- pusszycat: JEYI - okos, színes, interaktív, ssd külső ház.
- aquark: A ló túloldalán (Intel-AMD szivatás)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- hcl: Philips M120D/10 kamera hackelés és parajelenségek
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- kraftxld: Untappd lista
-
LOGOUT
FIGYELEM
A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________
SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD ÁRFOLYAM: [link]
-----
HATÁLYOS DÍJTÁBLÁZAT (2025. 05. 09.): [link]
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉS
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis "levonták" az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha sajnos zárolásban is ragad (a lenti bal oldali képen látható felirat esetén fordulhat elő), aztán napok múlva automatikusan felszabadul. A napok száma bankfüggő: a Revolutnál például 7, a K&H-nál 10, az Ersténél 15 nap, de egyes bankok (Raiffeisen, OTP, Cetelem) még hosszabb ideig, akár 30 napig is zárolásban tarthatnak egy-egy tételt.
Ha a sikertelen vásárlás után mégis lekönyvelik az összeget (ez a gyakoribb, a Go Back in Time menü aktívvá válása jelzi, hogy ez meg fog történni), a levonás mellett később lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Mostanában az elutasított, a bankod által mégis lekönyvelt vásárlásokat legkésőbb a tranzakciót követő 15. napon téríti vissza automatikusan a Curve rendszere (ezt a lenti jobb oldali képen látható felirat jelzi), de egyes esetekben már a kilencedik napon elindul a visszatérítés. Ha 15 nap után sem történik semmi, érdemes panaszt tenned. Ha írsz a supportnak, a visszatérítési folyamat talán meggyorsítható: az appban tegyél bejelentést (Launchpad -› Support -› Chat -› New Conversation -› Transactions -› Declines), de készülj arra, hogy kérni fognak valamilyen igazolást/bizonylatot arról, hogy a tranzakció sikertelen volt, és arra is, hogy képernyőmentéseket újabban nem fogadnak el elutasított internetes vásárlásokról. Ha egy vásárlásod zárolásban ragadt, ugyanezen az útvonalon megpróbálhatod elkérni a zárolás visszavonását igazoló RRN (Retrieval Reference Number) tranzakcióazonosítót, amelynek birtokában a bankod ügyfélszolgálata tud segíteni a zárolás manuális feloldásában.
Ha az elutasított tranzakciónál szintén a jobb oldali képen látható feliratot látod rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ez azt jelenti, hogy a Curve rendszere már vissza is térítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A visszatérítés elindítása után csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap).
---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
pictigjis #17953 üzenetére
ma is tankoltunk az auchanban, eddig tartott a csilivili új terminál. ma már nem működött, egy nap után beszart. most kb. az áruház ügyfélszolgálatáról kihozott mobil terminálokkal megy a fizetés, nem is benzinkutas, hanem sima auchan áruházas mcc-vel
nem is volt decline...
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
Yodafon #17954 üzenetére
nincs annyira sok, a nalunk most eppen gyakoribb azt jelenti, hogy nehany naponta akad egy (napi tobb vasarlasbol). de erosen terminalfuggo is, mert a legutobbi negy decline mind olyan helyen volt, ahol korabban is rendszeresen elofordult. a zarolasbol egybol kikerulo vagy egybol refundolt elutasitasok mar nem is erdekelnek, csak akkor bosszant, ha be is terhelodik es x napot kell varni a visszateritesre
-
pictigjis
Topikgazda
nálam újabban megint több lett az elutasított tranzakció, de kh-s kártya, tudjuk, az ilyen
de hogy valami érdekeset is írjak: a soroksári auchanban tankolt a feleségem, az egy fekete lyuk egyébként, ott rendszeresek a decline-ok. ma is csak másodszorra sikerült, pedig új termináljaik lettek
az érdekes rész ez: annyira újak, hogy bekonfigurálni még nem sikerült őket rendesen, "auchan hu" helyett "04000568" volt a kereskedőnév. és a curve megadta erre a cashbacket, amit igazából nem is értek. oké, az auchan beállított kereskedő, de ennek a sok számnak gyakorlatilag nem sok köze van az auchan névhez. na mindegy, ilyen is van
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
Yodafon #17949 üzenetére
ezt meg kell szokni, bar azert hozzateszem, a te eseted egyedi. nekunk a kh-s kartyaval alkalmankenti elutasitas szokott csak lenni, legutobb peldaul kedden volt, de a jelenlegi hibaszazalek szamomra elfogadhato kompromisszum. de ez azt jelenti, hogy kb. 20-30 tranzakciora jut egy elutasitas, vegyesen azonnal refundolva/beterhelve. a most keddi terhelve lett, mivel kaptam cedulat, irtam rola a supportnak, de azota sincs valasz vagy manualis refund. ez van
a fontosabb, nagyobb osszegu tranzakcioknal a sajat erdekemben revolutra szoktam valtani
-
Oliverda
félisten
válasz
Yodafon #17949 üzenetére
Szerintem ebben az esetben inkább a K&H a hunyó, tekintve, hogy nem tudok ilyen nagy mértékű elutasításról más magyar bank esetében. Lehet, csupán véletlen egybeesés, de személyes, pár hétig tartó ügyféltapasztalatom egybevág ezzel, na nem a Curve miatt.
Szerintem ez sosem lesz megoldva. Egyik fél sem arról híres, hogy ilyenek miatt több munkaórát ölne hibakaresésbe és javításba, pláne, hogy erősen rétegproblémáról van szó.
-
Yodafon
őstag
válasz
Oliverda #17948 üzenetére
Egyebkent kerdezte mar barki a Curve/K&H-t a miértjéről?
Én inkabb váltottam vissza K&H app-os mobilfizetesre mert mar annyira zavart hogy rendesen kontraproduktiv volt...
Emlekeim szerint mikor K&H-s lettem 2022-ben egesz jol mukodott egeszen 2024-ig. Azota ilyen retek... -
tomszli11
tag
Lehet én értelmezem rosszul, de igényeltem egy fizikai curve kártyát és az appba ezt írja :D
Szóval akkor meg egy éve van megérkezni? -
user26
senior tag
Sziasztok! Biztos hót egyszerű, de nem látom a fától az erdőt elsőre... Megjött az új Curve kártyám. Applikációban, az accunt alatt Card details-nél ez az új kártya szerepel. Egysorral lejjebb írta írjam be a kártya utolsó 4 számát, megtettem, úgy látom oké minden. Viszont Google Wallet-ből eltűnt a telefonon. Oda hogya tudom felvenni? Nyilván manuálisan bepötyögöm..., de volt valami opció a Curve app -ba, hogy hozzáadás, ezt nem találom jelenleg.
Illetve órán még a régi Curve van, a Google Walletbe. Kicsit össze zavarodtam :/ -
zerodot
aktív tag
-
Oliverda
félisten
Lett valami értelme a saját mobiltárcájuknak:
-
zerodot
aktív tag
válasz
janakbacsi #17936 üzenetére
Attól még hogy walletben működik a kártya, nem feltétlenül fog Curve-ben is, mivel teljesen más a kettő. Curve-ön keresztül online vásárlásnak fogja látni a bankod az összes tranzakciót. Nézd meg a bankkártyád beállításait: engedélyezve vannak a (3DS nélküli) online tranzakciók? Megfelelő limit van beállítva ezekhez?
Ha ezek ellenére se megy, akkor valszeg a bankoddal kell beszélned... -
energiezolee
aktív tag
válasz
janakbacsi #17936 üzenetére
Esetleg még rosszul írhattad be az adatait, vagy a Curve rendszere rosszalkodik. Ha tiltólistára téve sem fog működni, szerintem várj vele estig és próbálkozz újra, de én megpróbálnám másik kártyával is...
-
janakbacsi
őstag
válasz
energiezolee #17935 üzenetére
a kártya biztos hogy jó, mert a másik, nem rootolt telefonomon az van hozzáadva a wallet-hez. megpróbálom még a magisk-ben tiltólistára tenni a curve alkalmazást.
-
energiezolee
aktív tag
válasz
janakbacsi #17934 üzenetére
A valamelyik fórum az a Magisk fórum lesz.
Nálad nem a root-al lesz gond, hanem a kártyával, mert, ha root problémája lenne, akkor mást írna ki, vagy egyszerűen kifagyva újraindulna az app. Én is úgy használom. Csak Magisk tiltólistára kell tenni és működik vele a fizetés. De ha nincs beállítva alapértelmezett fizetési eszköznek, még tiltólistára rakás nélkül is tudsz simán hozzáadni kártyákat. Legalábbis nálam hozzá lehet úgy is. Próbáltad másik kártyával is? -
janakbacsi
őstag
valamelyik fórumban olvastam, hogy rootolt telefonon valaki a wallet helyett a curve appot használja fizetésre ( [link] ). gondoltam akkor én is kipróbálom. rootolt poco f5 (marble) telefonomra feltelepítettem, de sajnos nem működik, a csatolt hibaüzenetet kapom.
-
kukukk
csendes tag
Sziasztok!
Regisztrálni próbáltam egy Otp-s kártyával és ez lett a vége: [kép]
Írtam e-mailt-t, amire azt válaszolták hogy kivizsgálják, majd szólnak.
Addig is van valami teendőm?
pl. : bizonyos idő után töröljem az app-ot és próbáljam újra telepíteni, majd regisztrálni!
Vagy csak várjak amíg visszaírnak? -
-
kapasz
tag
válasz
pictigjis #17927 üzenetére
Nem tervezem Gbitelni, viszont így egyszerűbb követni a költéseket a Curve-ben, másrészt többen is tudtuk a telefonokkal ugyanazt a Cofidis hitelkeretet használni.
Volt egy reklamációm is útközben, amikor kifejezetten jól jött, hogy a Curve felületén, nagy betűkkel tudtam mutatni a kérdéses euró összeget. Az SMS-ben mutatott zárolt Ft-összeg több magyarázatot igényelt volna.
Bár fölösleges bonyolításnak tűnhet, de mivel a konstrukció megbízhatóan működött végig, ezért csak nyertem vele. (Meg az erősödő forinttal is.)
Az már csak hab a tortán, hogy az említett reklamáció abból állt, hogy egy fagyizóban véletlenül egy nullával többet ütöttek be euróban, amit csak később vettem észre, de visszamentem, és elnézéskérés után a különbözetet simán visszaadta készpénzben.
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
kapasz #17924 üzenetére
itt a külföld a kulcs. vannak olyan országok, ahol SOHA nincs decline, mert elég tág a tranzakciós időkeret. na, magyarország az nem ilyen, és persze a kh-s kártya is magasabb rizikót jelent itthon. de például hollandiában soha nem volt még itthoni jellegű elutasításom akkor se, ha a kh volt kiválasztva
-
kapasz
tag
válasz
RoyalAirForc #17920 üzenetére
Külföldön használva, mögötte Cofidis hk: sok-sok tranzakcióból nulla elutasítás.
(Éljen a jó kis 395 körüli árfolyam.)Hazaérve átállítva mögé a K&H hitelkártyát: kb. minden másodikat elutasítja, mint korábban is.
Valamit beállíthattak K&H-nál, hogy elüldözzék a Curve használatot? Valami időzítéses játékra gondolok, ami nem ad 100% decline arányt, csak kiszámíthatatlanná teszi a működést. Hogy elvegye a kedvét a usereknek.
A többi kártyával nem ilyen megbízhatatlan a Curve.
-
Oliverda
félisten
válasz
RoyalAirForc #17922 üzenetére
Akkor lehet, a két OTP-s szál, vagyis a kártya és a terminál semlegesíti egymást.
-
Oliverda
félisten
válasz
RoyalAirForc #17920 üzenetére
Milyen kártyával? Magyar bankéval?
-
RoyalAirForc
aktív tag
válasz
energiezolee #17908 üzenetére
Én napi szinten használom itthon is, kint is. Nem igen találkozok hibával, főleg nem ilyenekkel, mint amiket itt olvasgatok. Nem tudom, hogy ez mitől függhet.
-
sambenez
addikt
válasz
Moleman #17913 üzenetére
Elkezdtem az utóbbi időben chip&pin használni, de tegnap így is elutasította a terminál 2x egymás után. Harmadjára már nem mertem próbálkozni.
Most úgy néz ki mintha mégis levonta volna az összeget, majd kis idő múlva visszarakta.
Érthetetlen számomra mi történhetett.
Most kaptam új kártyát, de már előtte is volt gondom, csak nem ennyire sűrűn.
Nem tudom lehet-e összefüggés.
Ami a vicces a szolgáltató nem kapta meg az összeget ami el lett utasítva, de a curve-ban is és a bankban is terhelésként szerepel.
Na ilyenkor mi lehet? -
pictigjis
Topikgazda
válasz
Moleman #17913 üzenetére
ilyen hibaval meg soha nem talalkoztam, ez valami egyedi problema lehet nalad
az erinteses fizeteseknel nekem csak olyat szokott csinalni, amikor limitproblemaja van, hogy bedob egy declined tranzakciot a listaba, de ilyenkor valojaban nem elutasitas tortenik, hanem a terminal keri a pin-kodot. teljesen feleslegesen jon tehat a declined uzenet, de ez mar soha nem fog valtozni valoszinuleg. a limit elvileg le van irva valami help cikkben, de tenyleg fabatkat sem er, mert nekem is volt mar olyan, hogy egy bedugos chip+pin vasarlas utan a kovetkezo kb. 11 ezres paypassosra jott a declined push, mikozben a terminal csak kerte a pin-t
-
Moleman
addikt
Sziasztok, másnál is rossz mostanában a 3DS szolgáltató https certije? Nálam Firefoxban hónapok óta nem megy, Chrome-ban is csak több kattintás és minden kockázat elfogadása után enged tovább.
#17912 sambenez
Ez érdekes, nekem 3 éve csinálta ezt rendszeresen az érintős fizetéseknél, ezért azóta mindig chip+pinnel fizettem.
Aztán nemrég kaptam új kártyát (MC world elite, jelentsen ez bármit is), azóta nagyon sokat fizettem vele érintősen, 30+ ezres tankolásokat is, sosem utasították el. -
sambenez
addikt
Azért jöttem, mert mostanában nagyon megszaporodott az elutasított tranzakcióm fizikai kártyával fizetve. Viszont ezzel együtt már többször volt, hogy már a bank is beterhelte az elutasítás ellenére.
De látom nem én vagyok az egyetlen.
Lassan ott tartok, nem merem használni a kártyát, annyi a gond vele.
Az érintésmentes limit összegét meg tudom valahol nézni, mert az amiatti elutasítás is megszaporodott, és szerintem akkor is jön ez az üzenet amikor az előző vásárlásom chip&pin volt. -
unicumnext
aktív tag
válasz
unicumnext #17897 üzenetére
Nekem, pontosan 2 hete blokkolták a kártyám, és hiába írok nekik, annyit kapok, megkapták, majd jelentkeznek, de ezzel nem tudok mit kezdeni.
2 hét után azért kezd a türelem elfogyni. -
pictigjis
Topikgazda
megjott a valasz a panaszra. blablabla, mint ujabban mindig
I was very sorry to learn of your dissatisfaction with our service. I’d like to thank you for your patience and
understanding while I conducted a thorough investigation into your concerns.
To summarise your complaint:
You raised a formal complaint on July 11th. You are unhappy that you have experienced duplicate charges for
your transactions to FOXPOST ALDI, DM 170 and SIMPLEP*granitbiztosit for the amounts of 26750 HUF, 7098
HUF and 28188 HUF.
I’ve looked into this and I’m sorry to say that I am unable to uphold your complaint. I appreciate that this may not
be the outcome you were hoping for, so I will explain how I came to this decision below.
First of all, I’m really sorry that you have been put in a position where you feel the need to raise a Formal
Complaint. At Curve, we value transparency and I hope that this response fully addresses your concerns.
Before I discuss your transactions in detail, I’d like to give you some background information which I believe
would be beneficial. Curve is a unique model where we are seen both as an issuer and a merchant during one
transaction. This means that when making a transaction with a merchant, they will see Curve as a card issuer.
This is known as our ‘issuing flow’
.
Curve does not store your money on the Curve card before making a transaction so, in order for a payment to
be successful, Curve must become a merchant in the eyes of your underlying card issuer and send an
authorisation and capture request for the amount of money that the merchant has sent an authorisation to Curve
for. This money will be held until the merchant sends a capture request to Curve. This is known as our ‘acquiring
flow’
.
I’m sorry to hear that you’ve experienced issues with your transactions to FOXPOST ALDI, DM 170 and
SIMPLEP*granitbiztosit for the amounts of 26750 HUF, 7098 HUF and 28188 HUF. I have had a look over the
transaction for you and have clarified what has happened below.
Regarding your transactions to FOXPOST ALDI for 26750 HUF, from investigating this case within our system I
can see that this happened because the merchant sent us multiple authorization requests for this transaction and didn't follow up with a message to confirm that one of these transactions had been declined. This resulted in
Curve unknowingly processing the payments anyway. Following internal escalation of your case, I can see that
this transaction was reversed on July 17th and the amount of 26750 HUF should be reflected in the bank
account associated with the payment card ending 5053 within 1-5 working days from that date.
Moving onto your transaction to DM 170 for 7098 HUF, from investigating this case within our system I can see
that this happened because the merchant sent only an authorization request for this transaction and didn't follow
up with a message to confirm that the transaction had been cancelled. I’m glad to see that this transaction was
reversed on July 16th and this amount should be reflected in the bank account associated with the payment card
ending 5053 within 1-5 working days from that date.
Finally, in regards to your transaction to SIMPLEP*granitbiztosit for 28188 HUF, I can see that the same
scenario as the above has occurred for this transaction. The merchant sent only an authorization request for this
transaction and didn't follow up with a message to confirm that the transaction had been cancelled. I can see
that in your case the proof you provided our Specialist Team was deemed insufficient and as such we were
unable to reverse these amounts sooner. I appreciate this isn’t the outcome you were expecting and I’m sorry for
any disappointment this caused you.
I hope that the above resolution adequately addresses your complaint.
If you are still unhappy or feel that we haven’t dealt with your complaint adequately, then please do not hesitate
to reach out to us again.
Regardless of the above, you have the right to refer your complaint to the Bank of Lithuania, free of charge. To
do so, it must be within one year of the date you sent us your complaint, plus within three months of the incident
you’re complaining about. -
pictigjis
Topikgazda
válasz
pictigjis #17892 üzenetére
...es nagyon raalltak arra, hogy csesznek visszateriteni a jogtalanul levont osszegeket. nekik mar a screenshot sem eleg, ez tenyleg kezd nevetseges lenni
es a multkori foxpostos es dm-es pelda alapjan ebben a tetves orszagban egyetlen olyan kereskedo sincs, aki keresre kiad egy ilyen rohadt igazolast. a simple kulonosen zero kommunikacioban, ezt meg is irtam nekik valaszban, hogy semmilyen egyeb bizonyitek beszerzesere nincs mod hetkoznapi userkent
es hiaba a bank penze a hitelkeretbol, engem ez a hozzaallas konkretan duhit
Dami from the Payments Team here, following up on your message.
I'm really sorry to hear you were charged in error for your transaction.
Unfortunately, the proof you've provided isn't sufficient for us to reverse the transaction on our end and in this case we’ll have to wait for the merchant to send across a reversal request.
Alternatively, if you're able to reach out to SIMPLEP*granitbiztosit Budapest HUN to get further proof the transaction has been voided on their system (including details of the failed transaction such as e.g. time, date, amount or payment card used), we can manually reverse this authorisation.
You can also provide them with the authorisation code: 369610 and TraceID Lifecycle: BNET-20250726-MDWPPAHSH this should allow them to locate and reverse the funds on their end instead.
If you're unable to provide any decline proof and the merchant reversal request doesn't come through to us, the authorisation should be voided automatically after 15 days from the transaction date.
Apologies for any inconvenience this may cause, we appreciate your patience in the meantime!
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- iPhone 16 PRO 256GB fekete titán gyönyörű ISTYLE számla! Akku:99%! November 14-ig Apple garancia!
- Újszerű Lenovo Thinkpad T16 gen2 (13.gen Core I7 32Gb DDR5 1 Tb SSD) MAGYAR laptop 2 év garancia!!
- Gamer PC - i5 12400f, RTX 3080 és 32gb RAM + GARANCIA
- Apple AirPods Max (2024) 2027.01.27. Apple jótállás iSTYLE jótállás
- Switch 2 2027.07.24-ig garanciás, dobozában, karcmentes állapotban eladó!
- Bomba ár! Dell XPS 15 9550 - i7-HQ I 16GB I 512SSD I 15,6" FHD I GTX960M I Cam I W10 I Gari!
- 3DKRAFT.HU - 3D NYOMTATÁS - AZONNALI ÁRAJÁNLAT - GYORS KIVITELEZÉS - 490+ POZITÍV ÉRTÉKELÉS
- Honor 400 Lite / 8/256 GB / Kártyafüggetlen / 12Hó Garancia
- BESZÁMÍTÁS! Samsung U28E590DS 60Hz 4K TN 1ms monitor garanciával hibátlan működéssel
- HIBÁTLAN iPhone 14 256GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3531, 93% Akkumulátor
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest