Hirdetés
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Digitális Állampolgárság Program
- Asszociációs játék. :)
- Grand Theft Auto V - Látványosságok és érdekességek tárháza egy helyen!
- Drive! - Az utolsó gurulás idén a Quadrifoglio-val
- Minden hónapban vettem egy sorsjegyet 1 éven át! (2024)
- CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Szólánc.
-
LOGOUT.hu
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
KAMELOT
titán
válasz Tsebacsi #64396 üzenetére
Te kifizetnél 70k majd ott nézegetnéd a garázsban, aztán majd 5-10 év múlva eladnád 80-90k? Az idő alatt a többszörösét keresed meg munkával!
Szerintem hiányozna az a 70k a tárcából.
Aki meg tényleg zsetont akar keresni, nem autóba rakja.karkovacsi: +1
[ Szerkesztve ]
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
kardkovacsi
senior tag
válasz Tsebacsi #64396 üzenetére
Na várj melyik rész nem tetszett? Az, hogy szerintem értelmetlen? Hát ez személyes vélemény. Ettől még lehet másnak más. Én KAMELOT-al értek egyet.
Az, hogy a Ferraris díszmajom? Ezt még mindig tartom. Ha veszel egy Ferrarit, ha azért veszed, hogy viríts vele akkor ne menj vele versenypályára. Ha meg kiviszed akkor meg toljad neki, ha már kivitted. De sétakocsikázáshoz nem kell versenypálya, meg ez a kiviszem de nehogy fogyjon a gumi meg a fék mert az drága. Hát akinek van pénze majomra legyen banánra is[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz kardkovacsi #64395 üzenetére
Szerintem kicsit rosszul ülöd a lovat, ha valaki más felhasználási szokásokat képvisel, mint amiket te elképzelsz valamihez, máris szinte hülyének tartod az illetőt. Kicsit több empátiát kéne tanusítanod. Nem minden úgy van/lesz, ahogy a te elképzelésed diktálja.
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
kardkovacsi
senior tag
De ez első három az én szememben is totál értelmetlen. Nekem volt egy Honda Integra Type-R-em (DC2-es), ez az ami az egyik legritkább youngtimer lett az utóbbi időben, elég boros áron mennek a megkímélt darabok. 1x évig vezettem, 90-el vettem és 340e-el adtam el. A végén tényleg eléggé lehasználódott már csak a sok kilométer okán is, de egy pillanatig sem bántam meg, mert használtam és élveztem az autót. Az elején évekig minden nyáron elhasználtam egy garnitúra gumit (12-13e km alatt). Ha újra fiatal lennék és újra ilyen autóm lenne ugyanígy újra használnám, minden nap mert a legnagyobb pernahajderkedések pont a napi használatban adódtak
Én az ilyen jajj nem merem tolni a szegény autónak mert mi lesz dolgokat sosem értettem. Amikor kint voltunk a Pannóniaringen és akkora köröket mentem az Integrával mint egy-két díszmajom a Ferrarijával, mert kiment a pályára de még véletlenül se merte nyomni neki mert jajj mi lesz az autóval. Hát akkor mi a pékért vettél ilyen autót? -
vedini
őstag
válasz H.Ezredes #64391 üzenetére
Elkepzelheto, hogy meger ennyit valakinek, kulseje szep...
En sajnos szkeptikus vagyok, ha en is gyujto lennek, mivel gondolom ezt se napi hasznalatra venne az uj tulaj, az alabbi kerdesek fogalmazodnanak meg bennem:
1. figyelemfelkelto szalagcim : a vilagon 1 a 12-bol, oke legyen
2. Ket tulaja volt , az elso Japan mugyujto 35.000-ret belevagott 2000-2004-ig majd teljes oracsoport csere, egyekbekent irja az auton minden eredeti
3. majd a mugyujto a kovetkezo 16 evben pont annyit tesz bele mint az elozo 4-evben
4. vajon meg volt 1-2 evente a kotelezo olajcsere stb?
5. Gondolom egy lengyel mugyujto behozta, nem napi hasznalat, 2 ev alatt beleteker 3.000-ret, majd felkesziti eladasra
6. itt szerintem aki befektetesnek szanta, az a lengyel tulaj, aki epp eladasra kinalja, ha ertitek mire gondolokmeg kell hagyni szep darab, es klasszkus M-es
workworkwork...
-
H.Ezredes
őstag
Nincs is képben. Különben nem írna ilyen butaságot.
#64381 KAMELOT
Ezek az autók nem azért kerülnek sokba mert napi használatos autók hanem mert különlegesek / "régi" jó állapotú nagy értékű különlegességek. Egy 85-ös E28 M5 is simán 50K euro vagy akár több..... Egy E30 M3 meg még több... De sok más márkánál is így van... Ne írj ekkora butaságot,hogy max 10K eurot ér egy 70E Km-es E39 M5 ,mert vennék gyorsan egy 2-3-at ha hozol annyiért vagy olcsóbbért Azt elhiszem,hogy NEKED nem ér ennyit de hidd el sokan kifizetnek ilyenekért rengeteg pénzt.
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
KAMELOT
titán
Lesz is aki ezt megveszi 70k-ért?
Ezredes: Ezt mind értem, de egy autó azért van, hogy használjuk, nem azért mert "különleges" és nézegessük a garázsban. Gondolom te sem azért építettél "különleges" kocsit, hogy megcsodáld néha a garázsban
[ Szerkesztve ]
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
negro
őstag
válasz KAMELOT #64381 üzenetére
ne vicceljel mar. egy 25i is 10k euro mar az m sport 30i40i -ik meg 15-20e euroert mennek. persze lehet kapni 35ezerert is jo m5 -ot. ez itt amit linkeltem a kinalat teteje. olyan mintha nem lennel kepben mi is az youngtimer kategoria.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
negro
őstag
-
KAMELOT
titán
válasz bulikavagyok #64382 üzenetére
Te most azért veszed a kocsit, hogy használd vagy azért, hogy tárold aztán majd eladod évek múlva? 22 év alatt ment 73k km-t? Ezt el is hiszed?
Japánból hozott lengyelben átbuherált kocsi. Olyan műszerfalat teszek neked bele amilyet akarsz, annyi km-el amennyivel akarsz.
Úgy jött ide az RS6 hogy 2016 technika és olcsóbb mint ez!
Én megértem, hogy valakik ezzel foglalkoznak, de 70k kérni ezért az kicsit sok!Sok japán importos kocsi van fent mobile-n, ami bal kormányos. Sőt japán videókban is látni, hogy S merciket és 7-es bömbiket bal kormánnyal veszik.
kenguru99: Múltkor azt is elmondta egy videóban mennyibe kerül behozni egy kocsit németből. 1500-2000€
JObban megéri ha egy céggel hozatod be aki kiküld egy kamiont és hoz haza egyszerre 6 kocsit. Nálunk vna ilyen 900€ + természetesen a kocsi regisztrációs díja + biztosítás. Így megspórolsz sokat. Ja és mindent elintéznek neked. Te csak mész a kulcsért és rendszámmal együtt átveszed a kocsit.[ Szerkesztve ]
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
kenguru99
senior tag
-
nagyúr
-
kenguru99
senior tag
válasz bulikavagyok #64382 üzenetére
"Azt nem értem, h ha japán piacos miért nem jobb kormányos?"
Japánban menőnek számít balkormányos autóval járni. Az autókra pedig elmebeteg módon képesek vigyázni. A becsületesnepper vegyik videójában is szerepelt már ilyen japánból importált bmw.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz KAMELOT #64381 üzenetére
Bocs , de ez még tőled is sok. Soha nem szoktam reagálni a hozzászólásaidra, de most kivételt teszek. 10 ezret ér szerinted??? Ha lenne egy ilyened te annyiért szívesen megválnál tőle? Ezt ma megveszed ennyiért és 5-10 év múlva akár a dupláját is érheti. 5 év múlva szerinted mennyit fog érni a ma 70 ezres új autód? A felét talán - ha nagy mákod van. Egy ilyen autót nem napi használatra veszel! Ez befektetés, benzinvérű autóbolondoknak.
"100%, hogy valami törött amcsi kocsi, amit aztán szépen megcsináltak." - talán előbb olvasd el a hirdetés szövegét.
"50k környékén 2015 RS6 veszel 600hp" - hogy jön ez ide? A teljesítmény összehasonlást végképp nem értem.
negro: Azt nem értem, h ha japán piacos miért nem jobb kormányos?
[ Szerkesztve ]
Élni és élni hagyni
-
negro
őstag
Te jo eg. Mennyire vinnem ha lenne ennyi felesleges penzem. 70.000euro Jo 28milla mire magyar rendszam kerul ra. Borzaszto mennyire felmentek az arak.
[link]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
tasiadam
veterán
válasz vedini #64378 üzenetére
Eleg szomoru hogy biodizel itt nincs, de kulfoldon van az itt osszegyujtott hasznalt olajbol. Sot, meg etanol is volt, majd hirtelen azt is kivezettek. Igaz akkor meg nem volt eloiras, hogy az uzemanyag X szazalekanak bionak kell lennie.
Ennek ellenere siman megy egy regi dizel vele
Boldog s̸̺̳̾͝p̶̝̖̅ò̵̫̾ọ̷̃͒k̸̮̓t̵͈͌͝o̶͓͘b̵͓͔͘è̸̱r̷̙͈̅̀ mindenkinek!
-
vedini
őstag
Ha mekis krumli szagot erzel, meg nem biztos, hogy meki kozeleben jarsz
workworkwork...
-
kardkovacsi
senior tag
válasz Tsebacsi #64376 üzenetére
Ez tény, bár ugye ezek másféle olajok mint amik 20 éve voltak. Valamitől csak long-life-nak hívják. Én nem látom ezt olyan nagy problémának. A sima modellek is elmennek 200-300e kilométert, amikben még start-stop is van. Az elektromos meg ugye meg van kímélve a rengeteg rövid kilométertől.
Nyilván rosszat nem teszel vele, de én felesleges pénzkidobásnak érzem. Persze ha a te lelkednek jót tesz, hogy minden megtettél az autóért akkor már megérte -
nagyúr
válasz kardkovacsi #64375 üzenetére
Az olaj 1 év alatt akkor is használódik. Én akkor is lecseréltem az autóimban, ha 1 év alatt nem mentem többet 10k-nál. Ráadásul ez a motor nem atkinson, hogy ne legyen akkora gond neki a sok beindulás-leállítás rövid időszakokra.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
kardkovacsi
senior tag
-
cOxeR
Ármester
válasz KAMELOT #64372 üzenetére
1/3-a származik onnan… nincs az a szektor aki most nem fogja az áremelést a háborúra és nem lépi meg lassan… kivéve amibe én vagyok, itt épp a menekülteknek adjunk át munkát jelképes áron kampány megy, hogy még lentebb verjük az amúgy is siralmas árakat.
[ Szerkesztve ]
-
KAMELOT
titán
Újabb kellemes hírek. [link]
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
Chrys_
addikt
válasz FIREBLADE78 #64365 üzenetére
Szerintem nem raknának bele Ravenol-t. És így meg úgyis olcsóbb. 215€ Netto (+19% MwSt (Áfa)) az olajcsere, ha nem viszek, hanem ők adják. BMW Longlife-04 TOTAL QUARTZ 5W30 6,5L
-
nagyúr
-
H.Ezredes
őstag
válasz bulikavagyok #64368 üzenetére
Gyári előírás szerint 2 olajcserénként kell levegőszűrőt cserélni. Magyarul 4 év vagy / ~60E Km ( Ez lehet akár már 50E Km ha "csak" 25 ezrenként kéri az autó az olajcserét... )
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
nagyúr
-
H.Ezredes
őstag
válasz bulikavagyok #64366 üzenetére
Csak motorolaj / olajszűrő és pollenszűrő volt cserélve. ( levegőszűrő sem pedig hát fontos lenne.... )
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
nagyúr
-
H.Ezredes
őstag
válasz bulikavagyok #64363 üzenetére
Ha az alvázszámot megmondod akkor én a gyári rendszerből megmondom...
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
nagyúr
-
H.Ezredes
őstag
válasz bulikavagyok #64355 üzenetére
Majdnem ugyan az a típus csak mégsem... Pl Gyári pollenszűrőnél 3-5 ös között 27K különbség van. Annyival drágább az 5-ös szériába a gyári pollenszűrő pl..... Na itt már is van 27K difi a 3-5-ös között. Meg a 123 ezerbe konkrétan mi volt benne ????? Mi van bepipálva ,hogy mik lettek kicserélve ?
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
Chrys_
addikt
válasz KAMELOT #64360 üzenetére
170k Ft minimum? Én németben 7 liter olajat vettem 100€-ért a forgalmazótól (RAVENOL RUP Racing Ultra Performance SAE 5W-40), és a BMW szervizzel cseréltettem le. Csak a BMW engedély meglétét kérték a hozott olaj esetén. 6,5 liter kell az F11-be.
A munkaköltség pedig így alakult:
Olajcsere: 27,90€ Netto
Hozott olaj használata és a cserélt olaj költsége: 18,60€ Netto
Olajszűrő: 24,19€ Netto
Mikrofilter/aktívszenes szűrő csere: 111,97€ Netto
Üzemanyag szűrő: 80,24€ Netto
Légszűrő: 54,38Részösszeg 317€ Netto (+19% MwSt (ÁFA) = 377€)
100€ Brutto olaj477€ * 383 = 183k Ft.
Viszont ha a minimumot nézzük, csak az olaj, a csere (+ régi olaj kezelése) + olajszűrővel kb. 184€, azaz 383Ft/€ esetén 70k Ft.
És ez ugye benne van a digitális szervizkönyvben. -
nagyúr
válasz FIREBLADE78 #64356 üzenetére
Legutóbb várakozás közben pont átfutottam az árlistájukon és nem biztos, h jól emlékszem de mintha a hármas és az ötös egy kategóriába esett volna. Az X nem külön kategória, hanem azok a modellek is el vannak osztva a többivel együtt.
[ Szerkesztve ]
Élni és élni hagyni
-
vedini
őstag
válasz FIREBLADE78 #64356 üzenetére
En valami olyasmit hallottam, hogy a 7-esnek kulon helye van a szervizbe, es nagyon draga a rezsi oradija, lehet akkor az egy kategoria a X-el, szivas lehet X1-et venni 😀
workworkwork...
-
FIREBLADE78
addikt
válasz bulikavagyok #64355 üzenetére
Egy szinttel drágább a munkadíj az 5-ösnek. Legalábbis nálunk ki van rakva egy tábla,3-4 kategória van. Természetesen az x a legdrágább
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
nagyúr
-
H.Ezredes
őstag
válasz Tsebacsi #64352 üzenetére
Persze,hogy nincs. Hiszen nem akkor kell vinni amikor te gondolod hanem amikor az autó kéri.... Szerintük jó a 20-30 Ezres olajcsere meg a 2 olajcserénkénti levegőszűrő csere mert hát gyárilag úgy van megszabva....
Nem releváns szerintem. 1. ugyan az típus motor ? 2. A szerviz ugyan az ? Gondolok itt olyanra,hogy ugye alapból motorolaj / olajszűrő / pollenszűrőt kér az autó... 2 olajcserénként kér levegőszűrő cserét. Már ott is lehet difi vagy pl benzinesnél ugye időközönkénti gyertya csere vagy dízelen üzemanyagszűrő... Szóval sok tényezős ez
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
nagyúr
válasz Tsebacsi #64352 üzenetére
Bocs, erről lemaradtam. Mármint, h ez most soron kívüli szerviz lenne. Szerintem érthető, h köztes szervizt nem fognak ingyen megcsinálni. Most visszanéztem a számtörténetemet, februárban 123 ezerért csináltak meg Miskolcon egy ilyen kötelező szervizt (azon az autón nem volt Serv. Inc. csomag). Ezek szerint ekkora a különbség vidék és Bp között.
[ Szerkesztve ]
Élni és élni hagyni
-
nagyúr
No, amíg az autó nem kéri, addig nincs ingyen szerviz. Csak a fékfolyadék fog beleférni szeptemberben.
Önköltségen 170k körül indul náluk a csere olajjal, szűrőkkel, de inkább több.Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
FIREBLADE78
addikt
válasz Tsebacsi #64339 üzenetére
Nekem kb 2 éve mondták,hogy egy összes olaj,szűrők cseréje mutatvány 300k körüli összeg. ( pontosan nem rémlik az összeg). Eléggé vérlázító mutatvány. Anyag díj 100k-nál nem lehet több. Ha nem gond írd le nekünk mekkora összeget adtak meg Bpn. Kíváncsi vagyok.
[ Szerkesztve ]
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz bulikavagyok #64348 üzenetére
De rendszám meg volt adva. Az egyiknél már voltam párszor, Wallisnál még nem, de ők jobbak lennének csupán azért, mert közelebb vannak.
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz bulikavagyok #64346 üzenetére
Azt se kaptak
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
-
windlord
őstag
válasz kardkovacsi #64340 üzenetére
Ha 2017.02 havi, akkor mar elment az 5 ev.
-
nagyúr
válasz kardkovacsi #64340 üzenetére
Igazad van tényleg 5 év. Kérdés hogy tök mind1 mikor viszem megcsinálják vagy pedig az autó határozza meg mikor kell?!
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
kardkovacsi
senior tag
válasz Tsebacsi #64339 üzenetére
Nem 5 év a service inclusive? Az elvileg a gyártástól számít, szóval még bele kéne férnie. Olaj csere az nem, mert az 5 éves korban nem játszik de pl. a fékfolyadék az elvileg igen, mert azt két évente kell cserélni kivéve az elsőt mert akkor három. Ezt tuti direkt csinálták így, hogy évente szervizbe kelljen hordani az autót
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
Srácok, közeleg az első éves szervizem ideje (május elején), tavaly még élt az autóra a service inclusive, de idén már saját zsebből megy.
Tudja valaki, hogy miket kell/érdemes ilyenkor cserélni egy 2017-es 530e-n?
Fogok írni árajánlatért a Budapest Motorsnak és a Wallisnak is, meg persze felkeresem Ezredest is, de szeretnék valamennyire képben lenni.
Mivel május végén mennék egy hosszú etapra vele (2500km 10 nap alatt) mindenképp előtte akarom letudni, hogy friss olaj és szűrők legyenek benne.Hiába ír 2 évet a könyv, én jobb szeretem 1 év / 20k után ledobni.
Plusz szeptemberre ír fékfolyadékot (azt nem tudom hogy csere vagy ellenőrzés).Köszi szépen!
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
kardkovacsi
senior tag
Amúgy nem is csak a gyártási nehézségek fognak betenni a piacnak hanem a lízing díjak emelkedése is, az egész világon. Pont most kalkuláltam egy ugyanolyan paraméterekkel rendelkező lízinget mint amilyen az enyém volt. 3.5 éve nettó 10M-re 4M beugróval és 48 hónappal nettó 111e forintos törlesztő jött ki. Most ugyanez, 126e.
-
KAMELOT
titán
válasz urban racer #64332 üzenetére
Sajnos van. Remélem mihamarabb véget ér már. Elmebeteget, meg el kéne onnan takarítani. Igazán valakik megléphetnék!
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
CharlieDrop
veterán
-
tasiadam
veterán
válasz vedini #64329 üzenetére
Kell egy kis eröltetés a gyártóknak, hogy ne mindent akarjanak 1 helyen csinálni. Amikor jött a Covid, mindenki menekülni akart kínából, hogy majd mindenhol is gyárt, ne legyen ugyan olyan probléma. Most pedig 1 ukrán gyárt leállt, itt meg teljesen lehal a gyártás? Oké, eléggé egyedi ok miatt, de ennyi erővel egy tűz is elég lenne oda és megint meg vannak lőve háborútól függetlenül.
Boldog s̸̺̳̾͝p̶̝̖̅ò̵̫̾ọ̷̃͒k̸̮̓t̵͈͌͝o̶͓͘b̵͓͔͘è̸̱r̷̙͈̅̀ mindenkinek!
-
tasiadam
veterán
válasz FIREBLADE78 #64327 üzenetére
Röviden tömören: Amcsi befektetési bank amely szoftvereinek fejlesztését csinálják itt BP-n. Nem ekresnek túl rosszul
Boldog s̸̺̳̾͝p̶̝̖̅ò̵̫̾ọ̷̃͒k̸̮̓t̵͈͌͝o̶͓͘b̵͓͔͘è̸̱r̷̙͈̅̀ mindenkinek!
-
FIREBLADE78
addikt
-
kardkovacsi
senior tag
-
kardkovacsi
senior tag
válasz tasiadam #64323 üzenetére
Azért vannak mások is. Nincsenek hülyék, vagyis amikor én voltam ott (2013-2017) magas volt a belépési szint, szakmailag. Ez sokszor egy fontos dolog, főleg ha nem akarsz balfaszokkal hadakozni a munkahelyeden, mert nem értik meg X és Y megoldás között mi különbség és miért használjuk egyiket vagy másikat. Sőt olyan is volt aki konkrétan megmondta nem is akarja tudni (nyilván máshol). Nincsenek szociálisan defektes, személyiségzavaros emberek. Ezeket elég jól kiszűri a HR. Ha egyszer életedben dolgoztál együtt valami nárcisztikus idiótával értékelni fogod. Jól meg van szervezve a munka, nincs az ami jellemző sok magyar cégnél, hogy akkor vedd már magadra az X-edik kalapot és azzal baszkódj már egy kicsit te meg ettől idegbajt kapsz. Láthatóan aköré épül minden, hogy te jól és gyorsan sok produktumot tegyél le az asztalra.
-
tasiadam
veterán
válasz kardkovacsi #64322 üzenetére
A pénz, amit az MS ad, nem tudja számomra ellensúlyozni a szabadidőt. Bárkit hallottam, hogy "de jó" munkahely, csak a pénzt tudták felhozni előnyként. Inkább kisebb cég, kisebb fizu, de imádjam. Mondjuk ezt mondom húgy, hogy junior DevOps-os vagyok, és csak 3. éve dolgozom IT-ban. De ugyan olyan mint az ITSH. Kerülni messziről.
[ Szerkesztve ]
Boldog s̸̺̳̾͝p̶̝̖̅ò̵̫̾ọ̷̃͒k̸̮̓t̵͈͌͝o̶͓͘b̵͓͔͘è̸̱r̷̙͈̅̀ mindenkinek!
-
kardkovacsi
senior tag
válasz vedini #64318 üzenetére
Ja, 4,5 évig. Elég is volt főleg, hogy akkoriban voltam ott amikor felrobbantak a fizetések a szakmában, nekem meg nem akartak egy fillért se emelni (meg másnak sem). Aztán amikor egy medior ember 20%-al többet keresett mint én akkor már kicsit morcos voltam és leléptem.
-
kardkovacsi
senior tag
Ahogy írtam a legtöbb helyen limit van, mekkora lízing díjat adnak havonta. Ha ezen nem változtatnak akkor az lesz, hogy ami eddig Passat volt majd most Ford Focus lesz. Amúgy pont az említett cégnél pont ez van, hogy mesélik többen eddig rendelhetett egy közepes Arteont most meg Ford Focust kapna érte.
Eltörölni nem fogják, legfeljebb mindenki lép egyet lefelé a skálán. -
vedini
őstag
válasz kardkovacsi #64316 üzenetére
Pont azert irtam az eltorlosdit, mert minden ceg ugyan abban a cipoben jar, a fleet/flotta managerek haja egnek all, inkabb a penzbeli juttatast fogjak preferalni. Nem is tudtam te is voltal MS-nel
Mas:
Rendeltem ma michelin pilot sport 3 ZP MOE r20-at, arukereso ki se dobja, nem volt oszinte a mosolyom...workworkwork...
-
cOxeR
Ármester
válasz kardkovacsi #64316 üzenetére
Elvárni lehet, de ha kemény extra kiadás lesz a cégeknek, más lesz a hozzáállás. Új autó árak az egekbe lesznek, hamarosan jobban mint most, az üzemanyag is… fura lenne ha nem változna a helyzet, benefit vagy se.
Ominozus említett ismerős, tegnap pl 500+ km-t tett a cégesbe mert elmentek egy 1,5-2 órás túrára mert belefér a keretbe, értem, hogy le lehet írni, cégként egy részét, de azért ilyen buta kiadások tömkelege miatt vagyunk ott, hogy a termék/szolgáltatás az egekben van.
Én meg pörgök, hogy minél alacsonyabb legyen a rezsim… -
kardkovacsi
senior tag
De ez nem ingyen van. Igen, a legtöbb helyen benefit és el is várják. Szóval ez az eltörlősdi azért nem fog működni mert verseny van az munkáltatók között az emberekért. Amúgy egyrészt van rá adó, cégautóadó (11 vagy 22e forint lóerőtől függően) illetve sok helyen kiválthatod azaz lóvét kapsz érte. Pl. amikor a Morgan Stanleyben dolgoztam ott egy szint fölött járt, 2015 környékén volt, hogy 250e bruttó vagy egy max 8.5M-es autó (akkor még egy Octavia RS is belefért) 50e benzinnel vagy egyel feljebbi vezetőknél 350e bruttó vagy 12.5M-es autó.
-
vedini
őstag
válasz FIREBLADE78 #64305 üzenetére
es meg igy is sikerult nem csak telen sotetbe indulnom es sotetbe hazaernem
tasiadam: azert ha felmesz brabus oldalara, a konfiguratorral lehet am szorakozni G63 AMG-nel nem csak egy badge a kulonbseg, teljesen at dolgozzak a karpitot is...
a masik markarol nem olvastam (Lorinser), azt nem vagom
bmw-nek jol fog jonni, hogy an individual reszt felurbozzak alpinavalworkworkwork...
-
tasiadam
veterán
Ezek a "tuningok" itthon olyanok a BMW-nél mint a Merciknél a Brabus és a lorinser. ' matrica, vagy csak 1 jelvény, és semmi több. Nővéremnek volt Lorinser SLK-ja, ugyan az volt mint az összes többi SLK, csak lorinser felnivel. De egyől rátették, hogy az. Oké, ez olyan mint az M, AMG meg RS jelvény az autók hátulján, főleg ha dízel. (S7 kivételt képez most)
[ Szerkesztve ]
Boldog s̸̺̳̾͝p̶̝̖̅ò̵̫̾ọ̷̃͒k̸̮̓t̵͈͌͝o̶͓͘b̵͓͔͘è̸̱r̷̙͈̅̀ mindenkinek!
-
negro
őstag
válasz CharlieDrop #64310 üzenetére
En meg 570-ert Shell 100-ast 2 napja de ha akartam volna se tudok mast mert nem volt mar se sima 95 se adalekos 95 es ahogy lattam, sima diesel se volt mar... kornyekbeli maszek kutakon meg 5-10 literes max volt.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
negro
őstag
válasz tasiadam #64308 üzenetére
E90-bol "slager volt" az ACS3 20d a 200 loval. Abbol akadt egy par gondolom. Meg itt is, persze nyilvan mo. -ot nem szabad mintanak venni. De naluk itt kezdodott a "gagyi" tuning. E90-E60-tol... bazari, izlestelen tuning csomagokat hoztak ki kulsore szerintem. Sokszor csak egy "chipptuning oszt kesz". Ezert lep meg a megletuk plane egy Hartge arnyekaban...
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
KAMELOT
titán
Tegnap átmentem magyarba. Kúton csak sima dízelt lehet kapni a többi mind lezára
Legalább ki lenne írva a kutakra, hogy csak dízel van.
Marad a 1,67€ benzin itthon!V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
negro
őstag
válasz Shadowbull #64278 üzenetére
Alpinanak azert sok felni valoja nem volt de igy beton biztos a letuk. En azon csodalkozok, hogy egy AC Schnitzer hogy maradt eletben eddig. Azt is csak keprol lattam meg. Szamomra viszont nagy csalodas volt es hatalmas nagy kar, hogy a Hartge lehuzta a rolot.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
tasiadam
veterán
válasz urban racer #64303 üzenetére
Viccen kivul sosem mondta meg senki h cserelt volna :D
Boldog s̸̺̳̾͝p̶̝̖̅ò̵̫̾ọ̷̃͒k̸̮̓t̵͈͌͝o̶͓͘b̵͓͔͘è̸̱r̷̙͈̅̀ mindenkinek!
-
tasiadam
veterán
Jut eszembe a kérdés, E39 dízelnél mi a vez.lánc csere periódus?
Boldog s̸̺̳̾͝p̶̝̖̅ò̵̫̾ọ̷̃͒k̸̮̓t̵͈͌͝o̶͓͘b̵͓͔͘è̸̱r̷̙͈̅̀ mindenkinek!
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Skil Red 9320 sarokfűrész
- Eladó vagy Csere Ebike Fully-ra a képen látható 2023-as Cube Stereo one77 pro kerékpár
- Xiaomi Electric Scooter 4 Pro Max DE (Gar: 2027.08.13-ig)
- Eladó ÚJ BONTATLAN Philips FC6725/01 SpeedPro vezeték nélküli porszívó közel 2 év garancia
- Eladó ÚJ BONTATLAN Philips HD9285/90 XXL Forrólevegős Wi-fi sütő 7,2L, 2000W ,2 év garancia
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest