- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- bitpork: Augusztus 2- szombat jelen állás szerint.
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Parci: Milyen mosógépet vegyek?
- sziku69: Szólánc.
- Aggregátor gondjai, örömei, és elmélkedései
- Chosen: Canon 5D II - portrézás 2025-ben
- zebra_hun: Hűthető e kulturáltan a Raptor Lake léghűtővel a kánikulában?
-
LOGOUT
FIGYELEM
A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________
SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD ÁRFOLYAM: [link]
-----
HATÁLYOS DÍJTÁBLÁZAT (2025. 05. 09.): [link]
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉS
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis "levonták" az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha sajnos zárolásban is ragad (a lenti bal oldali képen látható felirat esetén fordulhat elő), aztán napok múlva automatikusan felszabadul. A napok száma bankfüggő: a Revolutnál például 7, a K&H-nál 10, az Ersténél 15 nap, de egyes bankok (Raiffeisen, OTP, Cetelem) még hosszabb ideig, akár 30 napig is zárolásban tarthatnak egy-egy tételt.
Ha a sikertelen vásárlás után mégis lekönyvelik az összeget (ez a gyakoribb, a Go Back in Time menü aktívvá válása jelzi, hogy ez meg fog történni), a levonás mellett később lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Minden elutasított, a bankod által mégis lekönyvelt vásárlást a tranzakciót követő nyolcadik napon automatikusan visszatérít a Curve rendszere, ezt a lenti jobb oldali képen látható felirat jelzi. Ha írsz a supportnak, a folyamat talán meggyorsítható, az appban tegyél bejelentést (Launchpad -› Support -› Chat -› New Conversation -› Transactions -› Declines). Ha egy vásárlásod zárolásban ragadt, ugyanezen az útvonalon megpróbálhatod elkérni a zárolás visszavonását igazoló RRN (Retrieval Reference Number) tranzakcióazonosítót, amelynek birtokában a bankod ügyfélszolgálata tud segíteni a zárolás manuális feloldásában.
Ha az elutasított tranzakciónál szintén a jobb oldali képen látható feliratot látod rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ez azt jelenti, hogy a Curve rendszere már vissza is térítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A visszatérítés elindítása után csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap).
---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
66zio
aktív tag
válasz
pictigjis #15198 üzenetére
Azzal lehetne kipróbálni, hogy van-e már változás, hogy az ingyenes fiókba valaki felvesz két kártya mellé egy harmadikat, mert ugye már többet lehet az új díjszabásban. Én nem tudom megnézni, mert amikor X-ről váltottam vissza ingyenesbe, bent maradt mind a három kártya.
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
ddsteel #15197 üzenetére
valami már elkezdődött, mert csináltam volna egy 200 forintos teszt-gbit-et a zen cashback kártyára (ami commercial kártya), és azt írja az app, hogy erre a kártyára nem lehetséges a gbit. márpedig jelenleg még lennie kéne 1000 eurós keretnek, csak az új díjszabásban szűnik meg
volt egy kis variálás azzal, hogy mikortól is élnek az új díjak, hát akkor lehet, hogy valójában már mától...
-
ddsteel
aktív tag
válasz
pictigjis #15196 üzenetére
OK, köszi, sejtettem, csak azt hittem, valami elkerülte a figyelmem. Akkor majd nézem az appot, ott (talán) kiderül valami, ha már éles a dolog.
Látom, szerkesztetted, igen, azok nem látszódtak... Hát lehet, hogy ez sem fog. Ugye az a szép, hogy én Plutust is használok, ott is van egy limit, annak is más lesz a fordulónapja, ezért lesznek difik, most majd mind2-t fgyelni kell. De a Plutusban legalább látszik a limit, ami után nem jár több PLU. Na majd kiderül. -
pictigjis
Topikgazda
válasz
ddsteel #15195 üzenetére
semmilyen kommunikáció nem volt erről. mivel ez a curve, abban sem lehetünk teljesen biztosak, hogy holnap valóban megtörténik a csomagok átállítása...
viszont arra se volt eddig külön számláló, hogy mennyit használtál a váltási keretből, ez alapján nem sok jóra számítok
-
ddsteel
aktív tag
Sziasztok, esetleg tudja valaki, hogy holnaptól az egyes csomagokhoz tartozó ingyenes limitek hogy fognak megjelenni az appban? Én erről nem láttam infót. Az összes limitek nyilván látszanak majd ugyanúgy, mint eddig, de azon belül az ingyenes részek megjelennek, vagy a költések alapján kell nyilvántartanunk? Nyilván legrosszabb esetben holnap kiderül, de ha esetleg van erről valakinek infója...
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
zerodot #15192 üzenetére
nem, nem fog változni
és igen, valószínűleg hiba: ahogy a képemen is látszik, "different currencyről" hablatyol az app, szóval valójában mintha összekeverné éppen a rendszer, hogy melyikről melyikre történt a váltás
ez alapján, hogy nálad hétvégi gbit-nél is visszajött a fee, inkább ez lehet a háttérben. köszönjük, ez a hiba maradhat, erről nem írok tíz bekezdéses levelet
-
zerodot
aktív tag
válasz
pictigjis #15190 üzenetére
Nos, akkor itt a slusszpoén: nekem is visszaadta a fee-t!
Annak ellenére, hogy vasárnap gbiteltem
Most néztem meg a tegnapi gbit eredményét, és tényleg visszaküldte a teljes összeget, az újra pedig fee nélkül terhelte be. HihetetlenSzerintem ez hiba lehet náluk...
Annyi, hogy az új kártyán még nincs könyvelve, de gondolom ott már nem kellene az összegnek változnia.
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
Oliverda #15166 üzenetére
Thanks for getting back to me and I am sorry for the delayed response. We are experiencing a high volume of support tickets at the moment and are trying hard to get back to everyone as soon as possible.
We recently changed payment processors and the declines you experienced were a result of that. Thanks to your thoughtful feedback and the feedback of customers who had similar challenges using Curve, we identified and fixed the underlying problem. I am glad to see that you can spend with your Curve card normally again.
Thank you once again for your thoughtful feedback and I am very sorry for any inconvenience the declines might have caused.
Please, do let us know if there's anything else we can help with. Have a lovely evening!
Oly -
zerodot
aktív tag
válasz
pictigjis #15186 üzenetére
Aha. Hát ez így tényleg fura
Lehet valóban a pre-auth miatt működött így... Ha most volt "normál", nem autókölcsönzős tranzakciód is, kíváncsi vagyok azt hogyan gbiteli.
Amúgy én pont ma gbiteltem egy október 22-i hétvégi tranzakciót fx fee-vel együtt. Kár hogy épp vasárnap vanHa tudtam volna, megvárom vele a holnapot a teszt kedvéért
De szinte biztos vagyok benne, hogy ugyanez lett volna, lekönyvelt tranzakciónál már nem változik se az árfolyam, se az fx fee gbitkor.
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
zerodot #15185 üzenetére
pont ez a lenyeg, hogy szerintem nem mindegy. a gbit dija ugy tunt el, hogy huf-huf gbit volt hetkoznap. a vasarnapi autokolcsonzos koltes x+2800 huf volt, gbit utan a celkartyara x huf osszeg ment terhelesnek, refundkent az x+2800 jott az eredeti kartyara
akar hiba is lehetett, de amikor a most hetvege sorra kerul, biztosan ki fog derulni
ami meg magyarazhatja a viselkedest, hogy vasarnap egy pre-auth tortent, a vegleges tenyleges osszeget kesobb terhelte be a kolcsonzo. esetleg ezt (hogy igy a weekend fee valojaban nem volt "jogos", megsem volt ra torlesi korrekcio - mert korrekcio amugy volt, de csak a vegleges osszeghez igazitva csokkent a fee is) kompenzalta utolag az eleg esetlegesen programozott rendszer
de itt tenyleg barmi megtortenhet mar
-
zerodot
aktív tag
válasz
pictigjis #15183 üzenetére
A curve-nek amúgy mindegy, hogy mikor gbitelsz. Az számít, hogy az eredeti tranzakció pénznemére állított kártyára gbitelj. Esetedben ugye euróra. Így a curve sztornózza a váltást (célkártyára beterheli az eredeti eurós összeget, eredeti kártyára refundolja a forintot feestül mindenestül).
Ha a gbit célkártyádon már van euró (vagy nem számít fel díjat hétvégi váltásért), akkor nyugodtan gbitelhetsz hétvégén is, ugyanúgy eltűnik a curve fee.
(Ha viszont egy ilyen tranzakciót forintos kártyára gbitelsz, úgy már nem jön vissza a fee, hétköznap sem.) -
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
zerodot #15180 üzenetére
akcios jellegu dolgokat nem szamolom ide, mert azokbol nem lehet pontos kovetkezteteseket levonni
amikor meg normalis arfolyamokat hasznalt a curve, a hetvege akkor sem volt sajnos ingyenes - hirdetmeny szerint
az 1,28 huf pontatlansag az egesz forintra kerekitesek miatt jon ki. a mastercard szamologepkent szamolja ki a masfel szazalekot, de elobb van az atvaltas (ott rogton kerekitessel), a masfel szazelekot pedig kulon szamolja a curve rendszere (ujabb kerekites egeszre a mogottes kartyan)
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
Oliverda #15178 üzenetére
valoszinu. auchan kut torokbalint, "pedig masodszorra szokott sikerulni", mondta a neni. biztos ritkan talalkoznak elutasitassal...
ausztriaban is "sokaig" tartott nehany tranzakcio, nehany itthon tuti "egyeb hiba" lett volna. mintha az elfogadhato idokeret hosszabb lenne az osztrak terminaloknal, de ez csak tipp. a jelenseg mindenesetre legalabb annyira bosszanto, amennyire erdekes
-
tsilver
aktív tag
az normális, hogy most hétvégén 2,5%-ot számol ( deviza árfolyamhoz képest) plusban kártya fizetésnél (Aliexpress) ? Én ott tartok, hogy korábban 1% utána meg nem volt felár a hétvégén. Amit a Mastercard oldal mutat az meg értelmezhetetlen, mert 43971-et fizettem 121,43 dodoért, a Master card oldalon meg szerinte meg 124,79 USD-t.
-
Peter.70
addikt
Sziasztok,
Ha curve kártya mögé hitelkártyát teszek és úgy fizetek curve kártyával ( órával ) akkor a hitelkártyára jön a jóváírás? -
13 hónap alatt megjött a booking-os cashback.
-
zerodot
aktív tag
válasz
TrollBalint #15156 üzenetére
Én is utánaszámoltam, nekem az jött ki, hogy akár 216 eurót is meg tudok spórolni!
-
vnorbi
aktív tag
válasz
TrollBalint #15156 üzenetére
Állítsd szembe a magasabb havi díjat 12 hónappal szorozva az alacsonyabb éves díjjal. Az az üzenet, hogy ne várd meg a díjemelést, hogy aztán havonta fizess 17,99-et, hanem most fizesd be egyben a 150-et.
(17,99*12)-150=65,88
-
iceQ!
addikt
válasz
TrollBalint #15156 üzenetére
-
TrollBalint
addikt
Jött tegnap levél, hogy spóroljak 65€-t és fizessek elő a metalra most, mert megemelik a díját. Majd leírják, hogy a 65€ spórolás úgy jön ki, ha havonta fizetem egy évig a díjat.
Current price: €14.99 or €150/year
New Price: €17.99 or €179.99/year
Most nekem volt túl reggel (hajnali 3-kor, mikor néztem a levelet) vagy nem jön ki a 65€ Mert én sehogy nem tudtam ebből kihozni, ha most előfizetek 150-ért, akkor hogy spórolok 65-t?
-
tobias40
veterán
Én a Curve kártyát az órás kártya fizetésre és az euró kp felvételére hasznátam.
Ha fizetőssé válik akkor dobom a Curve-t mert a revolut-al is tudok órával fizetni,legfeljebb nem veszek fel annyi euró kp-t mint eddig.Igaz eddig sem használtam túl sokat,kb.évi 2000 eurót vettem fel talán tehát nem arra mentem rá hogy kihasználjam őket...
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
Oliverda #15152 üzenetére
mondjuk a reggeli levelemre nem reagáltak a supporttól, de bízzunk benne, hogy elindított valami nyomozást
október 10-én még "vilnius" (azért idézőjel, mert nem tudom, számít-e ez igazából valamit vagy hogy tényleges fizetési lokációról van-e szó) volt a fizetési hely, mégis blokkolódott átmenetileg a kártyám. de hátha egy olyan állapotot állítottak vissza, amikor még nem volt valami nagyon elszarva
a nem megérkező gbit refundos panaszok viszont érzésre egyértelműen a "dublin"-ra való átállás után szaporodtak meg. meglátjuk...
-
kircsi21
csendes tag
Próbálnék előfizetni Black-re és a fizetésnél a Curve mögötti Revolut kártyát jelölöm ki, de visszadobál, hogy azt nem tudja megterhelni erre az előfizetésre. Vajon ez valami ismert összeférhetetlenség a Curve és a Revolut között, vagy csak nálam szerencsétlenkedik? Amúgy egyéb esetekben (vásárlás) simán terheli a Curve a Revolutot, legalábbis pár napja még megtette. Próbáltam a Revolutot kivenni és visszatenni, de ugyanaz... Természetesen van elég pénz a Revoluton, hogy fedezze a költséget (EUR-ban). Mondjuk az fura, hogy a Revolut GBP terhelési kísérletet lát a Curve felől. Valakinek valami ötlete?
-
dredjudge84
őstag
Én elköszönök! Elegem van már, hogy állandóan valami nyűg van! Köszönöm mindenkinek aki segített akármikor akármiben is!
A legjobbakat!
-
ddsteel
aktív tag
válasz
zerodot #15145 üzenetére
Köszi, akkor az elég rosszul hangzik. Lehet, hogy így nem fogja megérni Plutust használni, bár akkor ezek szerint eddig is fizettem 1000EUR felett 2% extra díjat (észre sem vettem), ami most 250 felett lenne 2,5%. Hogy 1000 felett legyen csak a 2,5%, most elő kellene fizetnem Curve Xre...
-
zerodot
aktív tag
válasz
ddsteel #15142 üzenetére
Ahogy írtam is feljebb, a pénzváltásra (FX) vonatkozik az a limit és a díj. Vagyis amikor a Curve vált: azaz amikor a tranzakció eredeti pénzneme (amiben a kereskedő terhel) és a mögöttes kártya pénzneme különböznek. Tehát pl. ha HUF-ban fizetsz és a mögöttes kártya EURós Plutus. Ez mindig is így volt. A Curve néha külföldi fizetésnek nevezi, de ez nem számít (mindegy melyik országban fizetsz éppen), az a lényeg, hogy a Curve által történt-e pénzváltás vagy sem.
Amit belinkeltél, az még a mostani szabályzat, de jön az új, azt nézd meg, mert változnak a limitek és díjak. Free-ben pl. csak havi 250 eur FX lesz ingyenes, fölötte 2.5% fee.
-
ddsteel
aktív tag
válasz
zerodot #15141 üzenetére
Erre gondolok, ami a linkben van.
[link]
De most figyelmesebben megnézve ez a KÜLFÖLDI fizetésekre vonatkozik csak. Viszont, mivel én Plutus kártyát használok, ott váltani kell, nem tudom, hogy ez minek számít, külföldi fizetésnek-e, hiszen ez EUR alapú kártya és HUFfal fizetek amire a Curve vált. Kicsit zavar van a fejemben ez ügyben. Ha Magyarországon az EUR alapú Plutus kártyámmal vásárolok, akkor az minek minősül? Illetve ha ugyanígy elutazom mondjuk HR-ba és ott a Curve mögötti EUR alapú Plutussal fizetek, az mi? Eddig itthon fizetve Curve alatt Plutussal nem volt ez az 1000EUR limit, de nem tudom, ez most akkor mire vonatkozik... -
zerodot
aktív tag
válasz
ddsteel #15139 üzenetére
Nem a kiesés miatt nem tudtál most fizetni? (feletted levő poszt...)
Mire gondolsz az 1000 eur feletti 2%-kal? Mert az fx fee az amúgy 2,5% lesz... Illetve az ugye csak pénzváltásra vonatkozik, szóval ha te forintban akarsz fizetni, forintos mögöttes kártyával, ott nincs váltás, így váltási díj sem. Simán használhatod az ingyenes tiert is, ha csak arra kell, hogy a magnetbankot NFC-sítsd...
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
pictigjis #15138 üzenetére
Incident resolved
One of our partners has had technical issues which affected our transaction processing platform.
Our service has now been fully restored (from around 12:42 GMT).
We apologize again for any inconvenience this might have caused you.
Time posted
Nov 7, 13:52 UTC -
ddsteel
aktív tag
válasz
tobias40 #15135 üzenetére
Nem számít, mi van mögötte. Én is elkezdtem némi pénzt felvenni, kell majd decemberre és be kell spájzolni. Mindenki szigorít, árat emel. Én Plutust is használok, szerettem eddig, de januártól azt is emelik. Lehet, hogy a Curve-vel és a Plutussal is leállok, főleg, hogy EDDIG tényleg jól működött nálam a Curve, de most pl Banggodon kb 8x nem tudtam fizetni egymás után Curve-vel, appos, sms-ses módszerrel se, mögötte Plutus kártyával. Közvetlenül Plutussal aztán elsőre ment. Amilyen szar lett a Curve, úgy emelik most az árát (nekem X lenne használható az ingyenes után). Ami nagyon fog hiányozni, az a telós, karpereces fizetés NFCvel, azt nagyon megszoktam. A puruttya Magnetbank még mindig nem támogatja az NFC-t, de nem fogok EUR1000 felett 2% sápot fizetni a Curvenek csak azért, mert kártyával fizetek. Van más módszer NFC fizetésre nem támogatott bank kártyájával, vagy csak a Curve az egyetlen lehetőség? Én jelenleg nem tudok mást, de ha van valakinek erre (ingyenes) ötlete, azt szívesen fogadom.
-
pictigjis
Topikgazda
Issues processing transactions
Incident status: Identified
The issue has been identified and a fix is being implemented.
Time posted
Nov 7, 13:31 UTC -
tobias40
veterán
Meddig lehet még ingyenes kp. felvételt csinálni OTP automatáknál? Revolut kártya van mögötte ha ez számít...
Köszi a választ!
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
zerodot #15132 üzenetére
ez mondjuk konkrétan jogi szempontból megfoghatatlan, mert olyan átlagos válaszadási időket generálnak le, amilyeneket akarnak, vagyis kihozhatják könnyedén, hogy a black és metal userek korábban kapnak választ
én inkább onnan fognám meg, hogy minek olyat ígérni, aminek a betartására még csak halvány esély sincs?
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
TrollBalint #15128 üzenetére
nincs. ígérték, hogy black és metal ügyfeleknek lesz ilyen, sose valósult meg. mindenki egyforma (egyformán rossz) esélyekkel indul a supportnál
-
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
tobias40 #15122 üzenetére
van olyan nap, amikor 10 feletti tranzakcio van, nem is egy. a blackre valtas ota mindkettonk telefonjaban az en kartyam van, mert igy van ertelme a cashback es egyebek miatt. viszont ilyen tranzakcioszammal sem normalis, ami nalam tortenik, eleg rejtelyes az egesz ugy. elszortan nehany usernel ugyanez tortenik a napokban, egyszer csak elkezd nem mukodni a kartya es a back in time, a curve pedig csak annyit lat a sajat rendszereben, hogy a bank utasitja el a tranzakciot. pedig nyilvan nem, de ok egyszeruen nem latnak semmit
de miutan megnyitjak az accountomat, kattintgatnak benne, hogy hatha latnak valamit, utana megjavul. mondhatnam, hogy izgis, de kicsit sem az
-
tobias40
veterán
válasz
pictigjis #15119 üzenetére
Te milyen gyakran használod a kártyát hogy ennyi hiba jön nálad?
Én napi szinten 3-5 alkalommal de ha évente 1 hiba van akkor sokat mondok.(csak éttermi-bolti fizetésre meg a neten való kártyás fizetésre is használom néha)
Nekem ingyenes van,nem tudom van- jelentősége...Nem támadlak csak kíváncsiságból kérdezem...
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
pictigjis #15118 üzenetére
kaptam, de minek. tragédia, ami most itt megy, lehetetlen érdemi segítséget kapni. továbbra is minden teljesen halott, back in time se működik, és már abban sem vagyok biztos, ha kérek egy új kártyát, akkor megoldódik a probléma
Thanks for getting in touch, and I'm sorry to hear that you've had a decline.
I’ve had a look at your account and I can see that your transaction to ALDI for the amount of HUF 6,196.00 that occurred on 4/11/23, was declined by your card ending 3530 with a “Do Not Honour” response sent by your bank.
This indicates that your bank’s risk engine likely kicks in, blocking your transactions. To prevent this from happening in the future, can I kindly suggest contacting your bank and request to allow Curve transactions?
Please note that their first level support may not always see these declines, and it would be best to ask to be put through their Fraud or Risk Team directly; they’ll then be able to help.
I’m sorry for any inconvenience this might have caused. Please let us know if you have any other questions, and we’ll be happy to help.
-
pictigjis
Topikgazda
na, szuper, 8 sikeres tranzakcio utan ismet ledoglott a kartyam, minden elutasitva 050-nel, es mar az app is a supporthoz iranyit, ahonnan aligha fogok valaszt kapni. szuper, parades, hogy ezert elore kifizettem a 100 eurot. amikor korabban mar irtam arrol, adhatnanak valami kompenzaciot, nem is reagaltak ra semmit erdemben. barmelyik kartyamat valasztom ki, doglott ez a fos
-
pictigjis
Topikgazda
további érdekesség: reggel három sikeres vásárlásom volt itt a helyi piacon, ezek közül egyik sem látszik a KH appban és netbankban. a curve itt kivételesen talán nem hibás, valamiért a kh nem jeleníti meg a zárolt tételek között a mai vásárlásokat, pedig a zárolt tételek összegébe bele vannak számolva - csak nem látszanak...
-
pictigjis
Topikgazda
nemrég ugye írtam arról, hogy black-előfizetőként nemrég variáltam a cashback-üzleteimmel, a tescót lecseréltem lidl-re. tegnap csináltam néhány (tucat) gbit-et, és az történt, hogy azokra a lidl-vásárlásokra, amelyek már a blackre váltás után, de még a cashback-változtatás előtt történtek, közvetlenül a gbit után visszamenőleg megadta a cashbacket a rendszer. ez elég sajátos programozói logikát sejtet, de annyi baj legyen, legalább egy kis kompenzáció azért, mert a zárolt, de elutasított aldi(k)ra nem kaptam semmit
-
66zio
aktív tag
Akciós az USD. Itt az egyik utolsó esély az ingyenes csomagosoknak, hogy elhasználják az 1000$ váltási kapacitásuk november 15 előtt.
-
dredjudge84
őstag
Milyen jó hogy van kp ha beüt a sz.r. Nálam a posta pos terminálok ma se működtek, megint vehettem fel kp-t.
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
Oliverda #15100 üzenetére
azzal valószínűleg pont beletaláltál abba az időszakba, amikor a leállás volt
amíg nem jött a resolved üzenet, direkt nem használtam, de utána se működött. nem sokkal dél előtt is volt már egy 074-es elutasítás (ez így összesen három), szóval nálam egyszerűen teljesen megszűnt megbízhatóan működni
a legutóbbi két alkalommal (ami mintának persze még kevés) azután döglött le nálam a cucc, miután vettem fel készpénzt a fizikai kártyával. persze ez lehet véletlen is, de múlt héten 5 perccel a készpénzfelvétel után már jött egy hiba, legutóbb tegnap voltam atm-nél, hogy kivegyek egy szaros 10-est, a következő (POS) tranzakció már ma volt, egyből hibával
-
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- BESZÁMÍTÁS! Asus TUF B365M i7 9700F 16GB DDR4 512GB SSD RTX 3060Ti 8GB Rampage SHIVA Zalman 600W
- Samsung Galaxy S23 Ultra 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- BESZÁMÍTÁS! MSI MAG321QR 32 165Hz WQHD 1ms monitor garanciával hibátlan működéssel - használt
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad E550 - i5-5GEN I 8GB I 256SSD I DVDRW I 15,6" HD I CAM I W10 I Garancia
- Lenovo Legion Slim 5 82Y900BVHV Notebook
Állásajánlatok
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest