- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- hcl: Döglött tabletből wifis kijelző kókány
- GoodSpeed: AMD Ryzen 9 9900X (100-100000662WOF)+ Samsung 990 PRO 2TB MZ-V9P2T0BW
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Kempingezés és sátrazás
- sziku69: Szólánc.
Hirdetés
-
LOGOUT
FIGYELEM
A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________
SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD ÁRFOLYAM: [link]
-----
HATÁLYOS DÍJTÁBLÁZAT (2025. 05. 09.): [link]
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉS
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis "levonták" az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha sajnos zárolásban is ragad (a lenti bal oldali képen látható felirat esetén fordulhat elő), aztán napok múlva automatikusan felszabadul. A napok száma bankfüggő: a Revolutnál például 7, a K&H-nál 10, az Ersténél 15 nap, de egyes bankok (Raiffeisen, OTP, Cetelem) még hosszabb ideig, akár 30 napig is zárolásban tarthatnak egy-egy tételt.
Ha a sikertelen vásárlás után mégis lekönyvelik az összeget (ez a gyakoribb, a Go Back in Time menü aktívvá válása jelzi, hogy ez meg fog történni), a levonás mellett később lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Mostanában az elutasított, a bankod által mégis lekönyvelt vásárlásokat legkésőbb a tranzakciót követő 15. napon téríti vissza automatikusan a Curve rendszere (ezt a lenti jobb oldali képen látható felirat jelzi), de egyes esetekben már a kilencedik napon elindul a visszatérítés. Ha 15 nap után sem történik semmi, érdemes panaszt tenned. Ha írsz a supportnak, a visszatérítési folyamat talán meggyorsítható: az appban tegyél bejelentést (Launchpad -› Support -› Chat -› New Conversation -› Transactions -› Declines), de készülj arra, hogy kérni fognak valamilyen igazolást/bizonylatot arról, hogy a tranzakció sikertelen volt, és arra is, hogy képernyőmentéseket újabban nem fogadnak el elutasított internetes vásárlásokról. Ha egy vásárlásod zárolásban ragadt, ugyanezen az útvonalon megpróbálhatod elkérni a zárolás visszavonását igazoló RRN (Retrieval Reference Number) tranzakcióazonosítót, amelynek birtokában a bankod ügyfélszolgálata tud segíteni a zárolás manuális feloldásában.
Ha az elutasított tranzakciónál szintén a jobb oldali képen látható feliratot látod rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ez azt jelenti, hogy a Curve rendszere már vissza is térítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A visszatérítés elindítása után csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap).
---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
66zio
aktív tag
válasz
unicumnext #17897 üzenetére
Nekem is ez volt. Én az Appon belül írtam nekik. Még aznap visszaírtak, azt írták most már oké, tudom használni a kártyám. De nem, nem működött. Aztán írtam megint, akkor is azt írták, hogy most már mennie kell. Így másodjára sikerült újra aktiválni a kártyám. Aztán most a Lidl-ben újra elutasított a terminál. Nem tudom, hogy ez most ritka elutasítós hiba vagy megint tiltották a kártyám. Majd kipróbálom.
Ahogy én kerestem a supportot: My Curve Card -> My Curve Card was blocked by Curve Protect -
unicumnext
aktív tag
07.23-án blokkolták a kártyámat, az én érdekembe, jött az sms/e-mail. Csak tudnám, egy cinemacity vásárlásban mi lehet gyanús vagy bármi, mert pont akkor blokkolták. Szóval azóta, írtam chat, írtam support@curve.com, de már a complaints@curve.com-ra is, ebből a chat, és support is csak annyit írt vissza 1-2 nap és keresnek. Komolyan mennyiszer 1-2 nap, mert eltelt egy hét, és persze nem az ingyenes verziót használom.
Valaki járt már így? valami tipp még kinek lehetne írni?
-
pictigjis
Topikgazda
-
M@Db0Y
senior tag
válasz
pictigjis #17887 üzenetére
Kincstárba nem szoktam Revolutról fizetni, de most csináltm egy tranzakciót:
Mindenesetre jelentem, hogy akármi is ez a curve.com lokáció nálam nem szokott gond lenni az elutasítással. Nem is emlékszem mikor volt utoljára olyan, hogy elutasította és levonta a pénzt.
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
M@Db0Y #17882 üzenetére
mintha az erste mutatna akkor, amikor meg csak zarolt egy tranzakcio. a reszletes adatoknal a "hely" sor. konyveles utan itt mar csak a crv* szoveg latszik, zarolasnal szerintem meg nem
de asszem a revolutnal is ott van (statement)
szerk: revolutnal tenyleg ott van, es erdekesseget is talaltam magamnal. volt ket webkincstaros vasarlasom curve+revoluttal, es mindketto "muiden" fizetesi lokacioval ment, mikozben a kh-s tranzakciok fixen vilniusiak. ez alapjan lehet, hogy az aktualisan kivalasztott kartyatol fugg, milyen szalra kerul egy-egy tranzakcio
-
M@Db0Y
senior tag
válasz
pictigjis #17880 üzenetére
Ezt a fizetési lokációt, hol tudom megnézni? Kíváncsi lennék, mert nálam nagyok sok tranzakció van, de sose futok ilyen hibára.Pedig összesen online/offline bőven 70-80 feletti tranzakciószám van havonta.
Erste vagy Revolut rendszerben látom ezt valahol, hogy honnan érkezik a terhelés?
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
Oliverda #17877 üzenetére
azzal, de itt most szerintem nem ez volt a döntő. önmagában a 074-re lehet nagyobb esély a kh-s kártyával (ÉS apple payjel, a fizikait használva érezhetően megbízhatóbb a cucc), de hogy utána mi történik, ahhoz viszont már valószínűleg nincs köze, melyik kártyát használtam. folyamatosan arra hivatkoztak, hogy a kereskedőtől nem jött a visszajelzés arról, hogy a tranzakció sikertelen volt, blablabla, ami egyébként azért aggasztó, mert a foxpost azóta se izzadt ki magából elutasítási bizonylatot. szóval ha ez máskor is megtörténne, akkor lehet készülni a szopáscunamira
persze több ezer tranzakció közül ez volt az első, ami valahogy beragadt 15 napra. talán a foxpost kártyafeldolgozó partnere (is) hibázott (nyilván a fos otp lehet az), de egy pénzügyi szolgáltatástól (bármelyiktől) nehéz elfogadni a duplán kifizetett vásárlásokat
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
pictigjis #17865 üzenetére
és akkor ma, az elutasított tranzakciót követő 15. napon pluszossá változott a foxpost is. hogy automatikusan-e, az már nem fog kiderülni, mert közvetlenül a refund után véletlenül pont érkezett egy válasz a supporttól is, amiben gyorsan elújságolták, hogy tessék, most már elindult a refund, mutatjuk neked a screenshotokat is a rendszerből
-
pictigjis
Topikgazda
curve-vel jelenleg csak akkor érdemes más devizában vásárolni, ha egy esetleges későbbi gbit miatt visszatérítési nyereség érhető el az adott tranzakción. minden más esetben (szerintem) felesleges vele szarakodni: a megbízhatóság továbbra is problémás, és még az árfolyam is szar
-
ACE-
addikt
Tudom biztos volt már, de jelenleg hol lehet megnézni tranzakció előtt, hogy ha euróban fizetnék, akkor mennyiért adja el az eurót a Curve? Mastercard árfolyamot kell nézni de hol a legtutibb? Köszi.
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
pictigjis #17864 üzenetére
mara a julius 7-i elutasitott dm is pluszossa valt, szerintem automatikusan. a julius 2-i foxpostrol tovabbra sincs hir
kozben ilyenekkel szorakoztat a support, de ez a hatarido is letelt (a foxpost levelet kuldtem el leforditva, hogy naluk csak egyszer latszik a tranzakcio)
I'm afraid the proof provided for the Fox Post transaction is not sufficient for us to reverse it on our end. However, the authorisation should be voided automatically after 15th July.
I hope this helps. Have a great day and feel free to drop us a message if there's anything else we can help with. -
pictigjis
Topikgazda
válasz
pictigjis #17860 üzenetére
Thanks for getting in touch and I'm sorry to hear that you've had an issue with your payment to Aldi. I've had a look into this and I am glad to see that the evidence you provided was sufficient for a specialist agent from the Payments team to manually reverse the payment.
Nevertheless, I will take note of this message and add it on to your existing complaint, due to be responded by no later than August 1st, so we can address all of the transaction issues together.
Please let us know if there's any more details you'd like us to add to your complaint, and have a great day in the meantime. -
pictigjis
Topikgazda
mégis mi a jó isten történik a curve-nél??? a tegnapi aldis elutasításra beküldtem a bizonylatot, és ezt bírták rá válaszolni. most vak a supportos, vagy mostantól ez lesz a menet? a terhelt 074-eseket is a magukénak tekintik? itt valami rohadt nagy gáz van
I've just had a look into your account for you to locate these transactions - I can confirm that the merchant would need to void these transactions and start a reversal for the taken payments so we can issue the refund on our end.
What I can do for you is provide you with each Authorisation code that you can provide them with:
045551
Once you provide this to the merchant they will be able to begin the refund process by reversing these transactions for yourself.
Do let me know if you have any further questions. -
pictigjis
Topikgazda
ez a foxpostos elutasított, mégis terhelt tranzakció kezd egyre kellemetlenebbé válni
Amint azt ügyfélszolgálatunk is jelezte, rendszerünkben csupán egyetlen tranzakció szerepel. A pontosabb kivizsgálás érdekében felvesszük a kapcsolatot a bankkártya-menedzsment szolgáltatást nyújtó pénzügyi szolgáltatóval, és amint további információval rendelkezünk, haladéktalanul tájékoztatjuk Önt. Az ügyintézésig szíves türelmét kérjük.
szerintem agyrém, hogy nekem kell üldözni a pénzemet egy olyan esetben, amikor teljesen vétlen vagyok, és nem is tud a kezemben lenni semmilyen bizonyíték az elutasításról. 26 750 forint sem kis összeg, de mi lenne, ha még több lenne? ugyanez. nagyon kellemetlen. mondjuk a support a tegnapi aldis terhelést sem refundolta még, pedig arról bizonylatot is küldtem. nevetséges
-
M@Db0Y
senior tag
Érdekes lehet azoknak akik anno befektettek.
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
energiezolee #17850 üzenetére
akkor mar csak felig csehszlovak a megoldasuk, kezdem erteni, miert jon annyi frissites mostanaban
de ez jo hir, koszi!
-
energiezolee
aktív tag
válasz
pictigjis #17804 üzenetére
Nos, technikailag úgy tűnik mégis lehetséges a fizetés internet nélkül. Egymás után direkt 2x is kipróbáltam és simán tudtam fizetni. Annyi történt, hogy nem mutatta a Curve mögé alapértelmezetten beállított kártya pontos képét, csak egy üres kártya képet mutatott: [kép] [kép]
Az idő látszik felül mind a 2 képen és az is, hogy nincs bekapcsolva se mobilnet, se wifi és a 2 fizetés között sem kapcsoltam be a direkt a mobilnetet. Szóval 2 tokenje tuti van (így gondolom még több is) az appnak, amivel lehet net nélkül fizetni. Miután hazajöttem az appon belül is kifényképeztem a fizetési információkat, hogy ott is láthatóak legyenek a sikeres fizetések és az időpontok. [kép]
Tehát Android-on biztos hogy működik net nélkül a fizetés! -
pictigjis
Topikgazda
mint írtam, van, amikor visszajön azonnal. a legtöbbször nincs is jóváírás, egyszerűen pár másodpercen belül kikerül zárolásból a sikertelen vásárlás
a baj akkor van, amikor a curve rendszere ugyanúgy lekönyveli az elutasított vásárlásokat, mint ahogy most nálam kétszer is történt. nagy baj eddig sem volt, a nyolcadik napon automatikusan jött a refund. de úgy látszik, addig variáltak itt a fizetési lokációkkal, amíg valami teljesen elszaródott, és megtörténhet, hogy nincs automata visszatérítés. nekem volt simplepayes elutasított, mégis terhelt 750 ezres államkincstári vásárlásom pár hónapja (bizonylat nyilván nem volt), kicsit idegesebb lettem volna akkor, ha tudom, az is benne van a pakliban, hogy nem jön automatikusan a visszatérítés a nyolcadik napon...
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
pictigjis #17842 üzenetére
julius 2-an volt a foxpostos terheles, meg mindig itt tartunk. a dm 7-en. ezt a support irta, a complaintsrol is jott valasz, hogy rogzitettek, legkesobb augusztus 1-ig valaszolnak. csak el ne kapkodjak!
I’ve taken a look at your account and noticed that both merchants hasn’t sent us a message to cancel the duplicate charges yet.
However, we’ll be more than happy to speed this up for you if you have confirmation of this payment not being processed. This can be a decline receipt, a screenshot from the relevant app or website, or a confirmation from the merchant. -
Fifi
őstag
Most látom, hogy az app-ban androidon felszívódott a kártyasorrend szerkesztő gombocska. Másnál is ilyen vagy csak engem örvendeztet meg?
GBiT-elnék több, mint 40 tételt, de persze a célkártyáim a 8-9 helyen vannak a sorban, ilyenkor ezeket "előre" szoktam hozni, de most nem tudom
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- 12 GB-os DDR5 SODIMM laptop memória - garanciával
- HPE Apollo 4200 Gen9 2U rack szerver, 1x E5-2620v4, 64GB RAM, 24x3.5" 2U-ban! ÁFA-s számla, garancia
- Felújított laptopok számlával, garanciával! Ingyen Foxpost!
- HIBÁTLAN iPhone XS Max 64GB Gold -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS2898, 100% Akkumulátor
- BESZÁMÍTÁS! ASUS B450M R5 3500X 16GB DDR4 500GB SSD RTX 2060 Super 8GB Zalman N5 Zalmann 600W
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest