Hirdetés
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- t72killer: Egy gyors töltőteszt
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- Meggyi001: Vegán? Nem vegán?
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Kalandor: Te mennyit költesz havonta kajára?
-
LOGOUT.hu
Gumi és felni topic
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motort/teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
alázógyík #27464 üzenetére
Biztos, hogy ennél néhány másodperccel is jobbat is tudna futni. Írja a pilótafülkés nézet előtt, hogy low friction surface az út. Nem tud úgy megtapadni rajta az abroncs. 2:05-nél látszik, hogy több, mint 4 mp alatt éri el a 100-at. Ez a kocsi ideális körülmények között bőven 3 mp alatt futja ezt meg.
Látszik az is, hogy 250-ig a sebesség idő grafikon (a sebváltás töréseit leszámítva) azonos meredekségű. Azaz a kocsi tapadáshatáron gyorsul! Nem azért gyorsul így, mert ennyit bír erőből, hanem mert már nem tud a gumi jobban belekapaszkodni az útfelületbe. Tehát kipörgésgátló nélkül itt ha elrúgja, még 250 körül is megpörgeti a kerekeket!
Valami érdesebb útfelületen ez sztem ilyen 32 és 34 mp között lenne inkább.
Új hozzászólás Aktív témák
- Rezsicsökkentés, spórolás (fűtés, szigetelés, stb.)
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Honda topik
- Kettő együtt: Radeon RX 9070 és 9070 XT tesztje
- Szívós, szép és kitartó az új OnePlus óra
- Path of Exile 2
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- PlayStation 5
- Házimozi belépő szinten
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest