Hirdetés
- Itt az új LOGOUT!
- No Voice in the Galaxy
- Szólánc.
- Fűzzük össze a szavakat :)
- PLEX: multimédia az egész lakásban
- Full-size AT form factor gépház restaurálása.
- 2024 őszi fórum peca
- Gurulunk, WAZE?!
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
-
LOGOUT.hu
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Anaren91
senior tag
válasz vedini #61313 üzenetére
Arra, hogy add írásba, hogy csak állapotfelmérést szeretnél, hibát ne javítsák egyből, mert a végén úgy jársz mint az egyik ismerősöm, akinek kérdezés nélkül lecserélték a kettőstömegűt, mert kuka volt, majd közölték vele, hogy csak akkor viheti a kocsit, ha kiköhögte az 500k-t
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz vedini #61403 üzenetére
Üdv Cartárs!
Nagyon szép, a színe is! És az a motor se piskóta!
Ezt a Lengyel átregisztrálós dolgot még kiagyalom én is, lehet tudni mivel jár jármű szinten? Elveszik valami? Átíródik valahol valami? Mert Carplay nagyon kéne nekem is, és nem döntöttem még el mi legyen a megoldás. Többen mondták ezt az átregisztrálást is. Kérdés ha utána visszacsinálod (lehet-e egyáltalán?) akkor benne marad-e?!Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
válasz vedini #61408 üzenetére
Akkor külön gratula, h nem egy 20d-t vettél! Én már lezártam a dízeles korszakomat, de egy ilyen teljesítményű autóért azért még megdobban a szívem.
A magyar használtatópiaccal nekem is nagyon rossz tapasztalataim vannak. A 10 millió pluszos kategóriában is tízből kb két-három olyan autót szoktam találni amit meg mernék venni. És meglepő módon általában nem az autók műszaki (illetve esztétikai) állapotával van a gond, hanem azzal, h tele a piac kétes előéletű autókkal. Az még hagyján, h a kétéves autónak te leszel a negyedik vagy ötödik tulajdonosa, de rengeteg olyan Magyarországon vásárolt autó van, amin még nem volt magyar rendszám, és senki nem tudja igazolni neked, h valamelyik országban befizették utána az áfát. -
nagyúr
válasz vedini #61415 üzenetére
Nem vagyok benne otthon sajnos, de 1-2 helyen már érdeklődtem, hogy lehet megoldani. Ki ilyen, ki olyan árat mondott. Talán az indán/indexen lévő G30 fórumon említették a lengyel reget (meg lehet a márkaszerviz is), de én is csak érdeklődök még.
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Chrys_
addikt
válasz vedini #61415 üzenetére
Szép gép. Mélygarázs kedvelt helye azoknak, akik kipakolják a belsejét. Legyen benne extra riasztó mindenképpen. Létezik olyan, ami a lámpák kiszerelésénél is riaszt.
Karbantartás miatt beszélj Ezredessel itt a fórumon, függetlenül a garanciától stb., biztos tud neked néhány hasznos infót adni (kezdve a váltóval 100k km után).
-
KAMELOT
titán
válasz vedini #61427 üzenetére
Rengeteg pénz az!
Műszaki, eredetvizsgálat....70€
Forgalmi + rendszám...33€ vagy 66€
Kötélező biztosítás...100-150€/év kocsitól függ.chess001: 100e km vette. Ahogy írod, ha gondos a gazdája, akkor akár 300e felett sem lesz semmi baja.
[ Szerkesztve ]
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
BeZol
őstag
válasz vedini #61435 üzenetére
Csak a prémium diesel-t rakd ilyen autóba.
Tisztább is marad a motor és jobban is megy tőle.
Sosem felejtem el mikor folyamatosan tapostam neki autópályán de kivételesen normál shell üzemanyag volt a kocsiban, majd tankoltam gyorsan v-power dieselt és érzésre +50 lóerőt kaptam... (jó így utólag lehet csak visszahűlt a motor és jobban meg tudott indulni így)Én is agyaltam anno M550D-n, de kötelezően m-csomagosak és olyan brutál fekvőrendőr van itt nálunk, hogy meguntam a kabriónál már a kötelezően keresztbe gyök2vel átdöcögést...
A mélygarázsba pedig az 5GT-vel (ugye 5m hosszú) csak azért tudok ki/beparkolni, mert van hátsókerék-kormányzása, egyébként esélytelen lenne a kanyarforduló a feljáróhozCserébe legalább sportos és jól fekszik kanyarban a tied (még ha nem is olyan könnyűek ezek már).
-
nagyúr
-
CharlieDrop
veterán
válasz vedini #61510 üzenetére
Hú mennyi vita volt már azon, ha az autó sprotba (vagy sport+ban van), akkor a váltó is ott kell-e lennie.
Nekem az a tapasztalatom, hogy nem. Ha a váltót külön sportba teszed, akkor csak a váltás lesz sportos, ha az egész autót, akkor a váltó is. Csináltam olyat, hogy mindkettő abban volt, úgy jöttem végig az M5-ön nem volt különbség, attól, ha a váltót kivettem onnan.Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
-
Chris0321
addikt
válasz vedini #62281 üzenetére
Nekem a nyári kétszéles, a téli egy. Jobb szerintem a külön felni, mert kevesebbet kell szerelni a gumit, így kevesebb a sérülési esély. Eddig nem volt problémám a téli gumival (Continental), plusz kicsit tömlősebb is így valamivel jobban csillapít remélhetőleg ami mivel télen megszaporodnak felénk a kátyúk szerintem nem rossz dolog.
-
FIREBLADE78
addikt
válasz vedini #62337 üzenetére
Hülyeség az eco. Próbáltam én is. Számolja ugye,hogy mennyi km-t tud megspórolni. Városban szinte ez nulla. Semmi értelme. Lomha is tőle az autó. Comfort a legjobb megoldás. Országúton meg a sport. Azért van az autó x 100 lóerős,hogy ki legyen használva..
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
cOxeR
Ármester
válasz vedini #62353 üzenetére
Ballonos a 19” 155/70 a /45 nem annyira.
Tegnap egy Zoes állt a töltőn mellettem, aki pont azt ecsetelte, hogy 20” biztos nagyon rossz lehet az I3-on, mert ő a 16-os télit érzi kényelmesnek. Szóval nézőpont kérdése. - na meg persze futómű/útminőség
Ha már gumi téma, ma jön pont az új szett télim (Nokian), eddig nem vártam, 120km-t mentem összesen ezen a 155/70R19 méreten és váltottam 195/55R20-ra, de nem igazán tetszett a 19-es, viszont tegnap este a nyári annyira már nem volt acélos tapadás terén.
Napokban futárt játszok Bp+ régió (Üröm,Bia…) ilyenkor nagyon áldásos, hogy belvárosba nem kell a parkolóval játszanom, csak megállok leteszem a cuccot, aztán megyek tovább. Lényeg a lényeg, Ürömi út nagyon emelkedik, kétszer is mentem és felfelé közepes gázra simán kipörgött és dobta el a seggét, szóval hideg van már a nyárinak, kiváncsi leszek megkedvelem-e most ezt az elcseszett téli méretet. Az biztos, ha pályán megyek nem fogom csípni. -
cOxeR
Ármester
válasz vedini #62382 üzenetére
Most nagy elektromos bumm van bárki bármit mond, így megy fel az ára a használtaknak is, az enyém is kb 3-500-al van fentebb mint mikor behoztam, ennyit spóroltam is a benzin/elektromos áram díjak különbözetén, ha tavasszal eladnám 7-800-at nyernék rajta összességében, persze nem fogom eladni, mert nincs mit venni. 120-as nem éri meg az ártöbbletet, rex meg nekem nem játszik. (jó a plusz szett 20-as felnit, arra a gumit meg a mostani télit nem számoltam, de ezek plusz értékek is)
-
Ck.
addikt
válasz vedini #62393 üzenetére
El nem tudom képzelni, hogy az a nagyképű, időnként bunkó szervizvezető hogyan tudott ennyi év után az ügyfélpult mögött maradni ilyen stílussal. Hihetetlen, hogy nem érkezett még rá panasz. Nem szívesen vinném még egyszer hozzájuk az autót, inkább utaznék Kecskemétre.
[ Szerkesztve ]
-
cOxeR
Ármester
válasz vedini #62393 üzenetére
Azért az is megér egy misét, hogy az emberek hogy viszik a kocsit szervizbe… egy normális ember lemosva/kitakarítva viszi, hogy a retek ne ott legyen rajta. Szóval az rég rossz, ha az elvárás, hogy mossa le a kocsit.
Pláne ha valaki ilyen módosítást akar… ez kb az a kategória, ha megy a szerelő egy kört, mert leteszteli amit csinált, biztos ami biztos alapon, akkor tankolja is meg, mert elment uram bocsá akár 20km-t? (direkt mondtam nonszensz távot)
Ez a ló túlsó fele és ezt úgy mondom mint felhasználó, aki nem szerel maga, nem cserél olajat.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Autós topik
- Villanyszerelés
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Itt az új LOGOUT!
- Mobilinternet
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- Témázgatunk, témázgatunk!? ... avagy mutasd az Android homescreened!
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- Politika
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen