Hirdetés
- Egy korszak vége
- AuraSync kibeszélő topic
- Asszociációs játék. :)
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Digitális Állampolgárság Program
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Szólánc.
- Ninebot Max G30E II elektromos rollerrel Hajdúszoboszlóról Berettyóújfaluba
- eBay-es kütyük kis pénzért
-
LOGOUT.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
footy
addikt
válasz tresh #132887 üzenetére
Melyik az a 2.0 szivobenzin (uj Mazda 6 kivetel) ami erosebb/nyomatekosabb vagy legalabb ugyanolyan eros/nyomatekos mint egy 1.4turbo?
Tenyleg nem kotekedesbol, de a legtobben addig vannak az downsizingolt tubo ellen amig ki nem probalnak egyet. Lehet hogy a dieseledbol atulve nyegebbnek tunik, de ha huzamosabban hasznalsz 2.0 szivobenzint, azutan megvaltas lesz meg az 1.0 turbo is, klima ide vagy oda.
Ami pedig a csomagtarto meretet illeti
Passat B6 513L
Golf 5 505L (A golf 7 pedig 600L folott van)
(Itt jegyeznem meg azt is hogy regen a trabiba meg a kispolakba is befert a csalad )Ami erdekesseg meg hogy a Passat B6 2.0FSI-vel 150Le tud 200NM mellett, viszont ez a nyomatek csak 3500-as fordulaton van meg, ezzel szemben az 1.4TSI 1500-4000-ig tudja a 200NM-t.
[ Szerkesztve ]
-
^Boss
őstag
sziasztok!
megnéztem ma a linkelt 320xd-t. teljesen laikus kérdésem lenne!
A motorblokk mögött volt egy kör alakú, látszólag 6-8 helyen rögzített dolog, ami valaminek a tetejéhez csatlakozott. ez mi lehet? azért kérdezem, mert ez rozsdás volt, minden más nagyszerűnek tűnt. adódik a másik kérdés: lehetséges-e, hogy magas páratartalomtól kiül ilyen lerakódás egy nem megfelelően védett alkatrészre? (ezzel magyarázták a helyszínen)kösz!
-
aero.
veterán
válasz tresh #132887 üzenetére
Nem is tudtam, hogy a köbcenti jellemzi a menettulajdonságokat manapság. Meg egyáltalán ... ki akar körbeautózni valakit mikor 5-en benne ülnek full csomagokkal?
140 lovas turbó benzinnel simán előzöl fullra megpakolva biztonságosan is. Jobban, mint egy 1.6 szívóval fűnyíró fordulaton.
-
bitpork
nagyúr
Mongyátok itten folyamat h klímával nem bír vmi előzni. Oszt mióta nem kaccsolja ki a klíma kompit telitalpnál egy modernebb kocsi?
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
zoo8800
veterán
válasz F-ECT$ #132892 üzenetére
Helyes meglátás. Annyi f.szságot összehordanak itt egyesek, hogy ihaj.
Nekem egy 1.4 T-Jet Bravo van, és ha csak nem valami autobahn fürher überlimó akar letolni az autópálya belső sávjában, akkor még sose éreztem magam lombának. Pedig a Bravo is van olyan nehéz, mint egy Octavia kombi. Arra az emelkedőn klíma kikapcsolós sztorira nincsenek szavak[ Szerkesztve ]
rip and tear, until it is done
-
F-ECT$
titán
Jó ezt a fórumot olvasni. Valaki szerint egy Octavia kombihoz tökéletesen elég az 1.4 TSI, mások szerint meg az emelkedőre se mész fel vele
Dive ever, work never.
-
nagyúr
válasz tresh #132887 üzenetére
1.4 TSI-vel emelkedő előtt klíma off???? Miva???? Jó itt be is fejeztem, vetess vele egy 2.5-ös vagy 3.0-es benzines, mert abban van kraft, mikor rohadtul nincs rá szüksége. A dízel oké, az mehet.
Elképzelni sem tudom mi nem elég 140 lóban és 250nm-ben, ennyit leadnak már az 1.6-os dízelek is, abban meg már elég, de ebben nem? HagyjukegymástMinél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Integrale
veterán
válasz tresh #132887 üzenetére
Octaviaba szerintem meg az 1.6 is keves, nem is ertem azt az 1.4 75 lovat. Baratnomek Cordobaja viszont eleg fickos vele.
Haverom allandoan szidja szerencsetlen Skodat, nem megy, klimaval pedig mindemfele gyorsulast el lehet felejteni, arrol nem beszelve, hogy szukos belul, 145-ben mindig racsodalkozik, hogy mennyivel nagyobb a beltere, mint a latszolag nagyobb Octaviaban.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
-
tresh
veterán
válasz hobizoli #132881 üzenetére
Vezettem már eleget hidd el nem bántásból írtam.. kis kaszniba ok de abba se eget verő ráadásul megbízhatósága tartóssága is rosszabb mint egy nagyobb cm3 társának. Ha családi autót akarok venni akkor meg nem golfot veszek mert az minden csak nem az. Vesz egy rendes mondeot amibe a gyereket babakocsistul berakja egy jó kis 2.2 tdci vel és kiviszi a világból +4 fő csomagok esetén se tartod fel a forgalmat emelkedőn. Tehát félre értések elkerülése végett jó az az 1.4 tsi ha fábiát vagy golfot mozgat de értelmes családi autóba nem való mert kevés, oda motor kell. Ha racsingolni akarna én is azt mondanám hogy pl vegyen egy punto gt-t 1.4 tamást azt lehet keni neki az megy de azért mert nincs súlya..
(#132877) zoo8800: mert rosszul vagyok ezektől a bilimotoroktól Mindig a VW nagy húzása jut eszembe combi octavia 1.4 75 lóerő mert az 600ezer-el olcsóbb oszt vették a parasztok mint a cukrot. Igazán acélos gép az főleg az 1350kg önsúlyával, na az octavia 1.4 tsf-vel ugyan ez a felállás emelkedő előtt klíma off
(#132878) Tsebacsi: röhögve akkor autózza körbe ha nem 4-en ültök benne a csomagokkal és nem megy a klíma+ nem egy octavia bódét visz. Kis önsúlyú autókba jó ez a motor komoly családi bódéba felejtős ha előzni is akar. Amúgy nem kell mellre venni mindenki azt vesz amit akar de erős családi autót csak dízellel vagy nagy szívó benzinnel vennék.
[ Szerkesztve ]
-
Maotun
őstag
-
nagyúr
válasz runner 125 #132879 üzenetére
Ez benne se volt a listában
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
válasz tresh #132876 üzenetére
"Akkor autót kell venni motorral nem ilyen f*sztalicska tsi,ecoboost és társai kis cm3-is szarokat... tök jó tök szép de ezek a motorok egy értelmes kaszniba arra jók hogy kiállj a kertből meg vissza..."
Barokkos túlzás ez kéremszépen A VW TSI 1.4-től ajánlott részemről, egy 1.8 szívót röhögve körbeautóz vele. A Ford 1.5 turbója már cinkes, az döglött lónak tűnt (lehet fostalicskában ültem). A franciák meg az Opel kisturbósai is nagyon jók. Szóval ne akarjunk már neki 10+ litert zabáló 2.0 és afölötti szívót adni, mert kiesik a haja...
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
tresh
veterán
válasz Mike81 #132862 üzenetére
csak szeretném tudni hogy a motorban van még tartalék, és az előzést nem remegő lábbal fejezem be
Akkor autót kell venni motorral nem ilyen f*sztalicska tsi,ecoboost és társai kis cm3-is szarokat... tök jó tök szép de ezek a motorok egy értelmes kaszniba arra jók hogy kiállj a kertből meg vissza... kis autókba teljesen élhetők fiesta, fabia ect.. Ha benzin akkor min 2 liter szívó vagy 1.8T és így tovább, ha dízel akkor az 1.6 hdi (fordnál tdci) -től érdemes nézelődni. 2liter pd tdi felejtős.
(#132874) Mike81: modeoból kombit (2006 -tól )vegyél 2.0 vagy 2.2 dízel és menni is fog, bele is fértek és majd 400ezer körül cserélsz porlasztókat addig meg csak tankolod+ kötelező szerviz
[ Szerkesztve ]
-
deere
csendes tag
Sziszatok!
Egy családi autót szeretnénk, négy személy részére...
Túl sokat nem járnánk vele (kb évi 5000-8000km-t), munkába buszozok...
Egyik fontos szempont a hasmagasság, mivel néha erdei uton is használnánk. (Nem vészes, egy golf 4 is felmegy...)
A hasmagasság miatt, egy SUV-ra esett a választás.
Abban az árban amit rászánnánk, aránylag sok márka közül lehet választani, egyikkel sincs tapasztalatom, ezért is kérdezlek titeket.
Ezek amiket meg tudnánk venni:Opel Antara ~2007
Shevrolet Captiva 2007-2008
Suzuki Grand Vitara 2007-2008
Hyundai Tucson 2007-2008
Toyota Rav-4 2003-2005
Subaru Forester 2007-2009
Mitsubishi Outlander 2007-2009
Nissan X-Trail 2007-2008Az összes felsorolt autó 1.9 vagy 2.0 literes dizel. (Csak ilyet veszek)
A felsorultak közül mi lenne a legjobb választás, vagy melyik az amit semmiképp ne vegyek...
Köszönöm! -
Mike81
senior tag
Azt a legelején elfelejtettem megkérdezni, hogy ugye írtátok hogy kerülni kell az 1.6-os benzineseket( VI-TC, STCI) Ez igaz a Mondeoba szerelt ecoboostos egységre is? Vagy ott más rendszer van?
-
Maotun
őstag
válasz #94529552 #132867 üzenetére
[link]
Elvileg a gyári olajat 30 000km vagy 24 ho periodusként kell cserélni...lehet a kötelezón kívüli olajcserék ha voltak nem lettek dokumentalva, én 10 000 után cserélek az 1,9 jtd-be selénia gyári olajat de nem irom bele a szervízkönyvbe.
A szervizkönyvnem mérvadó lehet jólvezetett szervízkönyvel sz@rt venni meg szervizkönyv nélkül is lehet jó műszaki állapotú karbantartott vasat is ki lehet fogni...az alváz szám szerinti lekérdezés is lehet,hamis, hátmég egy szervízkönyv.
Nekem az biztató hogy mindig ugyan ott volt, majd felhívom a szervízt ha ott tartok. -
TaaT
nagyúr
válasz Mike81 #132866 üzenetére
"Igazad van a láncosról írtak nagyon rossz véleményeket."
A probléma fennáll, de közel sem annyira súlyos mint amennyire az interneten terjesztik. Főleg hogy most már olcsón vannak hozzá alkatrészek.
"Ez kb olyan lehetett mint a BMW & PSA fejlesztésű THP motorok."
Ha a prince motorra gondolsz az sokkal rosszabb mint a TSI, a Novoth autószerelő szerint az utóbbi idők legrosszabb konstrukciója volt.
[ Szerkesztve ]
Give them hell Ukraine!
-
SzlobiG
félisten
-
Mike81
senior tag
válasz Tsebacsi #132864 üzenetére
Nálam alap de szerintem másnál is, hogy ha megveszünk egy használt autót akkor ott rögtön vezérlés, olaj +szürő csere játszik. Igazad van a láncosról írtak nagyon rossz véleményeket. Ez kb olyan lehetett mint a BMW & PSA fejlesztésű THP motorok. Ott is állítólag kb 30 000 vezérlés csere mert mindíg elmászott, meg persze a kokszosodás is befigyelt ott is
-
nagyúr
válasz Mike81 #132862 üzenetére
Vehetsz TSI-t, igazából bármit, figyelni kell a vezérlésre, cserélni ha bajos, és kész. Amúgy a láncosak voltak bajosak (nem vészes), és az újabb szíjasak már kevésbé. Szóval szíjas, vagy pedig a láncos vételénél vezérléscsere.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
vans?
őstag
-
Mike81
senior tag
Az újabb TSI-k alatt mit értesz mikori évjárattól van a módosítás? Amúgy a mostani szívó 1.6-al sem volt semmi gond még (Focus MK1 1.6 kombi), pedig már 12 éves. Amúgy nem vagyok egy örült vezető nem is gyorsulok lámpától lámpáig, csak szeretném tudni hogy a motorban van még tartalék, és az előzést nem remegő lábbal fejezem be Amúgy a mostani kocsinkal is leginkább csak akkor van baj ha 4 felnőtt + csomagokkal robogunk. Egy fokkal jobb a szitu ha mi meg a 2 gyerek+csomagokkal vágunk neki az útnak. Amúgy azért lett volna jobb az egy kategoriával nagyobb autó mert most jelenleg a gyereküllések mellé nem tud beülni senki. Vagy ha mégis az akkor nagyon nádszál kivitel
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Mike81 #132858 üzenetére
Az 1499ccm-es a jó, az 15xx ccm-eseket kerüld a turbós benzinesek közül.
Opelből az 1.0 turbó nagyon jó, a 125 lovas változata már élhetően potens. Az egy díjnyertes, nagyon korszerű tényleg jó motor de az 1,4-1,6 se gáz.
Minden csak direkt befecsis kormolódik a Toyta is, a VW-en is... az összes. Csak ha van kettős befecskendezés (szívócső és direkt is) akkor nincs gáz. Az újabb TSI-k pl már ilyen befecskendező rendszert kaptak.
#nincsbennetarcsi
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz SzlobiG #132855 üzenetére
Több olajat fogyaszt, mint benzint. ELég sok tulaj hirtelen kompresszió vesztésről számolt be. Aztán nagy vákuum volt az értékesítő pénztárcájában. Tényleg sok baj volt velük. Az 1,0 ecoboost viszont jó motor, azokkal nincs baj. A legerősebb 140 ló, az már korrekten mozog.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Mike81 #132851 üzenetére
Focusból az 1,6T-t kerüld abból az 1,5T a jó, az már a javított konstrukció. TSI-se gáz csak vezérlésre kell fokozottan odafigyelni.
DPF nem tisztul csak ha tartósan mész magasabb fordulaton szóval ha nem dugózol akkor se tesz jót neki a városi használat.
#nincsbennetarcsi
-
Mike81
senior tag
Sziasztok!
Újra véleményeket és tanácsokat szeretnék kérni. Mivel a középkategoriából úgy néz ki nem lesz semmi. Mivel az évi kb 12000 km-ért nem érné meg diselt venni, ezért valószínűleg maradunk a kompakt méretnél (Astra & Focus esetleg Octavia).
Astrából a J sports tourert nézegetem és abból is az 1.4 és 1.6 turbó benzineseket. Focusból pedig a 2011-től. Itt ugye van az SCTI és a TI-VCT amik benzinesek. Ezekkel kapcsolatban szeretném kérdezni a tapasztalatokat és véleményeket. Melyik motor megbízhatóbb illetve melyik mennyire szervízigényes.
Amúgy nézegettem még a TSI motoros Skodákat is mert a kategoriában azoknak verhetetlen a belső terük és csomagtartójuk.Viszont úgy tudom hogy a négy motor közül ezek a legproblémásabbak. Egy másik lehetőség, hogy az Insigniából nézzek valami turbó benzinest?Vagy esetleg válaljak be egy dieselt? Mivel kisvárosban lakunk a dugóban araszolás nem tétel, ami a kettőstömegűt meg a dpf-et kinyírná. Meg azért ha úgy alakul akkor megyünk is a kocsival leginkább főuton, pályázni nem szoktunk.
Szóval egyelőre ennyi a gondomSegítő válaszaitokat előre is köszönöm
[ Szerkesztve ]
-
Maotun
őstag
válasz rbalint88 #132845 üzenetére
Ja kíváncsi leszek mit mutat élőben ...
a keret 2,5-2,7 mill.
néztem full felszereltséggel ezér a pénzér például:
[2,4 jtd Q4]
de ebbe tuti nem annyi a kilométer 9 éves és fázok a dieseltől.....
bár a benzines turbóra is lehet költeni.
mindkettő Szfváron van pénteken megnézem őket -
-
Integrale
veterán
válasz Maotun #132844 üzenetére
Ha a fogyasztás nem tart vissza, és jó a vas, akkor veheted bátran, ezzel a motorral már kapsz is valamit a menésből, amit a forma sugall.
Viszont elég nehéz még így is, nem hiába csökkent a Giulia súlya 2-300 kg-mal. és a QV pályán.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
rbalint88
addikt
válasz Maotun #132844 üzenetére
Nem tűnik rossznak, de:
- abszolúte nem olcsó, inkább árában van/drága, mert
- nem egy agyonfelszerelt darab, én ennyiért már nem vennék autót pl ülésfűtés nélkül.
- a tbi nem éppen takarékos, városban 14 litert eszik, ami kurvasok egy downsizingolt motortól. legalább megbízható.
- amit leír szép, jó és bizalomgerjesztő, talán túlságosan is. nehogy egy nagy törést vagy komoly óratekerést akarjon leplezni a műszaki állapot kihangsúlyozásával.Amúgy nagyon szép, jó kiállású példány, szemre volt gazdája. Ha minden szép és jó vele, neked a felszereltsége elég, akkor árában van, vedd meg. Nem hiszem hogy rosszul járnál vele.
-
Maotun
őstag
ALFA fannok!!!
[159 1.8 TBi] megéri a pénzét?[ Szerkesztve ]
-
bitpork
nagyúr
Srácok!
Én soha nem másért aggódom, mint értetek és a ph-ért. Mert itt soha senkivel semmi nem történik, mindig minden klappol és különben is az Élet sikítva hunyászkodik meg amikor vki innen beletoppan.
Azután meg jön egy tapogatózó kérdés, hogy akkor ezt így hogyan, meg az miért , és különben is a világ egy sz@r hely. (Nem csak az autós de a jogi topikot is érdemes átnézni, sok-sok tucat példa van a magas lóról könnyű leszállni-ra)
Részemről azt tesztek mit akartok, remélve hogy senkinek semmi gondja nem adódikMOD
(#132842) Pumma: a jogsértéssel kapcsolatban meg én a helyedben rákérdeznék, mert a jog és az erkölcs más dolog ám[ Szerkesztve ]
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
barack1997
senior tag
Na Pénteken délelőtt megyünk megnézni a Colt-ot, elvisszük átvizsgálni, ha minden rendben lesz, szerintem elhozom.
-
tzimash
őstag
[link]
Tudom, 1.8-ast mondtatok, de ez közel (Fehérvár) lenne, meg tetszik is.
Szerintetek kép alapján milyen?
Munez? -
-
őstag
-
#30734848
törölt tag
válasz Sátán44 #132813 üzenetére
Erről a kereskedésről nekem is csak negatív tapasztaltom van tavalyi autóvásárlás kapcsán.
Ugyanez a stílus velünk szemben is, lekezelőek voltak, a hibákat letagadták, utána még ők voltak felháborodva.Senkinek nem ajánlom, hogy náluk vásároljanak autót, főleg, ha bizományban van náluk a kocsi.
-
^Boss
őstag
holnap úgyis lesz időm, megnézem a linkelt 2 literes bömöst. mikre érdemes figyelni az alapokon kívül? (rendszám kellene ugye a km állások ellenőrzéséhez, komoly vételi szándék előtt egy megbízható szervizzel való átnézetés, na de van -e még valami, ami fontos lehet?
DPF-hez, "dízel a városban" témához: mivel/mikkel lehet ezt a problémát kezelni? nem értek hozzá, így csak példaként: prémium üzemanyag/akármi jelent valamit?
köszi!
-
SzlobiG
félisten
válasz Mágus2 #132822 üzenetére
Úgy tudom a DPF telítettségétől függően dönti el, hogy aktív vagy passzív regen fog lefutni tehát ha pályán megy valaki huzamosabb ideig, akkor nem fog aktívat indítani, mert passzívból meg tudja oldani, ahogy írod is. Nekünk a céges skodán már állandóan aktívot tolt fix 1000-es fordulat aztán el is tömődött pedig pályázunk elég sokat, de elvitték kitakaríttatni azóta jó.
Amúgy igen elég komplexen van kitalálva sok mindent figyel, nekem pl a mondin rossz a szenzor fals adatokat közöl az ecuval ezáltal össze vissza indította a regeneket elég volt neki télen is 5km és ahogy beértem a melóhelyre már éreztem is hogy elindította mikor nem kellett volna.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz SzlobiG #132821 üzenetére
Attól függ, hogy aktív vagy passzív regenerációról beszélünk. A passzív mehet akár minden alkalommal is, amikor beindítod. Télen elég sokáig emelt alapjáraton megy dúsabb keverékkel, hogy hamarabb melegedjen. Aktív még nem volt nálam, mióta megvan az autó...(1 év 4 hónap) Nálam olyan 300 és 1000 km között van a passzív is, sokat függ attól, mennyi a rövid városi út.
Nem 800 fok után indítja, hanem 800 fokot is eléri, miközben regenerál. 80 fokos vízhőmérséklet fölött és még egy csomó minden mást is figyel, pl. minimum 1/4-ig kell hogy legyen a tank, ha nincs, nem is indul. Aki kevés naftával szaladgál, az hamar ráfázhat.
[ Szerkesztve ]
-
SzlobiG
félisten
válasz footy #132819 üzenetére
Kb igen 800 fok után indítja a regent. Nyáron pl 30 fokba előbb fogja elérni a motor is előbb melegedik be mintsem -10 fokban. Ez így van kettő szenzor van benne ami a nyomáskülönbséget méri ha elér egy bizonyos értéket akkor indítja a regent. Km-be is meg lehet határozni diagnosztikával lehet figyelni az átlagos megtett km-t a regenek között ha ő csak városba fogja használni az igencsak 500km körül lesz, vagy még alatta. Láttam olyat, ahol 300km-ként indította, de olyat is ahol 1000km. Szóval meghatározható ilyen szempontból is nem egy autót diagoltam ez miatt.
-
footy
addikt
válasz SzlobiG #132782 üzenetére
Ha emlekeim nem csalnak, akkor a DPF valami 800 fokon van uzemi homersekleten, szoval ilyen szempontbol tokmindegy hogy tel van vagy nyar, max annyi hogy telen nem 11 hanem 12 km-t kell menni hogy elerje a hofokot.
A vezerlo pedig akkor inditja a regeneraciot, ha a korom szintje a DPF-ben eler egy bizonyos erteket,ilyen szempontbol km-ben nem meghatarozhato a regeneracio gyakorisaga. inkabb ugy irom, hogy 300 es 1000km kozott barmikor lehet.[ Szerkesztve ]
-
bitpork
nagyúr
A cégnevet szvsz csak pmben.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
Sátán44
addikt
válasz runner 125 #132811 üzenetére
Erről lenne szó.
Kis bohóccal is lehet nagy cirkuszt csinálni... :-)
-
rbalint88
addikt
válasz bitpork #132807 üzenetére
Ott santit az erveles, hogy a modern dizelben sokkal sokkal tobb nanoreszecske keletkezik, mint a regiben. Ami jo lenne, a regi dizelen a dpf, mert akkor csak keves kicsi jonne ki es megfogna a sok nagyot. Az ujnal a sokkal kevesebb nagy reszecske van megfogva, cserebe sokkal tobb nano jon, ami sokkal karosabb... Plusz vannak meg mas hatranyai is, de legalabb lassan a benzineseket is sikerul addig feleszteni, hogy reszecskeszuro kelljen ra...
-
runner 125
nagyúr
válasz Sátán44 #132809 üzenetére
Mekkora tapló paraszt. Döbbenet, h ez vallja magát kereskedőnek. Tök mindegy kinek van igaza, ilyen hangvételű, személyeskedő üzentet az életben nem engedhet meg magának egy kereskedő.
Mi volt a cégnév? Írd ki.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Sátán44
addikt
Sziasztok!
Szeretném nektek elmesélni a mai autónézős történetemet!
A hahun kinéztem egy Honda Jazz 2009-t, kevés km-t futott, kereskedésben található. A kekkh-ról lekértem az adatait és minden rendben volt. Megbeszéltük a ma délutánt, ekkorra ért vissza a full kozmetikából. Édesapámmal és feleségemmel elmentünk megnézni. Mondanom sem kell, hogy a gyárból kijövet sem fénylett úgy. Csillogott a szemünk a boldogságtól, kívül-belül puccos, motorja csendes, szép járású volt. Már nyeregbe érezhette magát az értékesítő, mikor rákérdeztem, hogy nem jelent e problémát, ha elvinném bevizsgáltatni. Látszott rajta, hogy övön aluli kérdés volt, mert elég szúrós lett a tekintete. Jött is a válasz, hogy van e időpontunk? Mondom egy telefon és lesz. El is vittük közösen a honda szervizbe, ahol a mesterek kezelésbe vették. Megemelték és akkor láttuk meg, hogy valahova felakadtak vele korábban, de elég rendesen. Szivárgott az olaj a motortérből (kérlek nézzétek el, nem vagyok autószerelő). Beszélték hogy ezért szét kellene szedni a motort és megnézni, hogy honnan jön, de ez biztos nem jelent jót ilyen kevés km-t futott autónál. Majd a festékmérő következett. Az autó hátsó csomagterénél 600-at mértek és a jobb oldalán végig 200-300 feletti értékeket, míg az autó többi részén 100-at. Jobb oldalán a hézagok sem stimmeltek, bár kis mértékben, de eltértek. Megkérdeztem a szerelőket, hogy mondják meg őszintén ők megvennék e így ilyen állapotban. Azt ajánlották, hogy nézzünk másikat. Visszamentünk a kereskedésbe, megköszöntük a lehetőséget és közöltük, hogy elállunk a vételi szándékunktól. Erre kikelt magából + magasabb hangnemre váltott, mégis mit várunk ez egy használt autó, ha nem tetszik, akkor vegyenek újat! Hátat fordított és elment. Már itthon vettem észre, hogy a telefonomra jött egy sms az eladótól:Szalon előtt mondott "még megbeszéljük" tuti kamu volt, ingyen viszfuvart akartatok. Filléres dolog miatt nem vesztek autot, édesapád amugy is csak 2.1-et akart adni érte, hallottam nem vagyok süket. A csomagtérajtot tudtad - azt ne hozd fel hibának, a hézagban pedig láthattad hogy nincs eltérés. Új gumik, új fék, új olaj, minden új legyen!!! Olcsón, sőt ingyen! A negalkudott pénzt se akartátok fizetni! Raboltátok az időmet és pénzemet! Nem vesztek tőlem semmi, de azért közlöm, nektek nem eladó innen semmi
A negalkudott pénzről pár szót: 2.2 M-ért árulja és közölte, hogy 2.180.000 az utolsó ára.
Ezúton is köszönöm, hogy megtekinthettük az autót és sikeres eladást kívánok neki!Kis bohóccal is lehet nagy cirkuszt csinálni... :-)
-
szőröscica
addikt
válasz vans? #132785 üzenetére
Addig nem fogom ajánlani senkinek, míg az enyém eladósorba nem kerül.
Röviden: MEG NE VEDD!!!!
Keveset fogyaszt, és chippelt motorral tűrhetően megy.
De kb. ennyi benne a pozitívum. Kurva nagy a menetzaj benne, ami elsősorban gördülési zaj, olyan mintha abszolút nem foglalkoztak volna a hangszigetelésével, pedig nem 10 éves kínai gumikon gurul. Minden zörög benne, amit el tudsz képzelni.
Az alkatrészellátása tragédia és sehol nem értenek hozzá.
Még rendesen diagolni sem lehet, mert se a gyári Nissan Consult, se a Renault Clip nem kezeli rendesen.Az enyém faceliftes, tehát már javítgatott modell, de szerintem pályázhat az elmúlt 20 év legfosabb Nissanja címre. És nem, nem egy három darabból összerakott, 500 ezret futott autóból beszélek, hanem egy 0km-esen vásárolt, 210 ezret futott példányról.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Békéscsaba és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Melyik hordozható audiolejátszót (DAP, MP3, stb.) vegyem?
- iPhone topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- PlayStation 5
- Politika
- Ukrajnai háború
- Autós topik
- CURVE - "All your cards in one." Minden bankkártyád egyben.
- Fotók, videók mobillal
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest