Simán nem működik a limiter. A motor meg adott feszültség mellett
nem képes többet pörögni, mert adott fordulatszámon a tekercsekben
keletkező ellen-feszültség akkora, ami "kiüti" a vezérlő által ráengedett
feszt (max. az aktuális akku fesz), nullára csökken a forgatónyomaték,
így nem gyorsul tovább. (Ráterhelve sík úton ez sem érhető el soha.)
Ui: az aktuális akkufesz és a terheletlen maxfordulatszám közt lineáris
összefüggés van, ami a motorra jellemző érték. (Kolléga 42V-on 885
rpm-et mért (sima S1). Én 35V-on 716 rpm-et (Pro). 42V-on 848-at...)
Ha eltekintünk a mérési hibáktól a sima S1 Kv értéke picivel nagyobb...
De majd csinálok új tesztet a sima S1 motorral én is: kíváncsi vagyok...
(Ebből ugyanis az következik, hogy nyomatékosabb a Pro, de lassabb.)