Szerintem a tiédnek valami baja van.
Vagy csak nem ugyanúgy használjuk. A következő HSZ-edben leírtad, hogy jajj,
egyszer kihúzattad, de bár ne tetted volna, mert AZ nagyon meríti az akkut...
Nos én végig 3-ason, sebességkorlát nélkül, csőgázon használom. Ez látszik is
a fotókon, amin mutatod, hogy 24.5 km-t 1:18 alatt tettél meg ~18.8-as átlaggal,
majd jött a "kihúzatás", további 4 perc volt 1.1 km, az már csak 16.5-es átlag.
Nyilván a fotó készítése is időbe telik, meg esetleg meg kellhetett állni közben...
Ja és a kalibrációs érték se mindegy, mert a kijelzett sebességet és a mért távot
a gyári beállítás felfelé csalja. Nem kicsit: persze katalógusban jól mutat vele, de
GPS-szel ne ellenőrizd, mert lesz meglepetés, hogy nem igazán annyi a valóság.
Egyébként igen, van baja az enyémnek, elismerem. Pro motor van benne, ami pl.
sokkal jobban fékez (mérhetően, bizonyíthatóan), és érzésre agresszívebb kicsit,
jobban veszi a lapot gyorsításkor. Ez inkább csak érzés. Ezen kívül pneumatikus
kerék van benne jelenleg elöl, ami tuti nagyobb gördülési ellenállású, mint a gyári
műanyag, csökkenti az elérhető végsebességet (mérhető), s növeli a fogyasztást,
cserébe a komfortérzetet, és azt, hogy csendesen suhansz zörgés helyett össze
se lehet hasonlítani. Nem mérhető, ki kell próbálni: erre mondják, hogy ég és föld.
Nekem megéri ebben a konfigban használni. Noha csak (kb.) 15 km a max., amit
megtettem vele, de az legalább valós km volt. Gyárilag rádobott volna +1-et?