- bitpork: Augusztus 2- szombat jelen állás szerint.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Parci: Milyen mosógépet vegyek?
- sziku69: Szólánc.
- Aggregátor gondjai, örömei, és elmélkedései
- Chosen: Canon 5D II - portrézás 2025-ben
- zebra_hun: Hűthető e kulturáltan a Raptor Lake léghűtővel a kánikulában?
-
LOGOUT
FIGYELEM
A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________
SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD ÁRFOLYAM: [link]
-----
HATÁLYOS DÍJTÁBLÁZAT (2025. 05. 09.): [link]
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉS
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis "levonták" az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha sajnos zárolásban is ragad (a lenti bal oldali képen látható felirat esetén fordulhat elő), aztán napok múlva automatikusan felszabadul. A napok száma bankfüggő: a Revolutnál például 7, a K&H-nál 10, az Ersténél 15 nap, de egyes bankok (Raiffeisen, OTP, Cetelem) még hosszabb ideig, akár 30 napig is zárolásban tarthatnak egy-egy tételt.
Ha a sikertelen vásárlás után mégis lekönyvelik az összeget (ez a gyakoribb, a Go Back in Time menü aktívvá válása jelzi, hogy ez meg fog történni), a levonás mellett később lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Minden elutasított, a bankod által mégis lekönyvelt vásárlást a tranzakciót követő nyolcadik napon automatikusan visszatérít a Curve rendszere, ezt a lenti jobb oldali képen látható felirat jelzi. Ha írsz a supportnak, a folyamat talán meggyorsítható, az appban tegyél bejelentést (Launchpad -› Support -› Chat -› New Conversation -› Transactions -› Declines). Ha egy vásárlásod zárolásban ragadt, ugyanezen az útvonalon megpróbálhatod elkérni a zárolás visszavonását igazoló RRN (Retrieval Reference Number) tranzakcióazonosítót, amelynek birtokában a bankod ügyfélszolgálata tud segíteni a zárolás manuális feloldásában.
Ha az elutasított tranzakciónál szintén a jobb oldali képen látható feliratot látod rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ez azt jelenti, hogy a Curve rendszere már vissza is térítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A visszatérítés elindítása után csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap).
---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
TrollBalint #16196 üzenetére
mar tobb mint ket hete kertem, az curve szinten mar sok ido
meg se jott azota se az uj fizikai. a problema az, hogy a 80 szazalekos elutasitasi aranyom a kartyacserevel csak 30-40 korulre ment le, itt valami nem jott ossze, az elso perctol fura dolgokat produkal az uj kartya. de en is kivancsian varom a fizikait, hogy milyen szamok vannak rajta
-
pictigjis
Topikgazda
az appbol ilyenkor teljesen normal mukodes szerint tunik el a regi fizikai kartya. elmeletileg az uj fizikai kartya aktivalasaig a regi hasznalhato - azert elmeletileg, mert az en ket hettel ezelotti kartyacseremnel a regi fizikai azonnal megszunt mukodni. szoval menj be egy boltba es propald ki, mukodik-e
-
RBJ
addikt
Hello.
Aprócska kérdésem lenne. Előfizetem az X re elvileg új kártyát küldenek csak azt nem értem miért mikor ott a régi. Eddig ok. De a régi eltűnt az appbol lett virtuális kártya addig míg nem nem jön az új.
A kérdés az, hogy a fizikai a régi egyáltalán nem használható vagy csak addig míg megjön az új.
De ha igen akkor az appban nincs sehol. -
pictigjis
Topikgazda
válasz
Oliverda #16185 üzenetére
elképzelhető, hogy az. de nevetséges már, hogy állandóan van valami gond, én tehetek róla, hogy ilyen kártyám van? miért nem működik egységesen jól vagy rosszul a szolgáltatás? semmi gond, megírom a következő panaszt, megint kérek majd x font kártérítést, de tényleg kezd ez közröhejjé válni
-
ACE-
addikt
Nem tudom milyen POS bank lehet és mi mögött, de én, és asszony változatos helyen vásárolunk, és a közelmúltban nem nagyon volt ilyen dupla zárolásom... elutasítás is csak egyszer-egyszer, legutóbb akkor, amikor írták is hogy gond van a tranzakciókkal.
-
pictigjis
Topikgazda
-
kapasz
tag
válasz
pictigjis #16180 üzenetére
Nálam is ma 01:24-kor ismételtek egy szerda estit.
Még az első ilyen zárolást sem oldotta fel a K&H, pedig az már 9 napos, tehát még a nagy K&H karbantartás előtti.
3 különböző kereskedőnél történt tranzakció duplázódott így és úgy tűnik, az ismételt tranzakciót könyvelik, az eredeti marad zárolásban.
Lehet, hogy a POS-ok mögötti bank lehet a közös ezekben?
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
kapasz #16153 üzenetére
ma hajnalban megtortent az elso ilyen dupla terheles itt is. erthetetlen, mi tortenik
ez a tranzakcio egyebkent az volt, ami szerdarol meg utolsokent hianyzott, a hajnali duplazas utan mar latom a helyen. ezek szerint arra lehet szamitani, hogy azok a tetelek, amik x ora utan nem kerulnek elo, be lesznek duplazva, en meg kovethetem egyenkent, mi lesz a dupla zarolasok sorsa
-
Fifi
őstag
-
pictigjis
Topikgazda
nekem a mai egyből egy látszik (tegnapról is már csak egy tranzakció befrissülésére várok), de a szomorú hír akkor az, hogy ezt a hibát nem oldotta meg az éjszakai karbantartás
(ellenben akkor mégis lehet valami abban, hogy ez a hiba (is) főleg a kh-t érinti, esetleg alkalmanként hiányzik valami visszaigazoló üzenet a kh tranzakciós rendszeréből, amitől egyfajta offline tranzakcióként kezeli a curve ezeket. a kh-s sms rögtön megjön, de a curve csak később teszi a helyére. érdekes, na)
-
Fifi
őstag
Engem is elért a számlatörténet hiánya, igaz sak egyetlen tranzakcióval eddig.
Reggel még MBH-s HK volt a Curve mögött, addig minden rendben zajlott.
Most átállítottam a K&H-s HK-ra és az első tranzakció után csak SMS jött K&H-tól Curve-től nem jött push és a számlatörténetben sem látszik.Nem dohányzom, nem iszok alkoholt és sapkát sem hordok.
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
TrollBalint #16169 üzenetére
nem dohányzom, nem iszom alkoholt, szóval igazából már mindent értek, miért én
-
ACE-
addikt
válasz
pictigjis #16166 üzenetére
Engem az zavar pl. hogy a refund-ról nem küld az Erste George értesítést, pedig be van állítva... A zárolások között látszik, pont mint a terheléses tranzakciók, de nem kapok róla értesítést... lehet megreklamálom, de el tudom képzelni hogy úgy szerepel az ÁSZF-ben hogy a TERHELÉSEKRŐL küld csak üzenetet...
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
TrollBalint #16164 üzenetére
a tegnapelotti hianyzoak mar elokerultek, a tegnapiak meg csatangolnak valahol. egyszer azok is meglesznek
ha felveszem a sapkat, akkor is baj van
-
unicumnext
aktív tag
válasz
Oliverda #16162 üzenetére
Igen ez banktól függ. Itthon szinte egyik banknak sincs saját kártya rendszere, hanem bérli őket, és ki hogy van megállapodva naponta hány batch bedolgozás van saját rendszerbe oda vissza foglalás/ jóváírások is ezért a bankok fizetnek pár dollár centet vagy éves vagy havi díjas konstrukciókban vannak.
-
TrollBalint
addikt
válasz
pictigjis #16146 üzenetére
Szerintem nálam eddig mindig megjelent. Nem szoktam nézgetni a történetet, csak a push értesítek és e-mailek alapján mondom. Néha van, hogy később jön meg, de talán csak az e-mail és az is max fél napot csúszik. És ez az elmúlt pár hónap vásárlásaira vonatkozik, annál régebbre nem tudok visszaemlékezni
Hozzáteszem, van olyan nap, hogy nem vásárolok, de heti szinten mondjuk 6-10 tranzakcióm van "csak".Szívesen megnézném a Curve kódját, mert most már arra gyanakszom, hogy van valami feltétel, ami csak nálad (meg kb. minden 10.000. embernél) igaz, és ettől a "szopassuk rendszeresen" változót YES-re állítják. Nem lehet, hogy nincs rajtad sapka?
-
pictigjis
Topikgazda
-
Fifi
őstag
válasz
unicumnext #16157 üzenetére
Nálam K&H gyorsult, a tegnapi GBiT-ek már ma jóváírásra kerültek a K&H-nál, eddig szerintem T+2 nap volt
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
unicumnext #16157 üzenetére
volt egy-ketto hetvegen, de az mar jo. a curve-bol hianyzo tranzakciok a kh-nal vasarnap ota rendben megjelennek, sms-ek is jonnek
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
unicumnext #16155 üzenetére
ahhoz azert nem sok koze van a kh-nak, ha a curve timeline-jan nem jelennek meg tranzakciok. ez a hiba mar mas mogottes kartyaknal is jelentkezett
-
pictigjis
Topikgazda
remélem, ezzel a rendkívüli karbantartással valamit rendesen sikerül újraindítani végre...
Upcoming scheduled maintenance notice
Curve will carry out essential maintenance today on Wednesday 12th June 2024, between 11:45pm GMT and 00:15am GMT. This means some Curve functionality might be temporarily unavailable within that timeframe. Apologies for the inconvenience. Please carry a backup card with you during that time. -
kapasz
tag
válasz
pictigjis #16148 üzenetére
Két olyan tranzakcióm is van az elmúlt napokból, amit a Curve mögött álló K&H-n pár nappal később bedupláztak. A K&H-tól kaptam újabb SMS-t, de a Curve-ben ez a tranzakció nem látszik.
Aztán a K&H a második tranzakciót könyvelte, az első pending maradt. A Curve-ben viszont az első látszik és engedne GBiT-et is.
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
Oliverda #16150 üzenetére
nekem egy egyórás szakaszban öt (+egy elutasított online vásárlás, akármit mondanak, azokkal valami fix gáz van), ebből kettő nem jelent meg
persze simán lehet összefüggés azzal (is), hogy ez a nemrég generált kártyaszámom szerintem hibás
a tegnapi hiányzóak POS-tranzakciók, a mai mind online, ebben sincs minta
-
Fifi
őstag
válasz
pictigjis #16148 üzenetére
Igazat vallva nem tudom, hogy volt -e ilyen.
A mögöttes kártyák napi forgalmát esténként ellenőrzöm és ott megjelölöm vagy a táblázatkezelő függvény megjelöli, hogy mit "éri meg" GBiT-elni. Havonta egyszer exportálom ki a Cure számlatörténetet és abból még soha nem hiányzott az előzetesen GBiT-re szánt tétel, de nem hasonlítom össze a mögöttes kártyák összes tranzakcióival.
Most visszanéztem 4-5 nap forgalmát és minden tétel szerepel Curve-nél, ami a mögöttes kártyákon is terhelésre, foglalásra került.
-
pictigjis
Topikgazda
nálam továbbra is teljesen random, milyen tranzakciók kerülnek be a tranzakciótörténetbe... a tegnapi három hiányzóból eddig egy került elő, a legutóbbi négy vásárlásomból kettő pedig ismét nem látszik
szuper
-
pictigjis
Topikgazda
nálam az utolsó három (POS) vásárlás sikeres volt ugyan, de a curve-ös tranzakciótörténetben nyomuk sincs (már megint)
Issues processing transactions
New incident: Investigating
We’re aware of some issues affecting the online payment processing at the moment. We’re already looking into this. We are sorry to say, some of your online purchases may get declined in the meantime. We apologise for any inconvenience this will cause you.
Time posted
Jun 11, 17:02 -
pictigjis
Topikgazda
válasz
Merlini #16136 üzenetére
azt kell írnod, hogy rád eea ügyfélként nem vonatkoznak a brit bankszünnapok. be is másoltam korábban a feltételekből a megfelelő részt
Business day – a calendar day, except Saturdays, Sundays and official holidays and days off set by the legal acts of the Republic of Lithuania, when banks are normally open for business in Lithuania unless set by Curve and notified to you as the client of Curve differently.
-
pictigjis
Topikgazda
a support teljesen fogalmatlan, írtam nekik, hogy a kártyacserém valamiért megfelezte a limitjeimet, kérem a régieket vissza. szerintük a jelenlegi limitjeim "upgrade"-et jelentenek. vicces, na
I've checked this for you and can see that your spending limit was upgraded.
Your new limits are:
- 2775000 HUF per single transaction and per day
- 185000 HUF cash withdrawal per day -
Xtomi
tag
Sziasztok!
Fizikai kártya igénylése nélkül lehet Curve ingyenes számlát nyitni? -
Merlini
tag
válasz
pictigjis #16074 üzenetére
Írtam nekik levelet, ezt válaszolták ma:
"Thanks for getting in touch regarding our weekend FX fees.
Since May 27th was a UK public holiday, you've been charged a weekend fee. We’ve clarified the way we apply surcharge fees to foreign exchange transactions on weekends and UK public holidays.
If you make a withdrawal or purchase over the weekend or UK bank holiday, we use our provider’s latest available exchange rate as the currency markets are closed. The weekend rate counts as Friday 23:59 GMT – Sunday 23:59 GMT."
Amit néhány fórumtárs előre borítékolt.
Ha valaki megírja angolul privátban mit kellene erre válaszolnom, akkor továbbítom nekik. -
jobarat01
tag
válasz
Oliverda #16127 üzenetére
Hát heti szinten van itt poszt (Azon a pár bátor emberen kívül is, akik önkiszolgáló kútnál szivatják magukat ezzel a kártyával.) amiben panaszkodik valaki, hogy nem sikerült fizetni.
A kártyás vásárlásnak az lenne a célja, hogy zökkenőmentes és egyszerű legyen mindkét félnek. Ha ezt nem tudja biztosítani a Curve akkor nem látom értelmét. (ráadásul ha amúgy is írják valahol, hogy vigyünk backup kártyát, "all your cards in one"? )
2019-20 körül talán nem éreztem ennyi problémát pedig főleg ezzel fizettem. Az angol bin-es kártyák jobban működtek,(még a néha felugró DCC mellett is) azóta lutri az egész.
-
jobarat01
tag
Nagyon nagyon csodálom, hogy valaki használja még ezt a szemetet. Az ingyenes csomaggal már csak 2 kártyát lehet használni. Folyamatos elutasítások, duplaterhelések, elutasítás (azért levonja sikeresen a curve) és amikor gbit után könyörögni kellett a refundért (mert hetekig nem írták jóvá), ezek miatt én lemondtam tavaly a Black előfizetést.
-
simati
csendes tag
Sziasztok,
1 napja minden tranzakciót elutasít a Curve Black kártyám, és nem tudom mi az oka. Tegnap nem engedett paypal pénz küldést, revolut feltöltést, ma reggel Lidl vásárlást és GLS futárnak fizetést. Utóbbinál kaptam csak papírt: 50 egyéb hiba. Chat-en próbáltam felvenni a kapcsolatot a Curve-val, de robot után ember még nem foglalkozott velem. Van valami gyorsabb kommunikációs lehetőség?
-
ACE-
addikt
válasz
pictigjis #16118 üzenetére
Legutóbb én is meglepődtem, mert én is ehhez szoktam hozzá... szerintem az lehet, hogy ha az aktiválás és kiállítás között nem változik a hónap, akkor marad az eredeti, nekem akkor az volt, valami 3.-a volt a virtuális kiállítása, és 1-2 héttel utána aktiváltam, amikor megjött.
-
-
pictigjis
Topikgazda
-
pictigjis
Topikgazda
én cseréltem most is kártyát (sokadszor), azóta amúgy jobb a helyzet, de nem hibátlan
megint az van, mint novemberben (aminek kártyacsere lett a vége), hogy hiába adom hozzá a wallethez a kártyát, az add to apple wallet gomb ott marad az appban, mintha nem érzékelné a "kapcsolatot". tisztában vagyok vele, hogy azt szoktam mondani, fizikait ne aktiváljunk, amíg nincs kézben, de gondoltam, próbáljuk most meg ezt is (mert az első pár napban online kb. nem működött a virtuális kártya, a simplepay hibaüzenet dobott rá, hogy sikertelen vásárlás), és sajnos tényleg hibásnak tűnik a kártyaszám. a fizikai aktiválásával változnia kéne a lejárati dátumnak és biztonsági kódnak, de itt a "sikeres" aktiválás ellenére minden szám változatlan maradt. kíváncsi leszek, mi lesz a borítékban, ha jön egyáltalán valami...
megírtam a supportnak (és aztán a complaintsnek is), mintha fel se fognák, mi a problémám
(vagy kisül, hogy az elmúlt pár hónapban változott a rendszer, és ugyanolyan számokkal jön a fizikai, mint a frissen generált virtuális)
-
Fifi
őstag
válasz
pictigjis #16107 üzenetére
Eddig hasonló gondjaink voltak így visszanéztem és május 26 óta 61db tranzakcióból 1db declined. Kop-kop. Lehet engem migráltak kártyacserekor egy másik szerverre?
Más:
Talált valaki arra lehetőséget, hogy a cash-en lévő aprót fontban menekítsem ki és ne kelljen elkölteni? -
kridli
tag
válasz
pictigjis #16107 üzenetére
És romlik a helyzet.
Amióta ezt elkezdte (én nem jegyeztem meg ennyire pontosan a napját) az apple / google pay szinte 100%-kban rossz, talán egy siekres fiezetésem volt, fizikai kártyával kb 50% talán, online-nal eddig nem volt gond az elmúlt héten. De ma már online is utasított el. -
kridli
tag
és ilyenkor küldenek egy új free kártyát postázási díjért, vagy mi történik? vagy te az egész curve accountot zártad be?
nálam az elmúlt héten elforduló tömeges decline verte ki a biztosítékot. régebben is elutadított hetente 1-2-szer, de az elmúlt héten kb 80%-ban elutasít, gyakorlatilag használhatatlan. -
st6969
őstag
válasz
pictigjis #16101 üzenetére
Igen, erre gondoltam
#16100 edk-
Korábban azt hiszem, pont a Raiffeisen (vagy a K&H?, vagy talán mindkettő?) játszotta el velem (és több kollégámmal is) ezt a játékot, hogy márpedig váltsál, mert kivezetjük a számlacsomagot. Havonta hívogattak is, de nem dőltem be, így rengeteg ideig (talán évekig?) ki tudtam tolni a jó számlacsomagot. Aztán egyszer tényleg megszüntették, na én akkor dobbantottam.
A Gránit bank nem csak a 0-ás csomag, hanem a közvetlen Google Pay miatt került a látókörömbe, de egyelőre csak tájékozódom -
st6969
őstag
válasz
Oliverda #16099 üzenetére
Szinte biztos, hogy erről lehet szó, ugyanis (főleg mostanában) a legtöbb fizetés közben a pénztáros megjegyzi, hogy "jó sokat gondolkodott". Pedig nem érzem úgy, mintha extrém sokat kellene várnom a terminálra, de tény, hogy nem azonnal írja ki, hogy jóváhagyva. Több egymástól független üzletben találkoztam ezzel a megjegyzéssel a pénztáros részéről, volt, aki még elnézést is kért
Esetleg 1-2 másodperccel megnövelhetnék ezt az időt, hogy ne legyen időtúllépés (mondjuk biztosan van oka, hogy így van beállítva...sőt, ha összeesküvés elméleteket akarnék szőni, akkor lehetne akár az is, hogy szándékosan van így beállítva, hogy odaszúrjanak a fintech cégeknek és felhasználóiknak
)
A Revolut lett volna a következő ötletem, ott van közvetlenül GPay, de ha ott is néha elutasít, akkor azzal sem biztos, hogy sokkal előrébb vagyok.
Csak megnézem ezt a Gránit bankot...16098 pictigjis Na igen, az ilyen sablonok, ha nem relevánsak, csak még nagyobb ellenszenvet keltenek.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- Milyen NAS-t vegyek?
- Akciókamerák
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- Ezek lehetnek a Realme 14 Pro és 14 Pro+ európai árai
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Linux kezdőknek
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- OLED monitor topik
- Motorolaj, hajtóműolaj, hűtőfolyadék, adalékok és szűrők topikja
- Google Pixel topik
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! ASUS STRIX B650E-E R7 7700 64GB DDR5 1TB SSD RTX 3080 10GB Thermaltake Ceres 500 850W
- TAVASZI BOMBA AKCIÓK! STEAM, UBISOFT CONNECT, EA APP, XBOX EREDETI KULCSOK 100% GARANCIA
- Csere-Beszámítás! Olcsó Számítógép PC Játékra! R5 1500X / RX 570 8GB / 16GB DDR4 / 250SSD + 2TB HDD
- Dell P2419H P2419Hc Full HD LED IPS 24" + P2719H 27" LCD monitor (vékony keretes)
- BESZÁMÍTÁS! Logitech G923 kormány + Driving Force Shifter garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged