Hirdetés

2024. május 3., péntek

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:08:33

LOGOUT.hu

Üdvözlünk a Call of Duty: Modern Warfare (2019) topikban! Olvasd el a téma összefoglalót hozzászólásod megírása előtt!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#5240) newmoonlight válasza raggg (#5237) üzenetére


newmoonlight
senior tag

PS3-as MW2-be (Team Deathmatch-ben) beletoltam kb. 5.000 (!) órát, elég jól is ment (10-ból 8-9 alkalommal első lettem) de ezzel az MW-vel én csak szenvedek.
A pályák túl nagyok, elképesztően (memorizálhatatlanul) tagoltak, rengeteg zug, sarok, hasadék, sniperfészek, kaotikusság, ráadásul (pár kivétellel) semmi eredetiség (az MW1-es, ill. MW2-es pályákhoz hasonló karakteresség) nincs bennük, a legnagyobb probléma viszont a kempelés.
10-ből 8-9 alkalommal úgy lőnek le, hogy nem látom az ellenséget.
Értem én, hogy gyűjtögetni "kell" az XP-ket erre-arra, de hogy erre így fel legyen áldozva az a pörgős játékélmény, ami az eddigi MW-ket jellemezte, az botrány.
Az MW2-ben 1,52-es K/D ratio-m volt (úgy, hogy egy pillanatig nem kempeltem, csak folyamatosan rush-oltam), itt meg 0,8 körüli.
Az MW2-vel (a megjelenés utáni években) gond (és idegeskedés) nélkül el lehetett játszani fél napokat, ezzel meg 10 meccset sem bírok, mert szétbax az ideg a fent elmondottak miatt.
OK-OK, szép a grafika, meg a menü, meg a fegyverek, meg minden csak egy apróság hiányzik. A játékélmény. Pedig sajnálom, mert tök jó játék lett volna, de így élvezhetetlen.
Ha PS3-on kiirtanák az MW2-ből a csalókat, úgy mennék rá vissza, mint a pinty.

“Míg az ENIAC számológép 19 ezer vákuumcsővel van felszerelve és 30 tonnás, a jövőben a kompjútereknek talán ezer cső is elég lesz, és az is lehet, hogy nem lesznek nehezebbek másfél tonnánál.” (Popular Mechanics magazin, 1949.)

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.