- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- bambano: Bambanő háza tája
- Gurulunk, WAZE?!
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- sziku69: Szólánc.
- Geri Bátyó: B550 szűk keresztmetszet, de mi és miért?
- Szoszo94: Xiaomi Mi Router 3G - Padavanra fel!
- Chosen: Canon 5D II - portrézás 2025-ben
-
LOGOUT
FIGYELEM
A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________
SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD ÁRFOLYAM: [link]
-----
HATÁLYOS DÍJTÁBLÁZAT (2025. 05. 09.): [link]
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉS
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis "levonták" az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha sajnos zárolásban is ragad (a lenti bal oldali képen látható felirat esetén fordulhat elő), aztán napok múlva automatikusan felszabadul. A napok száma bankfüggő: a Revolutnál például 7, a K&H-nál 10, az Ersténél 15 nap, de egyes bankok (Raiffeisen, OTP, Cetelem) még hosszabb ideig, akár 30 napig is zárolásban tarthatnak egy-egy tételt.
Ha a sikertelen vásárlás után mégis lekönyvelik az összeget (ez a gyakoribb, a Go Back in Time menü aktívvá válása jelzi, hogy ez meg fog történni), a levonás mellett később lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Minden elutasított, a bankod által mégis lekönyvelt vásárlást a tranzakciót követő nyolcadik napon automatikusan visszatérít a Curve rendszere, ezt a lenti jobb oldali képen látható felirat jelzi. Ha írsz a supportnak, a folyamat talán meggyorsítható, az appban tegyél bejelentést (Launchpad -› Support -› Chat -› New Conversation -› Transactions -› Declines). Ha egy vásárlásod zárolásban ragadt, ugyanezen az útvonalon megpróbálhatod elkérni a zárolás visszavonását igazoló RRN (Retrieval Reference Number) tranzakcióazonosítót, amelynek birtokában a bankod ügyfélszolgálata tud segíteni a zárolás manuális feloldásában.
Ha az elutasított tranzakciónál szintén a jobb oldali képen látható feliratot látod rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ez azt jelenti, hogy a Curve rendszere már vissza is térítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A visszatérítés elindítása után csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap).
---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
dredjudge84
őstag
Üdv!
Szokásosan lehet én vagyok a... de megint van egy érdekes szitu.
Aug 18-án vásároltam a temu-n 8199ft-ert cuccokat curve kártyával. De aznap még töröltem a rendelést, és kaptam egy visszatérítési bizonylatot is, egy ARN számmal, ami állítólag azt bizonyítja, hogy ők visszaküldték a pénzt. A vásárlás könyvelésre került Aug 22-én. Az összeg a mai napig nem érkezett vissza, sőt, a curve tranzakciótörténetből egy az egyben el is tűnt, csak a bankomnál látom a vásárlást. A temu semmit nem csinál, csak ezt az ARN azonosítót nyomja, hogy ezzel érdeklődjek a banknál, a bankos ügyintéző meg nem tudja mi ez az ARN cucc, mellesleg én sem. Kérdésem hogy jelen esetben a curvnél lehet a gubanc, vagy a temu hazudik?
-
dredjudge84
őstag
válasz
Oliverda #16540 üzenetére
Most már 30 nap? Eddig 10 napot mondott mindenki. Nem az összeg nagysága a probléma, hanem az hogy amikor ilyen történik, és nem egyből történik meg a feloldás, akkor menedzselni kell a dolgot, ez alatt azt értem, hogy észben tartani, és figyelni, hogy tényleg visszakerül e az összeg. Jó cucc ez a curve, és azt nem értem hogy évek óta van, és még mindig nem tudták kinőni ezt a problémát.
-
dredjudge84
őstag
Hát az unicredit esetében halvány szürke színnel vannak a zárolt tételek, és feketével a könyveltek és külön vannak választva, mindig a zároltak vannak legfelül. Ez 3 nap után zároltból átkerült könyveltbe, és mind az UC és Curve szerint is sikeres volt a vásárlás, csak a máv nem érti hogy lehet, mert ők látják hogy sikertelen volt. A curve tranzakciók között se declined, hanem ott is úgy látszik, hogy sikerült. Ilyen nálam még nem volt. UC akkor infót vizsgálatot, ha a kereskedő nem segít és ezt be is tudom bizonyítani, curve szerint minden ok, most a mávra várok.
-
dredjudge84
őstag
Megint volt egy el utasított fizetés. Simplepay máv vonatjegy. Mávtól jött email hogy sikertelen, ellenben curve lekönyvelte, ahogy az unicredit is. unicredit azt mondja beszéljek a mávval, a curve szerint pedig a máv bekérte az összeget. Ez egy akkora szopás már hogy hihetetlen! Mindig emailezni telefonálni ahh....
-
dredjudge84
őstag
-
dredjudge84
őstag
Sziasztok!
Curvvel nem lehet topupolni zenre?
-
dredjudge84
őstag
válasz
dredjudge84 #16262 üzenetére
Ma hajnalban jött push üzenet a bankomtól hogy sikeres áruvisszavét, így szerencsére jól zárult a sztori.
-
dredjudge84
őstag
-
dredjudge84
őstag
válasz
pictigjis #16255 üzenetére
Igen valószínű délre értettem. Ezt a 10 napot így értettem, hogy ha zárolás alatt van, de nem könyvelik arra értendő, de ezek szerint nem.
Viszont ha tényleg a curve látja hogy valami nem ok, akkor a supportos szerint miért van minden rendben, és miért kéri a bizonylatot hogy sikertelen, mert anélkül nem tud semmit tenni.
-
dredjudge84
őstag
válasz
pictigjis #16253 üzenetére
De nekem már nincs tíz nap, mert már nem zárolt, hanem le van könyvelve. Eddig annyit tettem, hogy az unicredit felvette a panaszt, és kicizsgaljak. Írtam a tescónak is és a curve chaten is. De ez már bosszantó. Nem adták oda az elutasito blokkot a curve pedig kéri.
-
dredjudge84
őstag
Sziasztok!
Mi az esély a pénzem visszaszerzésére a következő esetben:
Egy tesco áruházban fizettem a kártyával, az első fizetési próbálkozásnál a terminál egyéb hiba leírással elutasította a fizetést. Másodszor úgy tudtam fizetni, hogy közvetlenül az alá rendelt kártyával fizettem, nem pedig a curvvel. A curve fizetés is zárolva lett a számlámon. Írtam panaszt, de a curve bizonyítékot kér, hogy el lett utasítva a fizetés, addig nem adják vissza a pénzem, viszont a pénztáros nem adta oda az elutasító blokkot. Ilyenkor lehet valamit tenni?
-
dredjudge84
őstag
Üdv!
Ha azt szeretném, hogy a curve váltson, és ne a bankom, és euróban fizetek, akkor át kell állítani a curve mögötti kártyát euróra, vagy hagyni kell forintba?
-
dredjudge84
őstag
Én elköszönök! Elegem van már, hogy állandóan valami nyűg van! Köszönöm mindenkinek aki segített akármikor akármiben is!
A legjobbakat!
-
dredjudge84
őstag
Milyen jó hogy van kp ha beüt a sz.r. Nálam a posta pos terminálok ma se működtek, megint vehettem fel kp-t.
-
dredjudge84
őstag
válasz
kazsmerlaca #15053 üzenetére
Sokra megyek 3 kártyával, pl amikor a pos terminálok halnak le. Ilyen is van.
-
dredjudge84
őstag
Most este 7-kor sem jó továbbra sem. 3 elutasítás fedezethiány miatt. Érdekes hogy a kp felvét működik, különben bajban lettem volna a kebabosnál.
Off:
Ezért nem kell eltörölni a kp-t. Ha vmi összefossa magát, valamivel tudják már fizetni.
Off vége.
-
dredjudge84
őstag
Na én most fáradtan bele a curve-be. Október 1 óta nem képes chaten válaszolni a support egy gbit miatt. Olyan mint ha visszafelé fejlődne a curve.
-
dredjudge84
őstag
válasz
huliganboy #14955 üzenetére
Chip+pin tranzakció hiánya?
-
dredjudge84
őstag
Pénteken vásároltam Aliexpress felületen egy terméket és szeretném gbitelni egy másik kártyára, de nem engedi. UC kártyával fizettem, wisera tenném át. De ez a hiba áll fenn 2 napja.
Van vmi idő esetleg amit meg kell várni, vagy az ingyenes csomagban már most nem lehet használni ezt a funkciót? -
dredjudge84
őstag
válasz
pictigjis #14857 üzenetére
engem speciel nem érint a változás. kp-t nagyon ritkán veszek fel, utoljára is csak azért kellett, mert lehalt az összes terminál a postán és nem tudtam kártyával fizetni. én pusztán azért dobom el a curve-t, mert plusz rizikó a mögötte lévő kártyán aktívan hagyni az internetes fizetés lehetőséget. Egyébként meg ha jól értelmezem nemcsak az ingyenes felhasználók szívnak, hanem az x-esek is. akkor tőletek is morzsolódnak le majd.
-
dredjudge84
őstag
Én is offolom valószínű. De én hagyom a fiókot, hátha meggondolják magukat.
-
dredjudge84
őstag
-
dredjudge84
őstag
Mennyi most kb a curve reakcióideje a chaten? Négy napja tettem fel nekik egy kérdést de semmi válasz.
-
dredjudge84
őstag
Most útba esett egy OTP automata. Próbáltam egy ezrest levenni, de erintessel nem engedte.
-
dredjudge84
őstag
válasz
szabi__memo #14515 üzenetére
Én tavaj február környékén regisztráltam, és akkor utána már egyből be volt kapcsolva.
-
dredjudge84
őstag
Én anno amikor regisztráltam, akkor át is néztem egyúttal a beállításokat mert új volt a cucc, és amúgy is érdekelt hogy mit tud. Úgy gondolnám, hogy ez azért alap mindenkinél, főleg ha pénzügyi appról van szó.
-
dredjudge84
őstag
Sziasztok!
Egy haverom kártyáját tiltották, és lettek tőle adatokat. Le kellett fényképezni a magyar bankkártyáját és küldeni kellett egy számla kivonatot. Ezeket megtettük elküldtük emailben. volt már valakinek esetleg ilyen procedúrája, ha igen akkor mennyi időt vett igénybe amíg válaszoltak?
-
dredjudge84
őstag
válasz
szabi__memo #14405 üzenetére
Ó ilyen nálam is előfordult már régebben. Szidtam is magam mint a bokrot hogy nem figyeltem hogy átállt e vagy sem.
-
dredjudge84
őstag
Honnan lehet tudni hogy valaki üzleti kártyát kapott?
-
dredjudge84
őstag
Egyébként hogy van ez pontosan? Ha azt akarom hogy a curve váltsa a HUF-t USD-re, akkor mire kell állítani a kártyát, amivel épp fizetek?
-
dredjudge84
őstag
válasz
ddsteel #14259 üzenetére
Azt tegyük hozzá, hogy nem mindenkinek 370 a limit! Nekem a fele volt, és írtam az ügyfélszolgálat nak, hogy szeretném ha emelnének rajta. Ehhez be kellett fotózni a személyi igazolványt, és be kellett küldeni, és csak utána emelték meg! Vagyis magyarul az azonosított felhasználók számára érhető el ez a limit.
-
dredjudge84
őstag
Hehe.
Ma jött válasz tőlük a majdnem két héttel ezelőtti reklamációra. Azt írták minden érintett kártya már rendben működik amik nem voltak jók két hete.
-
dredjudge84
őstag
Másnál sem működik a kártyás fizetés? Service issues írja az app.
-
dredjudge84
őstag
Üdv!
A sztori a következő. pénteken kajaltam Pesten egy kínai étteremben, gpay alól fizettem a curve-vel, sikeres volt a fizetés 4990ft értékben. Unicredit app is jezete hogy sikerült a vásárlás. Ma reggel jött egy üzenet szintén az unicredit appban, hogy megint sikeres vásárlás volt ebben a kínai étteremben ugyanígy 4990 Ft értékben. A curve a pénteki fizetést declined státuszba mutatja, a mait ami meg sem történt pedig nem is jelzi, csak az UC app. Ez most mi akar lenni szerintetek?
-
dredjudge84
őstag
válasz
pictigjis #14138 üzenetére
Az van hogy tudom használni közvetlen a mögöttes kártyát is, így nem gyűjtögettem volna semmit.
Azért vagyok kíváncsi, mert régebben volt hogy sokszor kétszer kellett fizetni hogy egyszer sikerüljön, és nekem a régi kártyával soha nem volt ilyen bajom. Emlékszel biztos, amikor találgattuk az okát, de nem jöttünk rá. Az új kártyával nem szeretnék úgy járni, mert a régi tökéletes volt.
Hogy miért érdekel? Azért mert kíváncsi vagyok hogy a türelmetlenségem ellenére megjavulnak-e a régi kártyák vagy sem. Mert ha igen akkor legközelebb türelmesebben állok az ilyen dolgokhoz. Pusztán ennyi.
-
dredjudge84
őstag
Aki esetleg nem kér kártyacserét, az írja meg, hogy mi lett a fejlemény. Kíváncsi leszek mindenképp muszáj volt-e a kártyacsere.
-
dredjudge84
őstag
válasz
Impair1980 #14096 üzenetére
Nálam ugyanez a helyzet, ügyfélszolgálat szerint minden rendben, de nem volt jó a kártya, úgyhogy én is kértem kártyacserét. Az új virtuális kártya a Google Pay mögé téve tökéletesen működik.
-
dredjudge84
őstag
Köszönöm a segítséget. Kértem másik kártyát. Az a kérdésem, hogy már ott van az applikációban az új kártya, lehet látni a kártyaszámot meg mindent. Gondolom amíg nem érkezik meg addig ne aktiváljam be, és addig nem tudom használni sem? Kibírom azt a pár hetet nélküle csak kérdezem.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Milyen notebookot vegyek?
- SD-kártyát vennél? Ezért ne csak a GB-ot nézd! – Tech Percek #9
- Stellar Blade
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Gyúrósok ide!
- Xbox tulajok OFF topicja
- Androidos fejegységek
- További aktív témák...
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 14600KF 32/64GB RAM RX 9070 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7800X3D 32/64GB RAM RTX 5070Ti 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Dymo LabelWriter 400 - Hőpapíros címkenyomtató
- Használt Intel procik - Core 2 - Dual Core
- iKing.Hu - Samsung S25 Ultra - Használt, karcmentes
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged