- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- bitpork: Augusztus 2- szombat jelen állás szerint.
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Parci: Milyen mosógépet vegyek?
- sziku69: Szólánc.
- Aggregátor gondjai, örömei, és elmélkedései
- Chosen: Canon 5D II - portrézás 2025-ben
- zebra_hun: Hűthető e kulturáltan a Raptor Lake léghűtővel a kánikulában?
-
LOGOUT
FIGYELEM
A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________
SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD ÁRFOLYAM: [link]
-----
HATÁLYOS DÍJTÁBLÁZAT (2025. 05. 09.): [link]
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉS
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis "levonták" az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha sajnos zárolásban is ragad (a lenti bal oldali képen látható felirat esetén fordulhat elő), aztán napok múlva automatikusan felszabadul. A napok száma bankfüggő: a Revolutnál például 7, a K&H-nál 10, az Ersténél 15 nap, de egyes bankok (Raiffeisen, OTP, Cetelem) még hosszabb ideig, akár 30 napig is zárolásban tarthatnak egy-egy tételt.
Ha a sikertelen vásárlás után mégis lekönyvelik az összeget (ez a gyakoribb, a Go Back in Time menü aktívvá válása jelzi, hogy ez meg fog történni), a levonás mellett később lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Minden elutasított, a bankod által mégis lekönyvelt vásárlást a tranzakciót követő nyolcadik napon automatikusan visszatérít a Curve rendszere, ezt a lenti jobb oldali képen látható felirat jelzi. Ha írsz a supportnak, a folyamat talán meggyorsítható, az appban tegyél bejelentést (Launchpad -› Support -› Chat -› New Conversation -› Transactions -› Declines). Ha egy vásárlásod zárolásban ragadt, ugyanezen az útvonalon megpróbálhatod elkérni a zárolás visszavonását igazoló RRN (Retrieval Reference Number) tranzakcióazonosítót, amelynek birtokában a bankod ügyfélszolgálata tud segíteni a zárolás manuális feloldásában.
Ha az elutasított tranzakciónál szintén a jobb oldali képen látható feliratot látod rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ez azt jelenti, hogy a Curve rendszere már vissza is térítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A visszatérítés elindítása után csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap).
---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
dredjudge84
őstag
Másnál sem működik a kártyás fizetés? Service issues írja az app.
-
borbar
tag
válasz
TrollBalint #14194 üzenetére
Pont ez az, ott a GBIT. Én ezért fizetek mindig Curve-vel forintos hitelkártyável (volt BB) mögötte.
Ha Forint, ha EUR, ha hétvége, ha sz.r a Curve árfolyama, akkor is. Majd idővel, mivel előfizetek, így hatvan napon belül, ha úgy alakul, és azért, az elmúlt években ennyi idő alatt majd mindig úgy alakult, a Curve-os átváltásokkal terhelt forintos hitelkártya tranzakciókat áttettem Revolutra, hogy az váltson az épp kedvezőbb árdolyamon. Kunát, EUR-t, USD-t.
Illetve USD-t csak addig, ameddig élt az Aliexpressen a PayPal fizetés. Azóta ott nem Curve-vel fizetek, hanem eldobható egyszer használatos Revolut kártyával.
Forintos tranzakcióimat meg két hitelkártya között pakolgatom. Havonta egyszer. -
Olvastam hogy volt egy “kis” gond. Működik már minden? Készpénz szeretnék felvenni.
-
Oliverda
titán
válasz
ddsteel #14190 üzenetére
"Bármikor amikor EUR-ban fizetnék, kiválasztom a Curve-ben a Revo kártyát és úgy fizetek Curve-vel. Viszont ilyenkor a Curve alatt mi legyen a currency? Nyilván azt akarom, hogy a Revo váltson, ne a curve."
Akkor EUR legyen, illetve mindig arra állítsd, amilyen pénznemben épp fizetni szeretnél, így nem a Curve fog váltani. -
ddsteel
aktív tag
Sziasztok, már régóta vagyok Curve felhasználó, de most Revolutot is aktiváltam. Inkább itt kérdezek, mert Curve kérdés, szeretném megtudni, esetemben (nem lesz bonyolult) hogy jövök ki a legolcsóbban. MagnetBank kártyám van, forintban kapom az utalásaimat. Curvet regisztráltam már rég, azért, hogy NFC-vel tudjak fizetni. Ha külföldre mentem, sima ügy volt, átváltottam EUR-ra a curve-t és úgy fizettem (most már hogy HR-ban is EUR van, végképp csak EUR-ral fizető országba megyek). A Curve alá beraktam a Revo kártyámat is, de alapesetben, itthon csak a Magnet-et használom Curve alatt, kp felvét összegre is sokkal jobb a Curve mint a Revo. Szóval itthon sima ügy. Namármost ha EUR országba megyek, hogy járok a legjobban? Bármikor amikor EUR-ban fizetnék, kiválasztom a Curve-ben a Revo kártyát és úgy fizetek Curve-vel. Viszont ilyenkor a Curve alatt mi legyen a currency? Nyilván azt akarom, hogy a Revo váltson, ne a curve. Tehát a forint befizetésemet átváltom még a Revoban EUR-ra, és utána a Curve alá berakott Revo kártyával fizetek EUR-ban és a Curve saját currency marad HUF-ban? Igazából az a kérdésem, jól gondolom-e így, tehát Curve marad HUFban és a Revoban veszek EURt. Nekem így logikus. És aliexpresses fieztésnél gondolom ugyanez, tehát inkább Revoban váltsak? Ki hogy csinálja, hogy a legjobb?
-
Gudy
tag
Ha lejár a kártya nem automatikusan kellene küldeniük a következőt?
-
juuzer
addikt
Sziasztok!
Rákerestem, de nemigazán találtam választ erre.Szóval OTP-s vagyok, regisztráltam Curve-re, hozzáadtam az OTP-s és Revolutos kártyámat is, gond nélkül mennek. Viszont az appban az OTP-s kártyámhoz egy Budapest Bankos kártya képe van berakva. Ez valami bug, vagy valami nagyon félrement nálam?
Előre is köszi a segítséget! -
pictigjis
Topikgazda
válasz
dredjudge84 #14181 üzenetére
előfordul. várhatóan jön majd egy 4990 forintos visszatérítés
-
dredjudge84
őstag
Üdv!
A sztori a következő. pénteken kajaltam Pesten egy kínai étteremben, gpay alól fizettem a curve-vel, sikeres volt a fizetés 4990ft értékben. Unicredit app is jezete hogy sikerült a vásárlás. Ma reggel jött egy üzenet szintén az unicredit appban, hogy megint sikeres vásárlás volt ebben a kínai étteremben ugyanígy 4990 Ft értékben. A curve a pénteki fizetést declined státuszba mutatja, a mait ami meg sem történt pedig nem is jelzi, csak az UC app. Ez most mi akar lenni szerintetek?
-
Fifi
őstag
válasz
pictigjis #14177 üzenetére
"mondjuk mi tényleg hardcore userek vagyunk a feleségemmel, a sok gbit miatt mindig KELL a curve"
Nálunk is lételem, a napi pénzügyek managelésének szerves része ... lenne, de a saját kártyámnál még mindig megy a tökölés, bár nálam nagyobb lehet az a górdiuszi csomó, mint itt a többségnek.
Ma délután írt e-mailjükben még csak itt tartunk:
"Thanks for your message.
A dedicated team is now looking into your case and will be back in touch with you as soon as possible. Please bear with us a little longer!" -
pictigjis
Topikgazda
válasz
dredjudge84 #14178 üzenetére
az uj kartyak megdoglese sem kizarhato termeszetesen, de talan erre meg mindig kisebb az esely, mint arra, hogy egy napokra bekrepalt kartya megcsinalja ugyanezt ujra. azert tovabbra sem lehet figyelmen kivul hagyni, hogy parhuzamosan voltak doglott es jol mukodo kartyak, akar csaladon belul is, az ilyen hibak a legaljasabbak. plane egy curve-fele cegnel
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
<Adamsky> #14176 üzenetére
tényleg csak a magam nevében beszélek, de egy ilyen többnapos "szünet" után gyomorgörcsöm lenne elővenni a kártyát, hogy adott napon éppen milyen napja lesz a rendszernek
a kártyacsere számomra teljesen megnyugtató megoldás volt, és még a hibát is azonnal elhárította
mondjuk mi tényleg hardcore userek vagyunk a feleségemmel, a sok gbit miatt mindig KELL a curve
-
amzso
tag
Az imént nekem is sikerült újra fizetni Gpay-jel a "régi" a kártyával, amivel szombaton és vasárnap nem tudtam. Nem igényeltem új kártyát és nem adtam hozzá újra a régit. Nincs dupla könyvelés sem.
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
zolmesz #14170 üzenetére
szuper, ha tényleg így van, és tartós is marad ez a működés. aki alkalmilag használja a kártyáját, annak talán meg is éri várni, de nekem a kártyacsere óta 20+ tranzakcióm volt, és láttam már több hónap alatt se megoldódó hibákat, ez is lehet(ett volna?) olyan, szóval az én esetemben felesleges lett volna kivárásra berendezkedni... tényleg drukkolok, hogy így is maradjon
-
zolmesz
aktív tag
Ma délelőtt bepróbálkoztam az Auchan-ban a szokásos módon (Gpay - Curve - Raiffeisen összeállítás), és rendben ment a fizetés.
Nem csináltam kártyacserét, mert én sem igazán láttam logikusnak, hogy a kártya romlott volna el, inkább csak valahol a rendszerben lehetett a probléma, mert a fizetések végimentek minden résztvevőn (ahogy előttem is írták már), a saját bankomban is megvolt a terhelés (majd jóváírás). Ezt ha csendben is, de úgy látszik javították, bárhol is volt a gebasz, csak elsunnyogták a kommunikációt.
Mindenesetre továbbra is magamnál tartom a bankkártyámat is, biztos, ami biztos. -
pictigjis
Topikgazda
válasz
jobarat01 #14167 üzenetére
valószínűleg nem csak annyi a hiba. mivel a kártyacserék után rögtön sikeresek lettek a fizetések (pedig sem én, és valószínűleg senki más nem törölte és adta hozzá újra az összes kártyáját), ezt a feltételezést nem tartom annyira valószínűnek. azt persze sose lehet kizárni, hogy egyszerre több hiba van jelen, de a te elméleted alapján a kártyacsere aligha oldotta volna meg a problémát az összes kártya törlése és újbóli hozzáadása nélkül
de ami főleg ellene szól, az az, hogy az elutasítások ellenére a curve a szokott módon be tudta terhelni az éppen kiválasztott kártyát, tehát a kapcsolat nem "veszett el". és az is lehet, hogy időközönként még a hibás kártyák is működnek, lásd Fifi példáját, aki csütörtök este még tudott fizetni a kincstárban több délutáni elutasítás után
-
jobarat01
tag
Én még kísérletezem a nem működő kártyával.
Ezt a hibát írta a revolut tegnap:
Úgyhogy csináltam revoluton egy új virtuális kártyát, hozzáadtam, és azzal tudtam pénzt felvenni és fizetni google wallet-tal.
Lehet "csak" annyi a hiba, hogy elvesztették a hitelesítéseket és megjavul ha újra hozzáadjuk a kártyákat? -
csoki9019
csendes tag
Sziasztok!
Még kezdő vagyok a témában, nemrég kaptam meg a hitelkártyámat.
Nem áll szándékomban nagyban nyomni több kártya stb.. csak a jelenlegit szeretném kihasználni.
Olvasgatva a fórumot többször előjött hogy GPay -> Curve -> hitelkártya kombóval töltitek fel a revolutot, csak nem láttam rá magyarázatot (lehet elsiklottam felette).
Esetleg jár a cashback rá vagy mi indokolhatja ezt a kört (simán folyószámlán nem megfelelő egyenleg pl)?
Eddig Gpay -> Revolut -> webkártya kombóval fizettem mindenhol tökéletesen meg voltam vele elégedve, most hitelkártya miatt ez simplepay el történik, de sok helyen szívás a fizetés, Curve be mikor régen regisztráltam már akkor is problémás volt vele a fizetés és a fórumot olvasva még mindig az.
Van esetleg más egyszerűbb módja otp hitelkártyával nfc-vel fizetni? -
Bilux
veterán
-
Bilux
veterán
Most olvasom, hogy több embernek is problémája volt a fizetéssel. Én napok óta italautomatából nem tudok fizetni visszautasít, Raiffeisen kártyával tudtam vásárolni.
Tegnap óta meg a fenti hibával küzdök.
Nincs fél éves a kártya... -
qqzs
őstag
Nekem ilyen duplan mukodik a nagyobb 10e folotti fizetesek 80%aval amiota meg van x eve a kartyam. Azt hittem ez a normalis. Otp kartya van mogotte.
-
pictigjis
Topikgazda
az elmúlt napokban szerintem pont nem az derült ki, hogy a curve a világ legmegbízhatóbb rendszerét üzemelteti. mi van, ha véletlenül az aktiválással a contactless is aktiválódik? attól, hogy elvileg nem történhetne meg, az ördög nem alszik. meg hát én is láttam már olyan oldalt, ahol átment a vásárlás hitelesítés nélkül, szerintem te is. önként felkínálni egy aktivált kártyaszámot esetleges lopásra szerintem pont az a felesleges kockázat, amit nem ér meg az, hogy eggyel kevesebbszer kelljen átírni a kártyaszámokat az előfizetéseknél
-
ACE-
addikt
válasz
pictigjis #14149 üzenetére
Gondoltam erre, de igazából csak úgy tudna vásárolni hogy megszerzi a telefonomat is, szóval igazából hiába szerzi meg valaki a számokat, vásárláskor hitelesítés nélkül semmit nem ér vele... Paypass-hoz meg PIN-es aktiválás kell, szóval az sem menne... ezért nem érzek akkora kockázatot.
-
ACE-
addikt
Valakinek van arról tapasztalata érdemesebb már most aktiválni a fizikai kártyát és akkor később nem kell cserélgetni különböző helyeken, ha megváltozik a lejárat?
-
<Adamsky>
nagyúr
Újabb teszt, ezúttal telefonnal (GPay) → 050. Szóval dobtam én is a kártyát, mert ez így annyira nem buli. Egyúttal megerősítem, hogy az ingyenes csomagban (is) ingyenes a posta, ezáltal a kártya csere. Szóval akinek többször, egymás után 050-es kóddal elhasal a fizetés, annak tényleg nem éri meg pö**ölni, új kártyát kell kérni.
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
kircsi21 #14142 üzenetére
mondjuk a mostani nagy hibahullámban a 050-es hibakód volt a jellemző. átmeneti online fizetéses hibák előfordulhatnak, pár hete én lottóegyenleget nem tudtam feltölteni a simplepay segítségével (pedig olyankor közvetlenül raiffeisenes kártyát használok, mert curve-vel nem is lehet szerencsejátékolni), át kellett váltanom a kh-s felületre, azzal azonnal sikerült. ilyen esetben én megpróbálnám a curve-ben tárolt kártyákat törölni és újra hozzáadni
-
kircsi21
csendes tag
Én is beálltam a sorba, csütörtökön reggel még minden jó volt, ma reggelig pedig reménykedtem, hogy engem nem ér utol a végzet... Utolért, rögtön megvolt az azonnali refund-os tétel. Ami fura, hogy az ex-BB UPC-s kártya továbbra sem akar működni Curve alatt, legalábbis az MVM online fizetésnél nem akart. 7x próbáltam, mindig lyukra futott (22-es hibakód). Az egyetlen eltérés a kártyacsere óta történt fizetéseknél, hogy nincs azonnali refund-os tétel, szóval remélem nem csak valami MVM-es (vagy CIB-es) hülyeség miatt cseréltem kártyát. Revoluttal a Curve mögött ment a fizetés rendben. Ami nálam még elromlott, az a Curve push üzenetei, azok éppen nem jönnek... De ha nyitom a fizetés közben az alkalmazást, akkor bedobja a confirm gombot. Reméljük ez is megjavul egyszer...
-
ACE-
addikt
válasz
dredjudge84 #14139 üzenetére
Ha a mögöttes kártyát is tudod használni már csak az a kérdés miért szivatod magad a Curve-el? Nekem van okom, hitelkártya, arra jól jön hogy Gbit-elni tudom a fizetéseket. Ha neked ilyen okod nincs csak szivatod magad, ha van okod, akkor pedig gáz, hogy nem működik...
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
dredjudge84 #14139 üzenetére
semmiképp sem voltál türelmetlen, mert egy adott pillanatban nem működő kártyát cseréltél működőre. a mi lett volna, ha megközelítés teljesen értelmetlen, mert a hibával érintett kártyák akár olyanok is lehetnek, hogy egy hétig nem működnek, aztán egy hétig igen és így tovább. az egyetlen józan döntés ilyen helyzetben a kártyacsere, főleg, ha mások tapasztalatai visszaigazolják, hogy azok az elvárt módon működnek. a magam részéről mindenkinek, akinek gondja van (ideértve az akadozást is) azt javasolnám, hogy cseréljen kártyát
-
dredjudge84
őstag
válasz
pictigjis #14138 üzenetére
Az van hogy tudom használni közvetlen a mögöttes kártyát is, így nem gyűjtögettem volna semmit.
Azért vagyok kíváncsi, mert régebben volt hogy sokszor kétszer kellett fizetni hogy egyszer sikerüljön, és nekem a régi kártyával soha nem volt ilyen bajom. Emlékszel biztos, amikor találgattuk az okát, de nem jöttünk rá. Az új kártyával nem szeretnék úgy járni, mert a régi tökéletes volt.
Hogy miért érdekel? Azért mert kíváncsi vagyok hogy a türelmetlenségem ellenére megjavulnak-e a régi kártyák vagy sem. Mert ha igen akkor legközelebb türelmesebben állok az ilyen dolgokhoz. Pusztán ennyi.
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
dredjudge84 #14137 üzenetére
utólag nem teljesen mindegy? és ha a beszart kártyák egy hét után neadjisten' tényleg megjavulnak/megjavultak volna, akkor mi van? egy hétig csak gyűjtögetted volna az elutasításokat és hümmögve megállapítottad volna, hogy nahát, még mindig nem jó, de kár?
elég látványosan szakadt két részre a magyar felhasználói tábor csütörtökön, elég céltalan lett volna a csodára várnia azoknak, akiknek sorozatosan jöttek a 050-ek
-
dredjudge84
őstag
Aki esetleg nem kér kártyacserét, az írja meg, hogy mi lett a fejlemény. Kíváncsi leszek mindenképp muszáj volt-e a kártyacsere.
-
<Adamsky>
nagyúr
válasz
pictigjis #14135 üzenetére
" ... mindenesetre ha ez a viselkedés állandósul, az se normális ... "
Ezt én is így gondolom
Az a "vicc", hogy most ott a decline (amikor végül sikerült), amikor viszont tényleg decline lett, akkor - még napokkal később se - jelent meg a decline. Ez 99%, hogy új kártyával sem fog változni. Ezért szeretjük a Curve-öt
Mindegy, ma-holnap még próbálgatom, aztán kedd este meghozom a döntést, hogy kell-e új kártya. -
pictigjis
Topikgazda
válasz
<Adamsky> #14134 üzenetére
nem szorosan a te hozzászólásodhoz kapcsolódóan írtam. csak qqzs előtted említette, hogy van olyan vásárlása, ami éppen ingyen volt, de ez nem marad majd így
azt is értem, hogy a sikeres fizetéshez kapcsolódik dupla log. ilyet amúgy csak androidon láttam, ez valamiféle display bug lehet. a hátterében pedig valami olyan állhat, hogy elsőre nem sikerül a fizetés, de az időkereten belül indul egy második próbálkozás is, ami aztán teljesül. ebből pedig keletkezik egy dupla bejegyzés
mindenesetre ha ez a viselkedés állandósul, az se normális
-
<Adamsky>
nagyúr
válasz
pictigjis #14133 üzenetére
" ... a terminál szerint valójában sikeres volt a tranzakció, a curve később le fogja vonni ... "
Bocs, ezt nem értem.Ami qqzs-vel (gondolom) és velem is történt, hogy egy fizetéshez két tranzakció log-olódott. Egy sikertelen, és egy sikeres. Ilyet én még nem láttam, és a logikát sem látom benne.
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
<Adamsky> #14132 üzenetére
úgy néz ki, ahogy ki kell néznie, a kártyacsere óta százszázalékos a sikeres fizetések aránya
az olyan refundokat amúgy, amikor a terminál szerint valójában sikeres volt a tranzakció, vagy egy helyett kettő jön, a curve később le fogja vonni. csak hogy minden érintett így készüljön
-
<Adamsky>
nagyúr
" ... nekem egy csomo helyen igy mukodik, de ez penztarnal nem latszik csak kesobb mikor ranezek ... "
Velem pont ezt történt most pár perce. A múlt héten csütörtökön kezdődtek a gondok: 3db a Curve szerint sikeres tranzakció lett elutasítva (azóta szerencsére a pénz visszajött). A háromból kettő telefonnal (GPay), egy pedig órán keresztül (Garmin Pay) történt.
Azóta most használtam először a Curve, és gondoltam, akkor megnézem kártyával ...
Pitty, kérte a kódot, majd sikerese fizetés. Mondom WTF?! A lakásban aztán ránéztem a telefonra, és ugyanezt láttam, mint te.Vajon akik dobták a kártyát és újat kértek, náluk hogy néz most ki egy vásárlás a virtuális kártyával?
... ill. neked nem volt sikertelen fizetésed mostanában, csak ilyen érdekes (declined → OK) amit betettél? Ja, meg azt írtad, hogy csomó helyen ... akkor nem mindenhol csinálja ezt?
-
qqzs
őstag
Az osszes tobbszor levont penz visszajott meg hetvegen. Pekseg 3x fagyi 2x . Igy ingyen volt a fagyi es meg a suti is. Vajon ezt ki fizette vissza? Az otp-ben ugy irjak hogy aruvisszavet ellenerteke. A curveban pedig csak plusszosok vannak es melle irva hogy mi volt az eredeti koltes.
Ha mar itt vagyok lehet ez is valami ismert jelenseg nekem egy csomo helyen igy mukodik, de ez penztarnal nem latszik csak kesobb mikor ranezek
-
Jadro
veterán
válasz
pictigjis #14127 üzenetére
Gpay/wallet. A csere előtt volt a probléma, eddig minden szépen működött. Vettem már BKK automatából is így jegyet illetve a pláza parkolóban is fizettem már így parkolásért. Telefoncsere az volt múlt héten, (Samsung S21->S23) de be van lőve minden és azóta már fizettem több helyen is az új telefonnal. A parkolás volt a bosszantóbb, mert fizetés nélkül nem lehet kijönni a parkolóházból.
Raiffeisen kártya van betéve Curve mögé. Most akkor átmenetileg visszatértem a RayPay alkalmazásra és várom a kártyát. Nincs vész, csak érdekes volt ez a mai két eset.
-
Jadro
veterán
No miután az eddigi problémamentes működés után ma két helyen sem sikerült fizetnem, berendeltem én is a cserekártyát. A BKK automata rögtön sztornózta, de a parkolásért levonódott és csak a parkoló app jelezte hogy ez bizony nem volt sikeres. Muszáj volt kifizetnem újra a banki kártyámmal, hogy ki tudjak menni a parkolóházból. Curve appban elvileg látom + előjellel az összeget, banki appban még nem.
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
<Adamsky> #14124 üzenetére
most megmondom, hogy soha nem fog kiderulni. bosszanto, ami tortent, de megtortent, meg az elofizeteseknel megadott szamcsereberes macerat is figyelembe veve eleg egy szimpla gombnyomas a megoldashoz. vagyis csak nehany kartyaval tortent valami, de nem nehany user lett kompletten lekorlatozva. ez a curve, itt minden es annak az ellenkezoje is megtortenhet: hidd el nekem, hogy ha a timeoutos es szokasos sablonszovegekkel jonnek a supportosok a hibabejelentesekre adott valaszokban, az azert van, mert az o oldalukrol tenyleg nem latszik semmi rendkivuli. igy jart nehany magyar user, emiatt biztosan nem lesz nyomozas felsobb szinten, foleg, mert az erintettek a kartyacserek utan nem is reklamalnak tovabb
tanulsag van? nincs. megtortenhet maskor is hasonlo vagy ugyanez? meg. ez ilyen, ess tul a kartyacseren
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
dredjudge84 #14115 üzenetére
minden. a ceges kartyakra mas szabalyok vonatkoznak, revolut csak felarasan toltheto, atm-eknel mas uzemeltetoi limitek/korlatozasok vonatkozhatnak rajuk, gondolkodni sem erdemes rajta
-
Migiri85
csendes tag
Megcsináltam az új kártya igénylést, ingyenes csomagban is ingyenes volt.
Most már csak ki kell próbálnom, hogy működik-e!?
De a korábbi tapasztalatok alapján elvileg nem lesz probléma. -
sajtos365
tag
válasz
dredjudge84 #14118 üzenetére
Nálam lejárt a kártya, de nem küldtek újat, kértem egy cserét és pár nap múlva ingyen jött.
-
pavika
tag
Tegnap este én is megcsináltam a kártyacserét a korábban leírtak alapján. Ma már gond nélkül tudtam használni telefonnal fizetéshez. A kártyacsere ingyenes volt.
Mindenkinek köszönöm! -
<Adamsky>
nagyúr
válasz
pictigjis #14105 üzenetére
" ... jo neked, ha ennyire raersz, irigyellek!"
Mivel a Revolut-al tudok fizetni - meg azért van "rendes" bankkártyám is, - ezért tényleg nem hajt a tatár.#14113 amzso
"A héten jött meg a plasztik kártyám, és tegnap óta visszautasít minden vásárlást."
Ez elég dühítő lehet. Gyakorlatilag nem is tudtad akkor használni."Van értelme írni az ügyfélszolgálatnak vagy a kártyacsere az egyetlen megoldás jelenleg?"
Itt mindenki nekiugrott a kártyacserének. Én tuti, hogy írok nekik kedden, ha addig nem történik változás. Azt is egyértelművé fogom tenni, hogy a kártyacseréért nem vagyok hajlandó fizetni. Meglátjuk mit lépnek ...Ha, Te hamarabb írnál, akkor oszd meg majd kérlek a tapasztalatodat.
-
amzso
tag
A héten jött meg a plasztik kártyám, és tegnap óta visszautasít minden vásárlást. Van értelme írni az ügyfélszolgálatnak vagy a kártyacsere az egyetlen megoldás jelenleg?
MKB hitelkártya van a curve mögött Google Paybe berakva a mobilon.
Illetve 5 font bónusz van a curve cash kártya mögött, de azt is visszautasította. -
pictigjis
Topikgazda
válasz
Oliverda #14089 üzenetére
egyebkent a kartyacsere most is hozott egy kis limitvaltozast. eddig 7,4 millio volt a napi vasarlasi limitem, nyilvan visszaugrott egy lepcsot 5,55-re. tulelem, inkabb ne nyuljanak hozza semmihez. a napi atm maradt 370-en (es persze szokas szerint nullazodott minden szamlalo)
-
zerodot
aktív tag
Most nem kértem, de a tavaly nyári kártyacserénél (X-re váltáskor) így ment:
1) régi kártya -> új virtuális: kézzel kellett cserélni GWalletben (törlés, újra hozzáadás).
2) új virtuális -> új fizikai: GWallethez nem kellett nyúlni; Curve appban való aktiválás után ugyanúgy működött tovább az NFC-s fizetés.
Ha jól emlékszem, te anno a 2. pontban is kézzel próbáltad cserélni GW-ben, és akkor csesződött el nálad. -
zolmesz
aktív tag
Én is beszállok a 050-es hibakódos buliba. Curve mögött egy Raiffeisen-es kártya, a Curve meg Google Pay-ben, telefonnal érintve használom. Csütörtök reggel még ment a fizetés a CBA-ban, délután már nem ment a Lidl-ben, majd pénteken délután sem az Auchan-ban, jöttek a 050-es hibakódok. A kártya pár hetes, de az aktiválása óta rendben működött, ingyenes csomag, a piros Investor kártya.
Csak a statisztika miatt írom, hátha valakinek érdekes.
-
ACE-
addikt
Aki kért kártyacserét, az a régi kártyát törölte Google Wallet-ből, majd újra hozzáadta, vagy működött enélkül is és frissültek a kártya adatai? Nálam még a régi kártya látszik, de az új nem adható hozzá mert azt írja a Google hogy már hozzá van adva. Régebben volt ebből gáz, nem tudom most hogyan működik...
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
<Adamsky> #14104 üzenetére
komolyan nem ertelek. be volt rakva kep, hol lehet uj kartyat kerni, kb. 50-szer megnyomhattad volna a gombot, hogy lasd, kellene-e fizetned. ehelyett inkabb varsz, mikozben van egy olyan megoldas, ami biztosan megoldja a problemat
persze, jo neked, ha ennyire raersz, irigyellek!
-
<Adamsky>
nagyúr
válasz
pictigjis #14102 üzenetére
" ... kicsit gaz, hogy ezen lovagoltok ... " - szerinted igen, szerintem nem. A fórum többek között arra is való, hogy tapasztalatokat osszunk meg egymással.
A tiédet olvastam, de nekem az nem mérvadó, mert az ingyenes csomagban vagyok. Utóbbival kapcsolatban nem olvastam tapasztalatot ..." ... a curve nehany kartyaja megszunt letezni." - és erről nem kéne a Curve-nek tudnia? Furcsállanám ...
" ... a szerencsetlen supportosok most speciel tenyleg nem latnak semmit ... " - igen, ez lehetett az elején, de mikor az X-edik ügyfelük jelentkezik rövid időn belül a problémával, akkor csak illene elkezdeniük vizsgálódni.
Mindegy, pár napot várok (hétfőn és kedden tesztelek), aztán ha nincs válasz írok a support-nak, aztán jövök és megosztom a tapasztalataimat.
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
<Adamsky> #14101 üzenetére
odamesz, ranyomsz, latni fogod az osszeget/free feliratot. kicsit gaz, hogy ezen lovagoltok: ha veletlenul nem ingyenes, irsz a supportnak, hogy onhibadon kivul romlott el, ki fogjak cserelni ingyen
mellesleg akar a mastercardnal is lehetett olyan hiba, hogy a curve nehany kartyaja megszunt letezni. az nyilvan nem veletlen, hogy pont a curve kartyaival tortent ilyen, de siman hiheto, hogy a szerencsetlen supportosok most speciel tenyleg nem latnak semmit
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Milyen légkondit a lakásba?
- Premier előzetesen az FBC: Firebreak
- Fedora Linux
- Tőzsde és gazdaság
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Óra topik
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- További aktív témák...
- Samsung Galaxy A22 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- iKing.Hu - Xiaomi 14 Ultra - Ultra White - Használt, karcmentes
- Országosan a legjobb BANKMENTES részletfizetési konstrukció! Lenovo ThinkPad L16 Gen 1 Prémium
- BESZÁMÍTÁS! Microsoft XBOX One S 2TB játékkonzol garanciával hibátlan működéssel
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 9800X3D 32/64GB RAM RTX 5070Ti 16GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged