Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
negro
őstag
válasz chess001 #31843 üzenetére
Hatso kerek! Boven eleg az. Sokan elesnek meg 18i-vel is...
Igaz ez M3, de ez jo pelda, hogy nem ugy megy az am mint vmi elol kaparos vacakkal, ami kihuzza magat ilyen helyzetben, konnyen el lehet dobni: [link]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
haddent
addikt
válasz chess001 #31911 üzenetére
Közúti tehet egy szívességet, ha most egy értelmes 17 -esért szól De ezt még bevállalom azért. Hogy mennyit ér a kocsi, meg a felni, kár is belegondolni, értelmes ember racionalitásból biztos nem E36 -ot vesz már eleve, szóval nálam ez a gondolatmenet nem játszik De nem ragaszkodom a 2széléshez egyébként , csak kérdem, hogy mi megy fel rá
-
haddent
addikt
válasz chess001 #31913 üzenetére
Nekem is hasonló a terv. Kerékből meg olyat akarok, ami még éppen befér és nem terheli le. Szóval nem elmebeteg módra mint ami most van... 4db 9.5J x 17" robbantott gumival
Haverom 18" peresen jár az e46 ci -vel, hát az már köszönöm szépen nem kell. 16 v. 17 tökéletes lesz nekemAbban tudsz/tok segíteni, hogy milyen szélességű felnihez milyen ET szám ami pont fasza az e36 alá? Vagy van egy összefoglaló táblázat?
-
haddent
addikt
válasz chess001 #32228 üzenetére
Semmi gond Mentem jobbal, de nem kell jobb, megvan a bája egy öreg szakadt szarral menni, közvetlen és őszinte, én most erre vágytam/vágyom Illetve ha lenne is jobb, az nem E36 kasztniban lenne, és ez jelenleg öreg hiba részemre, mert őszintén nem kéne semmi más, adnám el és jönne az M3 E36, teljesen gyári állapotában
Skimaster ne viccelj, egy youngtimerre? talán a 46 -ra, erre pont tökéletes lett számomra a 16 -os. E30 -ra meg 15 -öt raknék mellesleg..
Hogy ON is legyen: Budapesten napfénytetőt ki babrálna nekem? Ismertek valakit? Alapvetően talá nem teljesen szar, a motor jó biztosan
-
brickm
őstag
válasz chess001 #32313 üzenetére
Ne akarj felbosszantani, nem én tehetek róla, hogy gondod van az értelmező olvasással.
Ne kelljen már felidéznem, amit írtam, pláne, hogy tisztán emlékszem rá.
Amit te emlegetsz 6900-as fordulat teljesen más kérdésre volt válasz.
Az én motorom nem pörög 6900-on, pláne nem 100 és 120 között, mert 110nél pörög ötösben 3000-et.
3000-ről 110-ről kis gázadással felmegy 120-130 ra visszaváltás nélkül, pláne, hogy 3000 felett kezd el élni a motor.Jh, több lovad van, csak használni nem tudod ezek szerint, vagy nem kellett volna lerugott motorral autót venni.
De kérdező kolega pont debreceni, ahogy én is, szivesen elviszem egy körre és megmutatom neki, hogy nem fogok visszaváltani hogy 100as tempóval haladót kikerüljek 130-cal, mert ez mindennapos rutindolog ÖTÖSBEN!!![ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz chess001 #32313 üzenetére
Szerintem ez a stilus nem lesz az igazi ide. Maradjunk a normalis hang(-iras)nemben, ahogy az az ertelmes emberek kozott megszokott. Nem kell bunkoskodni a masikkal... If you know, what i mean
brickm: En azt ertem, palyan. De amikor mondjuk sima fouton elozgetsz, akkor az 5. fokozat szerintem keves, foleg, ha kozel a szembejovo, es keves az idod.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz chess001 #32383 üzenetére
Garantalom, meg az elso ulesszelloztetest sem nagyon fogod latni bennuk. Amig a sima 3.0 diesellel is lehet kapni fapadost, addig nincs min csodalkozni. A kijelzovel nem ertem mi a bajod, az nagyon rendben van, ez a trend.
En hianyolom a dupla turbos 3L-es dieselt. Nem lattam a felsorolasban.Don't Tread On Me
-
H.Ezredes
őstag
válasz chess001 #32383 üzenetére
Nem adja el mindenki 2 éves korában Ezeket honnan veszed ????? Hátul nagyon úgy néz ki,hogy továbbra se kínál a BMW ülésszellőztetést de ha ez kell arra ott a 7-es. Nem csúszik... A 7-es se csúszott mikor mentünk vele.... Az a 7"-os kijelző 10,25".... És magyarázd el,hogy miért is elavult már most ???? BMW egy ideje már nem gyárt szívó motort miért újdonság ez ???? Ezek a turbó motorok új autóként jók.Erősek és nyomatékosak. A benzinesek 150E Km környékén nyűgösek lesznek már ez tény.... A dízelek meg jók voltak eddig is.... Azok a 8HP váltók takarékosabbak mint a kézi váltók és gyorsabban váltanak mint ahogy te életedben a leggyorsabban ráncigáltad a kézi váltót.... A 8 fokozatról ne is beszéljünk... Nem tudom miért ekkora probléma ez... Porsche Tesla ?!?! Oké.... Ezeket kell akkor vásárolni de valahogy a potenciális vevők nem ezeket veszik hanem a BMW-t... Mindenki szegény meg hülye,hogy BMW-t vesz és nem Porsche-t vagy Tesla-t akkor ?!?!?!
(#32385) BMW001
Minden csak felszereltség és pénz függő te is tudod Még nem jöttek ki a nagy Diesel motorok... De jönni fog minden kicsit később
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
CharlieDrop
veterán
válasz chess001 #32389 üzenetére
Váltás öröme, meg ilyenek.
Ezeknek az autóknak a vásárlóközönsége nem érdekli a váltás örömét
(#32392) haddent
Maradjunk abba, hogy 2 hónapos BMW tulaj vagy és pont. Amit írt Ezredes a gyertyákkal kapcsolatban az úgy van és pont. Nem állok bele a bizonyításba. Tök mindegy, hogy Bosch vagy NGK.
[ Szerkesztve ]
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
MPowerPH
félisten
válasz chess001 #32570 üzenetére
Keretes ablakokkal is jol mutatott volna. Azt nem ertem, ha az Audi megtudta csinalni az A7-nel, hogy a szelzaj ne legyen zavaro, ugy ahogy a Merci is a CLS-nel, akkor a BMW-nek ez hogy nem sikerult. Es nem en kepzeltem be, hanem az osszes auto teszt lapon megemlitik az eros szelzajt az autoban. Valahogy a borozott muszerfal es a luxus kulso/belso melle nem illik, hogy 160-nal mar nem tudsz beszelgetni a masikkal, csak ha kiabalsz. Es akkor mar a minosegi hifit is fujhatod, mert azt is elnyomja.
Oke, hogy az en coupem is ilyen, de ott a 2db ablak miatt alapbol kisebb is a szelzaj, es ez nem eppen a luxusrol meg a kenyelemrol szol, hanem a szaguldasrol. Mig az 535D es a 640D is nagyon messze van a sportossagtol...[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz chess001 #32659 üzenetére
Az nem kopas a kormanyon. Majd lovok rendes kepet rola... Furcsa borbol van, nagyon puha, es fenyes az egesz, de nem csuszik, pedig annak nez ki. Tapad rendesen, nagyon jo fogni. Az egesz ilyen korbe, mint amikor a hasznalattol kifenyesedik a ket oldalt, ez mindenhol egysegesen olyan.
Ami ramatyul nezett ki, az a kormany kozepe. Foltos volt, kifakult. Most mar az is a helyen van, csak elfogyott a muanyag apolom.Kopas egyedul pont a diszlecen latszik. Nem veszes, de amilyen szep, annyira kenyes. A lakkozott faval biztosan nem lennenek ilyen gondok.
Most filozok, kell e a remap, vagy hagyjam a francba. Haza nem megyek vele most nyarig, de otthon mar egyebkent sem erne meg megcsinaltatni, leven sz@r a font, olcsobb itt kint. Az up to 370hp es 730NM jol hangzik, de ezek mar sulyos szamok.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
negro
őstag
válasz chess001 #32737 üzenetére
Az ujak csak azert "jok" mert mennek a turbo miatt. De jo 20 ev van a ket auto kozt es megis a testelo a regi sor6ot valasztana es isteniti. Meg a manualis valtot a 8-as automata helyett, pedig az a valto tenyleg kurva jo.
Bar a szamozas ugyan az, 28i de a fer az lett volna ha a hasonlo teljesitmenyu dupla vanos 30i -vel hasonlitottak volna E46-bol. Ott aztan szerintem nem lett volna semmi kerdojel.A vezetes elemnye utan kettospont, sose lesz egy 4 hengeres meg ha manual is egy sor6 folott ahogy egy diesel se meg ha 6os is. Persze akiknek a vezetes elmenye kimerul a 0-200-ban annak magyarazhat az ember...
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
-v-
addikt
válasz chess001 #32774 üzenetére
Én vevő lennék az elérhető árú, jó vezetési élményt kínáló elektromos driver's carra ami gombnyomásra állítja az összes szarát hogy bringóhintóvá változzon, ha épp az kell.
(#32776) chess001: momentán nem a 37 milliót értettem az elérhető árú alatt és azért ott 2 tonna fölött van a súly, és a kormányzásról meg fékről sem azt olvastam tesztekben, nagyon driver's carrá varázsolná azt az autót. A gyorsulás ellenére nekem az jön le, az egyáltalá nem ilyen
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz chess001 #32776 üzenetére
Az a gond, hogy ez a gyari motorja, ami mar kopott, fel eve egy palyanap utan bele kellett onteni 3L olajat, mert zabalja, leven kapta az ivet rendesen, neha driftel(de akkor sperrel). A turbo alatt nem tudom birna e a motor a kikepzest, a felujitas mellett fotengely, hajtokarok stb... csereje elhagyhatatlan lenne. A valto+kuplung sem birna azt a teljesitmeny. Es mi nem vagyunk szerelok, de a negyedik ember az, aki anyagilag nem, de a tudasaval beszallna a projectbe. Egy motorcsere egyszerubb lenne, mint ezt megcsinalni es turbositani. Ott az instant 320 lo(vagy ami megmaradt belole), erosebb es jobb valto+kuplung melle. Egy direktszuro, meg egy nyitott rendszer hatra, es lehet veretni.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz chess001 #32778 üzenetére
Lattam mar BMW talakozon kompresszoros 28i-t, de egy hasznalt M5 arat elverte az autora az atalakitassal az akkori tulaj.
Ha egy komplett M3-ast akarnank venni, es azt atalakitani, az eleg sokba lenne, es nem is erne meg szetb@rmolni. A motort es a 6 gangos valtot(a 28i csak 5-os) pedig ha keres az ember, tized aron megveheti. Az egyeb kiegeszitok mind jobbak a mostani auton, tenyleg csak a hajtas az, ami keves. Igy a motort atemelve szerintem elorebb lennenk.
Tudom, hogy nagyon mennek, de egy szivo motor egyszerubbnek tunik(szerelhetoseg szempontjabol) palyara, jooban is birna a strapat(vagy nem?), es a turbositas miatt jelentkezo turbojuk sem a legidealisabb. Dragra jok, de palyan zavaro lehet. Ilyen teren jo a kompresszor, mert az nem kesik, de az is ugyan olyan bonyolult. Egy szivonal nincs annyi hibalehetoseg, es az egyenletes teljesitmenyleadas miatt a vezethetoseg is sokkal jobb. Mert ugye nincs se ASC, de DSC, de meg ABS sem.
A Nordon isten tudja hany km-et beletettek az E36 M3-akba, birtak. Aztan lehet tevedek, akkor majd fizethetunk az idonkkel. Persze a beepitest is mi csinalnank, tudunk muhelyben helyet berelni emelovel olcson, estenkent lehet butykolni.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
negro
őstag
válasz chess001 #32873 üzenetére
Az nem 7-es felni amugy. Hanem egy M parallel 18 coll ami gyari opcio volt a 17-es helyett az M sportra. Illetve E38 740i Sporton volt ez alapbol ha jol tudom. Na meg az E31 8-ason!
Az teny, hogy 40i majdnem olyan nehez mint az M5 de az is manual. Illetve ha ultel M sport E39-ben az nem am ugy fekszi az utat mint a sima alap... Nekem a 28i 1470 kilo uresen. Kis uzemangy, szoval legyen 1,5 tonna. Egy E46 M3 is ennyi. Ugyan miert ne lehetne egy 5os manual es miert ne lehetne sportolni vele?
[ Szerkesztve ]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
negro
őstag
válasz chess001 #32876 üzenetére
E38 az 7er igen. De ez nem 7es felni mivel nem csak 7-est szeretlek vele gyarilag. E39, E31, ugye E38 es mi tobb ha jol emlekszem akkor a facelift E34 M5-on volt ez eloszor szoval ha most kukacoskodni akarok akkor ennyi erovel ez M5-os felni
Es persze nem olyan mint egy M3 de en palyaztam vele meg driftre is kiviszem es nagyon szepen lehet vele autozni pont ezert mert meglepo modon eleg konnyu ahoz kepest 5er. Illetve a nem alap futomu miatt. [link]
Volt merlegelve igen kb 5 liter benyaval max, fekvo uzemanyag mutatoval a 18-as BBS felniken. (Amik bar nagyok megis kisebb a sulya mint egy 15-os lemezfelninek, valojaban maga az abroncs ami rajta van nehezebb mint maga a felni de ez masik tema) Hozzateszem 10+ eves autok forgalmija es plane a BMW nagyjabol pontos adatot kozol. +/- 30 kilo felszereltseg fuggvenyeben. Jo pelda most a TC adasban az M3 E46 ami 1557 kilos volt itt meg egy mezei [link] arrol hany kilo elvileg de segitek, papiron, 1542kg. Illetve itt az E39 528i [link] 1440 kilot persze ez itt szaraz tomeg ergo uzemanyag es folyadekok nelkul. Szoval a 1470 maris ertelmet nyer. Amugy azt se tudom mennyi van a forgalmiban oszinten.
Az uj autoknal van ez es mar markaknal, hogy akar 200 kiloval is nehezebb valojaban mint a forgalmi szerint.
[ Szerkesztve ]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
negro
őstag
válasz chess001 #32878 üzenetére
Kb. ha teli tank ugye en vagyok 82. De ez ritka tekintve csak akkor teszem tele ha tervezett hosszu tav jon. Amugy ~25 literekkel jarok. Szoval ott az 1500 kilo. Ami ahogy irtam kurva jo valjuk meg ahoz kepest egy M3 is ennyi.
Hat mondjuk az E36 kompotnak gyak E30 futomuve van, azon nem csodalkozom puha.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
negro
őstag
válasz chess001 #32884 üzenetére
Nem ilyen szempontbol iram a hasonlitast. Hanem irtad, hogy 5-os el nem sportol az ember mert 1,7 tonna meg abba csak automata valo.
Kozben meg konyebb a sulya mint egy E46 M3-nak 28i/30i eseten es elsosorban a keves tomeg kell ahoz, hogy elvezhetoen lehessen autozni valamivel. Egy 2 tonnas auto hiaba 600 lo egy total kanyargos utszakaszon, palyan elverzik
[ Szerkesztve ]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
MPowerPH
félisten
válasz chess001 #32891 üzenetére
Azt hozza kell tenni, hogy a benzines E39 -ek az automataval borzalmasak, meg a 30i is. Az auto nagyon lusta tole (gyari adatok szerint is), sokkal tobbet is fogyaszt (+1,5L). Az meg egy regi tipusu valto, furcsa attettel, nagyon lassu kapcsolassal. Hirtelen elozni nem lehet vele.
De szerintem ez meg igaz az E60 benzin+automata kombora is, leven tudom a ZF 6HP hatarait. Dieselnel a nyomatek miatt nem erzodik annyira a hatrany, nem kell annyit (vagy egyaltalan...) visszagangolni. Benzines autot a mai napig en is csak manuallal vennek. Pedig az uj 8 sebesseges biztosan gyorsabb annal, mint ahogy en valtok.[rvilike]
Az M5, RS6 is sportgepek, jol is mennek palyazaskor, megis kozel vannak a 2t-hoz... Szoval igen, ez arnyaltabb. Szerintem a futomu, az auto magassaga szamit a legtobbet.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
-v-
addikt
válasz chess001 #32891 üzenetére
a valóság kicsit bonyolultabb
Valószínűleg ez lesz az igazság ezt a súly kérdést is fölösleges túlgondolni, én attól tartok az sem ennyire egyszerű. Egy 911-es turbo 1700 kg [link] de a GT3 is 1568 [link]
Nem mintha állnának ilyenek a garázsomban, de még sose láttam tesztben leírva, ne lennének potens sportgépek Szerintem ez egy nagyon sok összetevős történet.(#32892) BMW001: gtr is 1850 [link] és az direkt egy nordschleifére tenyésztett állat nem tudom amúgy min múlik, biztos van pár kulcsösszetevő, mindenesetre nekem gyanús, ahhoz képest amennyire itt le lettek sarkítva a dolgok, annál valószínűleg összetettebb a kérdés
[ Szerkesztve ]
-
negro
őstag
válasz chess001 #32891 üzenetére
Felre erted. Nyilvan nem megyek ezzel heti szinten driftelni meg palyanapokra de alkalmasnak alkalmas. Linkeltem a videot hogy mozog illetve mozgok a palyan.
Rahuztad az osszes E39-re 1700 kilot mikorzben 200 kilos elteresek vannak tipuson belul. Ezert irtam nagyon szepen lehet a 28i -vel sporotlni legalabb is igy az M csomagos verzioval. Masreszol ezt kerestem meg mert ide vag amit mond. Regi Karotta E39 M sport test> [link] es a 30d ami tenyleg 1700 kilo. Nekem az 1500-al meglepoen jo lehet kanyarat vadaszni.
Ahogy meg BMW001 is irta E39-ben meg nem olyanok am az automatak. Pont azert is jo az enyem mert manual. Dinamikaban gyak. egy 28i automata olyan lesz mint egy 23i manual ahogy egy 23i auto. olyan mint egy 20i manual.
Egy F10-es 8 gangosa na az fasza. Tapasztalat. Na annal az 5-os nel tenyleg nem kene manual. Na mag az telnyleg majd 2 tonna. Ami csaladba kerult F10 530d Touring teli tankak 1,9. Azzal nem fogsz palyanapozni.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
negro
őstag
válasz chess001 #32895 üzenetére
Csak ketelkedtel az 1470-ben, hogy ne a forgalmit nezzem. Meg M sport aminek a neveben is benne, hogyne szolhatna errol is. Ez benne a lenyeg. Nekem volt E30 is ami 1250 kilo volt kb es ezzel az E39-el jobbat lehet autozni es csapatni. A csapatast meg a hoban ertem a matraban pl ahol nem azert jobb mert erosebb. Barmennyire is meglepo de egy M-es E39 28i siman tudja azt palyan mint egy E36 Coupe 28i.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
MPowerPH
félisten
válasz chess001 #32982 üzenetére
En mar nem akarok vitazni, csak kijavitom, mert pontatlan, amit irsz. A mostani F1 -ben az eroforras 900 loero koruli, nem az 1.6-os motor. Ebbol pedig az ERS 160 loerot biztosit. A regi szivok nem 2.0L-esek voltak, hanem a V10 eraban 3L, a V8 eraban pedig 2.4L. A V8-as era vegen tartottak ott az akkori motorok, mint most a komplett eroforras.
A WTCC -ben a dieselek egyeduralkodok voltak, a szabalyokkal oltek meg azt a korszakot. De a szivo motor mar ott sem volt versenykepes.A downsizing nem a fogyasztas miatt kovetkezett be, hanem a karosanyag kibocsajtas miatt. A modern szivokkal sem tudtak tartani az EU iranyelveket a CO2 -ot illetoen, ezert kezdtek el a kis motorokat turboval megtamogatva tolni, kivaltva a nagy benzineseket. Persze mint kiderult, a kis turbok is ugyan ugy rosszak... Viszont a BMW M szeria az elo pelda, hogy a szivo motoroknak bealkonyult. 507Le/520NM egy 5L-es motorbol, derek fogyasztassal, rossz hatekonysaggal. Majd erre jott a 4.4L-es V8-as blokk, 2db kis turboval, amit gyari korulmenyek kozott csucsrajaratva 600Le/700NM-er is megvehettel a Competition Packagel. Tudtommal fogyasztasban is joval kedvezobb ez a verzio(nem mintha itt szamitana)
"Lesportkocsizni a TD-t nevetséges."
Errol csak annyit. Nem tudom mitol lesz sportkocsi valami, a hangjatol, vagy attol, ahogy korbemegy egy palyan? Csak mert ha egy E90 320i -t es egy 320D-t a palyara kuldenenk egymas ellen, akkor az i -nek nem sok keresnivaloja lenne.
Azt soha nem felejtem el, amikor itt a Peak District National Park -bol hazafele az akkor friss futomu felujitas utan, a mar pont idealisan bekoptatott ContiSport6-os gumikkal kicsit megtoltam az autonak a hosszu szerpentines reszen, majd mikor utolertem egy E46 M3-at, akkor az vette a lapot, es odalepett. Azt hivhatjuk sportkocsinak? Ha igen, akkor en a munkageppel, ahogy Te hivod, vegigtoltam a szerpentinen, mert mikor annak a hatulja a kanyar kozepen ideges lett, addig alattam meg sem moccant a gep. Egy darabig csinaltuk, majd a majdnem egyetlen reszen, ahol lehetett elozni, ott kirakta az indexet, hogy menjek. Utana meg probalt kovetni, az egyenesekben jott is velem, de a kanyarokban szepen lassan leszakadt. Majd mikor sajnos utolertem egy feltorlodott konvojt, akkor a mar osszeszedett legalabb 8 auto tavolsagbol utolert, es par perccel kesobb a tilosban el is elozott, jo BMW-s modjara.
Tehat akkor kerdem en, mitol lesz sportauto a sportauto? Azzal a coupeval a Hungaroringen, de meg a Raba ringen is ugy elvertem volna azt az M3-at, mint a huzat. Tan meg a fekek is birtak volna, bar biztosan nem olyan mertekben, mint az M3-nal.
Ebbol megvan, milyen tulajdonsagok szamitanak egy autonal, hogy azt sportnak lehessen nevezni?
Soha nem lesz meg egy olyan autom, mint amilyen az E92 volt. Visszasirom, mert az okorkodes, es az ilyen stilusu vezetes a mostanival mar nem kivitelezheto. Valamit valamiert..... Nem is szeretem.Az utolso mondatoddal egyet ertek. De azt a padlozast a legjobb palyan csinalni, hetvegente.
sfefe: Tyu, gyonyoru autod van.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
CharlieDrop
veterán
válasz chess001 #32982 üzenetére
ez nem igaz, benzint is le lehet írni költségként, a dízel ÁFÁ-ja visszaigényelhető, amennyiben teherautóról van szó
(#32989) BMW001
80-as évekből F1-es turbós motorok 1500 lóerővel 4 henger volt az ismás kérdés, hogy versenyen kb 1000 le volt a max
de ja, ott is turbós benzines volt[ Szerkesztve ]
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Szada85
aktív tag
válasz chess001 #33237 üzenetére
Ez örök téma lesz szerintem, benzin vs. dízel, ki-ki a saját tapasztalatára, igazára esküszik, sosem lehet ennek a végére pontot tenni.
Persze, mondhatjuk, hogy " csak egy 20e Ft-os alkatrész ", viszont én is azt gondolom, hogy egy " prémiumként " számon tartott típusnál bosszantó lehet, hogy egy ilyen apróságra nem gondoltak. Illetve gondoltak biztos, csak hát a költségoptimalizálás, meg a fogyasztói társadalom csúnyaságai egyre jobban begyürüznek mindenhova.
A hidro csattogásról sem írnak sokan pozitívat, a legtöbb esetben rövid idön belül ugyanúgy csattogni kezdenek a cserélt darabok is, persze ez csak zaj, mondhatjuk, de akkor sem " egészséges " dolog. Szerintem.
Az olajfogyasztás pedig szintén " elnézhetö " ugyan, de mellette mégis elgondolkozik az ember, hogy a 92-es F GSI-m két évvel ezelöttig ( 22 éves koráig ) elzümmögött úgy, hogy szinte nem ette az olajat ( max 1 dl fogyott 10 ezrenként ), akkor egy mai, modernebb, mindenféle csillámgyártástechnológiával készült fejlettebb motornál miért " normális " ennyi idösen, hogy ennyire eszi ( 0,5 - 1 Liter, vagy akár még több 10 ezrenként, és ugye ez a cég szerint is még OK )?
És nem a dízelt védem, nyilván annak is megvannak/meglehetnek a gyenge pontok, turbó, DPF, stb, tehát nem mondom, hogy az a fönyeremény, emiatt is érdeklödök tapasztalatokról mindkét verziónál.De nem csak a BMW-nél van ilyen, több típus után is nyomoztam sokat, mint lehetséges jelölt, és a legtöbbnél van valami hasonlóan nevetséges "apróság", ami igenis bosszantó dolog. ( Egyiknél túlmelegedés, vagy motorhö miatti kábelolvadásos-zárlatok, másiknál váltóproblémák, sokáig lehetne sorolni ). És ezek nem olyan dolgok, mint egy elromló ablakemelö, vagy hátsó ablaktörlö, amire én mondjuk azt mondanám, hogy max kis kényelmetlenséget okoz, megesik, hanem ezek komoly konstrukciós, vagy tervezési gondok.
De persze ez csak az én véleményem, nem biztos, hogy ez a jó gondolkodásmód, tudom. -
lali81
tag
válasz chess001 #33238 üzenetére
Persze nem a szívósor ledugózására gondoltam, de elnézést ha félreérthető volt, de legalább most ki tudom javítani. A szívósorban található pillangószelepek tengelyének ledugózására gondoltam..nem én csináltam, mert egy szerelőben jobban megbíztam, aki napi rendszerességgel ilyet csinál.
Hardyból van több is, ugye vannak az összkerekes autók az enyém sima volt ezért írtam így.. -
Hikvision
senior tag
válasz chess001 #33237 üzenetére
Persze megveszel egy 3.5 milliós benzines bmw-t és neked teljesen természetes, hogy egyből viszed gyűrűztetni A hidrotőkéket hiába cseréled, ugyanúgy szar lesz, másik hengerfejet kell rátenni amibe már javították az olaj járatokat. (csillagászati pénz, és nem is lehet kapni) Nekem volt E36 E46 E90 mind benzinesbe és az n52 a többihez képest egy agyonbonyolított nyűgös rakás szar volt (Elektromos vízpumpa, Valvetronic , Szar vezérlés, stb) Amikor én nézegettem a fórumot alig volt info a benzines E90-ről, aztán sorba jöttek elő az érdekességek, pedig az enyém aztán igazán patika volt, első gazdás 180k futott fullos 325xi. Sokkal jobban jártam volna egy dízellel. Az N53-ról meg már inkább ne is beszéljünk.... Pont itt lett elegem a benzines BMW-ből. (Pedig a diesel hangját nagyon utálom).
20 éve a PH-n.
-
Hikvision
senior tag
válasz chess001 #33257 üzenetére
Hát te aztán nagyon okos vagy, jobban tudod, hogy mennyi olajcseréje volt az autómak mint én
Mivel a családban kezdte az életét, elmondom neked, hogy 10.000-ként volt cserélve új kora óta 0W30 Mobil1-el. Amikor leküldték az endoszkópot a szelepfedélnél enni lehetett volna a motor belsejéből. Ki mondta, hogy a gyűrűzésnek köze van a hengerfalhoz? A hidrotőkék azért csattognak általában télen és akkor is ha alacsony fordulaton van használva az autó mert amikor leállítod a meleg olaj kicsöpög belőle (ennek még az is segít hogy kis pöcs hidrotőkék vannak benne), és a vékony elbaszott járatok miatt ha nincs fordulat akkor nem töltődik fel egy darabig (általában üzem meleg állapotig). De javaslom, hogy próbálj meg művelődni legalább a google segítségével, mielőtt osztod az észt: "bmw n52 hva problem".[ Módosította: radi8tor ]
20 éve a PH-n.
-
MPowerPH
félisten
válasz chess001 #33272 üzenetére
BMW olaj? Az mi? Nem tudtam, hogy a BMW gyart olajat. Tudtommal a Castrol csinalta nekik, es az atcimkezett olaj valojaban egy Magnatec minosegu anyag volt. Ha bemesz a BMW-hez itt, akkor a normal minosegu olaj vagy a BMW, vagy a Magnatec. A premium meg az Edge.
A mobil 1 pedig nagyon jo olaj, sok dieseles azt hasznalja a Castrol helyett. Teljesiti az Ll04-et, tehat bele valo.Negro: Nem, egyiknel sincs burkolat. Felul e39-ben sem volt, es az e92-ben sem. Az, hogy a viz befolyik, siman tervezesi hiba.
Ha nap mint nap vezetned, de is talalnal benne hibat, hidd el. Nekem is most szall fel a lila kod.
Az is bajom, hogy lassu, kanyarban szenved a sulya miatt, igazabol semmi sem jo. Olyan holtterek vannak, es annyira nehez kilatni belole, sok helyen meg felek vele. Ez reszben persze azert is van, mert a jobbkormanyos autokhoz joval nehezebben adaptalodok, egyszeruen nehez raerezni a bal oldalra. De magad lathattad, mennyit nott az 5-os.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen