Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Integra

    titán

    válasz DeathAdder #28055 üzenetére

    nekem civicen iszonyat tapasztalatom van brembo max - ferodo párossal, rettenet. mindkettőn. utána ment is a gyári tárcsa, gyári betét ismét, egy álom ezekhez az utángyártottakhoz képest. de nem tudok véleményt mondani már arról, hogy az ate, ebc etc.. tárcsák betétek hogyan viselkednek.
    és nem fogom tudni nagyon összehasonlítani az intin sem a gyári tárcsát és betétet egy ebc meg mittomén milyen motyót, mert vagy gyári megy fel, vagy valami más. és valszeg az lesz az utolsó ami rajta lesz nálam. és ami most van az autón, az szerintem nem gyári tárcsa, betét semmiképpen sem, mert a hátsót cseréltem múltkor gyárira és valami fene tudja milyen betét volt benne..
    gyárit meg ugye eleve kevesen vesznek eleve az ára miatt sajnos :(
    a spoont meg egyszerűen sokallom és feleslegesnek tartom, ahogy most használom autópályán és főutakon az intit, heti 500 km-t beleverve, még ezzel a nemtom milyen fékkel is úgy megállok, hogy nem veszélyeztetek semmit és senkit, pedig most aztán keményen hajtok, ahogy kell.
    szóval nálam a gyári az elsődleges, nem látom, hogy az utángyártott karbon meg egyéb fejlesztések miben lehetnek többek és jobbak, de ez megérzés, nincsen valós tárgyi tudás, tapasztalat mögötte, mert nem volt konkrétan az én autómon ilyen soha. olvasok, figyelek. és a honda fórum tippjeit a lehető legerősebb szkepticizmussal olvasom már közel 15 éve :DDD
    mitsun sem fogom tudni megmondani,hogy mi lesz, mert ott tényleg szeretném a gyári nagy brembo evo rendszert felrakni a mostani borzalom helyett, úgyhogy az meg már másik kategóriás gyári lesz. de lehet, hogy megy az egész autó a levesbe, bár a kutya sem mer ilyen autót jelenleg megvenni :DDD

    [ Szerkesztve ]

    ...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés