Hirdetés
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Digitális Állampolgárság Program
- Asszociációs játék. :)
- Grand Theft Auto V - Látványosságok és érdekességek tárháza egy helyen!
- Drive! - Az utolsó gurulás idén a Quadrifoglio-val
- Minden hónapban vettem egy sorsjegyet 1 éven át! (2024)
- CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Szólánc.
-
LOGOUT.hu
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Newlachka
őstag
válasz vedini #71742 üzenetére
mi is 25ekm/év a diesellel+15ekm a benzinessel. tehát a két auto évi 40ekm-t megy.
csak olyanokat linkeltem be ami kb. megfelel a kérésnek. van náluk 250+kmes kocsi is.
sose nézem a km-t szóval nem érdekel,mindig álapotot nézek.
Magyarországon amúgy is nem szeretnek szervízelni a tulajok szóval,ha veszek bármit nagy első szervízzel számolok. -
kardkovacsi
senior tag
válasz vedini #71726 üzenetére
Azért ez a környezetvédelmi tálca jó nagy kib@szás. Én néha néztem, már csak megszokásból is, hogy nincs-e olaj folyás vagy bármilyen folt a garázs padlóján, de nézhettem mert az a tálca felfogna mindent. Nem is tudtam, hogy van ilyen. Mondjuk gyakran nem járok az autó alatt.
-
chess001
aktív tag
válasz vedini #71130 üzenetére
Nem hiszem, hogy erről lenne szó, csak inkább kikívánkozott belőle, hogy mi a franc ez-meg kicsit gondolom megpörgeti a számlálót, mert sokan gondolnak erre?! Stanceworks oldalt-csatornát viszi, már évek óta.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
Fr3eWar
őstag
válasz vedini #71025 üzenetére
Kifelé minden jó volt, nulla dugó, M7 is járható volt.
Visszafelé Szombaton jöttünk az szopó volt, sokszor 70-80-al Udine-ig, ott sok német, svájci elment északnak, kicsit tisztult a fogtalom, szlovénia egész járható, ljubjanát délről kerülük mindkét irányból. Maribor előtt bedugult, egyik program alapján inkább átvágtunk a városon -20p-ért.
Aztán a rémálom Magyarország volt, gyötrelmes állóra lassítások talán fonyód körül le is mentünk egy szakaszon a pályáról, mert ott is 32percel rövidebbet írt.
-
Fr3eWar
őstag
válasz vedini #71023 üzenetére
155K
Nem volt még diózás, 1 éve vettük 125K-val, olajcsere fékfolyadék csere (normál szervíz) volt kb 15K-val ezelőtt.Visszahívás lekérdezés
Ide dobd be az alvázszámot, és dobja ha van rá.
Nekem ez van most:"A jármű nyitott műszaki akcióban érintett. Kérjük, ide kattintva, a "szükséges szervizbeavatkozás" ("service as required") lehetőséget kiválasztva foglaljon online szervizidőpontot a járművéhez, vagy további információkért vegye fel itt a kapcsolatot márkakereskedőjével. Műszakiakció-kód: 0011150700"
amire jelentkeztem is
-
windlord
őstag
válasz vedini #70957 üzenetére
Este hétkor indultunk és délelőtt 9 fele érkeztünk meg.
Pécs ~ Enschede (Hollandia).De, most nézem, hogy rosszul irtam.
Odafele 1500+ volt, hazafele lett több, mert másfele jöttünk.Hazautat végig nyomtam pár pihenővel.
Kifele az asszony átvette egy órára kb.De többet sosem megyek egyszerre ennyit.
Csak muszáj volt... -
tag
válasz vedini #70938 üzenetére
Nem állítottam semmit rajta. Sport és sport+ban tényleg üt kicsit váltásnál, de comfortban semmi.
Stage 2-höz képest nincs viszonyítási alapom mert egyből a 3at tettem fel. Gyárihoz képest egyébként ég és föld, szerintem maximálisan megéri az árát. Plusz nekem muszáj volt, mert gyári váltóprogrammal kárba veszett némi nyomaték. -
chess001
aktív tag
válasz vedini #70687 üzenetére
Én is nemrég voltam TM3P vezetésen, bár az csak felét tudja, nekem nem volt csalódás ahogy ment. Lehetett vele tök normálisan is menni, meg kb. sportmotoros szinten is úgy, hogy nem erőlködött, csak gyors volt. Nekem is marad a belsőégésű élményvezetésre, hiába rosszabb a gyorsulása...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
-
chess001
aktív tag
válasz vedini #70616 üzenetére
Te írtad, hogy 90 km/h tempóval mentél és város is volt benne...
Nekem a legdurvább 64 km/h gyorshajtás volt, még a %-os rendszerben, mert kinthagytak egy 30-ast az útépítők, holott már elkészült...A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
KAMELOT
titán
válasz vedini #70604 üzenetére
Szerintem aki akar az tud ilyet csinálni. Nem kell ide semmiféle tesla, meg mint ez a karotta is most bemutatta az ET7. Kinek kell kínai kocsi 70.000€, ami tud 300km-t???
5 liter az semmi. Én is ha tartom a 90km/h akkor 5L/100km aztán egy 2001-es benzines kocsiról beszélünk.UI: Tessék megborotválkozni!
[ Szerkesztve ]
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
negro
őstag
válasz vedini #70606 üzenetére
ritka nekem is es rekord volt nalam is mert varos az meg 12. az atlag meg ~9. teslat meg en is csak 90-el latok. hogy-hogy nem?
de ezt nem tema inditasnak szanom... latom megint megy vagy ment a kakas harc ezen a forumon.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
brumi1024
veterán
válasz vedini #70422 üzenetére
Nem ertettem pontosan mi ez a szemmel valo savvaltas, figyeli a szemmozgast, visszapillantoba belenezunk es valtja is a savot
Ha jol emlekszem az elso tesztvezeteseknel volt errol szo: ha ugy latja autopalyan, hogy elozni kellene, akkor kerdez, amit megfelelo visszapillantoba nezessel lehet megerositeni. Minden megvolt hozza mar egy ideje (tekintetfigyeles van par modellben, USA-ban a 3-asnal/4-esnel ezzel megy a hands-off autopalyazas), igy gondolom adott volt, hogy ossze lehet kotni. -
Ck.
addikt
válasz vedini #70362 üzenetére
Nálunk most érkeztek meg a hidrogén flotta első darabjai, a következő 2 évben a géppark további 1/3-át, 2030-ig pedig a teljes buszállományt tervezik lecserélni hidrogén-hajtásúra. Fantasztikus vezetni a gázalajos motorokhoz képest, ég és föld, szerelem első látásra és érintésre, hát még menésre. A hagyományos elektromos hajtás a töltési idő és a napi futásteljesítmények miatt jelenleg nálunk nem opció, de a gázalajtól igyekszünk mielőbb teljesen elhatárolódni.
[ Szerkesztve ]
-
kardkovacsi
senior tag
válasz vedini #70299 üzenetére
Van amikor felugrik és utána el is tűnik és nem lehet kiolvasni. Én pl. bármikor be tudok veretni egy hűtőfolyadék alacsony kódot Semmi más nem kell mint csak elektromos üzemben menni két kört az ürömi körforgalomban viszonylag tempósabban (úgy hogy előtte sokáig nem ment a benzin motor). Megállsz, újraindít és kiszedi a kódot.
De volt ilyen check engine kódom is 3 éve, ami eltűnt magától és többet nem jött elő. Próbáltam én is a hidden menuben megnézni, de nem volt ott. Szervizben sem látták amikor voltam kötelező szervizen. -
-
cOxeR
Ármester
válasz vedini #68248 üzenetére
Ebben amit írtam pont ez a jó. Ráadásul nálam mindkettő autóba ugyanez bemegy a gyári helyre.
Z4-be nincs értelme piszkálni, mert hangos is meg alkalmatlan is a felépítése, bőven elég a gyári, bár abba a legnagyobb hifi van amit lehetett kapni bele, erősítő 2 mélynyomó, 10 hangszórós szett. Elektromosba meg kell a hely, pedig az alkalmas lenne nagyon… ott meg a plusz súly ami “gond” lenne hatótáv miatt, 30-40 kg simán elmegy szigetelésre meg erősítő a láda.
Minden sub ami kis helyre van begyömöszölve az nem szól igazán, persze a semminél jobb. A nagyon épített meg annyi munka és pénz… kábeleket elvezetni… szét kell borítani az egész autót, annak én nem állnék neki… kifizetni meg vagyon… hiszen rengeteg idő.
Kocsiba többet utazok egyedül ott lehetne pedig igazán zenét hallgatni, házban kevesebbet vagyok egymagam, szomszédok legnagyobb szerencséjére.[ Szerkesztve ]
-
cOxeR
Ármester
válasz vedini #68245 üzenetére
Egy értelmes erősítő meg hangszigetelés sokat dob, meg ha kicseréled a gagyi hangszórókat, hiába pl a HK I3-ba - persze jobb mint az alap, de egy márkásabb első szett szana-szét gyalulja azt mindenben is.
Gyári plug and play is van pl. Auditec-Fischer [link]
Én ilyet vennék az I3-ba, ha lenne feles keretem, meg az ajtó szigetelést kellene megcsinálni. (vicc amit beletettek gyárilag)
Mély meg csak akkor lesz ha van láda (aktív leginkább, vagy dedikált erősítővel), felesleges hely, amúgy nem.
Teslakat is sokan úgy veszik, hogy hangszigetelés meg futómű csere az első, de ez sok autóra megállna…[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz vedini #66993 üzenetére
Semmi gond, lassan majd csak tiszta lesz nekem is.
Amit a google ír olyan az enyémbe tuti nincs. Marad a másik.Chrys_ Elnézést rosszul fogalmaztam meg. A szenzoros alatt a magától fékezi, és jelzi a műszerfalon értettem. Azt hittem az enyémbe is az volt, csak amikor sérült az eleje nem lett visszarakva.
Kijelzőre ez volt a tippem, köszi a megerősítést.legelek Felejtsd el, én is megnéztem amiket Te írtál, még akkor frissen.
Én nem venném meg.[ Szerkesztve ]
Legfrissebb Banggood, Geekb, Ali kuponok: https://t.me/kinabolrendelek
-
veterán
válasz vedini #66991 üzenetére
Igen, van a szenzoros, de ez szerintem nem az.
Motorháztető felemelkedés lesz gyanúm szerint. Mindkettőt kiadja a google, ezért nem tiszta.A műszarfalon látható pedig a távolságtartó tempomat lenne szerintem, de az nincs az enyémbe.Szerk: Erre törlöd.
[ Szerkesztve ]
Legfrissebb Banggood, Geekb, Ali kuponok: https://t.me/kinabolrendelek
-
H.Ezredes
őstag
válasz vedini #66762 üzenetére
Alapesetben azért 130E Km után nem szükséges cserélni. Saját F10 M550D-nél 240-nél lett csapágyazva / vezérlés cserélve. Most van benne ~250E Km. a tiedbe meg nem N57-es motor van hanem már B57 ami szintén jobb. De igen mint ahogy tegnap is láttad te is már indokolt a hűtőkazetta takarítás amit láttunk együtt már ott ült szépen a retek...
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
-
nagyúr
válasz vedini #66736 üzenetére
Itt gondolom a 40d és M50d motorokrol van szó. Magyarán az M50d kuka mert szerelhetetlen szar és tönkremegy?
Nem fenyeget a veszélye hogy vegyek egyet de jó tudni mit nem ajánl a szerelő.
A 40e nekem nem mond semmit, 30e-ről és 45e-ről tudok csak.Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Puma K
nagyúr
válasz vedini #66659 üzenetére
A totalcar hullik szét: Tömeges távozás a Totalcar című lapnál
[ Szerkesztve ]
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Mikrotik routerek
- World of Tanks - MMO
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Óvodások homokozója
- Anime filmek és sorozatok
- PH!otósok beszélgetős, offolós topikja
- BestBuy topik
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Milyen videókártyát?
- További aktív témák...
- Skil Red 9320 sarokfűrész
- Eladó vagy Csere Ebike Fully-ra a képen látható 2023-as Cube Stereo one77 pro kerékpár
- Xiaomi Electric Scooter 4 Pro Max DE (Gar: 2027.08.13-ig)
- Eladó ÚJ BONTATLAN Philips FC6725/01 SpeedPro vezeték nélküli porszívó közel 2 év garancia
- Eladó ÚJ BONTATLAN Philips HD9285/90 XXL Forrólevegős Wi-fi sütő 7,2L, 2000W ,2 év garancia
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest