Hirdetés
- Ndruu: Segíts kereshetővé tenni a PH-s arcképeket!
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sidi: Samsung Deskmaster 386s/20n
- Meggyi001: Eldugott helyek Párizsban, amiket jó eséllyel még nem láttál...
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- sziku69: Szólánc.
- MasterDeeJay: MSI H110M PRO és i3-8350K (coffeetime mod)
-
LOGOUT
Megérkezett a Codemasters legújabb, a Formula 1 2012-es szezonját feldolgozó része, PS3-ra, Xbox 360-ra és PC-re egyaránt. A játék egyik legfontosabb újítása a Young Driver’s Test mód lesz, amelyben gyakorlatilag megtanítanak F1-es autót vezetni és hasznos tanácsokkal látnak el a bajnoksággal kapcsolatban.
Új hozzászólás Aktív témák
-
RevolutioN2
tag
nem tudom, de ha belegondolsz akkor nagy tempónál fékezel előre bukik a kocsiszekrény, ezáltal különösen megnövekszik az első kerekekre eső leszorító erő, hátul pedig felpuhul ergo elől sokkal nagyobb lesz a kifejthető fékezőerő. Ez a jelenség legalábbis való életben már akkor is érezhető, ha csak elengeded a gázról a lábad és motorfék működésbe lép.
Ide tartozik egy másik gondolatmenet is, miszerint amikor egy F1-es autó fékez akkor az első vékonyabb kerekek közel 2x!! nagyobb felületen hasznosítják a tapadó felületet az úton, mint a hátsó szélesebb abroncsok. Ez nem keverendő össze a ténylegesen érintkező futófelülettel, mivel a gumik geometriája nem tökéletesen sík a légnyomás következtében!
A való életben csak egy egyszerű példa amikor kezdtek áttérni a tárcsafékes kocsik gyártására, nem volt véletlen, hogy elsősorban csak az első kerekeket szerelték fel tárcsával hátul pedig maradt a dobfék, ugyanis az első kerekeket sokkal jobban lehet terhelni blokkolás nélkül mint a hátsókat.
Tavaly és idén éve elején pont ezt próbálták módosítani, hogy az előre "bukást" mérsékeljék és ezért szereltek be valami plusz aktív felfüggesztést, amit aztán az FIA betiltott. Nagy szerepet játszott volna abban, hogy jobban terhelhessék a hátsó kereket és abban, hogy kanyar közbeni fékezésnél ne menjen el a leszorítóerő a hátsó részről.
Remélem kielégítő választ adtam. Akit kicsit jobban érdekel a téma az nyugodtan olvasson utána, rendkívül érdekes dolgokat olvashat az F1 technikai hátteréről.
Én ami setupokat (komolyabb emberektől) láttam azokban mind elől volt a fékerő. Aztán ki tudja, hogy mennyire követi a játék a valós fizikát.
Új hozzászólás Aktív témák
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Minden a BlackBerry telefonokról és rendszerről
- Mesterséges intelligencia topik
- Xbox Series X|S
- Ford topik
- Saab, Volvo topik
- Láncfűrész topik
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Apple iPhone 16 - ígéretek földje
- BestBuy topik
- További aktív témák...
- Telefon Felvásárlás!! iPhone 14/iPhone 14 Plus/iPhone 14 Pro/iPhone 14 Pro Max
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 4500 16/32GB RAM RTX 3060 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i9 14900KF 32/64GB DDR5 RAM RX 9070 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Lenovo Tab M10 HD 32GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- HIBÁTLAN iPhone 12 mini 128GB White -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3467, 94% Akkumulátor
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest