Hirdetés
- Grand Theft Auto V - Látványosságok és érdekességek tárháza egy helyen!
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Digitális Állampolgárság Program
- Asszociációs játék. :)
- Drive! - Az utolsó gurulás idén a Quadrifoglio-val
- Minden hónapban vettem egy sorsjegyet 1 éven át! (2024)
- CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Szólánc.
-
LOGOUT.hu
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
kardkovacsi
senior tag
https://www.ebay.co.uk/itm/154695852060?hash=item240497601c:g:dtIAAOSwS45hb0cC
Azért amikor ilyeneket látok kicsit elgondolkodom, hogy ki kéne hajigálni a régi akkumodulokat és be a helyére az újat. Sajnos a 330e esetén nem annyira egyszerű, de az 530e esetén elvileg nem sok programozás kéne, hogy bemenjenek az új aksik (ez komplett akkumulátor szett, ha jól tudom a töltő vezérlő elektronika is ott van bent a dobozban, mert az is kell).
Mondjuk ez még otthoni szünetmentes ház tápnak is jól lenne, annyira olcsó. 12 kWh és 450e.
[ Szerkesztve ]
-
kardkovacsi
senior tag
válasz Tsebacsi #64782 üzenetére
Valahogy mindig az az érzésem, hogy megtervezik az autót, aztán agyalnak rajta mi az a pár dolog amit el kell kefélnünk, hogy majd az LCI-re jó legyen
Az új ötös az egyik legszebb ma elérhető BMW, de a hármasban is annyival jobb az LCI kinézete mint a sima. Nekem sosem tetszett az a bevágás alul és szerencsére elhagyták, hasonló lámpákat kapott mint az 5-ös. Vagyis csak remélni lehet, mert elvileg a kínai i3-as egy 3-as LCI hosszított verziójára épített elektromos autó.
-
Chris0321
addikt
válasz Fr0z3n #64783 üzenetére
Hello.
[link]Kezelési kézikönyvvel tudok segíteni, szerintem itt a csoportban nem nagyon vannak ilyen korú autók, e46-ok sem nagyon. Én Facebook-on e36 csoportokban érdeklődnék, lehet ott hamarabb találsz. -
chess001
aktív tag
válasz Shadowbull #64794 üzenetére
Szerintem M-pakettel van a designterv leadva az összes bmwnél és utána behívják a takarító személyzetet, hogy csinálják meg az alapcsomagot ;P
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
Shadowbull
addikt
válasz Shadowbull #64792 üzenetére
https://marharepaszerint.blogspot.com
-
chess001
aktív tag
-
Shadowbull
addikt
válasz Shadowbull #64790 üzenetére
Ahogy láttam a videókon a fényszórók be is vannak sötétítve, hogy még kevésbé legyen hangsúlyos.
https://marharepaszerint.blogspot.com
-
chess001
aktív tag
válasz Shadowbull #64788 üzenetére
A juke kezdte, nagyon bejött a nissannak, azóta sajnos terjed. De én nem értem, hogy ez miért szép valakinek és miért veszik...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz CharlieDrop #64786 üzenetére
Felénk lakik x6, x7, sajnos én vizuális szennyezésnek élem meg a csúnya kocsikat, a szépekben meg gyönyörködni szoktam.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
Fr0z3n
őstag
Sziasztok!
Újdonsült e36 tulaj lettem. Küzd pár hibával és szeretném rendesen talpra állítani. Abban kérnék segítséget, hogy kezelési útmutatót esetleg szervízelős kézikönyvet lelek valahol a neten magyar nyelven? Útmutatót találtam de az nem letölthető sajnos. Köszönöm ha valaki tud segíteni!
-
nagyúr
válasz Shadowbull #64781 üzenetére
Elsőnek talán a Koreaiak kezdték ezt a csíklámpa dizájnolást, nem hittem, hogy a BMW is átveszi, inkább hinném ázsiai piacosnak, mint USA-nak...
Remélem az 5-ös normálisabb lesz, a mostani LCI G30 nagyon bejön!Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
chess001
aktív tag
válasz Shadowbull #64779 üzenetére
Szerintem ez annyira csúnya, nem tudom, hogy az E65, vagy ez az eddigi legrondább... Európának lehetne egy másik verzió, ezt nagyon Ázsiában álmodhatták meg.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
tasiadam
veterán
válasz vedini #64776 üzenetére
ennek drága hangja van Van a lakásunk elött egy bukkanó (9. kerület), de igazából tele van a kerület szintkülönbségekkel, mert térköves az utca. Na itt a 370z is megnyalta az orránál az aszfaltot. De nem is így mennek, hanem 30al. De hallottam már olajteknőt is odaverni, meg napokban rendesen leszakadó tartóbakot.
Boldog s̸̺̳̾͝p̶̝̖̅ò̵̫̾ọ̷̃͒k̸̮̓t̵͈͌͝o̶͓͘b̵͓͔͘è̸̱r̷̙͈̅̀ mindenkinek!
-
cOxeR
Ármester
válasz vedini #64771 üzenetére
Z4-el fel se tudok menni, mert fennakad. :D
Arena is mióta letették a bejáratnál azokat a fekvőrendőröket szintén zenész, Árkádba meg olyan meredek a lépcsőzetes rész a szintek között, hogy oldalazva kell lekúsznom, konkrétan elfoglalva kettő sávot, belváros is tele ilyenekkel, szerintem 1 éve nem voltam bent a városban vele… és nem is vágyom rá.
Ráadásul parkolódíjat is kell fizetni… :D -
tasiadam
veterán
válasz HELLAFLUSH #64769 üzenetére
Utána kell nézni, hogy melyik a gyárija. Pl e39-re láttam mind a kettőt, de nekem pl a hűtött van. A hűtés nélküli az pedig véknyabb, persze olcsóbb is, az meg tuti felmegy, mert enged annyit a dugattyú.
Boldog s̸̺̳̾͝p̶̝̖̅ò̵̫̾ọ̷̃͒k̸̮̓t̵͈͌͝o̶͓͘b̵͓͔͘è̸̱r̷̙͈̅̀ mindenkinek!
-
vedini
őstag
válasz ittakary #64770 üzenetére
Egyebkent vannak arnyoldalak "nemet" autopalyan ami a csovon kifer, de minap voltam fiamnak venni boxzsakot, kesztyut, felfogatot a corvin plazaba, soha tobbet nem megyek oda, miniaturizalt kapu, szuk szerpentin le fel, oregedtem 10 evet, centizni meg felnire vigyazni, meg kameraval centizgetni olyan kis utcakba ahol sregen allnak az autok ket oldalrol.... regen sokkal magabiztosabban vezettem, vagy lehet mert ceges autom volt, sajatnal ha lefujatsz egy elemet, eladaskor magyarazkodhatsz.
workworkwork...
-
Gsx-rr
veterán
válasz ittakary #64765 üzenetére
Ha hazamegyek Mazochizmusbol megyek egy BP-Nagyszolos(Ukrajna)
Vagy csak a hatarig tavot
Na utana lesz kopkodes
Hatar oda vissza 320 km
6,5 ora alatt a benzinkutas Hotdoggal egyutt is megjarom
Saccolok egy 10 orat ha egyaltalan kivitelezheto es van a palyan tolto[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz ittakary #64762 üzenetére
végre élőben meg lehetne vitatni az élet nagy dolgait, ajánlott témák:
- elektromos hatótávok
- mennyit keresnek az autógyárak
- miért kell mindenkinek legalább a 400 LE és miért csicska az az autó ami nem megy 100-200 7mp alatt
- M3/M5 piaci ára "majdénmegmondom" alapon -
vedini
őstag
Szep mod, bar egy gender semlegesebb szinbe jobban el tudnam kepzelni: [link]
[ Szerkesztve ]
workworkwork...
-
Rendo84
senior tag
Sziasztok!
BMW E60 520d, 2006 évj autómnál a hátsó féknél fennálló hibám van. Pozitívban volt a számlálója, szerettem volna a menüjéből alaphelyzetbe állítani, ami kb 50.000 km, de nem sikerült-e helyett -25.000 km-ra váltott és most az autó néha biztonsági követelmény miatt nem szokott elindulni csak ha 1-2 órát várok. Megnéztem ténylegesen el van kopva ezért is jelzett és a reseteléssel pórul jártam mert mínuszba ment a számlálója.
Plusz az első féknél véletlenül megcsináltam a reset procedúrát, de már az is jelez, pedig annak semmi baja nem volt, nincs annyira elkopva, de itt is minuszba váltott és ezt sem tudom pozitív órára resetelni a számlálóját.
Itt egy videó erről, amelyik fék jó neki és nem jelez, azt ki tudta ütni 50.000 km-re. Amelyik jelez neki, kopás miatt azt ő sem tudja. [link]Az tiszta sor, hogy a hátsó fékbetétet cserélnem kell, de ilyenkor a sensort is ki kell cserélnem újra, hogy működjön a reset?
A másik dolog az első fék, amit pedig nem tudom miért nem tudom pozitívba nullázni, amit véletlen reseteltem és már az is jelez.Köszönöm szépen előre is a tanácsotokat!
-
H.Ezredes
őstag
válasz Chrys_ #64754 üzenetére
Ki kell bírnia.... A hátsó necces... Mivel közel költöztünk a műhelyhez sokkal kevesebbet megyek és nem járok annyit ki az éjszakába.... Szerintem 2 szezont ki fog bírni. Elöl egyébként is 2 szezon volt hátul 1. De akkor alapból napi alap volt az 50km plusz ezen felül még több most meg napi 5 az alap.... Szóval más a távolság.... Meg hát út közben könnyű volt tovább haladni a Váci úton kifelé mint hazafelé lekanyarodni. Na most ez a csábítás nincs meg csak ha direkt arra megyek...
#64757 Gsx-rr
Kíváncsiságból még tavaly kérdeztem ugyan de nem volt kapható méretben ( nehézkes szállítás ) most nem is kérdeztem. Igazából rengeteget mentem vele többszörösen GPS 290 felett. Pályán ha mentem rendszeres 200-270 között. Úgy voltam vele jó volt szép volt túléltem. Veszek olyat amivel nem remegek 300-nál,hogy kibírja vagy sem... Ezeket 350-ig lehet hajtani. Conti-t én egyébként szeretem és most elég kedvező lehetőségem volt a vásárlásra is... Szerettem volna egy kompromisszum jó sport gumit. Ráadásul a nagyobb turbóval a 450Le-t szeretném elérni így mindenképpen jobb gumit akartam. Hozzáteszem kiszolgált a lenézett kínai is.... Majd most meglátjok,hogy egy komolyabb gumi mit tud.
#64758
vediniSport contact 7-et jelenleg még nem gyártják 245 / 40 R18-as méretben. R18-ban jelenleg CSAK 245 / 45 -be gyártanak. Így kénytelen voltam a Sport contact 6-ot rendelni
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
Pénteken végre megérkeztek az új gumik. 7-et vettem volna ha lenne 245 / 40 R18 de még annyira új,hogy nem készítenek belőle majd később...
2 gumi 22/09 2 pedig 22/10 gyártás még friss ropogós
Rengeteget vaciáltam melyik legyen még a:
Goodyear eagle f1 supersport
Michelin pilot sport 4sDe maradtam a Continál
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
tasiadam
veterán
válasz vedini #64748 üzenetére
Ja, egy fullos kozmetika kell neki, a tel.szám is megvan, még nem hívtam fel, most voltam az okmányirodában, 1 hét kinlódás után végre átírták
Footrestből nem tudtam kéket szerezni, csak feketét.[ Szerkesztve ]
Boldog s̸̺̳̾͝p̶̝̖̅ò̵̫̾ọ̷̃͒k̸̮̓t̵͈͌͝o̶͓͘b̵͓͔͘è̸̱r̷̙͈̅̀ mindenkinek!
-
tasiadam
veterán
válasz vedini #64743 üzenetére
Belsőleg egy kiadós takarítás, külsőleg még rozsdapöttyök, egy front lökös ragasztás vagy egy új, mert az előző ragasztás eltört, gondolom nem sikerült jól. Akkor a csomagtér ajtót ki kell cseréljem, azt tegnap vagy azelött hoztam el.
Boldog s̸̺̳̾͝p̶̝̖̅ò̵̫̾ọ̷̃͒k̸̮̓t̵͈͌͝o̶͓͘b̵͓͔͘è̸̱r̷̙͈̅̀ mindenkinek!
-
cOxeR
Ármester
válasz Gsx-rr #64731 üzenetére
Gratula! Jöhetnek a képek a vasról.
Lehetne amúgy csinálni egy BMW csoportos talit itt Pest megyében valahol.
Pl PH-n az Autós topik is össze tud röffenni néha.Ritka türelmes vagyok de az előbb kimentem helyretenni egy kis takonyorrú bmw-s gyereket (E36 coupe). Napok óta azon élvezkedik, hogy a kavicsos úton csapatja végig a telkünk mentén és a kanyarba ahogy kimegy a betonra, az összes rohadt kavics röpül a kertbe, az árokba. Az előbb sikeresen megcsúszott, kb 3 cm-re ment el az árok mellett első kerékkel (kb 50cm mély) majd átrántotta szembe a betonoszlop felé a túloldalra mikor megijedt. A legjobb, hogy volt mellette egy kicsi 4-6 éves gyerek is, mikor szóvá tettem, kézen fogva sétált vissza megnézni a “csíkokat” a kisfiúval. Ez egy út ami megy a Duna-part felé utca végén van a gáz, a város jó része itt jár le a Dunára, kutyával, babakocsival, gyerekekkel. Olyan szinten fel tud ez húzni, felelőtlen idióta. Nappaliból meg láttam utána ment panaszkodni, - hogy le lett cseszve - apucinak aki átlósan szembe lakik, jöttek a grillpartyra… csak sikeresen háromszor érkezett meg mert élvezte, hogy kavics van és elkapar az a szar.
[ Szerkesztve ]
-
chess001
aktív tag
válasz Shadowbull #64728 üzenetére
'Nem, a kijelentés az volt hogy a CEOn meg néhány szoros emberén kívül senki nem tud semmit. Ez egy marhaság.'
Továbbra sem mondtál semmi konkrét dolgot, csak azt, hogy te milyen okos vagy.
Mondjuk szerintem eleve egy fórum nem ilyen röptű dologokra van optimalizálva, úgyhogy inkább maradok a saját tudatlánságomban...A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
Shadowbull
addikt
válasz chess001 #64727 üzenetére
Nem, a kijelentés az volt hogy a CEOn meg néhány szoros emberén kívül senki nem tud semmit. Ez egy marhaság.
Aki a haszonkulcs témájában azt kezdi feszegetni hogy honnan van pénz a debreceni gyárra, az alapvető fogalmakkal, minthogy forgalom, költség, haszon, nincs tisztában.
A debreceni gyár költség, az arra szánt pénzt nem a haszonból fizetik. A haszon az az összeg, ami az összes költség és az adók levonása után a kasszában marad.https://marharepaszerint.blogspot.com
-
chess001
aktív tag
válasz Shadowbull #64723 üzenetére
"Persze azt senki sem állítja hogy minden egyes autón pont ugyanannyi a költség meg a haszonkulcs, nyilván variálódik ezer dologtól függően"
Pontosan erről volt szó, hogy mindent nem lehet átlátni erre írtad, hogy de igen, neked ez a munkád.
Amúgy eleve a debrencei gyárral kezdődött a theard, hogy honnan van rá pénz.A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
vedini
őstag
Erre jo pelda a g30 meg LCI, hatso lampa siman cserelheto, elso fenyszorot is siman lehet cserelni, elso lokos cserevel, meg egy 300 ezres adapter, infotainment is nagy kijelzovel oracsoporttal cserelheto, kaszni, vezerleslanc ugyan az, 545E amivel kiegeszult...
workworkwork...
-
TaaT
nagyúr
válasz Shadowbull #64724 üzenetére
"egy új típus felszerszámozásánál horror összegek repkednek"
Pl ezért mondják azt hogy a fészlift nem érint fém karosszéria elemet, mert arra rámenne a modell által termelt nyereség.
Give them hell Ukraine!
-
Shadowbull
addikt
válasz kardkovacsi #64721 üzenetére
Maga a gyártás is óriási költség, egy új típus felszerszámozásánál horror összegek repkednek, ráadásul a költés nem áll meg akkor amikor elindul a széria, folyamatos a továbbfejlesztés/hibajavítás, emiatt rengeteg a változás, és ezek is mind kemény pénzekbe kerülnek.
https://marharepaszerint.blogspot.com
-
Shadowbull
addikt
válasz chess001 #64715 üzenetére
Pont annyi van benne az üzleti jelentésben ami ahhoz kell, hogy meg tudd ítélni az autógyártás profitabilitását. Forgalom, költségek, bruttó/nettó haszon, minden benne van.
Persze azt senki sem állítja hogy minden egyes autón pont ugyanannyi a költség meg a haszonkulcs, nyilván variálódik ezer dologtól függően, de a lényeg az hogy év végén mennyi marad a kasszában.https://marharepaszerint.blogspot.com
-
kardkovacsi
senior tag
válasz chess001 #64719 üzenetére
De láthatóan nem akarod megérteni és igen hülyének néznek, mert nagyon is úgy teszel mint aki egy sík egyszerű általános iskolás matekot nem ért.
Mert nem gondolkodsz rendszerben a debreceni gyár magában semmit nem ér, mert ott az autót gyártják de az autó nem csak gyártósból áll, sőt a legnagyobb költség pont nem az, hanem a fejlesztés és a tesztelés.A debreceni gyár csak az üzemi nyereséget adná meg amiben nincs benne sem a fejlesztés, sem a marketing sem a tesztelés.Ezt próbálja neked elmagyarázni itt kb. mindenki, de láthatóan a legjobb AI cégnél dolgozva három diplomával se akar átmenni
-
chess001
aktív tag
válasz Gergőke88 #64717 üzenetére
Számold lássuk: "a debreceni gyár hány százalékkal dobja meg a hasznot" Hány dolgozó lesz, milyen fizuval, mekkora termeléssel, milyen alapanyagárakkal? Várom a választ! Akinek ez a munkája és az iskolát kijárttól is. Lehetnek további részleteket is, hátha még nagy nehezen képes lesz valaki felfogni az nagy okosságokat!
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
FIREBLADE78
addikt
-
chess001
aktív tag
válasz KAMELOT #64714 üzenetére
Tudom, hogy nem kéne, de annyira utálom, amikor hülyének nézik az embert... Persze, hogy van évi 1 jelentés, meg leoszthatod a darabszámmal, de az, hogy ez pontosan hogyan néz ki rohadtul nincs benne semmilyen nyilvános doksiban, persze fórumon be lehet írni, hogy igen, meg aki nem találja hülye...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz Shadowbull #64708 üzenetére
Muti, hol van leírva, hogy pl. a debreceni gyár hány százalékkal dobja meg a hasznot, mikorra?
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
98bja
senior tag
Sziasztok!
Árazással kapcsolatban kérhetnék segítséget?
Csak érdeklődésképpen kérdezem.
2003-as E46 sedan, 325i, 230e km.
Az autó belseje kítűnő, pár hónapja volt az MMM Interiornál teljes belső kezelésen, így az utolsó apró részletig újszerű.
M-es kormány, M-es váltógomb, M-es belépő, M-es pedálok, alcantara combtámaszos sportülések, sportfutómű, lyuggatott Zimmermann féktárcsák.
Pár hónapja cserélve: szelepfedéltömítés, összes gyertya, 1 trafó, vízcső, vízhűtő.
Kb 1 hónapja cserélve: váltóolaj, diffiolaj, főtengely jeladó
Most a napokban cserélve: vízpumpa, vízpumpa görgő, első stabrúd szilentek illetve jelenleg is dolgoznak rajta, a teljes hátsó futómű fel lesz újítva. Hátsó bölcső le lesz szedve, felületi rozsda el lesz tüntetve és le lesz kezelve, illetve az összes szilent ki lesz cserélve.
Hibái: kívülről egy polírt elbírna, és egy apró, körömnyi rozsdapötty van mindkét hátsó sárvédőíven.
Az autóhoz jár egy teljes téli- és nyárigumi szett.
Nyári: Gyári kétszéles 17-es M-es felni, hátul zsír új gumikkal
Téli: Gyári 16-os felni szintén új, decemberben vásárolt téligumikkal.
Képeket itt találtok róla:
[link][ Szerkesztve ]
-
chess001
aktív tag
válasz Shadowbull #64699 üzenetére
Tényleg ezt felvállalod?!
És van olyan, hogy 10%-os haszonkulcs?
Nem kéne időponthoz köti, vagy ez állandóan fennáll? Egy tizedes vessző nem hiányzik, mekkora eltérés is 1%?
Nekem, mint hozzánemértőnek, kb. annyira pontos, mint amikor megkérdezik, hogy milyen kocsid van és az mondják piros...A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz kardkovacsi #64698 üzenetére
Akkor már csak olvasni kell megtanulni...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
usza
tag
Tisztelt fórumlakók!
Van egy e46 320d (100kw) jószágom. Szétkaptam mint bolond gyerek a biciklijét, merthogy generátor megadta magát (abba most nem mennék bele, hogy másfél éve hiba miatt nem olcsó helyről, minőségi felújított ment a helyére). Úgy tűnt, hogy ereszt a szervó, attól adta meg magát a generátor, hát kikaptam, ment felújításra. De ha már... akkor adagoló és fúvókák átvizsgálásra mentek Kecelre, szívósor taszárra, gyári map szenzor és légtömegmérő rendelt. Turbó 2 éve lett cserélve gyári felujitottra. Tudom, hülye vagyok. Azért némi remény még van, mama nem dobott ki az ágyunkból...
Amiben segítséget szeretnék kérni valakitől, bárkitől: csavarok lehúzási nyomatéka esetleg pdf, vagy bármi egyéb használható formátumban lenne-e. Nem szíveden telepítgetnék xpre autodata, v bármi egyéb hekkelt vackokat a cél érdekében, van elég meló a kocsival is
Nagyon szépen köszönöm előre is, ha valaki megszán!
További szép napot, mindenkinek![ Szerkesztve ]
HACCP készítés, oktatás, élelmiszeripari üzemek technológiai és higiéniai tervezése, akár teljes körű ügyintézéssel, gyártmánylap készítés, tápérték számítás, allergén tartalom meghatározás, stb.
-
vedini
őstag
Jo reggelt mindenkinek
Kavicsfelverodessel cascozik a szelvedom, mondhatni jelenleg individual, kapott egy K&H logot : [kép]
carglassnal csinaltatom, atvallaljak az onresz 10%-at, nem gyari logozasu szelvedore, de ugy tunik makom volt, mert nincs raktaron, igy gyari logozasut rendelnek es annak is alljak az onreszt
mivel a kvarc homok amugy megette a szelvedot, megprobalok elmenni ma star car garage-ba megnezni mennyi a szelvedo folia, meg kerek arajanlatot keramia bevonatra, karosszeria vedo foliara, ja meg fenyszoro polir, fenyszoro folia, remelem fel tudjak polirozni ugy a fenyszoro burat, hogy ne legyen optikas, sajna az is ugy nez ki mintha homokfuvast kapott volna
[ Szerkesztve ]
workworkwork...
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- KAÜ/Ügyfélkapu – már elérhető a kétfaktoros hitelesítés
- Kihátrál az x86S architektúra mögül az Intel
- Milyen RAM-ot vegyek?
- Politika
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Diablo IV
- Eredeti játékok OFF topik
- ASUS routerek
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Grand Theft Auto V - Látványosságok és érdekességek tárháza egy helyen!
- További aktív témák...
- Skil Red 9320 sarokfűrész
- Eladó vagy Csere Ebike Fully-ra a képen látható 2023-as Cube Stereo one77 pro kerékpár
- Xiaomi Electric Scooter 4 Pro Max DE (Gar: 2027.08.13-ig)
- Eladó ÚJ BONTATLAN Philips FC6725/01 SpeedPro vezeték nélküli porszívó közel 2 év garancia
- Eladó ÚJ BONTATLAN Philips HD9285/90 XXL Forrólevegős Wi-fi sütő 7,2L, 2000W ,2 év garancia
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest