Hirdetés
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Digitális Állampolgárság Program
- Asszociációs játék. :)
- Grand Theft Auto V - Látványosságok és érdekességek tárháza egy helyen!
- Drive! - Az utolsó gurulás idén a Quadrifoglio-val
- Minden hónapban vettem egy sorsjegyet 1 éven át! (2024)
- CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Szólánc.
- Windows 11 - HP Pavilion – 15 cc516nh (2LE41EA) laptopon Intel I3-7100U TPM2.0
-
LOGOUT.hu
FIGYELEM
A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________
SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD ÁRFOLYAM: [link]
-----
HATÁLYOS DÍJTÁBLÁZAT (2024. 10. 28.): [link]
(ÚJ: havi limit bevezetése 1% visszatérítésre)
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉS
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis "levonták" az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha sajnos zárolásban is ragad (a lenti bal oldali képen látható felirat esetén fordulhat elő), aztán napok múlva automatikusan felszabadul. A napok száma bankfüggő: a Revolutnál például 7, a K&H-nál 10, az Ersténél 15 nap, de egyes bankok (Raiffeisen, OTP, Cetelem) még hosszabb ideig, akár 30 napig is zárolásban tarthatnak egy-egy tételt.
Ha a sikertelen vásárlás után mégis lekönyvelik az összeget (ez a gyakoribb, a Go Back in Time menü aktívvá válása jelzi, hogy ez meg fog történni), a levonás mellett később lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Minden elutasított, a bankod által mégis lekönyvelt vásárlást a tranzakciót követő nyolcadik napon automatikusan visszatérít a Curve rendszere, ezt a lenti jobb oldali képen látható felirat jelzi. Ha írsz a supportnak, a folyamat talán meggyorsítható, az appban tegyél bejelentést (Launchpad -› Support -› Chat -› New Conversation -› Transactions -› Declines). Ha egy vásárlásod zárolásban ragadt, ugyanezen az útvonalon megpróbálhatod elkérni a zárolás visszavonását igazoló RRN (Retrieval Reference Number) tranzakcióazonosítót, amelynek birtokában a bankod ügyfélszolgálata tud segíteni a zárolás manuális feloldásában.
Ha az elutasított tranzakciónál szintén a jobb oldali képen látható feliratot látod rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ez azt jelenti, hogy a Curve rendszere már vissza is térítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A visszatérítés elindítása után csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap).
---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
kircsi21
csendes tag
Szerintem nem fognak nyugtákat kérni, nálam sem kérték. Megköszönték a listát, ami állítólag nagy segítségükre volt. Ami elég nagy hülyeség ugye, mert nekik is ugyanúgy ott van a timeline-ban az összes költésem, a kategóriákat meg ugyanúgy látják. Mindegy, hamar megoldották.
-
pictigjis
Topikgazda
igen, alapvetően megy automatikusan. a tranzakciót követő 8. napon indul a refund a sikertelen, de terhelt tranzakcióknál. pontosabban el kell telnie pont egy hétnek, és a következő napon reggel ránézve már pluszos lesz az összeg. kis összegeknél én is kivárom, nem írogatok mindig. egy múlt heti sparnál pont ma jár le az egy hét, vagyis holnap reggel már pluszt kell látnom az appban
-
Fifi
őstag
Írnom sem kellet Curve-nek, a ténylegesen beterhelt (nov. 09.) tranzakciók jóváírása megjelent a K&H számlámon, sőt egy korábbi (nov. 07.) szintén Aldi-s 5.778,-Ft is, amiről már el is feledkeztem ... jó, hogy így is tud működni a dolog, ha az embernek meghalni sincs ideje.
-
pictigjis
Topikgazda
egyébként az aldiban megint nagyon szar lett a curve. én tegnap csak kétszer próbálkoztam, abból egy legalább azonnal kikerült zárolásból, a második meg rögtön zöld refundra váltott. nem tudom, mi történt néhány héttel ezelőtt akár az otp-s termináloknál, akár a curve-nél, de valami megint nagyon el van szaródva (a ma reggeli apple payes simplepayem is rögtön gbitelhető decline-ra futott nyilván)
de úgy szép lassan tényleg kezd belefáradni az ember, ez már egyszerűen kezd túl sok macera lenni. ami szomorú, mert az ötlet az tényleg jó, ez lehetne egy jó termék is. de sajnos nem az
-
7Heads Drago
veterán
3300ft elhiszem hogy rányomsz 5-ször, de majd a 80-150k fizetésnél is? Ez nekem így játékszer lett. Semmi kedvem a support-tal írogatni. Nálam még egy 13k visszatérítés várat magára aztán megszüntettem. Pont leszarom az össze visszatérítésüket.
Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
-
pictigjis
Topikgazda
kivancsi vagyok, ez a problema megoldodik-e... a kivalasztott kereskedoknel nekem se jott, a csalo mekkai tranzakciora viszont megkaptam. a franc se erti
ezt a honapot kibekkelem blokkok bekuldozgetesevel, ha decemberre sincs valtozas, kerek egy kereskedo alaphelyzetbe allitast, hatha az ujrakivalasztas segit
[ Szerkesztve ]
-
-
pictigjis
Topikgazda
-
Oliverda
félisten
Gondolom, ilyen esetben felmondhatod és visszaadják időarányosan a pénzedet.
pictigjis: A helyükben pont ugyanezt csináltam volna. Ha azt mondják, hogy 30-45 nap múlva lép életbe, akkor azok, akik miatt ezt most elsősorban bevezették, azonnal elkezdik orrvérzésig nyomni a cashbackes tranzakciókat, amíg még lehet alapon. Szerintem a limitek korrektek. Egy év alatt 300-600 eurónyi cashback nem olyan rossz, pláne úgy, hogy ez hozzáadódhat az esetlegesen bankodtól kapott összeghez.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Fifi
őstag
iCsekk: Menü/Beállítások/Mentett fizetési mód
Itt a bankkártya volt kiválasztva, ha a "Nincs beállítva"-ra módosítom, akkor ismét megjelenik fizetéskor a simple fiók/alkalmazás/bankkártya választásának lehetősége.
Gondolom egy app update után az utolsó fizetési módot fixálta magának ...
-
pictigjis
Topikgazda
nekem múlt szerdán volt egy vásárlásom, amit duplán fizettem ki. beküldtem a cetlit is a 074-es elutasításról, 1-2 órán belül válaszolt egy droid, hogy továbbítja és hamarosan jön a refund - na, azóta se jött. szóval ez a 13 ezres költés már hamarabb fog automatikusan elindulni vissza, mint hogy magasabb szinten bárki ránézzen
-
pictigjis
Topikgazda
késni csak akkor késik, ha nem azonnal dolgozza fel a rendszer az adott tranzakciót. cashback akkor van, amikor véglegessé válik, vagyis amikor gbit-elni lehet. amikor nem jön azonnal cashback, akkor "pending transactions cannot go back in time" üzenet is van
a simple fiókos belépési lehetőség nálam is hol ott van az appban, hol nincs. az is egy szar
-
pictigjis
Topikgazda
köszi, ez tényleg elég részletes adatokat ad! ez alapján nem 21., hanem 19. a feladási nap, és nem németországban, hanem az egyesült királyságban. de ez sajnos még mindig arra utal, hogy a curve a feladó - ahogy pont az előbb írtam, jöhet más helyről a fekete-piros kártya
egyre jobb a sztori
-
pictigjis
Topikgazda
egyebkent erdekes, hogy mi is megosztva hasznaljuk a kartyat a walletekben, es volt olyan idoszak, hogy amikor nalam mar volt nehany decline, a felesegem a sajat telefonjaval sokaig problemamentesen hasznalta ugyanazt a kartyat. sot, ha egyutt voltunk, sokszor az o telefonjaval fizettunk, miutan az enyem elhasalt. aztan jott egy tores, es mintha "akadozova valt volna a tokenutanpotlas", az o telefonjaval is nagyjabol ugyanazt a hibaaranyt kezdte produkalni a kartya. de hangsulyozom, ezek a fekete-ezustok valojaban soha nem mentek be rendesen a helyukre, kulonben eltunt volna az a rohadt gomb, hogy adjam hozza
a piros-fekete dizajn ezt a jelenseget egyaltalan nem produkalja, szoval csak bizni tudok abban, hogy csokken a hibaszazalek
amugy irtam nekik a kfc-s duplazasrol, amibol en meg mindig csak egyet latok az appban, ok legalabb latjak az elsot is. a szokasos "timeout" magyarazat jott ra, ha nem tudjak, mi tortent, ez mindenre jo
[ Szerkesztve ]
-
pictigjis
Topikgazda
na tessék, itt az ellenpélda, hogy a kh nem feltétlenül mumus
én szívesen kipróbálnám amúgy, hogy más kártyát használok egy ideig, de őszintén szólva hiszem is, meg nem is, hogy a kártyán múlna a RENGETEG hiba. a decline rate-em valamelyest valószínűleg tényleg csökkenhetne, de a preferált kártyámnak ugyanakkor biztosan semmi köze az olyan állandó hibákhoz, hogy menetrendszerűen feleződnek le a limitjeim, még egy olyan, a kártyáimhoz semmilyen módon nem kapcsolódó eseménytől is, mint egy aktuális személyiigazolvány- és szelfi-frissítés
ha nem lenne olyan bonyolult meg időigényes, előbb próbálnám már ki azt, hogy legyen egy teljesen új accountom a nulláról, de ezt megnehezíti, hogy e-mail címet és telefonszámot sem óhajtok cserélni. és egy ilyentől a tranzakciótörténet is nyilván ugrana, pedig mindig rengeteg cucc vár átrakásra az elmúlt 90 napból
szóval kellemetlen egy helyzet
[ Szerkesztve ]
-
dredjudge84
őstag
-
Oliverda
félisten
Nem, nincs webkincstárom és nem is tervezek nyitni.
Ettől függetlenül nem lenne szerencsés, ha működne, mert szerintem nem lesz hosszú életű a Simple cashback, ha kibukik, hogy ezzel a módszerrel könnyen lehet havi 50+ fontokat behúzni.
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
pictigjis
Topikgazda
jobban orulnek, ha vegul tenyleg apple hiba lenne
-
pictigjis
Topikgazda
nekem a mai egyből egy látszik (tegnapról is már csak egy tranzakció befrissülésére várok), de a szomorú hír akkor az, hogy ezt a hibát nem oldotta meg az éjszakai karbantartás
(ellenben akkor mégis lehet valami abban, hogy ez a hiba (is) főleg a kh-t érinti, esetleg alkalmanként hiányzik valami visszaigazoló üzenet a kh tranzakciós rendszeréből, amitől egyfajta offline tranzakcióként kezeli a curve ezeket. a kh-s sms rögtön megjön, de a curve csak később teszi a helyére. érdekes, na)
[ Szerkesztve ]
-
pictigjis
Topikgazda
-
pictigjis
Topikgazda
én cseréltem most is kártyát (sokadszor), azóta amúgy jobb a helyzet, de nem hibátlan
megint az van, mint novemberben (aminek kártyacsere lett a vége), hogy hiába adom hozzá a wallethez a kártyát, az add to apple wallet gomb ott marad az appban, mintha nem érzékelné a "kapcsolatot". tisztában vagyok vele, hogy azt szoktam mondani, fizikait ne aktiváljunk, amíg nincs kézben, de gondoltam, próbáljuk most meg ezt is (mert az első pár napban online kb. nem működött a virtuális kártya, a simplepay hibaüzenet dobott rá, hogy sikertelen vásárlás), és sajnos tényleg hibásnak tűnik a kártyaszám. a fizikai aktiválásával változnia kéne a lejárati dátumnak és biztonsági kódnak, de itt a "sikeres" aktiválás ellenére minden szám változatlan maradt. kíváncsi leszek, mi lesz a borítékban, ha jön egyáltalán valami...
megírtam a supportnak (és aztán a complaintsnek is), mintha fel se fognák, mi a problémám (vagy kisül, hogy az elmúlt pár hónapban változott a rendszer, és ugyanolyan számokkal jön a fizikai, mint a frissen generált virtuális)
[ Szerkesztve ]
-
kircsi21
csendes tag
OK, köszi, azért lepődtem meg, mert az elmúlt 2-3 évben ilyen nem volt, szinte azonnal látszott a jóváírás még a mobilbankban is (pedig az néha hülyeséget mutat (szerintem)).
Követem a folyószámlás topic-ot is, de nem rémlik, hogy bármi gondról olvastam volna az MBH kapcsán. Mindegy, akkor várok türelmesen, egyszer csak előkerül az a 250e Ft.
-
Oliverda
félisten
Mondjuk ezzel még érdemes várni a bővítésig, ellenkező esetben simán panaszt kell tenni. Nem gondolhatják komolyan, hogy minden tranzakció után írogass nekik…
Curve Cashnél lehet, a 4289-es MCC-t tiltották le, nem expliciten a Revolutot.
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Fifi
őstag
A Curve Cash Revolutra történő feltöltés elutasítása miatt meg jött a bullshit:
"Thank you for bringing this to my attention and I’m sorry to hear that you experienced a decline.
Sometimes transactions get declined due to Merchant Category Codes (MCC) considered high risk, which are used by some individual sellers.
The reason is that we consider making such transactions with a Curve card to be high risk.
This is a security measure that’s been put in place after a careful review.
I'm sorry for any inconvenience caused by this. Please let us know if there’s anything we can help you with." -
Fifi
őstag
Gyorsak voltak már jóváírták a cashbacket Yettel számlafizetések után, de ezt minden hónapban el kell játszanom
" I'm sorry to hear that you didn't receive any rewards for your purchase.
This occasionally happens when the retailer has an alternative name on their payment terminal, so our system doesn't recognize it as a member of our rewards program.
I've now manually added these points to your account. Unfortunately we are unable to change your merchants, please get back in touch every time this happens.
I'm sorry for any inconvenience and if there's anything else we can help you with let us know.
Wishing you a lovely day!"
-
pictigjis
Topikgazda
lehet akárhány sikeres fizetésem egy nap, rakhatnak akármilyen terminált ehhez az istenverte 4-es kasszához, ha itt fizetek (mert másik nincs is nyitva), szinte garantált az elutasítás fizikai kártya nélkül. és persze nem volt nálam, ma csak kétszer próbálkoztam
már tényleg nem tudom, mivel lehet ott a baj, a kassza és a terminál közötti kapcsolattal esetleg? iszonyú idegesítő, már fontokban mérhető valószínűleg az így elvesztegetett cashbackem
-
pictigjis
Topikgazda
a redditen is van rola poszt, valaki tobb mint 1000 fontjat (egy refund) nem tudja kiszedni... azert ez sulyos
[ Szerkesztve ]
-
Fifi
őstag
-
pictigjis
Topikgazda
tegnap volt egy h&m online vasarlasunk, 5651 lett, ahogy kell. amugy tisztan emlekszem, hogy korabban a deichmann is ezt az altalanos divat mcc-t hasznalta, lehet, hogy konkretan a cipoboltossal van baj, amire ezek szerint atalhattak. meg nem volt alkalmam tesztelni sajna
-
Capella
senior tag
Nekem a Lidl fizetés mindig rendben volt. Ami nem megy, az az Auchan. Ott még azt hiszem sohasem tudtam fizetni az órával, mindig át kellett váltani a telóra, hogy a RaiPay fizessen.
Aldiban nem jártam már jó régen.
Általánosságban sehol nem volt gond, csak az Auchanban. A többi elutasítás máshol elvétve és csak elsőre, leginkább, ha nem megfelelően és elég ideig tartottam az órát a terminálhoz.
De kinek mi a tapasztalata... -
pictigjis
Topikgazda
azt még nem. nagyon meg vagyok lőve a teljes tranzakciótörténetem elvesztése miatt, a supporttól kértem 10 tétel manuális átmozgatását, persze semmi reakció még
a kh-nál kb. úgy lehet számolni, hogy ha egy adott munkanapon déli 12 előtt gbit-elsz, akkor a következő napi esti könyvelésnél jelennek meg a refundok. esetleg +1 munkanap. 12 után már csak a következő utáni munkanap jelennek meg a refundok. +/- kb. 1 óra mozgástér lehet ebben, nem atomórás pontossággal működik
-
pictigjis
Topikgazda
-
pictigjis
Topikgazda
hm, érdekes, köszi a leírást. ez alapján már valóban elképzelhető, hogy az új payment processorral (de csak azzal) valamilyen rejtélyes okból kevésbé kompatibilisek a kh-s kártyák. így a tegnapi kijelentésemet úgy kell módosítanom, hogy száz százalékig biztos vagyok abban, hogy nem kizárólag kh-s kártyahibáról van szó, hanem valami megmagyarázhatatlan együttállásról. a feleségemmel tényleg évekig használtuk a kh-s kártyáinkat alapkártyaként, a standard és szórványos decline-okon túl semmi hasonló kiugró problémát nem tapasztaltunk októberig. aztán jött az új rendszer, ez így már nem lehet véletlen. sajnos viszonyítási pontom családon belül nincs, mert a blackre váltás óta a feleségem kártyáját már egyáltalán nem használjuk, free-re downgrade-eltük
egyébként miután a hibák csúcsán új curve kártyát kértem tavaly novemberben, kifejezetten csendes időszakom volt mostanáig, csak a helyi aldi 4-es kasszájánál jöttek elutasítások, valamint 1-2 dm-es volt. aztán szombaton jött a krach. nyilván nem vagyok a saját magam ellensége, a panaszomra adott válasz függvényében elképzelhető, hogy majd valamit próbálok alakítani a szokásokon. csak ez elég nehéz, mert pont azért a kh az alapkártya, mert gondolkodás és ügyeskedés nélkül kiadja a költési profilunk a havi 4000 fix visszatérítését
A K&H tranzakciótörténetben megjelennek, de az egyenlegből le sem vonta a K&H.
ez egy nagyon idegesítően béna megoldás a kh-nál. munkanapokon este frissülnek a könyvelt tranzakciók a kh appban, és az ilyen elutasított, de egyenlegből le nem vont fantomtételeket is csak akkor tisztítják ki a tranzakciótörténetből
[ Szerkesztve ]
-
pictigjis
Topikgazda
ez tenyleg a valaha volt legnagyobb. a panaszt mar bekuldtem, de sajnos igazabol nem is tudom, mi lenne a megfelelo kompenzacio, ha az accountomba akar egyedileg belenyulva sem tudjak osszefesulni a valtozatlan szamu kartya korabbi es mai tranzakcioit. ez az egesz olyan, mint valami rossz vicc, ott van az appban, ami kellene, gyakorlatilag meg megsincs ott
az enpostam hitelkartyamnal meg nem is szamit az mcc, de most harom honapig listat fogok irni 250 ezer erteku tranzakciorol minden honap elejen, hogy ezeket rakjatok at kezzel? meg a gondolata is riaszto. de a legnagyobb baj az esetlegesen elmarado refundok miatti teljes koltsegeltolodas, itt sulyos szazezrekrol van szo. erre lehet mondani, hogy az en egyeni szocialis problemam, de az egeszet a teljesen bena, osszeeszkabalt rendszeruk okozta, raadasul egy csomo penzt is fizettem ezert a gigaszopatasert
[ Szerkesztve ]
-
pictigjis
Topikgazda
kicsit olyan, mintha a kérdőív pont azért készült volna, hogy mégis legyen valami, amire hivatkozva most ki lehetett küldeni ezt a mai levelet. úgyis azt mondanak, amit akarnak arról, hogy milyen válaszokat kaptak. kicsit most tényleg kilóg a lóláb, ez nem volt túl fair. elég komoly bajok lehetnek pénzügyileg, és sajnos ezen nem fog segíteni, ha sok fizetős user a biztosítás hiánya miatt dobja a metal és black csomagját
ilyen horderejű változtatásról elég necces az egy hónapos értesítés is, amúgy
[ Szerkesztve ]
-
pictigjis
Topikgazda
vagy ha nem is teljesen egyedi, nagyon keveseket érintő, elszigetelt fajta
-
pictigjis
Topikgazda
feltettem a redditre, hátha egyébként a cashbackről is kiderítették ugye, hogy kb. szeptember 5-én romlott el valami háttérben végzett módosítás nyomán, még az is lehet, hogy ez a funkció is annak következtében váltott erre a működésre. mindenesetre tényleg jó lenne, ha mindkét platformon rendesen működne
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- BMW topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Ukrajnai háború
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- CNC topik
- Mesterséges intelligenciára kihegyezett mini PC jött az ASUS műhelyéből
- Anime filmek és sorozatok
- Digitális Állampolgárság Program
- VoLTE/VoWiFi
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest