Ford topik téma összefoglaló
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] OpenZFS a mindennapokra
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
- [Re:] Fogkefe: elektromos vagy manuális?
- [Re:] [creation:] Hogyan lesz léghűtésből folyadék hűtés? Végy egy torony hűtőt és vágd szét!
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/del.png)
#27070592
törölt tag
Igen, csak egy random szerelő egy random Ford szervízben aki épp szeret munka közben videózni, általában max pár éves autókon dolgozik, van egy alapszintű hozzáférése a belső szervízinfókhoz és szereti elmondani a (teljesen szubjektív) véleményét dolgokról.
Itt kapcsolódik is f4lcon felvetéséhez, mennyire számít egy blokknál a gyártási helyszín. Többet számíthat a pontos földrajzi helynél a Ford által megkövetelt szerelési minőség.
Egy másik videoban beszélt arról hogy 1-2 éves blokkoknál is jellemző gond a hidegen csattogó járás, mert a gyárban csak egy elég tág határok közé belőtt szelephézaggal készülnek a blokkok. Aztán amikor egy szétborított blokkot ő rak össze és a hézagokat pontosan a tűrés közepére állítja be, látványosan csendesebb lesz ugyanaz a blokk.
Abból is az volt a (szubjektív) véleménye hogy idő és ráfordított munka kérdése egy jól beállított blokk és a gyárban ezt a plusz időt és plusz munkát próbálják minimalizálni mert az növelné a költségeket. Vagyis egy évi milliós darabszámmal dolgozó motorgyárban a blokkok csak "össze vannak hányva", tűrésen belül vannak, csók.