- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Arc összefoglaló szerkesztés
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- laskr99: Processzor és videokártya szilícium mag fotók újratöltve!
- bambano: Bambanő háza tája
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Ndruu: Segíts kereshetővé tenni a PH-s arcképeket!
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- btz: Internet fejlesztés országosan!
Hirdetés
-
LOGOUT
FIGYELEM
A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________
SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD ÁRFOLYAM: [link]
-----
HATÁLYOS DÍJTÁBLÁZAT (2025. 05. 09.): [link]
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉS
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis "levonták" az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha sajnos zárolásban is ragad (a lenti bal oldali képen látható felirat esetén fordulhat elő), aztán napok múlva automatikusan felszabadul. A napok száma bankfüggő: a Revolutnál például 7, a K&H-nál 10, az Ersténél 15 nap, de egyes bankok (Raiffeisen, OTP, Cetelem) még hosszabb ideig, akár 30 napig is zárolásban tarthatnak egy-egy tételt.
Ha a sikertelen vásárlás után mégis lekönyvelik az összeget (ez a gyakoribb, a Go Back in Time menü aktívvá válása jelzi, hogy ez meg fog történni), a levonás mellett később lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Mostanában az elutasított, a bankod által mégis lekönyvelt vásárlásokat legkésőbb a tranzakciót követő 15. napon téríti vissza automatikusan a Curve rendszere (ezt a lenti jobb oldali képen látható felirat jelzi), de egyes esetekben már a kilencedik napon elindul a visszatérítés. Ha 15 nap után sem történik semmi, érdemes panaszt tenned. Ha írsz a supportnak, a visszatérítési folyamat talán meggyorsítható: az appban tegyél bejelentést (Launchpad -› Support -› Chat -› New Conversation -› Transactions -› Declines), de készülj arra, hogy kérni fognak valamilyen igazolást/bizonylatot arról, hogy a tranzakció sikertelen volt, és arra is, hogy képernyőmentéseket újabban nem fogadnak el elutasított internetes vásárlásokról. Ha egy vásárlásod zárolásban ragadt, ugyanezen az útvonalon megpróbálhatod elkérni a zárolás visszavonását igazoló RRN (Retrieval Reference Number) tranzakcióazonosítót, amelynek birtokában a bankod ügyfélszolgálata tud segíteni a zárolás manuális feloldásában.
Ha az elutasított tranzakciónál szintén a jobb oldali képen látható feliratot látod rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ez azt jelenti, hogy a Curve rendszere már vissza is térítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A visszatérítés elindítása után csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap).
---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
sambenez
addikt
válasz
Moleman #17913 üzenetére
Elkezdtem az utóbbi időben chip&pin használni, de tegnap így is elutasította a terminál 2x egymás után. Harmadjára már nem mertem próbálkozni.
Most úgy néz ki mintha mégis levonta volna az összeget, majd kis idő múlva visszarakta.
Érthetetlen számomra mi történhetett.
Most kaptam új kártyát, de már előtte is volt gondom, csak nem ennyire sűrűn.
Nem tudom lehet-e összefüggés.
Ami a vicces a szolgáltató nem kapta meg az összeget ami el lett utasítva, de a curve-ban is és a bankban is terhelésként szerepel.
Na ilyenkor mi lehet? -
pictigjis
Topikgazda
válasz
Moleman #17913 üzenetére
ilyen hibaval meg soha nem talalkoztam, ez valami egyedi problema lehet nalad
az erinteses fizeteseknel nekem csak olyat szokott csinalni, amikor limitproblemaja van, hogy bedob egy declined tranzakciot a listaba, de ilyenkor valojaban nem elutasitas tortenik, hanem a terminal keri a pin-kodot. teljesen feleslegesen jon tehat a declined uzenet, de ez mar soha nem fog valtozni valoszinuleg. a limit elvileg le van irva valami help cikkben, de tenyleg fabatkat sem er, mert nekem is volt mar olyan, hogy egy bedugos chip+pin vasarlas utan a kovetkezo kb. 11 ezres paypassosra jott a declined push, mikozben a terminal csak kerte a pin-t
-
Moleman
addikt
Sziasztok, másnál is rossz mostanában a 3DS szolgáltató https certije? Nálam Firefoxban hónapok óta nem megy, Chrome-ban is csak több kattintás és minden kockázat elfogadása után enged tovább.
#17912 sambenez
Ez érdekes, nekem 3 éve csinálta ezt rendszeresen az érintős fizetéseknél, ezért azóta mindig chip+pinnel fizettem.
Aztán nemrég kaptam új kártyát (MC world elite, jelentsen ez bármit is), azóta nagyon sokat fizettem vele érintősen, 30+ ezres tankolásokat is, sosem utasították el. -
sambenez
addikt
Azért jöttem, mert mostanában nagyon megszaporodott az elutasított tranzakcióm fizikai kártyával fizetve. Viszont ezzel együtt már többször volt, hogy már a bank is beterhelte az elutasítás ellenére.
De látom nem én vagyok az egyetlen.
Lassan ott tartok, nem merem használni a kártyát, annyi a gond vele.
Az érintésmentes limit összegét meg tudom valahol nézni, mert az amiatti elutasítás is megszaporodott, és szerintem akkor is jön ez az üzenet amikor az előző vásárlásom chip&pin volt. -
unicumnext
aktív tag
válasz
unicumnext #17897 üzenetére
Nekem, pontosan 2 hete blokkolták a kártyám, és hiába írok nekik, annyit kapok, megkapták, majd jelentkeznek, de ezzel nem tudok mit kezdeni.
2 hét után azért kezd a türelem elfogyni. -
pictigjis
Topikgazda
megjott a valasz a panaszra. blablabla, mint ujabban mindig
I was very sorry to learn of your dissatisfaction with our service. I’d like to thank you for your patience and
understanding while I conducted a thorough investigation into your concerns.
To summarise your complaint:
You raised a formal complaint on July 11th. You are unhappy that you have experienced duplicate charges for
your transactions to FOXPOST ALDI, DM 170 and SIMPLEP*granitbiztosit for the amounts of 26750 HUF, 7098
HUF and 28188 HUF.
I’ve looked into this and I’m sorry to say that I am unable to uphold your complaint. I appreciate that this may not
be the outcome you were hoping for, so I will explain how I came to this decision below.
First of all, I’m really sorry that you have been put in a position where you feel the need to raise a Formal
Complaint. At Curve, we value transparency and I hope that this response fully addresses your concerns.
Before I discuss your transactions in detail, I’d like to give you some background information which I believe
would be beneficial. Curve is a unique model where we are seen both as an issuer and a merchant during one
transaction. This means that when making a transaction with a merchant, they will see Curve as a card issuer.
This is known as our ‘issuing flow’
.
Curve does not store your money on the Curve card before making a transaction so, in order for a payment to
be successful, Curve must become a merchant in the eyes of your underlying card issuer and send an
authorisation and capture request for the amount of money that the merchant has sent an authorisation to Curve
for. This money will be held until the merchant sends a capture request to Curve. This is known as our ‘acquiring
flow’
.
I’m sorry to hear that you’ve experienced issues with your transactions to FOXPOST ALDI, DM 170 and
SIMPLEP*granitbiztosit for the amounts of 26750 HUF, 7098 HUF and 28188 HUF. I have had a look over the
transaction for you and have clarified what has happened below.
Regarding your transactions to FOXPOST ALDI for 26750 HUF, from investigating this case within our system I
can see that this happened because the merchant sent us multiple authorization requests for this transaction and didn't follow up with a message to confirm that one of these transactions had been declined. This resulted in
Curve unknowingly processing the payments anyway. Following internal escalation of your case, I can see that
this transaction was reversed on July 17th and the amount of 26750 HUF should be reflected in the bank
account associated with the payment card ending 5053 within 1-5 working days from that date.
Moving onto your transaction to DM 170 for 7098 HUF, from investigating this case within our system I can see
that this happened because the merchant sent only an authorization request for this transaction and didn't follow
up with a message to confirm that the transaction had been cancelled. I’m glad to see that this transaction was
reversed on July 16th and this amount should be reflected in the bank account associated with the payment card
ending 5053 within 1-5 working days from that date.
Finally, in regards to your transaction to SIMPLEP*granitbiztosit for 28188 HUF, I can see that the same
scenario as the above has occurred for this transaction. The merchant sent only an authorization request for this
transaction and didn't follow up with a message to confirm that the transaction had been cancelled. I can see
that in your case the proof you provided our Specialist Team was deemed insufficient and as such we were
unable to reverse these amounts sooner. I appreciate this isn’t the outcome you were expecting and I’m sorry for
any disappointment this caused you.
I hope that the above resolution adequately addresses your complaint.
If you are still unhappy or feel that we haven’t dealt with your complaint adequately, then please do not hesitate
to reach out to us again.
Regardless of the above, you have the right to refer your complaint to the Bank of Lithuania, free of charge. To
do so, it must be within one year of the date you sent us your complaint, plus within three months of the incident
you’re complaining about. -
pictigjis
Topikgazda
válasz
pictigjis #17892 üzenetére
...es nagyon raalltak arra, hogy csesznek visszateriteni a jogtalanul levont osszegeket. nekik mar a screenshot sem eleg, ez tenyleg kezd nevetseges lenni
es a multkori foxpostos es dm-es pelda alapjan ebben a tetves orszagban egyetlen olyan kereskedo sincs, aki keresre kiad egy ilyen rohadt igazolast. a simple kulonosen zero kommunikacioban, ezt meg is irtam nekik valaszban, hogy semmilyen egyeb bizonyitek beszerzesere nincs mod hetkoznapi userkent
es hiaba a bank penze a hitelkeretbol, engem ez a hozzaallas konkretan duhit
Dami from the Payments Team here, following up on your message.
I'm really sorry to hear you were charged in error for your transaction.
Unfortunately, the proof you've provided isn't sufficient for us to reverse the transaction on our end and in this case we’ll have to wait for the merchant to send across a reversal request.
Alternatively, if you're able to reach out to SIMPLEP*granitbiztosit Budapest HUN to get further proof the transaction has been voided on their system (including details of the failed transaction such as e.g. time, date, amount or payment card used), we can manually reverse this authorisation.
You can also provide them with the authorisation code: 369610 and TraceID Lifecycle: BNET-20250726-MDWPPAHSH this should allow them to locate and reverse the funds on their end instead.
If you're unable to provide any decline proof and the merchant reversal request doesn't come through to us, the authorisation should be voided automatically after 15 days from the transaction date.
Apologies for any inconvenience this may cause, we appreciate your patience in the meantime!
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- DOOM - The Dark Ages
- Kiemelkedően csendes ASUS VGA jött a Noctua közreműködésével
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- BestBuy topik
- Milyen légkondit a lakásba?
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Samsung Galaxy S24 FE - később
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- További aktív témák...
- LG 65QNED87T 165 cm-es 4K QNED Gaming Erőmű, 120Hz-el és 3ms válaszidővel!
- MacSzerez.com - 2022 MacBook Pro 13" Retina M2 / 8GB RAM / 256GB SSD / Asztro / Garancia / Magyar
- 3x ASUS Turbo RTX 2080 Ti (11 GB) / Frissen pasztázva / Igény esetén + EKWB vízesblokk.
- LG 75QNED87T 190 cm-es 4K QNED Gaming Erőmű, 120Hz-el és 3ms válaszidővel!
- Legion 5 Pro 16ACH6H 16" QHD+ IPS Ryzen 7 5800H RTX 3070 16GB 512GB NVMe gar
- DELL PowerEdge R740 rack szerver - 2xGold 6130 (16c/32t, 2.1/3.7GHz), 64GB RAM, 10Gbit HBA330, áfás
- GYÖNYÖRŰ iPhone 16 128GB Ultramarine -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3097, 100% Akkumulátor
- Samsung Galaxy A34 5G 128GB Kártyafüggetlen 1 év Garanciával
- HIBÁTLAN iPhone SE 2022 128GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS2983
- AKCIÓ! Gigabyte Z370M i5 9400F 16GB DDR4 512GB SSD RX 5700XT 8GB ZALMAN S2 TG Corsair S650W
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest