Hirdetés
- GoodSpeed: Aquaphor Modern víztisztító
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Geri Bátyó: Agglegénykonyha 2 – Főzés: szabályok, vagy szabadság?
- sh4d0w: Netflix? Ugyan, VW előfizetés!
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- eBay-es kütyük kis pénzért
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
-
LOGOUT
FIGYELEM
A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________
SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD ÁRFOLYAM: [link]
-----
HATÁLYOS DÍJTÁBLÁZAT (2025. 05. 09.): [link]
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉS
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis "levonták" az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha sajnos zárolásban is ragad (a lenti bal oldali képen látható felirat esetén fordulhat elő), aztán napok múlva automatikusan felszabadul. A napok száma bankfüggő: a Revolutnál például 7, a K&H-nál 10, az Ersténél 15 nap, de egyes bankok (Raiffeisen, OTP, Cetelem) még hosszabb ideig, akár 30 napig is zárolásban tarthatnak egy-egy tételt.
Ha a sikertelen vásárlás után mégis lekönyvelik az összeget (ez a gyakoribb, a Go Back in Time menü aktívvá válása jelzi, hogy ez meg fog történni), a levonás mellett később lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Mostanában az elutasított, a bankod által mégis lekönyvelt vásárlásokat legkésőbb a tranzakciót követő 15. napon téríti vissza automatikusan a Curve rendszere (ezt a lenti jobb oldali képen látható felirat jelzi), de egyes esetekben már a kilencedik napon elindul a visszatérítés. Ha 15 nap után sem történik semmi, érdemes panaszt tenned. Ha írsz a supportnak, a visszatérítési folyamat talán meggyorsítható: az appban tegyél bejelentést (Launchpad -› Support -› Chat -› New Conversation -› Transactions -› Declines), de készülj arra, hogy kérni fognak valamilyen igazolást/bizonylatot arról, hogy a tranzakció sikertelen volt, és arra is, hogy képernyőmentéseket újabban nem fogadnak el elutasított internetes vásárlásokról. Ha egy vásárlásod zárolásban ragadt, ugyanezen az útvonalon megpróbálhatod elkérni a zárolás visszavonását igazoló RRN (Retrieval Reference Number) tranzakcióazonosítót, amelynek birtokában a bankod ügyfélszolgálata tud segíteni a zárolás manuális feloldásában.
Ha az elutasított tranzakciónál szintén a jobb oldali képen látható feliratot látod rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ez azt jelenti, hogy a Curve rendszere már vissza is térítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A visszatérítés elindítása után csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap).
---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
kmarci25
veterán
Akkor mi van, ha a Lidl-beli vásárlás után nem kapom meg az 1% visszatérítést, bár be van állítva? A Shell-t is beállítottam, és onnan meg is kaptam, de a Lidl után nem. Support?
-
hadam98
senior tag
Köszi
-
gzbotii
nagyúr
válasz
hadam98 #2097 üzenetére
Összefoglaló:
Milyen pénzfelvételi limitekkel számolhatok belföldön?
Ha a Curve mögé regisztrál betéti kártyával (debit) szeretnél pénzt felvenni ATM-ből, akkor azt megteheted havi 10 alkalommal, alkalmankénti 200£ összeghatárig. Ez után 0.50£ költséget számol fel a Curve.
Ha viszont a Curve mögött lévő hitelkártyádról (credit) szeretnél pénzt felvenni, akkor a limit havi 200£, ez után 2% díjat számol fel.
Hivatalos leírás: [link]
Fair use policyKülföldön is tudok ingyen készpénzt felvenni ATM-ből?
Igen, Blue esetén havi 200£, Blacknél havi 400£ összeghatárig ingyenes.
A külföldi pénzfelvétel Curve esetén úgy értendő, hogy a felvett pénznem nem egyezik az alá beregisztrált kártya pénznemével (például forint alapú kártya - eurót veszel fel).
Hivatalos leírás: [link] -
hadam98
senior tag
Sziasztok
Hogy van az ingyenes képszpénzfelvétel Magyarországon? Meddig ingyenes? Mert van ahol azt olvastam ha itthon fizetek MO-n akkor az a 75 ezres limit napra vonatkozik.
-
lehella
senior tag
Sziasztok,
SZÉP kártyát lehet regisztrálni a CURVE alá? -
ghoul_
csendes tag
Sziasztok!
Hogy, illetve hol tudok CURVE kártyával EUR-t felvenni itthon ATM-ből? Melyik a legjobb megoldás erre? Próbálkozott már valaki ilyennel?
Előre is köszönöm a választ
-
szuladam
aktív tag
https://community.curve.app/t/curve-downtime-september-2019-retrospective/13910
Egy hivatalos leírás a szeptember elején történt sok elutasított tranzakcióról. Szerintem nagyon korrekt hogy válaszoltak és magyarázatot kaptunk, nem is beszélve hogy elindították a folyamatos figyelmeztetést ilyen esetekre. Persze mondhatjuk azt hogy fennakadasoknak alapból nincs helye, de ez valahol jó pont hisz a legtöbb bank vagy pénzügyi intézet még erre sem veszi a fáradtságot.
-
gzbotii
nagyúr
"minek írja ki a többi kártyáknál azt, hogy start spending.."
Mert azok a kártyák hozzá lettek adva, ellenőrizve vannak, és készen állnak arra, hogy költs. Ennek jelenleg a fizikai Curve kártya az akadálya, ugyebár."Ennek kb mennyi az átfutási ideje, illetve mennyi idő alatt küldik ki a fizikai kártyát?"
Változó, én anno kevesebb mint két hét alatt megkaptam, utóbbi időben, ha jól rémlik, három hét körül volt (ahogy mások írták)."Viszont ezt nem fogadja el a curve, besárgázza a dátumot és nem akarja felvenni a kártyát.
Van értelme emiatt írni a supportnak?"
Szerintem mire megjön a Curve fizikai kártyád, addigra lejár kb ez...szóval, szerintem annyira nem éri meg. De persze meg lehet próbálni... -
Zirowe
nagyúr
Sziasztok, új vagyok curve-al, most regisztráltam.
Hozzáadtam már két kártyát, minden rendben volt, ott szerepel náluk a "start spending" felirat.
Viszont szeretnék hozzáadni egy olyan kártyát, aminek a lejárati ideje 10/19.
Ebben a hónapban jár le, de még használható, az új kártyát még nem küldte meg a bank.
Viszont ezt nem fogadja el a curve, besárgázza a dátumot és nem akarja felvenni a kártyát.
Van értelme emiatt írni a supportnak?Másik kérdés, hogy a curve kártyám még jóváhagyás alatt van.
Ennek kb mennyi az átfutási ideje, illetve mennyi idő alatt küldik ki a fizikai kártyát?
Más kérdés, hogy ha a curve kártya még nincs jóváhagyva, minek írja ki a többi kártyáknál azt, hogy start spending..
Lehet én nem néztem meg rendesen, de itt nem kell azonosítanom magam a személyivel, mint a revolutnál? -
petipetya
nagyúr
Curve esetén milyen bankot kell beírni a mobilfizetési felületre? Ma kérték, és elfogadták a hasraütésre beírt CURVE szót a bank mezőben.
-
Myth
aktív tag
válasz
gzbotii #2079 üzenetére
Ezt a 10x200at én sehol se találom. Segítetek?
"You can use your Curve Mastercard® to withdraw cash from ATMs. We do not charge a fee if your payment card is set to the same currency that you are withdrawing (i.e. your card is set to EUR currency and you are withdrawing EUR)."
Ez alapján én korlátlannak értelmezném.
-
gzbotii
nagyúr
Sziasztok,
Ha valakit érdekel, nyílt egy Fintech OFF topic: [link]
-
kmarci25
veterán
Az összefoglaló alapján nem tiszta... Ha a Curve mögé beteszem a Revolut kártyám, amin teszem azt van 1000 €, és azt veszek fel pl Ausztriában, akkor azt havi 10 alkalommal tehetem meg, alkalmanként 200£-ig külön díj nélkül? Illetve ugyanez a helyzet akkor is, ha itthoni eurós atm-ben (OTP) veszek fel eurót?
Egyszerűbben fogalmazva: ha a Curve mögötti Revolut kártyáról veszek fel eurót az "belföldi" pénzfelvételnek számít? -
dugynok
senior tag
Tapasztalat kézpénz felvételről:
Unicredites kàrtya a Curve mögött, Unicredit automata, Forint kivét. Rendben volt minden, az automata ràkérdezett, hogy Forintban vagy Fontban terhelje a szàmlàm. Természetesen Forintot vàlasztottam. Most néztem a kivonatot, kàrtyàs vàsàrlàsnak minősítve banki szolgàltatàsként. -
zolmesz
aktív tag
Tegnap megvolt az első elutasított kártyás vásárlásom egy Spar-ban.
Beállítottam, hogy most a Revolut legyen a kiválasztott kártya, majd boldogan mentem vásárolni, de elutasított. A hiba papírt nem hoztam el (tudom, amatőr hiba volt), pontosan nem tudom, mire hivatkozott. Majd ezután közvetlenül a Revolut-tal fizettem, ami gond nélkül sikerült.
Fedezet volt rajta, technikai hibáról sem kaptam levelet a Curve-től, és a Revolut-ban is minden engedélyezve volt, és a helyalapú biztonsági dolog is ki volt kapcsolva.
Nem tudom, az számít-e, de a Curve-ben a regisztrált Revo kártya pénzneme HUF-ra van állítva. Ez lehetett gond? Vagy csak pillanatnyi technikai probléma lehetett? -
sajti_pajti
tag
Repülőn gond nélkül fizettem Curve-vel, aztán Marokkóban szállodában szintén. Utána ATM-ben Revolut nem ment, de ott volt a Curve. (Na jó: a Revolut azért utasított el, mert le volt tiltva az ATM használat.
)
A kinti egy hét alatt kétszer jött (push-ban vagy emailen, nem emlékszem), hogy gond van, oké: jobbára úgy is kápéval lehetett csak kint fizetni (ahol meg volt kártya elfogadás, ott meg volt egy 3 eurós minimum limit). Érdekes módon itthon nem szoktam üzeneteket kapni, ha valami épp nem megy. -
kmarci25
veterán
válasz
oOKitsuneOo #2071 üzenetére
Attól még az első tranzakciónak a kártyával chip&pin-esnek kell lennie.
-
Belba
őstag
válasz
KilgoreTrout #2065 üzenetére
Ezt nagyon jó olvasni, köszönöm hogy leírtad!...
-
petipetya
nagyúr
válasz
MittuDomain_ #2066 üzenetére
Köszi az infót.
-
MittuDomain_
őstag
Nos, választ kaptam a PP para kérdésre:
"Hi MittuDomain,
Thanks for getting in touch and I'm sorry to hear you experienced a decline. At the moment, transactions to PAYPAL 35314369001 are not enabled with Curve, as this type of transaction combined with Curve card is considered high risk. This is a security measure that has been put in place by our risk department after careful review.
In the future, we may be able to whitelist your account for use with this retailer (we do not currently have a set timeframe for this). Until then, you won’t be able to use your Curve card for transactions with them. We are sorry for the inconvenience.
Please let us know if there's anything else we can help you with.
Best wishes,
Josh
Team Curve"Azaz központilag tiltották addig, amíg másként nem döntenek...
-
KilgoreTrout
senior tag
Hogy legyen pozitív vélemény is:
Én március óta használom a Curve kártyát, ~1,7 m forintot fizettem vele eddig. Ez idő alatt egy alkalommal fordult elő, hogy nem fogadta el a terminál (és utána másik kártyával működött). Olyan volt többször is, hogy maga a terminál/banki hálózat nem ment, így semmilyen kártyás fizetés nem volt lehetséges.
Nekem teljesen bevált napi használatra, nem találkoztam semmilyen topicban említett anomáliával (dupla levonás, sikertelen aktiválás, stb.). Lehet, hogy szerencsés vagyok, de az is elképzelhető, hogy messze nem annyira gyakoriak a bug-ok, mint a topicot olvasva tűnhet.
-
gzbotii
nagyúr
Kérlek fejezzétek be az értelmetlen, szinte teljes mértékben OFF hozzászólásokat, személyeskedéseket.
-
Belba
őstag
válasz
Lex Icon #2054 üzenetére
Kedves Lex Icon!
Be kellene már fejezni ezt a meddő vitatkozást, amit úgy látom te nem tudsz befejezni...
Egy ideje olvasom a topicot, hogy hasznos információkat gyűjtsek be a Curve kártya használatával kapcsolatban...Számomra nagyonis hasznos volt kokokka hozzászólása, amiben leírta, milyen sokszor nem tudta eddig használni a Curve kártyát!...
Az viszont egyáltalán nem hasznos hozzászólás számomra, hogy te emiatt földbedöngölöd és erőszakosan azt súlykolod belé (és belénk is!), hogy a nemműködő szolgáltatást el kell fogadni, ne rinyáljunk ha nem tudunk fizetni a bankkártyánkkal, és aki ezt nem tudja elfogadni, az húzzon el máshová...
Szerény véleményem szerint azért vagyunk itt, hogy az esetleges problémáinkat megbeszéljük, segítsük egymást, nem pedig azért, hogy ha valakinek problémái vannak, azt elküldjük a sunyiba!...
Én a magam részéről tökéletesen egyetértek kokokka-val : elfogadhatatlan, ha egy szolgáltatás heti-napi rendszerességgel nem működik!!!... Én 25 éve használok bankkártyákat, de eddig még SOHA nem fordult velem elő, hogy a pénztárnál nem tudtam fizetni a kártyámmal és a legrosszabb rémálmomban sem szeretném megélni, hogy ez velem megtörténjen!... Ha ez mégis megtörténne, akkor nekem nem lenne mentség, hogy "minden ember tévedhet", "ott is emberek dolgoznak", "a lónak is négy lába van", stb...
-
Lex Icon
senior tag
válasz
kokokka #2055 üzenetére
Nem érted. Ne a véleményem fogadd el, hanem azt, hogy nekem is van. Te írsz valamit én is írok. Ez így működik. Egyébként ha ennyire gond, akkor vegyél prémium előfizetést, tiltsd le a hozzászólásaim és nem kell többet olvasd a hozzászólásaim.
Ha lehet ezt a fölösleges beszélgetést meg fejezzük be! -
gzbotii
nagyúr
Szerintem ezt a témát lezárhatnánk.
-
Lex Icon
senior tag
válasz
kokokka #2053 üzenetére
Nem eldöntöttem, ez a véleményem. És attól, hogy megint mimózaként hisztizel, még nem lesz más. Sőt. El kellene fogadni, hogy másnak más a véleménye, és ahogy neked van, nekem is lehet, ami esetleg neked nem tetszik. Tehát továbbra is az a véleményem, hogy nem neked való a Curve. A Revolut se, mivel pont abban a topikban leírtak alapján reagáltál korábban itt úgy, ahogy, hiába írsz most mást.
-
kokokka
addikt
válasz
Lex Icon #2050 üzenetére
És akkor megint, látod? Nem nekem való? Miért neked kéne ezt eldöntened? Nem értem, miért hiszed azt, hogy Te vagy itt a megmondó ember? Ki a fene mondta azt egyébként, hogy a Revolut-tal bajom van? Napi szinten használom, szintén három kártyával regelve. Hibátlanul működik, érdekes módon ezzel még szinte sosem volt problémám. És bocsáss meg, ha ellentmondok neked, de igen is használni fogom a Curve-öt is, mert mint írtam, a hasznossága miatt regeltem rá. Ha egyszer fixen jó lesz és megbízhatóan fog működni is, mert az egyik legnagyobb ötlet, amit kitaláltak eddig.
-
Lex Icon
senior tag
válasz
kokokka #2048 üzenetére
Röviden: A Curve (és a Revolut) kártya nem neked való, sajnos nem sikerült úgy megcsinálniuk, hogy a Te igényeidet kielégítse, ezért jobban jársz, ha mindkettőt eldobod/kiregelsz. Használd a hagyományos ker. bankok kártyáit, ha úgy gondolod, azzal kevesebb a hiba.
Mint korábban írtam, nem mindenki való béta-tesztelőnek, mert nem mindenki tudja elviselni a sorozatos hibákat.Ui.: az autós hasonlatod nagyon sántít, mivel tartalék autót nem tudok magammal vinni, míg egy + bankkártya sem nem nagy, sem nem nehéz ehhez.
-
kokokka
addikt
válasz
Lex Icon #2046 üzenetére
Nem értelek! Az a rinyálás, hogy leírtam : nem használom, mert többször egymás után csalódtam benne, mert nem működött? Nem nem jól működött, hanem egyáltalán sehogy sem. Leírom, hogy értsd :
Nem működik = elutasít, megszakad, ledob úgy, hogy egyébként minden feltétel adott a fizetéshez, kivéve a Curve alkalmatlanságát. Persze, hogy szeretném használni, szerinted mi a fenének regisztráltam és kértem? Három kártyám van alatta, és csak azért nem négy, mert az OTP-s Maestro-t nem lehet regelni. De amikor többedszerre sem sikerül vele fizetnem, akkor miért ne tenném félre és használnám a bevált kártyákat? Ha téged folyton cserbehagy az autód és napokon keresztül minden nap áldott lerohad az út szélén, attól még ugyan úgy használod? Beleülsz bizalommal, hátha ma nem fogja megtenni? Szerintem nem, hanem megvárod, mígy a szerelőd aki ért hozzá megjavítja. Azt nem tudom, hogy a Curve szerelői hogy állnak de mivel, mint írtam nem dísznek szerettem volna a kártyát, majd megpróbálom megint használni. És reménykedni, hogy működni is fog. Hogy amire kitalálták, amivel bevonzottak minket, ami a szlogenjük az működhet napi szinten is.
Ez a véleményem, ezt írtam már korábban is, erre jött a fürdőskurvázás. Mi a fene ebben a rinyálás? Miért nevezed annak? Komolyan mondom, SW fejlesztőként lehet, hogy egy kis fórumetikát is át kéne venned, mert nem csak itt, de más topikokban is úgy szólsz hozzá számodra ismeretlen emberekhez, ami (lehet, hogy csak nekem, de) igencsak szemet szúr. Fennhéjazós vagy lekezelő és lenéző! Azt persze nem tudhatom, hogy a valóságban is ilyen vagy-e vagy csak az ismeretlenség mögé bújva játszod ezt, de nagyon nem szmpatikus, Mégha Téged ez nem is érkelel esetleg.... -
sanzi89
addikt
-
Lex Icon
senior tag
válasz
kokokka #2037 üzenetére
Nem akartam volna tovább ragozni, de nem bírsz leszállni a témáról.
Leírom (bár gzbotli is leírta már), mi a különbség a rinyálás és a normális problémaleírás között, hátha előrébb jutunk. A problémaleírás az, ha a problémáról beszélsz pl.: nem működik, letiltott, elutasított, ezt írta ki, levonta, de hiba történt,... Remélem érthető ennyiből.
A rinyálás, mikor nem a problémáról beszélsz pl.: ez xar nem működik, milyen szolgáltatás ez már, mit képzel a Curve,... azaz amikor a xart dobáljátok.
Bele se gondoltok, a Curve-nél is emberek dolgoznak és feltörekvő fintech cégként valószínűleg nem állami hivatal mentalitással dolgoznak, mert hajtják őket a tulajdonosok és a befektetők. Újként egy ilyen bonyolultságú rendszert nagyon nehéz összerakni és üzemeltetni úgy, hogy rengeteg más cégtől és terméktől függenek (többi bank, kártyaszolgáltatók, internet, nemzetközi és helyi jogszabályok, ...)
Tehát valószínűleg nem a ti szívatásotok a céljuk, hanem egy minél jobban működő szolgáltatást összehozni, ami nem viszi, hanem hozza a pénzt. Ehhez elégedett felhasználók kellenek. Ezt nem nehéz belátni.
Mivel SW fejlesztőként hasonló cipőben vagyok, így látom a másik oldalt és a tieteket is. És azt is tudom, hogy együttműködéssel, türelemmel, tárgyilagos hibaleírásokkal sokkal gyorsabban lehet megoldás találni és előrébb lépni mindkét oldalon. A hibát pedig hozzájuk (is) kellene továbbítani, mert azt olvassák és tudnak rá reagálni.
Ezért is akadok ki a "rinyáláson", ami egyik fél érdekeit se szolgálja, csak olyan kocsmaszinten lereagálja az illető a dolgot, bele se gondolva, hogy neki egyre lilább lesz a feje, a probléma meg nem oldódik meg.
Ha ennyiből se világos, miért akadunk ki, akkor írd le a kérdésed és megpróbálok válaszolni. -
kmarci25
veterán
Köszi mindkettőtöknek!
-
kmarci25
veterán
Curve kártyánál is kell egy chi&pin-es fizetés elsőként, mint a revolutnál, vagy mehet egyből érintéssel?
-
kokokka
addikt
válasz
gzbotii #2039 üzenetére
Nem olvasom. A lényeg lejött, mióta itt vagyok. Azt is elhiszem, hogy idegesítő ha sokszor olyanokkal találnak ide ami egyértelműen le van írva mondjuk az összefoglalóban, és századszor is el kell magyarázni. Azt is, hogy topikkazda létedre több mindenre oda kell figyelned. De Eagle kollága hsz-ére adott kifakadásodat nem tudom megérteni. Semmi olyat nem írt, ami miatt ilyen hangnemben kellet volna válaszolnod. A fürdőskurvásozó kollégáról meg nem is beszélek....
-
kokokka
addikt
válasz
Lex Icon #2027 üzenetére
Igen. Így, hogy tudjuk mennyire megbízhatatlan a kártya biztos, hogy kínosan fogunk ügyelni rá, hogy legyen nálunk egy másik. Egy olyan, amit pont ennek kéne kiváltania. De lásd be, ennek nem így kéne működnie még akkor sem, ha egy fintech cég kártyájáról beszélünk. Nem azt mondom, hogy nem lehetnek néha fennakadások, hisz az mindig, mindenhol jelen van az életben, de mint írtam azért sem használom egy ideje, mert folyamatosan gond volt vele és én meguntam. Biztos, hogy nem vagyok vele egyedül, Eagle példája is mutatja. Csak sokan lehet, hogy le sem merik írni ide, mert egyből nekiestek a "panaszkodóknak" (akik nem is azok, csak elmondják a negatív történéseket is), és nem csak Te.
gzboti Topik gazda létére még Te is, pedig semmi olyat nem írt a kolléga, ami miatt úgy kellett volna reagálnod! És akkor még leírod utána :Ha valaki leírja a problémáját, azzal semmi baj.
Leírta, hogy járt. Mi ebben a szentségtörés? -
kokokka
addikt
válasz
MittuDomain_ #2031 üzenetére
Igazából úgy 10 próbálkozás után hagytam is a fenébe, azóta meg elfelejtettem. Most megpróbáltam, de nem megy : se Revolut-ra nem tudom kivenni, se levásárolni nem tudom. Nem vág földhöz az a 10 font, de tök feleslegesen áll ott, inkább vennék rajta valamit. De ezzel még várnom kell úgy látszik
-
betyarr
veterán
mivel még mindig nem tudom regisztrálni a curve kártyámat a paypal alá és még mindig nem tudok a curve appból kapcsolatot teremteni a curvvel,ezért írtam nekik üzenetet az oldalukon.kíváncsi leszek,hogy fognak-e (érdemben) válaszolni.ha nem,akkor lehet,hogy ezentúl felhagyok a curve használatával.
-
Belba
őstag
válasz
sanzi89 #2024 üzenetére
Én szeptember 9-én ígényeltem a kártyát és vééégre tegnap (szept. 24-én) érkezett meg....
Már én is aggódtam, gondolatban keresztet vetettem rá, hogy a postán elkallódott, tegnap már rá is kerestem mi van ha nem érkezik meg a kártya, hol kell reklamálni, amikor jött a fiam, kezében a napi postával, és ott virított a fekete boríték!...
Szerintem te is most fogod megkapni 1-2 napon belül!
Gyorsan el is végeztem az aktiválást (beírni a kártyaszám utolsó 4 számát), utána meg a kódot, és kész...
-
betyarr
veterán
válasz
MittuDomain_ #2031 üzenetére
ugyanez van nálam is.appban próbáltam írni,de nem működik,nem nyit új beszélgetést.nem tudom miért nem jelzik ha hiba van...
-
MittuDomain_
őstag
válasz
kokokka #1907 üzenetére
Most kerestem rá, van-e a PH-n Curve fórum, ugyanezért.
Nekem péntek óta nem hajlandó működni a Curve PP alatt, azonos üzenettel:Azóta 6 olyan rendelésem volt, amit "kényszerből" kártyaadatokkal fizettem, hogy ne bukjak az árfolyamon. A legviccesebb, hogy látja a pp a kártyát, tudja, hogy ez az elsődleges, mégsem tudok vele fizetni.
Az Alipay megy továbbra is.Írt már bármelyikőtök az angoloknak, mi a péló van?
-
petipetya
nagyúr
Most délután nem volt az igazi a Curve. Kávéautomata és PayPal alatti fizetés elutasítva, mindkét esetben Revolut kártya volt alatta. A kávét jelnek vettem és annyiban hagytam, a netes rendelést utána közvetlenül PayPal alatti Revolut kártyával sikerült kifizetni.
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz
Lex Icon #2027 üzenetére
Nem tudom miből szűrted le, de pont az volt a lényeg, hogy az aldis vásárláskor ez most így alakult.
Ma viszont direkt a curve-vel fizettem a shell-nél, de ott volt a tárcám is a többi kártyával, pont az aldis szopattyú miatt, ha nem működik, akkor megsemmisül, de most simán működött. Ezt írtam. -
gzbotii
nagyúr
Én se nyalok be csontig. Én is leírom ha van hibája. De nem is kapok agyvérzést, ha valami nem működik.
De Curveben (is) az a legszebb, hogy nem kötelező használni. Ketté is törheted, hidd el, nekem attól sem jobb, sem rosszabb nem lesz, ha te így éled meg.
A tapasztalatokat meg meg lehet írni nekik is, abból tanulnak. Vagy nem. -
Lex Icon
senior tag
Ne haragudj meg, de innen úgy tűnik, hogy a Te szavaiddal élve magadat "szopatod" azzal, hogy azért se viszel magaddal tartalék kártyát, pedig a Curve esetén több is lenne.
Ezzel csak azt éred el, hogy köpködhetsz a Curve-re és neked rosszabb lesz, miközben ha lenne nálad egy másik kártya, akkor mosolyogva előhúzod és mindenki boldog. -
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz
gzbotii #2021 üzenetére
Az enyémet, pl kommentáltad és nem rinyáló kurvaként írtam le, csak leírtam, hogy a 33 ezerért sok apró tételből cuftig megpakolt aldis kocsim kipakolása, majd azon termékek lehúzása és visszapakolása is elég idő, hát még akkor, mikor a tetves curve úgy dönt, hogy nem működik és emiatt mindenki engem bámul, hogy nincs fedezet a kártyán címszó alatt.
És mivel nem szoktam ideírni, de pont emiatt néztem be, hogy írják-e esetleg a többiek a hibát és mivel írták is, hát leírtam az én történetem.Leparkoltam, kikaptam a kártyát és bementem vásárolni , nem pedig azzal foglalkoztam, hogy viszek még kártyákat, mert mi van, ha ez nem is működik. És akkor kb azt értelmezni írásodból, hogy segghülye, aki csak a curve-vel megy vásárolni. Mintha nem ez lenne főreklámja ennek a cégnek, és letojom, hogy új cég, pont újként nem lehet ilyen hibákat generálni.
Egyszerűen nem vagyok hozzászokva, hogy engem egy ilyen megszopasson, főleg úgy, hogy ez nem is alap ingyenes fos kártya, hanem a black...Nekem ne akkor írjon az ájfonra üzenetet, ha nem sikerült a fizetés, hogy hálózati hiba van. B...ák meg ezt a szolgáltatást, ha ezt annak lehet nevezni.
1 órája telelöktem az autót, 28 ezret fizettem és működött, direkt ezt vittem be ma a shell-hez, ha most sem működött volna, ott helyben kettétöröm, mondtam is pénztárosnak. De ezt most megúszta.Szóval a lényeg, nem kell ám itt senkinek full hülyének, meg idióta rinyakurvának tartani, mert éppen nem nyal be csontig a curve-nek...
-
betyarr
veterán
válasz
betyarr #2007 üzenetére
valami nem kerek a curve-nél.próbáltam megint frissíteni pp alatt a kártyát,de nem történt semmi:ugyanúgy inaktív maradt és nem tudtam vele fizetni.aztán töröltem pp alól és megpróbáltam megint hozzáadni,de ez a szöveg fogad:
appból próbáltam elérni a supportot,de nem nyílik meg az új beszélgetés.
ilyenkor mi van? -
sanzi89
addikt
Mennyi idő általában, mire egy igényelt Curve fizikai kártya megérkezik? Szeptember 10.-én igényeltem, és mivel semmilyen státuszt nem látok sehol, így két hét elteltével elkezdjek aggódni?
-
kmarci25
veterán
válasz
kmarci25 #2014 üzenetére
Na, úgy látszik csak sírnom kellett itt fürdős k*rvaként (bekapcsolódva a fenti beszélgetésbe)
és jött az email, abban a link. feltöltöttem a személyi fényképét és a szelfim is, és írtam nekik, hogy intézhetik. A levélben jött a bocsánatkérés is: "Thanks for getting in touch, I'm sorry for the delayed response. We're currently receiving a high volume of messages which means we're unable to respond to you as quickly as we'd like."
Remélem innen már gyorsabb lesz, mert egyelőre a kezdeti bizalom nagyobb része elszállt... -
Clemi
veterán
válasz
kokokka #1994 üzenetére
Az igazság az, hogy már én se használom a Curve kártyát, fizetésre legalábbis soha sehol, csupán arra tartom, hogy ha úgy adódna, akkor KP-t vegyek ki ATM-ből, mert ahol lehet ott az Apple Pay-t használom fizetésre. Eredetileg arra szántam, hogy csak ez az egy kártya a rövidgatyó zsebbe, vagy egy apró kis tárcába az igazolvány mellé és semmi brifkó, semmi telefon, csak minél lazábban mondjuk a vízpartra és az összes kártya biztonságban otthon. Sajnos szembesültem vele, hogy gyakorlatilag szinte minden nap jön az értesítő email, (feliratkoztam az értesítőre) hogy probléma van a szolgáltatás működéssel, vigyek magammal backup kártyát, majd egy óra múlva a következő, hogy a problémát kijavították, öröm és boldogság. Minden nap! Nem hébe-hóba, minden áldott nap van valami gond a rendszerükkel.
-
kmarci25
veterán
válasz
lucky07 #2004 üzenetére
Nekem megvan a gomb, de ha aktiválnám, akkor jön az üzenet, hogy tegyek alá kártyát ("To activate, verify a card that's yours & issued in Europe"), hiába van alatta 2 ilyen kártya már. A support pedug egész egyszerűen válaszra sem méltat, péntek óta, pedig már rá is kérdeztem és semmi. Tök jó, hogy ilyenkor úgy látszik, nincs megoldás, de még ezt se bírják mondani...
-
betyarr
veterán
még mindig van valami gebasz a curve-nél?banggoodon fizettem volna pp alá berakott curve kártyával,de nincs a pp-n a kártya listában a cure kártyám.
mod. pp-ben a kezelés menüben meg azt írja hogy "ez a kártya nem hitelesíthető".wtf?
mod2.: már a revolut fizikai kártyára is ezt írja már a pp...
-
lucky07
aktív tag
Még mindig nincs megoldás az aktiválási problémámra már volt kontakt a supporttal ők újabb képet kértek a személyiről és selfiet.
Visszaigazolták hogy Ok az app töbször telepítve a kártya a kézben és még mindig azt írja hogy úton és nincs aktíváló gomb sehol. -
66zio
aktív tag
válasz
gzbotii #1999 üzenetére
Az ugye megvan, hogy a konkrét reflink tilos? Olyan jó, hogy ebbe kötsz bele.
Nyilván, én is magamnál hordom a kártyákat, csak így amit a Curve állít nem igaz (reméljük ez csak ideiglenes és a későbbiekben már nem kell ezen gondolkodni, hogy vigyem-e vagy sem).
„Más cégeknek is van szlogenjük, azokat sem kell szó szerin/teljes mértékben elhinni. Ezt gondolom nem kell magyarázni.”
Attól még hogy ez így működik nem ez a normális. Persze a marketing mindenhol átvette a hatalmat ennek ez a következménye.
Mondok egy példát. Eladó kocsi, jó állapotban, kivisz a világból. Megveszed és nem tud gurulni. Oké kocsinak kocsi, oké, hogy arra nem jó mint amire szolgál, de hát nem kell mindent elhinni.
(#2000) Lex Icon Amit leírtál most az viszont teljesen jogos és helytálló, viszont én továbbra is azt mondom kellenek a negatív tapasztalatok is, mert amikor az utcán hallom az embereket erről beszélni valahogy mindig az jön le, hogy ennél szipi-szupibb dolog nincs, aztán amikor mégsem úgy működik ahogy kellene akkor meg csodálkoznak.
Új hozzászólás Aktív témák
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Windows 11
- iPhone topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Konzol Screenshot
- ASUS routerek
- Hammer Watch 2 - na szia, engem kövessél ezennel, bitte!
- GoodSpeed: Aquaphor Modern víztisztító
- Futás, futópályák
- IFA 2025: Hatalmas táblagépek az Acertől
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! GigaByte H610M i5 14400F 16GB DDR4 512GB SSD RTX 3060 Ti 8GB Kolink Observatory RGB 800W
- Azonnali készpénzes AMD Ryzen 1xxx 2xxx 3xxx 5xxx processzor felvásárlás személyesen / csomagküldés
- Eladó megkímélt állapotban levő Apple iPhone SE2020 64GB / 12 hó jótállás
- ÚJ ÁRU 08.25. !! Dell Latitude Precision XPS Üzleti gépek, 2-in-1 gépek, Vostro 8-12. gen.
- HP 15 Pavilion FHD LED Matt Ryzen5 5500U 4.0Ghz 8GB RAM 256GB SSD Radeon RX Vega7 Win11 Garancia
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest