-D2 - AM4 lap 2016-ból amikor még nem volt Ryzen!
- aquark: Jó platformer játékokat keresek!
- bambano: Bambanő háza tája
- sellerbuyer: Milyen laptopot vegyek? Segítek: semmilyet!
- sziku69: Szólánc.
-
LOGOUT
Milyen routert vegyek? Összefoglaló
(A további hasznos tudnivalókért és az ajánlott modellek listájáért kattints az Összefoglaló kinyitása feliratra!)
Utolsó frissítés: 2025. szeptember
Működéssel és/vagy beállítással kapcsolatos kérdéseknek nem itt van a helye! Erre a célra szolgáló topikok:
● Router gondok
● Otthoni hálózat és internet megosztás
● WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
Új hozzászólás Aktív témák
-
Cabaye89
csendes tag
Sziasztok.
Routert szeretnék venni, de teljesen kezdő vagyok a témában.Végig olvastam az utolsó 3-4 oldalt, de nem lettem nagyon okosabb, max annyiban hogy vmi TP-Link es router nekem bőven elég lenne.
Ezért szeretném a segítségeteket kérni.Keret ami rendelkezésre áll: 5-8k max
Mire szeretném használni:
- van egy asztali számítógép a szobában, és van egy laptop( néha 2-3 hetente max lehet hogy rá kellene kapcsolni még 1 laptopot amikor tesom hazajön, de ez végülis annyira nem fontos)
- csak 2M-ás microinternetem van sajna, ami egy tetőn elhelyezett antennával veszi a jelet, és kábelen van behúzva a szobámba
- úgy terveztem hogy asztali pc-hez ugye kábelen huznám el netet, viszont laptopot meg ugye ház területén szeretném használni
- házról tudni kell hogy 1 emeletes ház, a felső szinten lenne a router kb 80-90 m^2 méter alapterületű egy szint
- mivel csak 2 megás a netem van, ezért ugy szeretném csinálni, hogy laptopra szeretnék torrenttel letölteni, pc csak elvétve lenne használvaKérdéseim: