- Digitális Állampolgárság Program
- "Egyszerű" Ügyfélkapu+ regisztráció
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Asszociációs játék. :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Szólánc.
- Még több 12400F tuning eredmény (vs. stock)
- Kis színes abszurdisztánból
- Szivat a ONE. Digi és követeléskezelő (Második rész)
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
-
LOGOUT.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
#16514048
törölt tag
válasz haddent #133696 üzenetére
"Kicsit a hátsó lökös nyomott, meg oldalt is kicsit horpadt. Ez pont nem érdekel, örülök neki, mert olcsóbb "
Asszem csatlakozok [rvilike]-hez.
Viccet félretéve, pont ő is írta még régebben, hogy miért érdemes újabb évjáratot venni, én azok közt nézelődnék. A kínálat aljáról válogatva sok jóra ne számíts egyébként se.
-
haddent
addikt
sziasztok
ezekre valamit mondtok?
-
-v-
addikt
válasz kovacsroli #133685 üzenetére
Abból nagyon kevés van ..
-
HoaryFox
őstag
Ide is bedobom offba:
Ha valaki esetleg mostanában kérdez le km adatot és van egy szabad slotja, az dobjon már egy PÜ-t.
Kalocsa és környéke esetén fizetek egy sört
"A wikipedia nem tudományos lexikon, hanem egy multiplayer módú notepad." by Pikari
-
Kornel
veterán
válasz lenko #133687 üzenetére
Az sx4-e hivatalosan is 19 cm, de a liana hasmagassagarol (4x4) az általad is linkelt teszten kívül nem találtam hiteles forrást.
Én azért még megnéznék egy gyári adatot is valahonnan, mert gyanus nekem, 15 cm-s hasmagassagarol a swiftnek van, annál jóval magasabban van a liana, akár szemre is. -
Qru
MODERÁTOR
válasz pocokxx #133653 üzenetére
Elég. Biztosítást köthet ő is, a forgalmiban is ő fog szerepelni, a bírság is neki jön (de rajtad is végrehajthatják ha nem fizet). Annyi, hogy nélküled nem tudja eladni a kocsit.
Ennek ellenére 2x is meggondolnám kinek adom oda csak úgy üzembentartóira a kocsit.
#nincsbennetarcsi
-
Vesztor87
senior tag
válasz Kornel #133657 üzenetére
Valahogy túlárazottnak gondolom őket. Annyiért amennyiért SX-et adnak, annyiért van bőven H Astra meg Focus is, a kettő valahogy így külső szemlélődőként nem tűnik egy kategóriának. Nem is az. Ha valaki picit is csomagtartót szeretne, akkor sajna nem nagyon tud Suzukit venni. Swift, Ignis kicsi csomis, SX4 1,5m körül van, az 5 ajtós ráadásul 280l-es csomival... brutál A oszlop egy dolog, biztos meg lehet szokni. De ennyiért... tudom, van Liana, de azon túl hogy bűnranda szegény nem sok darab van belőle.
-
-
nagyúr
válasz Tibiajax #133676 üzenetére
Hát a motor nem esti smooth cruise-ra termett, de elmegy. A gyerek ha még gyereküléses, akkor rugdosni fogja a háttámlát. A csomagtartó igen kicsi, a babakocsi elfoglalja teljesen (vagy a nagy részét). Az R designe szép csak a padkákra kell vigyázni.
*** Eladó Citizen Promaster és Orient Mako Panda *** Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
pocokxx
Közösségépítő
Tűvé tettem lassan mindent, és nem találom a törzskönyvet... Ez igaz most is?
A törzskönyvet nem kell feltétlen pótolni, el lehet adni nélküle is az autót, mindössze rögzíteni kell a szerződésben, hogy az elveszett. Ilyenkor az okmányiroda elindítja a szükséges eljárást, ellenőrzi, hogy nem áll-e körözés alatt az autó, közzé téteti a Magyar Közlönyben annak sorszámát, s amennyiben minden rendben van, kiállíttatja az új tulajdonos nevére szóló újat. [link][ Szerkesztve ]
"Egyformának lenni mindenkihez. Emberfeletti nagy szív kell ehhez." - Reményik Sándor
-
Tibiajax
nagyúr
sziasztok,
2011-es volvo c30? -
n0k0m_
tag
Egy szinttel lejjebb, panda 4x4 (régi, nem a cross) / Ignisben gondolom már túlélhetetlen egy ütközés. Ignisre találtam egy 3 csillagos töréstesztet, aminél az oldalirányú ütközést nem bírta, viszont a 2004-es év autója pandára viszont semmit. Terepképességük jól ismert.
Vannak még a syncro golf-ok stb., de ezeknek hasmagassága nincs.
[ Szerkesztve ]
-
n0k0m_
tag
válasz tboy93 #133665 üzenetére
HRV-nél mit kell/érdemes még tudni? Évjárat, fenntartási költségek stb.? Ha tartja a városban a 10-et, akkor végülis elnézem neki, hogy a motor méretéhez képest sokat eszik. Néztem videókat, ahhoz képest, hogy az autonavigátor "0 terepképesség"-et írt, nekem elég meggyőzőnek tűnt.
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz n0k0m_ #133663 üzenetére
Csak facelift utanit néznék, amit linkeltem is, bár a 2005 után szinte nulla darabot adtak el itthon.
Kb. 2003-2004 volt a facelift, amit linkeltem is olyan, a facelift előttinek más a kasznija is, meg az egész beltere, nagyon ocsmány.
A FL utani, amit linkeltem is, ott már csak a külső megjelenés hagy kívánni valót maga után, a belseje teljesen korrekt, és egy GS felszereltséggel teljesen élhető is.
Amúgy a linkelt példánybol egy nagyobb alkuval még jó vétel is lehetne, ha a leírtak igazak.Lenko: semmivel nem alacsonyabb, mint az sx4.
[ Szerkesztve ]
-
n0k0m_
tag
válasz Kornel #133661 üzenetére
Nem is értem, hogy ezt miért nem dobta ki eddig nekem találatnak. Köszi ez nagyon jó tipp. Megnézegetem miket kínálnak. Ebből mennyire szabad régebbieket nézni?
Engem annyira nem érdekel, hogy hogy néz ki. Inkább okosan próbálok vásárolni, de egyébként ugyan olyan tucatautó kinézete van mint az SX4-nek.
Hasmagasságot mindjárt megnézem. SX4 is meglepően alacsony egyébként.
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz n0k0m_ #133658 üzenetére
Ha suzukikat maradsz, az alábbiakra ügyelj:
-bar az 1.5 és 1.6 váltója nem szeriahibas, attól még igényli a gyárilag előírt 45k km-enkenti valtoolaja cserét, amit az esetek döntő többségében nem végeznek el
-fekolaj 2 évenkénti cseréje előírás, amit szintén nem végeznek el, ezért az abs kocka meghal, javítása 60-80k, az új meg 260k.
-ezen kívül nagy bajuk nincs, de olyat kell keresni, amit tényleg az előírások szerint szervizeltek, de ez nem az ársáv alja lesz, és egy számjegyű lesz a részarányuk a piacon.Titkos tippnek egy Liana 1.6 4x4-et javasolnak neked, 1,2M-bol patika 2205-os példányt kaphatsz, de nagyon ritka, várni kell a szép példányokra akár hónapokat is.
Mondjuk ez árban nagyon tullog a lianak átlagáran, de ez 2008-as, és full patika:
[link]
Ha vársz, akkor lesznek 2004-5-ös példányok 1,2M körül...Mielőtt mondod, hogy csúnya,az tény,de minőségben es utastér méretében is az sx4 felé nő, made in japan, J-vel kezdődő alvazsszammal 😂
[ Szerkesztve ]
-
n0k0m_
tag
válasz lenko #133654 üzenetére
Ezeket néztem én is, de egyelőre még abba se sikerült dönteni, hogy az SX4 lenne e a legjobb választás ebben az árkategóriában. 10 évesnél nagyon újabb nem jön számításba, így aztán olyan lesz amilyen van (lelakás szempontjából). Nagyon féltős autót akkor se szívesen vennék, ha lenne rá keret.
tboy: 2006 körüli Honda HRV állítólag nagyon gyenge terepen, illetve a fogyasztása is nagyobb az SX4-nél + alkatrészköltség. Nem tudom ez mennyire igaz?
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
Na akkor reagálok én is.
Pont ellentétes dolgot fogok írni.
Nagyon sok 10+ éves auto rohad, főleg a japánok.
De a 2005 után gyártott (új ) suzukikat pont ellenpéldaként akartam felhozni, hogy egy gramm rozsda nincs rajtuk. (Swiftnek volt egy visszahívása, a csomagtér rozsdasodni kezdett, de orvosolták)
Az, hogy a 20+ éves régi swift rohad, nem jelenti azt, hogy később nem módosították a gyártástechnológián.
Szóval ha valaki nem szeret a rozsdával foglalkozni, akkor a 2005 utáni suzukikat bátran ajánlom. -
lenko
aktív tag
válasz Gergőke88 #133651 üzenetére
Ennyiért nem fog találni, csak lelakottat, de ha az is elég nekem 8.
Még talán ez: [suzuki_sx4_1.6_vvt._szervizkonyv._4x4]Az embereknek fáj az igazság!
-
pocokxx
Közösségépítő
válasz lenko #133647 üzenetére
Rendben, kösz neked is.
Ha közeli rokon, vagy megbízható jóbarát veszi meg az autót elég lehet az üzembentartói? Milyen hátrányokkal/előnyökkel jár? Számít valamit, hogy több autó tulajdonosa lennék?
"Egyformának lenni mindenkihez. Emberfeletti nagy szív kell ehhez." - Reményik Sándor
-
dj79
senior tag
válasz 8zabi #133635 üzenetére
Getz: megnéztünk párat még anno a kolléganőnek, hátsó sárvédők rottyon szinte mindnél
Citroen C2: az 1.4 benzin nagyon keveset eszik, hátsó hídra asszem ennél is kell figyelni.
Kia Rio: rozsda miatt át kell nézni nagyon.Esetleg egy Clio? Nem nagyon szeretnek rügyezni, ha nem lettek kókányolva, illetve mind az 1.2 16v, mind az 1.4 16v elég jól viszi a kis kasztnit.
Mit jelent az alacsonyabb fogyasztás, hol használnád?
-
ADAM1337
nagyúr
Ezekről tapasztalat valakinek ?
Renault megane 2010-Városi használatra kellene, olykor pálya azért a tempomat régi megane-k kényelmesek voltak és egész jó úttartásuk volt, kanyarba nagyon bírtam őket.
Felszereltség terén plusz az aux bt, (1,5 dci 6sebesség ez a 110Le-s), 4x el ablak, nagy navi elől.
Persze plusz 200e belefér kategória, mennyire jó minőségű az utastér ?
Kulcs problémák vannak-e ennél a típusnál ismerős fluence-nél már nem voltak.[ Szerkesztve ]
-
n0k0m_
tag
Helló!
A lehetetlenre vállalkoztam és olyan autót keresek, ami:
- könnyű/közepes terepen elmegy (szemben egy alacsony padlós, 2wd városi kisautóval) -> magas hasú, 4wd
- nem eszik meg 10/6-7 (városban/országúton) liter üzemanyagból többet
- legalább átlagos a fenntartási költsége/alkatrész költsége/megbízhatósága/szervizelhetősége.
- elég 3 ajtós is, ha véletlen valakit viszünk, akkor egy lábtér nélküli lehajtható ülés is megfelel hátra. (de lehet persze nem túl nagy 5 ajtós)
- Felhasználás tekintetében: hetente ~1szer földúton, sűrű városon belüli és heti párszor országúti ~50-100km(autópályán kb. soha) használatra.
- jó legyen az ütközésvédelme
- klímaElőző autónknak mindig lekoppant az alja, illetve a legkisebb sártól, lejtőn vagy ha nem ér le 1 kerék rögtön kipörgött, nem egyszer kellett menteni minket. Nem állapot, hogy 40kg-os felszereléssel kell 2-4 km-t besétálni, ha éppen nem csontszáraz és tükörsima a földút. + ha baj van, akkor sincs közel az autó.
Városi kisautókhoz képest már a 4x4 is rohadt nagy felár, SUV-ok/kisterepjárók meg eleve horror áron vannak.
Árban 1-1,8m közt nézegettem, nagyjából 3 kategóriában (azért ez a nagy átfogás):
1. Kis benzines, olcsó: Ignis 4wd, panda 4x4 -> ezekkel igazából csak a nem túl jó ütközés biztonság a gondom. Ésszerű választás lenne a városi használat miatt. 1 millió körül már tucatjával vannak 10 évnél fiatalabb járművek.
2. Közepes benzines, közepes ár: SX4. Elméletben minden igénynek megfelelő. Tisztában vagyok vele, hogy nem egy jeep wrangler, youtube videók alapján elégnek tűnt, ahogy elment 1-1 sárosabb helyen 4wd-ban. kb. 1,4m egy 10 éves. (kockalámpás Terios lenne még hasonló, de az városban rengeteget zabál, drágább és szerviz sincs) Ide jöhet még a 2004 körüli Vitara 1.6 JLX (kockalámpás) ebben az árban.
3. ~2l dízeles, mini suv/terepjárók. Ezekből van sok, azonban sokat a mérete miatt kizártam (sportage, santa fe, grand vitara ... vagy a freelander 2-őt a horrorszerviz/megbízhatatlansága miatt). Marad kb. a Rav4 ... 1,8m körül is inkább 2004 környékiek vannak. Illetve nem vagyok benne biztos, hogy dízeles jó választás erre a felhasználásra.+1. Benzin-gáz (?!): pl. Pajero Pinin (aminek a 1,8-as benzinmotorja városban már 12 körül fogyaszt)
Heti 1 földútra nem akarunk külön autót venni, nem is tudnánk hova rakni. (200-ért niva stb.)
Érdekelhet régebbi, igénytelenebb autó is, mint a felsoroltak, de a légzsákok/klíma/biztonság az szempont.
Összefoglalva: adatok, felszereltség stb. alapján az SX4 felé húzok, bár különösen nem tetszik és nem vagyok benne biztos, hogy megéri a felárat.
-
pocokxx
Közösségépítő
630-ért elvinnék. Szerintetek?
"Egyformának lenni mindenkihez. Emberfeletti nagy szív kell ehhez." - Reményik Sándor
-
-
8zabi
őstag
sziasztok
laikusként első autót szeretnék a keret rá mindennel együtt ~650
176 cm vagyok és valami kisebb autóra gondoltam, amit egy alacsonyabb fogyasztású benzines motor is könnyedén mozgat aránylag
ami tetszik az a Hyundai Getz, Citroën C2, Kia Rio
ezekről mi az általános vélemény, illetve Ti mit ajánlanátok?
oltani ér, nem veszem magamra -
-
nagyúr
válasz Kornel #133624 üzenetére
Így van, a plüssért én is odalennék, a puntoban az volt, kedveltem!
Szerintem plusz szoknya is vehető rá meg az említett hátsó nagyobb szárny, és kvajól néz ki. A bőr jó de csak ha szellőzős is. Máskülönben nyáron belerohadol*** Eladó Citizen Promaster és Orient Mako Panda *** Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Kornel
veterán
Minek bőr ülés?
A FL előtti 5 ajtós sportban plüss ülések vannak.
Semmire se cserélném el, eddig az összes autómra uleshuzatot húztam, erre nem fogok, ezt csak elrontani lehet.
Extraba max. a xenon hiányzik nekem a sport 5 ajtosbol, na meg a FL előtt az usb hiánya.Amúgy meg kell rá előre egy type S maszk, mint Tsebacsinak, meg esetleg egy hátsó szárny, és messziről senki nem mondja meg, hogy nem type S...
[ Szerkesztve ]
-
Kobe
veterán
2008-as, vagy azutáni civicből létezik 5 ajtós type s? iszonyat jó darabok vannak a piacon (pl ez), de mind 3 ajtós, ami nekem kicsit érvágás lenne....
-
Nerd
aktív tag
válasz Kornel #133617 üzenetére
Alapbol max 1.5 misit gondoltam hasznaltra.
Most felmerult hogy 2.6-ert kapnek egy ujat, es megusznam a hasznalt kocsibol adodo szivasokat.
Penz van. Feleslegesen viszont nem koltenek. Az uj swifttel mar az a baj, hogy meg + 500 ezer. Mivel hitelt semennyit sem vennek fel, igy nem hiszem hogy nagy kedvezmennyel tudnek megvenni egy swiftet, bar lehet rosszul gondolom.
[ Szerkesztve ]
-
Nerd
aktív tag
Hello,
Suzuki Celerio-rol mi a velemenyetek?
2005-2010 kozotti swifteket neztem hasznaltan eddig, de most belefutottam a Celerio-ba. Ar/ertek aranyban jonak tunik. Presztizst leszarom. Elso autom lenne, azon kivul hogy ronda (multiplahoz kepest egesz szep ), rosszat nem olvastam rola.
Inkabb az lenne a kerdes, hogy meritek-e ajanlani? Vagy penzkidobas?
Ui: tovabbra is csalad nelkul, varosi rohangalas, illetve Szeged-Budapest tav havonta kb egyszer, autot szerelni tovabbra sem tudok, es nem is tervezek megtanulni...
[ Szerkesztve ]
-
tomiii.
aktív tag
válasz #94529552 #133614 üzenetére
Nem, nekünk így néz ki: [link] (Egy átlagos hátsófutómű kompletten 5-10 ezer ft, fékkel difivel, mindennel, a képen a 60-70 ezres van)
Ami lemez, mint a kaszni, az persze, hogy oda lesz, de egy kovácsolt/öntött tömör anyagnak azért kell jó pár évtized mire komolyan károsodik, sőt...
-
#94529552
törölt tag
válasz tomiii. #133612 üzenetére
Nem semmi az. Ha ilyen lenne egy Sierra, akkor azokat most nem szerelgetnéd. Majd ezt bontsd szét 20 év múlva. Rozsdaboglya lesz az egész.
a_tesz Független szervizbe is viheted, nem kötelező a gyári. Már hogyne védene a további korrózió ellen(pl. Dinitrol)?!
[ Szerkesztve ]
-
a_tesz
Korrektor
válasz #94529552 #133611 üzenetére
Olyan szempontból érthető hozzáállás, hogy ha nem gyári technológiával történik az alváz- és üregvédelem, akkor ők hogyan vállaljanak más munkája után garanciát? Az utólagos védelem viszont nem fog védeni az esetleg már a gyárban bekerült rozsdás acél ellen.
De egyébként ezek az átrozsdásodás elleni garanciák se érnek sokat, hordd az autót 12 évig márkaszervizbe, évenként legyen bepecsételve az ellenőrzés ténye, és ha ezalatt esetleg törés van az autón, az is csak gyári technológiával legyen javítva (ez mondjuk egy kis értékű 5-6 éves autónál nem biztos, hogy gazdaságos). De már csak egy egyszerű kőfelverődést, vagy horzsolást se javíttathatsz máshol, ami azért könnyen kerül az autóra...
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
tomiii.
aktív tag
-
molnarpeter
nagyúr
Egy barátom keres dízelt Szlovákiában. 6000€ az abszolút felső határ mindenre, különleges igény állapotot-felszereltséget illetően nincs különösebben, de rövidebb időn belül szeretné megvenni a kocsit.
Márkát illetően VW, BMW, Audi, Toyota, Skoda jöhet; ezen belül hatchback vagy liftback preferált, de kombi is belefér. Kategóriát illetően bizonytalan a dolog, Golftól Passatig nagyjából bármi belefér.
Melyik típust szeresse, milyen motorral? Kb. 5000€ legyen gondolom a keret akkor autóra, ennyiért már akad A4 B7 is, az pl. kifejezetten tetszik neki. Újkori BMW-k dízelei hogy sikerültek? Talán még az 1-es és a 3-as széria is teljesíti az elvárásokat. Toyota 1.4 D-4D nem problémás a Denso befecskendezők miatt? Megbízható 2.0 TDI Skodában lesz csak ezek közül? (Audiban 1.9 PD-vel néztük egyedül az A4-et.) -
pocokxx
Közösségépítő
Sziasztok!
Megnéztük ezt az autót. Dohányos lehetett az előző tulaj, egyébként nem tűnik eleve elvetendőnek. Szerintetek? [link]"Egyformának lenni mindenkihez. Emberfeletti nagy szív kell ehhez." - Reményik Sándor
-
Kornel
veterán
válasz tomiii. #133601 üzenetére
Hat a K-s rendszámú daciak fele már szetmallot.
Az ajtajuk!!! egyszerűen eltűnik, soha nem láttam még ilyet, se fordnal, se ladanal.
Annak ellenére , hogy hiányzik a teljes uregvedelmet, meg persze az alváz védelem is, amíg garis az autó, nem engedik, hogy a juzer utólag megcsinaltassa, különben bukja a garit. -
tomiii.
aktív tag
válasz Kornel #133590 üzenetére
Az a szétmállás azért a 15-20+ év kategória. Ugye vágesz, hogy ez nem az a rozsda, amitől félni kell? Egyébkétn Suzukinál tényleg sokkal jobban rozsdásodnak, haveréknak is van, szomszédnak meg Splash, de anyagminőség terén mindkettő kuka, bár a Splash szebb a szemnek, az tény.
Új hozzászólás Aktív témák
- Bittorrent topik
- A Meta húzása miatt egyre többen keresnek rá, hogyan lehet törölni a Facebookot
- Ilyen még nem volt: magát büntette meg az EU az adatvédelmi törvények miatt
- Delta Force - Nyáron jönnek a mobilos kiadások
- Vigneau interaktív lokálblogja
- Call of Duty: Black Ops 6
- Mazda topik
- Betilthatja a kínai drónokat az USA
- Kerékpársportok
- AliExpress tapasztalatok
- További aktív témák...