Ford topik téma összefoglaló
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Parci:] Milyen mosógépet vegyek?
- [Re:] [Divinity:] Google Pay használata Magyarországon
- [Re:] [bitpork:] 2024 Phautós tali zaba táblázat
- [Re:] [PSti:] A fizetős víruskeresőknek leáldozott?
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
zoger
tag
Nekem 1.0 eb van, most 150ekm-nél jár és teljesen jó, de ettől függetlenül nem vennék újra ilyet. Itt fel kell nyitni néha a motorháztetőt és megnézni ezt azt. Van ahol lassan szivároghat a hűtővíz s ez ez az egyik ami megöli a motort, a másik az olajban futó vezérműszíj ami csak a hozzá való olajat szereti és lehetőleg kerülni a sok hideg üzemet, a rövid távokat különben szétesik s eltömíti az olajpumpát. Sajnos a vezérműszíjjat kb csak a szelepfedél leszedésével lehet ellenőrizni. A mostani olajcserénél endoszkóp kamerával megpróbálom csekkolni az olajpumpa szűrőjét az olajleeresztő nyíláson keresztül. Ha tiszta akkor elvileg a szíj is ok.
Az biztos, hogy egy 1.6 szívómotorral nyugodtabb az autózás.