- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Okos Otthon kezdőknek
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Szoszo94: Xiaomi Mi Router 3G - Padavanra fel!
- vrob: Az utolsó DOS játékok 1996 - 1997-ben, egy korszak lezárul
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
LOGOUT
FIGYELEM
A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________
SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD ÁRFOLYAM: [link]
-----
HATÁLYOS DÍJTÁBLÁZAT (2025. 05. 09.): [link]
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉS
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis "levonták" az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha sajnos zárolásban is ragad (a lenti bal oldali képen látható felirat esetén fordulhat elő), aztán napok múlva automatikusan felszabadul. A napok száma bankfüggő: a Revolutnál például 7, a K&H-nál 10, az Ersténél 15 nap, de egyes bankok (Raiffeisen, OTP, Cetelem) még hosszabb ideig, akár 30 napig is zárolásban tarthatnak egy-egy tételt.
Ha a sikertelen vásárlás után mégis lekönyvelik az összeget (ez a gyakoribb, a Go Back in Time menü aktívvá válása jelzi, hogy ez meg fog történni), a levonás mellett később lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Jellemzően minden elutasított, a bankod által mégis lekönyvelt vásárlást a tranzakciót követő kilencedik napon automatikusan visszatérít a Curve rendszere (ezt a lenti jobb oldali képen látható felirat jelzi), de ritkán előfordulhat, hogy a 15. napig vagy még tovább kell várnod. Ilyen esetekben érdemes panaszt tenned. Ha írsz a supportnak, a visszatérítési folyamat talán meggyorsítható: az appban tegyél bejelentést (Launchpad -› Support -› Chat -› New Conversation -› Transactions -› Declines), de készülj arra, hogy kérni fognak valamilyen igazolást arról, hogy a vásárlásod sikertelen volt. Ha egy vásárlásod zárolásban ragadt, ugyanezen az útvonalon megpróbálhatod elkérni a zárolás visszavonását igazoló RRN (Retrieval Reference Number) tranzakcióazonosítót, amelynek birtokában a bankod ügyfélszolgálata tud segíteni a zárolás manuális feloldásában.
Ha az elutasított tranzakciónál szintén a jobb oldali képen látható feliratot látod rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ez azt jelenti, hogy a Curve rendszere már vissza is térítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A visszatérítés elindítása után csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap).
---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Oliverda
félisten
válasz
razorbenke92 #16897 üzenetére
Ez már tényleg durva. Mintha egy röntgennel nem lehetne simán megállapítani, hogy egy plasztik bankkártya van benne. Ha van rá időd, szerintem mindenképp tegyél panaszt.
-
válasz
razorbenke92 #16878 üzenetére
(Bocsi hogy ide offolom, de biztos van akit érdekel)
Utolsó update:
Majd 1 héttel azután, hogy belföldi kézbesítésre továbbították, megkaptam kártyám. Mindenféle kamu ügyintézési díj nélkül benne volt a postaládában. Hát... mit ne mondjak, túl naiv voltam, hogy azt hittem, van okuk akadékoskodni.
1) Teljesen vékony, alap ablakos borítékban jött. Semmi extra cicoma, keménycsomagolás, vagy bármi. Benne kitapinthatóan érzékelhető a plasztik kártya. (Ez még fontos).
2) A további képek mutatják, hogy ezt bizony felbontották. És nem csak felbontották, hanem a kártya ragacson lévő elhelyezkedéséből ítélve meg is fordították, ahol minden adat elérhető.Nem vagyok paranoid, de lehetnék. A Curve ugyan sehol nem hívja rá fel a figyelmem, de más bankok kifejezetten felhívják rá a figyelmet, hogy csak sértetlen borítékban érkező kártyát aktiváljunk.
A kérdésem csak az:
- Ha a vámnyilatkozat előtt bontották fel, akkor miért kértek nyilatkozatot? Miért nem kezelték automatikusan dokumentumként (ahogy a "Customs declaration" jelezte).
- Ha a vámnyilatkozat után bontották fel, akkor mi indokolta azt, hogy egy bankkártyát szemrevételezzenek?
- Az más kérdés, hogy a Customs declaration dátumozás alapján biztos nem a feladó műve. A levélben a keltezés Augusztus 19. A CN22-n Aug, 26. -
-
-
Fifi
őstag
válasz
Oliverda #16891 üzenetére
Életem legjobb és problémamentes androidos telefonja a Huawei Mate 20 Pro volt 3D-s arcfelismeréssel, mint az iPhone face ID. Most Samsung S24 Ultra-t használok, de ha nem ment volna tönkre ~7 hónapja a 4,5 éves Huawei, biztos nem cseréltem volna le.
Szerk:
Samsungon az arcfelismerést be se kapcsoltam, csak ujjlenyomat van biometrikus azonosításhoz. -
ACE-
addikt
válasz
M@Db0Y #16889 üzenetére
Asszem neki valamiért úgy sem megy, másik topicban volt róla szó. Furcsa mert nálam is úgy megy, hogy ha ujjnyommal oldom fel, akkor nem kéri x. időn belül fizetve. Azt vettem észre, hogy az arcfelismerés kevés neki, szóval figyelni kell rá hogy ne először az arcomat vegye észre. De azt hiszem ez sem volt megoldás nála, talán nem is használt arcfelismerést, mégsem volt jó.
-
jézusom
addikt
Ezt kifejtettem másik topikban. Régi telómmal feloldottam a képernyőzárat odatartottam chippant kész mentem a dolgomra.
Mostani állapottal odatartom csippan kiírja hogy azonosítsam magam akkor rá kell bökni megint oda tartani, jó esetben a pénztárosnak nem kell megint bepötyögni, ekkor talán sikerült kifizetni.Másik lehetőség hogy előre megnyitom a wallet appot, sorban állás közben azonosítom magam. Igy elvileg gyorsabb, de volt olyan hogy mire odaértem a pénztároshoz újra azosítani kellett magam...
-
jézusom
addikt
Sziasztok!
Van a curve-nek önálló nfc fizetése androidra? Vagy csak google pay alá lehet betenni? Pont a google payen kívül akarok megoldást, mert mostanában nagyon körülményes lett. -
Oliverda
félisten
Mától működik. Elvileg az online tranzakcióra is érvényes.
-
tlala
addikt
válasz
razorbenke92 #16878 üzenetére
Visszakérdeztem volna, hogy "Jól értem? Ön most hamis adatközlésre, és ebből következően vám/adócsalásra próbál engem felbújtóként rávenni??"
-
simati
csendes tag
Sziasztok, nálatok nem volt mostanában ilyen üzenet, amikor a cashback-ben lévő vásárlást GBIT-eltétek?
We've updated your cashback for your purchase at Lidl!
Tap to check your Cash Card balanceA gond ezzel csak az, hogy az egyik kártyáról másikra átrakott tranzakcióknál a cashback értékét levonta a Curve Cash-ben.
-
loosht
senior tag
válasz
razorbenke92 #16878 üzenetére
Én is írtam nekik egy szerelmes levelet, mert már 10 napja tartják vissza a kártyámat.
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
razorbenke92 #16878 üzenetére
aztakurva
-
válasz
razorbenke92 #16822 üzenetére
Update:
Szeptember 10-én újra feltöltöttem a 0 GBP-s nyomtatványt.
Szeptember 16-án még mindig iratokra várt a nyomkövető szerint, így újra írtam az ügyfélszolgálatnak.
Erre azt kaptam válaszul, hogy "valamilyen minimális értéket" adjak meg, mert a NAV nem fogadja el vámkezelésre az érték nélküli küldeményeket. Ebben a levélben benne volt, hogy "Az elektronikus levél engedély nélküli másolása, sokszorosítása, terjesztése, módosítása és nyilvánosságra hozatala szigorúan tiltott." Ezért nem idézem az ő levelüket.
A saját válaszom:Tisztelt ***** úr!
Köszönöm az információt, de a nevesített érték megadását nem érzem indokoltnak. A nyomtatványokat büntetőjogi felelősségem tudatában helyesen töltöttem ki, a valóságnak megfelelően. A Magyar Posta információs rendszerének hibája miatt 8 nap után csak érdeklődésre kaptam információt, majd az újrafeltöltés után újra csak érdeklődésre kaptam információt.
Ilyen esetben - nem áruforgalmi küldemény - nem lehet mentesíteni a küldeményt a vámeljárás alól? Tényleg az a hivatalos megoldás, hogy inkább hazudnom kell a küldemény értékéről?
Levelem küldésével egyidőben felkeresem a NAV-ot, hogy megerősítsék számomra, hogy ez egy megfelelő, és szabályos módja a probléma megoldásának. Kérem a NAV válaszadásáig levelemet ne küldjék vissza arra hivatkozva, hogy a nyomtatványokat nem adtam rendelkezésre, ugyanis azokat jelen állapotukban helyesen kitöltöttnek tekintem mindaddig, míg a NAV máshogy nem rendelkezik számomra.
Köszönettel,A NAV ugyan még nem válaszolt, és a posta üfsz. sem, de érdekes módon a nyomkövetés szerint tegnap délután kiszállításra továbbították, és a vámkezelés minden nyoma eltűnt a posta nyomkövetőjéből.
-
pictigjis
Topikgazda
most downgrade-eltem a feleségem blackjét vissza ingyenesre. ez továbbra sem automatikus, írni kell a supportnak az appban. tegnap este írtam, az előbb válaszoltak: azonnali hatállyal végezték el a váltást, nem várják meg a ciklus végét. a fordulónapig arányosan hátralévő összeget (esetünkben kb. egy eurót) vissza is térítették
a kártyát nem cserélik, maradhat a jelenlegi piros-fekete, bár a chatben is megírtam, hogy még véletlenül se küldjenek újat. a sablonszöveg alapján az alapeljárás is az, hogy marad a meglévő kártya
I’m sorry to hear that you’d like to downgrade your account. I'm happy to inform you that I’ve now downgraded your subscription to Curve Lite subscription and refunded the remaining amount for this billing period. Your refund will be reflected on your payment card statement in the next 5-10 working days.
You can keep using your current Curve card!
Please note that if you prefer a new Curve card to match your new subscription, you can order one right away by going to the "Account" tab of the Curve app and selecting the button with three dots next to the image of your Curve card. Please note that, in accordance with our Terms of Service , there would be a £5.99 fee if you choose to replace your card - however, you can keep your current card with no extra cost!
-
ACE-
addikt
Megint van/lesz valami, sikerült megint egy tranzakciót sikeresnek tekintenie a Curve-nek... de persze nem volt az...
-
viktorhu
veterán
válasz
szabi__memo #16868 üzenetére
Nemcsak neked szólt a kérdés, meg nyilván nem már megtörtént konverzióra, hanem általában. Ott.van a bankok ingyenes váltási ajánlata (otp 600 ezerig), a wise, a curve, a lightyear. Vajon mi éri meg most legjobban? Ha túllépem a revolutos váltási keretet, akkor már jobban megérheti, ha a curve vált például.
-
ACE-
addikt
válasz
szabi__memo #16868 üzenetére
Kb ugyanúgy váltott volna...
-
viktorhu
veterán
válasz
szabi__memo #16866 üzenetére
Érdemes még egyáltalán a Revolutot használni váltásra? (én is használom, de mintha már lassan minden más opciónak jobb árfolyama lenne).
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
szabi__memo #16859 üzenetére
ha a revolut váltott, akkor a váltási díj mindenképp bukta, hiszen a curve-nél nem történt váltás. vagyis back in time-ot is csak dollárra állított kártyára tudsz indítani, és így a refund is dollár lesz - elméletileg
-
ACE-
addikt
válasz
szabi__memo #16859 üzenetére
GBiT-nél a Ft megy vissza, nem tudom mekkora volt az összeg de biztos nem szarakodnék 361Ft miatt... mert ugye kell egy másik Revo kártya, amit Curve alá kell regisztrálni, szintén USD-ra kell állítani, majd arra Gbit-elni...
-
szabi__memo
nagyúr
Sziasztok!
Volt ma egy USD terhelésem Curven keresztül. Mögötte Revo kártya, USDre állítva. Mivel nem volt épp elég dollárom váltott. Így kijött egy elég magas díj (361Ft az 1% hétvégi váltás miatt). Kérdésem, ha hétköznap nyomok egy back in time-ot akkor a forintot kapom vissza, vagy a dollárt?? Szóval bukok a Revon vagy nem? Picit rég használtam, nem vagyok biztos benne, hogy hogyan is megy.
Köszi -
pictigjis
Topikgazda
-
N0R
csendes tag
válasz
pictigjis #16854 üzenetére
Arra leszek kíváncsi meddig fog ez működni, hogy jelzésre jóváírják, és mikor találnak ki valamit, hogy igaz, hogy Simple tranzakció, de mégsem jár cashback. Nekem addig éri meg a Black havidíj mellett ezzel foglalkozni, amíg adnak erre is. Amúgy olyan, mintha a kis összegű tranzakciókra azonnal jóváírná, a nagyobbakat pedig később. Most volt a Telekomnál egy 75 ezres fizetés, kb. 10 perce semmi, de ha az Aldiban/Lidlben 10 ezer alatt költök, mire kiérek a kocsihoz már jóvá is írták.
-
N0R
csendes tag
Ma nekem is volt egy iCsekk tranzakcióm, cashback nem jött, ahogy volt is itt erről szó. Írtam a supportnak, hogy a Simple az én egyik cashback kereskedőm. Pár óra múlva válaszoltak, hogy a Simple még zárta le a tranzakciót, és ha 72 órán belül nem jön az 1% visszatérítés, jelezzem, addig nyitva hagyja a beszélgetést. Kiváncsi leszek a végére. Mondjuk nem örülnék, ha ezentúl minden ilyen tranzakciónál írnom kellene.
-
loosht
senior tag
Az én kártyámat is megfogta a posta. "Vámkezelendő küldeményem" érkezett.
-
Fifi
őstag
iCsekk: Menü/Beállítások/Mentett fizetési mód
Itt a bankkártya volt kiválasztva, ha a "Nincs beállítva"-ra módosítom, akkor ismét megjelenik fizetéskor a simple fiók/alkalmazás/bankkártya választásának lehetősége.
Gondolom egy app update után az utolsó fizetési módot fixálta magának ...
-
ACE-
addikt
pictigjis arra gondolt, hogy a Curve app-ban a kártyánál a beállításoknál volt HUF-ra állítva. Néhány napja működik így, hogy az euró összeget átváltja. De hidd el így sem jártál jelentősen rosszabbul, nézd meg az árfolyamot, szerintem nem lett szarabb, mintha Revolut-on váltottad volna.
-
pictigjis
Topikgazda
mivel a revolut már nem vált túl jól, valóban nincs nagy jelentősége. én viszont egyben fizetem az egész évet, 100 eurónál már nem volt annyira mindegy, hogy a korábban olcsóbban megvett euróból vagy forintból megy a fizetés. ezért mentem biztosra az euróra állított devizanemmel
-
pictigjis
Topikgazda
annak a revolut kártyának amúgy huf a pénzneme? mert akkor gondolom, azért. mivel számítottam arra, hogy ilyesmi egyszer megtörténhet, én eleve egy eur pénznemre állított revolut virtuálist állítottam be díjlevonásra (így euróban is terhelte mindkét aktuális díjunkat)
valószínűleg változtattak az előfizetési díjakkal kapcsolatos tranzakciók kezelési módján
-
8
senior tag
Ma forintban terhelte a Black akciós havidíját €1.99
Eddig sosem fordult ilyen elő.Vajon miért?
Valami beállítás lehet? -
ACE-
addikt
A Smart Rules-nál nálatok is szarul jelenik meg a kártya képe? Az alsó kártya neve sem jól jelenik meg... az elvileg a Cetelem, de Gránit-nak mutatja...
-
pictigjis
Topikgazda
nekem múlt szerdán volt egy vásárlásom, amit duplán fizettem ki. beküldtem a cetlit is a 074-es elutasításról, 1-2 órán belül válaszolt egy droid, hogy továbbítja és hamarosan jön a refund - na, azóta se jött. szóval ez a 13 ezres költés már hamarabb fog automatikusan elindulni vissza, mint hogy magasabb szinten bárki ránézzen
-
Fifi
őstag
válasz
pictigjis #16802 üzenetére
Értesítések nálam is megérkeznek már, de a K&H-s kártyával hétvégén lett 3db dupla terhelés is, persze mind GBiT-elhető is. Jeleztem supportnak a formon, gondolom hamar orvosolják.
ERSTE Max alkalmazásban ugyanezt tapasztaltam: feleségem hűségpontjait akartam beváltani, de én sem leltem, illetve a Store-ban azt mondta, hogy nincs is HK.
Amúgy egy munkanappal előbb kellett volna beváltani zárás előtt, így mindenképpen a következő elszámolásra csúszik át. -
ACE-
addikt
válasz
unicumnext #16830 üzenetére
Jah, furi hogy ezt pont 10-én csinálja, na de elég az off-ból.
-
ACE-
addikt
válasz
unicumnext #16828 üzenetére
Igen, kívül látszik a számla, meg a kártya, de nem lehet megnézni a visszatérítéseket.
-
ACE-
addikt
Másnál is eltűnt az ERSTE Max hitelkártya menüpont a George-ból?
-
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
razorbenke92 #16822 üzenetére
-
-
RBJ
addikt
Curve van tudok előfizetést letiltani, vagy blokkolni?
-
ACE-
addikt
Na most nekem nem adott CB-et egy ALDI-s vásárlásra, bát még Pending-ben van de a reggeli Spar-os is, és arra még akkor rögtön adott...
-
ACE-
addikt
Nálam most éppen be sem jönnek a kártyák network error-al...
Új hozzászólás Aktív témák
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- Dell Precision 7550 15.6 FHD i7-10850H 32GB 1TB nVidia Quadro T2000 workstation tervező
- Samsung 32" M8 4k Smart Monitor!32"/4k/VA/Smart Remote/DEX /Airplay/Type-C/Slimfit Kamera/Beszámítá
- VW/ Skoda fejegység Android 13, 6/64gb eladó
- Lenovo Loq Gaming 15IRX9
- Dell Precision M4700- I7 4. generációs - 16Gb - Nvidia Quadro
- Lenovo LEGION Pro 5 / Pro 7, Lenovo Yoga Pro gépek (RTX 4060 / 4070 / 4080 / 4090)
- Microsoft Surface Pro 9 i5-1245U 16GB 256GB 1év garancia
- Gamer PC- Számítógép! Csere-Beszámítás! I3 10100F / RTX 2060 / 32GB DDR4 / 500GB SSD
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte Z790 i7 14700KF 32GB DDR5 1TB SSD RTX 4070S 12GB Be Quiet! Pure Base 501 750W
- AKCIÓ! ASRock Z370 i5 8500 16GB DDR4 512GB SSD 2060 Super 8GB Zalman Z9 Plus Enermax 750W
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest