Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • SaNyEe

    aktív tag

    Sziasztok,

    Kéne kis help 1.9 2.0 dízeltúlajoktól.

    Sztori:
    Vettem egy Chevrolet Epica 2.0D autót.
    Márkaszervíz átvizsgálta amiért pénzt kértek és tökéletes állapotúnak tituálták a gépet 1 hibával, amit az árba belealkudtam, mivel az eladó is tökéletes állapotúként árulta.

    Átvételt követő napon eső után vettem észre, hogy a bal hátsó fékről nem tűnt el a rozsda.
    Írtam egy levélkét a szervíznek, hogy ez így mégis mi, hogy nem vettek észre egy fékhibát, ami a jármű alapvető biztonsági felszerelése. Kértem írjanak válaszlevelet.

    Na fel is hívtak telefonon, mert az annyira írásos ..., hogy mondjam el a hibát (mintha nem tudnának már róla).
    Hozzátettem, hogy erős lenyomás után járó motornál a fékpedál lassan kúszik lefelé, bal hátsó fék nem fog.

    sztori vége.

    Én úgy tudom, hogy a leflé kúszó fékpedál azt jelenti, hogy levegős a fékrendszer. A szervízes pedig állítja, hogy az ilyen erős dízelmotorok fékrásegítője ilyen erős stb-stb és vigyem be a gépet, megvizsgálják más követelményeknek megfelelően és segítenek, hogy az autó jobb állapotú legyen.

    Én azt hittem, hogy a levegő sűrítése miatt kúszik lefelé a pedál erős lenyomást követően amihez nyilván van köze a fékrásegítőnek.
    Ebben kérnék segítséget. Alapjáraton erősen nyomjátok le a nagy dezsőmotoros autó fékpedálját és nézzétek meg, hogy kúszik-e lassan-lassan lefelé szemmel láthatóan. (10 secig nyomni kb)
    Majd írjátok meg az autó típusát, motort illetve, hogy süllyed-e a pedál vagy nem.

    Szerintem palira vesznek, de nem vagyok 100%-ig biztos ebben.

    Köszönöm előre is

Új hozzászólás Aktív témák