- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- bitpork: Augusztus 2- szombat jelen állás szerint.
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Parci: Milyen mosógépet vegyek?
- sziku69: Szólánc.
- Aggregátor gondjai, örömei, és elmélkedései
- Chosen: Canon 5D II - portrézás 2025-ben
- zebra_hun: Hűthető e kulturáltan a Raptor Lake léghűtővel a kánikulában?
-
LOGOUT
FIGYELEM
A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________
SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD ÁRFOLYAM: [link]
-----
HATÁLYOS DÍJTÁBLÁZAT (2025. 05. 09.): [link]
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉS
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis "levonták" az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha sajnos zárolásban is ragad (a lenti bal oldali képen látható felirat esetén fordulhat elő), aztán napok múlva automatikusan felszabadul. A napok száma bankfüggő: a Revolutnál például 7, a K&H-nál 10, az Ersténél 15 nap, de egyes bankok (Raiffeisen, OTP, Cetelem) még hosszabb ideig, akár 30 napig is zárolásban tarthatnak egy-egy tételt.
Ha a sikertelen vásárlás után mégis lekönyvelik az összeget (ez a gyakoribb, a Go Back in Time menü aktívvá válása jelzi, hogy ez meg fog történni), a levonás mellett később lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Minden elutasított, a bankod által mégis lekönyvelt vásárlást a tranzakciót követő nyolcadik napon automatikusan visszatérít a Curve rendszere, ezt a lenti jobb oldali képen látható felirat jelzi. Ha írsz a supportnak, a folyamat talán meggyorsítható, az appban tegyél bejelentést (Launchpad -› Support -› Chat -› New Conversation -› Transactions -› Declines). Ha egy vásárlásod zárolásban ragadt, ugyanezen az útvonalon megpróbálhatod elkérni a zárolás visszavonását igazoló RRN (Retrieval Reference Number) tranzakcióazonosítót, amelynek birtokában a bankod ügyfélszolgálata tud segíteni a zárolás manuális feloldásában.
Ha az elutasított tranzakciónál szintén a jobb oldali képen látható feliratot látod rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ez azt jelenti, hogy a Curve rendszere már vissza is térítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A visszatérítés elindítása után csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap).
---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
hr2
őstag
Üdv.
Samsung pay-el már sehogy se összehozható a curve kártya? -
RR-13
őstag
-
RR-13
őstag
Köszi, azt azért nem "vettem figyelembe" mert én nem telepíthetem a GPay appot, mert bezavarja a Budapest Bank app NFC fizetését, tönkreteszi végleg, hiába törölném a GPay appot...
Viszont most manuálisan beírtam én is a kártya adatait, és megcsinálta a Curve kártya digitalizálást a GPay.
El sem hiszem.
Köszi a tippet, végül is GPay app nélkül is működik manuálisan a dolog, és az a lényeg. -
Fifi
őstag
Én megírtam és azt is, hogy hogyan telepítettük.
-
xcsabo
senior tag
Nekem Huawei van, és elejétől működik. Csak néha a teló letiltotta a gpay appot. Újra engedélyezés után vígan működött. Elsők közt rendeltem a kártyát. Még UK bines.
-
norrberth
addikt
Nekem már 1 éve is ezt írták.
De még most se jó.Sehogy nem tudom hozzáadni a G pay hez a Curve kártyámat.
Már cseréltem kártyát, próbáltam mindenféle trükköt.Huawei felhasználók szívnak vele valamiért.
Mennie kéne simán, hivatalos már idehaza. Nem kell már trükközni.
Mégsem jó.<Adamsky> is szívott a Curve el mire nagy nehezen sikerült betennie a G pay alá.
Egyszer csak sikerült.
Addig előtte meg hónapokig nem, és mindent kipróbált. -
RR-13
őstag
Curve írt:
"We are aware of an issue that prevents a small number of customers from adding their cards to Google Pay. Sadly, your account has been affected.
Let me assure you that we’re currently investigating this problem with the relevant team and we’ll get back to you as soon as we have any updates."
-
margithid
veterán
Amúgy az is érdekes, hogy az egyik sikertelen fizetésem nem is látszik Curveben, csak a kártya kibocsájtónál.
-
tsilver
aktív tag
decemberben lejár a Curve kártyám, küldenek automatikusan újat, vagy kérni kell, vagy hogyan megy ez ?
-
sb
veterán
-
RR-13
őstag
Szóval előbb Chip bedugással fizettem a futárnál, PIN kód beírással, és most sem engedi hozzáadni a GPay-hez a kártyát.
A banki ellenőrzés után kiírja, hogy nem lehet. -
margithid
veterán
válasz
unicumnext #10063 üzenetére
Eddig nem volt baj, 1 hónapja használom.
Most hitelesítés után lett ez.
Amúgy kripto kártyát használok. -
unicumnext
aktív tag
válasz
margithid #10060 üzenetére
Ha megvan az elutasító blokk általában lehet gyorsítani, hogy ne fogják a pénzt, csak írni kell nekik.
Egyébként átérzem a szitut, én legutóbb elfelejtettem elkérni a blokkot, és a bankom 30 napig fogja a pénzt.Persze kérdés, kártyás trazakcióra jön neked ilyen sűrűn az elutasítás, vagy GPAY?
-
zeon.hu
nagyúr
Más nevén lévő kártyát hozzá tudok adni a Curve kártyámhoz?
( Életem párja sikeresen elhagyta a Rafis kártyámat, így az le lesz tiltva, de mire az új megjön- ráadásul bankváltás miatt másik banktól-, addig az övét használnám). -
margithid
veterán
Fizettem lidlben, első fizetés sikertelen, msáodik sikeres, de kétszer vonta le az össtzeget curve
22.-i Pennys elutasított vásárlást se írta még jóvá.
Lehet hanyagolom ezek után, mert ez igy nem túl korrekt.. -
-
ACE-
addikt
válasz
pictigjis #10053 üzenetére
Igen, sajna ez ilyen, tegnap én is akartam Gpay, Curve-el fizetni, megjelent természetesen a DCC, az a fajta amikor 4est kell nyomni a Ft-hoz, és 6-ot a fonthoz. Nyomtam a 4-et, elutasítás, szokásos 050. Utána már rutinszerűen elővettem a kártyát, hogy dugdosás, erre kiírja a terminál hogy húzzam le mágnescsíkkal, akkor valami másik hiba volt. 3.-ra ugyanúgy bedugva már szerencsére kérte a PIN-t, és úgy jó volt. Én úgy vettem észre a UK bin-es kártyák nagyon háklisak egyes terminálokra illetve a DCC-re.
-
Fifi
őstag
válasz
zsola400 #10050 üzenetére
Feleségemmel mi most pár napja raktuk be Google Pay alá a Curve kártyákat Huawe Mate 20 Pro készülékeken. Semmi gond nem volt. Kb 5 percbe telt.
Igaz nem a Curve alkalmazásból kezdeményeztük, hanem a Google Play-ból letöltött és telepített Google Pay app-ban. -
zsola400
aktív tag
Az hogy nem engedi beaktiválni a kártyát, lehet EMUI és/vagy android verzió miatt is. Régebben többeknek volt hasonló gondjuk Huawei telóval. Nálam is volt ilyen kb. 1-1,5 éve Xiaomi telón sehogy sem tudtam hozzáadni a kártyát, majd jött android frissítés A11-re utána elsőre megette.
-
ddsteel
aktív tag
Nekem ma először nem engedett foxpost automatában érintéssel fizetni NFC-vel egy 1000 Ft-os tételt. Vagy 40x fizettem már NFC-vel, az ebayen egyszer nem tudtam az elején valami 300E-s tételt fizetni, nyilván a limit miatt. Eddig 3x azonosítottam magam, 2x emailes linken, 1x az appban. Most már komolyan kezd meginogni a bizalmam... úgy tudom használni ezek szerint az NFC-s fizetést, hogy azért mindig legyen nálam az eredeti bankomhoz tartozó kártya... Hát nem tudom...
-
-
RR-13
őstag
válasz
zsola400 #9956 üzenetére
Aktiváltam az appban a kártyát, és fizettem ma érintőssel, de PIN kódot nem kért.
Továbbra sem tudom beaktiválni GPay-ben a Curve kártyát.Feltettem a Play áruházból a nem Huawei verziót, és ott sem teszi be az appon belülről indított GPay hozzáadással, a folyamat végén kiírja, hogy nem lehet befejezni az érintéses fizetés beállítását.
-
-
w.miki
veterán
válasz
pictigjis #10036 üzenetére
Ez a pont:
Nemrég regisztráltam, és folyton elutasítják a kártyát a limit túllépése miatt. Mit tehetek?
Azonosítást kell kérned a supporttól, ennek az átfutási ideje több nap is lehet. Azonosítás után megemelik (a frissen regisztráltak számára valóban korlátozott) limiteket. Ha azonosításra van szükség, az appban, az "Account" tabon is megjelenhet egy erre figyelmeztető üzenet, amire rábökve elvégezhető az azonosítás.Régebben regisztráltam, csak újra kellett tennem a telót.
Vagy másik menüpontot nézzek a gyikből?
-
w.miki
veterán
Curve ma nem engedett a Pennyben fizetni 5500 Ft-ot.
Elutasította, nem tudom mi volt a baj.
(Your Curve spending limits has been reached?)
Lehet, hogy kicsi a kártya limit?
Azt hogyan tudom beállítani?
A Card Limits menüpontban nem látok állítási lehetőséget.
Upgrade Your Limits gombra nyomva, egy Help menü jön fel. -
sb
veterán
válasz
pictigjis #10031 üzenetére
Tudom. Azért jöttem valódi szakértőkhöz előbb.
Nekem 1.5 hónap után végre megmagyarázták a közben feloldott 40k-s duplán terhelt GBIT-emet. Röviden: ez így volt jó.
De a google se jobb. Még nyáron leveleztem velük, hogy 2-3 gpay accon/eszközön hogy lehet legalább látni a tr history-d és elérni, hogy kb. ugyanazok látszódjanak.
Sehova nem jutottunk, nem is folytattam.
Most gyűjtöm az erőt mert az szerintem mégse frankó, hogy napi szinten használva, mondjuk 100-as nagyságrendű tr után látom az utolsó 10 tr-t és ennyi. Vagy másik eszközről azt sem... vagy sehonnan semmit. -
Shade45
senior tag
Van most 5 fontos jóváírás a meghívottak után, vagy csak a 30 napos 1% cashback-et adják?
-
margithid
veterán
Tegnap előtt volt egy sikertelen vásárlásom, de curve levonta az összeget. Mennyi idő átlagosan amig jóváírja?
-
sb
veterán
Na még egyszer:
1. Első vásárlásnál dobja csak adott boltban.
2. Nem hiba, mert nem sima hibaüzenet jön, hanem pin/azonosításra fut. Többször is.3. A következő vásárlástól nem volt ilyen. Azóta is simán fizetek ugyanott curve+gpay-el.
4. Ugyanez 2-3 boltban is lejátszódott már. Elsőre nem ment, azonosítást kér. Utána megy.Egyébként annyira nem izgat csak gondoltam hátha tudja valaki mi ez mert nem hibának tűnik hanem egy extra esetnek. Majd megkérdezem őket.
(Azóta meg inkább csak azon görcsölök, hogy nem át az üzenet és szerintem félreértelmeztétek mi ez.
)
-
Fifi
őstag
válasz
Palesztin994 #10025 üzenetére
Curve-ben úgy látod, hogy az eredeti kártyánál a terhelés már nincs ott, csak az átterhelt kártyán látszik.
Majd látni fogod idővel a UniCreditnél, mint jóváírás, de az is lehet, hogy egyszerűen eltűnik az eredeti terhelés. Ez attól függ, hogy mennyi idő telt el az eredeti vásárlás óta, függő tétel volt vagy már le volt könyvelve ...
Más:
Eddig nem használtuk a Google Pay-t, de pár napja kipróbáltuk, hátha lesz olyan helyzet, hogy se az óra, se a kártya nincs az embernél, de telefon igen
A lényeg, hogy az így végrehajtott tranzakciók egytől egyig a Curve alkalmazásban egyből terhelt tételként jelennek meg és nem függő tranzakcióként. Persze a mögöttes kártyák számlavezetőjénél látszanak, hogy függők, csak ez érdekes számomra. -
Palesztin994
aktív tag
Sziasztok! Go back in time után látnom kéne valahol az arra a kartyara visszajuttatott pénzt (unicredit), amivel eredetileg fizettem? Amire átterheltem, arról értelemszerűen levonta, de mi van a jovairassal a másikon? Az majd csakúgy a semmiből érkezik pár nap múlva? Se curveben, se az unicrediten (storno, zárolt vagy függőben lévő) nem látom.
-
margithid
veterán
1 hete megcsinaltam a személy azonosítást, de azóta nem fogadták el és nem is válaszoltak.
Fizetni próbáltam kártyával, de sikertelenül, közben a pénzt azért levonta.
Valami ötlet, hogy mit csináljak? -
sb
veterán
válasz
pictigjis #10018 üzenetére
Ügyfélhitelesítés kapcsán év elején beszéltünk róla, hogy a 2FA online vásárlások mellé bevezetésre kerültek white-/blacklist-ek ami alapján megbízhatónak minősül az adott kereskedő.
Tudtommal el lehet tekinteni a 2FA-tól is ha megbízható/history alapján megszokott partnerről van szó, nem? Ha így van akkor pedig a háttérben ezt kezelnie kell a rendszereknek.
@xcsabo
A deviza választást ismerem, az szokott működni.
Itt nem ez történt. A lehúzás után azonnal, 1mp-en belül jön az elutasítás és közben azonnal megjelenik a telefonon a PIN bekérés/azonosítás. Tehát itt vmi más az interakció... egyértelműen vmi azonosítási folyamatot indít el.De ennek ellenére nem sikerül fizetni 2-3 körben sem, folyamatosan feldobja az azonosítást/PIN kérést miközben nyilván eleve is fel volt oldva a telefon és a próbák alatt már N-szer lehúztam pluszban is az ujjlenyomatom vagy beírtam a PIN kódot.
Az a fura, hogy van - szerencsére ritkán - amikor rendszerhiba miatt nem sikerül vásárolni. Elutasítja ugyanúgy 1-2-3x. Utána mégis sikerül... vagy másik boltban 10 perc múlva működik.
Nyilván kommunikációs hiba is lehet vagy bármi. De ilyen esetekben tiszta sor, hogy hibáról van szó. A fentiben az azonosítási kísérletekből látszik, hogy vmi más folyamat indul el. Véletlenszerű se nagyon lehet mert ott eléggé determinisztikusan dobja ugyanazt többször is. -
sb
veterán
válasz
norrberth #10006 üzenetére
Korábban már kérdeztem de akkor nem jött válasz.
Gpay mögött normál esetben nálam sem kér PIN-t, de új kereskedő esetében az első vásárláskor (legalábbis ezt vettem észre) kér PIN-t. Erre mi a megoldás?
Menete:
1. Telefon érint. Kiírja, hogy PIN-t/azonosítást kér.
2. Közben a terminál csippan és sikertelen fizetésről nyom bizonylatot.
3. Mire hitelesítek a telefonon és visszatenném addig vége az egésznek.Amikor előfordul ilyen akkor kis összegről volt szó és 2-3x egymás után is ugyanez történt.
A köv. vásárlásnál szó nélkül ment a fizetés.Ja és a legjobb ami most tudatosult bennem: Hogy ilyen esetben mindig a mögöttes kártyával fizettem direktben és nem a Curve kártyával.
Mégsem volt baja a köv. vásárlásnál...Új üzleteknél vettem észre de lehet, hogy nem is ez lehetett a gond?
-
poli27
veterán
Bakker 2 hónapig nem engedett fizetni... erre tegnapelőtt feldobta az appban hogy azonosítsam magam... ezek ennyire hülyék?... elküldtem a fényképeket, és 10 perc múlva ment a curve... mi tartott ezen 2 hónapig?
-
MrPeekaboo
senior tag
válasz
pictigjis #9997 üzenetére
A nem sikerült vásárlás napján ki- és bekapcsoltam többször a zárolást az app-ban, majd újra felvettem a kártyát AP-be is. Na ezután random időpontokban napi többször is kaptam push-t, hogy AP-ben ki-vagy bekapcsolva lett a kártya, pedig azóta nem piszkáltam többet. Ma önkiszolgálós pénztárnál már működött.
-
Popeye8
csendes tag
létezik vkinek nagyobb ATM limitek ?
napi 1.000 GBP
365 napra 100.000 GBP -
norrberth
addikt
válasz
Grande Ale #10009 üzenetére
Szuper, köszönöm
-
norrberth
addikt
válasz
Grande Ale #10007 üzenetére
Akinek Huawei telefonja van, mint nekem is
Curve app töröl.
Appgallery ból kell letölteni a Curve appot.És ott Curve nek saját pay áll rendelkezésre.
Ezért kérdeztem, hogy vajon itt mi a helyzet.
Milyen azonosítást kér. -
norrberth
addikt
válasz
Grande Ale #10005 üzenetére
Telón Curve pay? Itt kér pint?
G pay mögött azt tudom hogy nem kér.
-
vnorbi
aktív tag
Hivatalosan egy tranzakcióval 10600 forint a határ, összesítve pedig 53000 forint. Ha ezek egyike sem kerül elérésre, akkor is kell egy Chip & PIN minden ötödik tranzakció után, hogy újra működjön.
What is Strong Customer Authentication (SCA) and how does it affect my payments?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- SanDisk Extreme Portable 8TB (SDSSDE61-8T00-G25)
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 12400F 16/32/64GB RAM RX 7600 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Csere-Beszámítás! Olcsó RTX Gamer Laptop játékra! I5 11400H / RTX 3050Ti / 16GB DDR4 / 512GB SSD
- Samsung Galaxy A5 32GB Kártyafüggetlen 1Év Garanciával
- Telefon felvásárlás!! Huawei P20 Lite/Huawei P20/Huawei P30 Lite/Huawei P30/Huawei P30 Pro
Állásajánlatok
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged