- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Lenry: Melléképületblog - 4. rész - Kocsibeálló
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Fecogame: A csámcsogás
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- sziku69: Szólánc.
- Szoszo94: Xiaomi Mi Router 3G - Padavanra fel!
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
-
LOGOUT
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gsx-rr
veterán
válasz
bulikavagyok #63849 üzenetére
Nemeteknel sokan nyomjak hidegben is a kabriot, bar ujjabb modellekkel ahol van nyakfutes
Nekem volt,hidegben sehogy sem kellemes sot! Kell oda legalabb a 18-20 fok, meg szelfogoval is.Boltozve meg sapkaban szerintem is gaz.
-
válasz
FIREBLADE78 #63847 üzenetére
Miért lenne ultra gáz? Elég jó idő volt, ahogy látom. Szerintem ezen röhögni az ultra gáz. Volt már nyitható tetejű autód?
-
vedini
őstag
Ilyen verdanal az erzet is szamit ha esetleg idoben meg annyira nem is latszik, mindent az elmeny autozasert
Nyari gumi felkerul, en nyomnek egy tesztetezredes: koszi a valaszt, igy el tudtam indulni, azota olvasgatok a neten. Leiras alapjan ZF HP75-om van es az xHP is irja, hogy mar nem igazan a valtasi idokkel lehet mahinalni...
Ha jol vettem ki, nalam azert erdemes mindig ECU remapnel a valtot is flashalni mert a torque limiter a szuk keresztmetszet es azt ki lehet venni.
Csak valto modositassal, feszesebb launch controllal 4.4-rol lemegy 4.2-re 0-100, de ezt anno a kies sport-os srac is ecseteltemondjuk lehet en vagyok bena, de launch controlt meg nem sikerult aktivalni, lehet csak M550i-be van
valoszinu xHP ezt is megoldja...
-
válasz
kardkovacsi #63841 üzenetére
100ms alatt van az igazán már nem felfogható változás, ha jól tudom, de ezt egyéne válogatja úgy is.
Ez ugyanaz mint a berögzött 25 képkockás film, nekem olyan 60 kocka korul van meg a folyamatosság érzetem, felette is lehet különbséget tenni, de az már szélsőség. (aki sokat fps-ezett jobban ki van élezve, ez egy fejleszthető képesség) -
kardkovacsi
senior tag
válasz
H.Ezredes #63839 üzenetére
On side related note.
Szoftver felhasználói felület tervezésnél 200 ms a szabály, ez az amit megérez a felhasználó ha ennyi időre megakad a szoftver. Szóval jól mondod nem fogja észrevenni a 200-ról 100-ra esést, de a ha 200 ms fölött van a javulást azt már érzékeli az ember. -
Puma K
nagyúr
válasz
Chris0321 #63833 üzenetére
Ott még nem kérdeztem.
Gondoltam ha már urban racer ennyire aktív akkor mond egy jó bontóst. Vagy ha ő nem akkor majd más
Persze a kereső a haverom és rá is mentem a témára de hátha tud valaki forrást ahol lehet szép belsők között válogatni akkor ne tartsa magában.
Anno a Mercihez is komplett garnitúra kárpitot vettem és azt a forrást is csak úgy kaptam infóként, mert amúgy sehol semmi értelmes nem volt.
Limuzin, szedán vagy lépcsős hátú. Egy a lényeg, hogy hagyományos autó forma
-
H.Ezredes
őstag
válasz
vedini #63837 üzenetére
Nem néztük dragy-val. Azt beszéltük ha lesz normális gumi akkor lehet 0-100 402m-t mérni a 100-200-at most is van értelme csak a forgalom sem engedte abban az időben. Egyébként nem csak érzetre vált sokkal gyorsabban hanem valóban így is van. ECU tuning / Váltó tuning az 2 külön dolog persze lehet egyszerre is. Úgy képzeld el a GEN 1 6HP váltónak a váltási ideje standard 600-800ms ezt az XHP-val le lehet vinni 400ms-ra vagy bizonyos váltásoknál akár 300ms is ami nagyon jónak számít. A GEN 2 6HP váltók mint pl az enyém ebből is az SAT ( sport automata) 200ms ami már tényleg kellemes. GEN 2-nél az SAT váltóknál már sokat nem hoz a váltási időn ( tehát nem lesz a 200ms-ből 100 de hozhat rajta de azt már nem feltétlen veszed észre Vannak fokozatok sportban amikor tényleg piszok gyorsnak érzek pl 3-ból 4-be) mivel eleve nem rossz a szoftver de rengeteg teljesítményre optimalizált beállítást tartalmaz az XHP szoftver amivel még jobb a váltó plusz egyedileg tudok mindent állítani.
Ez egy gen 1.
GEN 1- GEN2
Improved torque converter, mainly to reduce slipping and improve fuel economy
Employment of turbine torsional vibration damper to reduce NVH, especially during hard pulls
Reduction of shift times from 800ms to 200ms (this is huge difference)
Optimization of hydraulic system by adding separate pressure regulator to prefill the clutches
Sturdier Lepelletier gearsets and shaft to handle increased torque
The use of planetary and Ravigneaux gearsets to reduce weightTiedbe is minimum GEN 2 8HP van a névleges nyomatékoknál jóval többet tudnak a váltók egyébként főleg ha kap mellé szoftvert is.... 80-120E Km között kell váltó olajat cserélni felhasználástál függően és ha nagyon tolod neki akkor simán lehet akár 50E Km is... De hát itt már ugye esetemben és a te esetedben is 400-450Le-s autókról beszélgetünk
#63838
cOxeRNagyon kíváncsi vagyok az eredményre
Ha rossz lesz az élmény nagyon jó....
( amúgy jól megy és nem csak érzésre...
)
Mit műveltél már megint ??????
-
válasz
vedini #63837 üzenetére
Érzetre nagyon más, az biztos, mérünk majd. Igazából gumi gondokkal küzdök, picit fel van keményedve a gumim és nagyon nem tapad, tudtam, hogy ez egy elég jó kopás értékkel bíró típus, azzal kellene kezdenem valamit. Fogunk majd mérni természetesen. Ma is össze vissza csúszkáltam, úgyhogy ez most azért idegesít.
Persze hogy kell, de inkább 100-120 ezrenként, persze itt is lifetime van gyárilag, nekem ~40 ezerrel ezelőtt volt.
-
vedini
őstag
érzetre vált jobban, vagy dragy-t most nem néztetek?
egyébként egy ECU remap-ba benne foglaltatik a váltó programozás is?
gondolom a váltót is lehet erőltetni, annyi, hogy sűrűbben kell olajat cserélni, most volt műhely prn-ba, srác aki még a kezére is mergát tetováltatott, igaz meg is mutatta vagy 3x, ugye a nagy szerelem
, ott mondtak cls-nek 60-80e-ként érdemes váltóba olajat cserélni, márkát annyira nem vágom
ezredes: ha olvasod, például egy M550d-be meg egy M5-be különböző váltó van, hogy működik ez, valahol hallottam ezek a váltók olyan 750nm bírnak, mennyire megterhelő neki a 860 vagy 950?
-
urban racer
senior tag
Nemt'om valami spéci neve biztos van e természeti jelenségnek... valami aurora Bo vagyis Zamádisz...Mert Zamárdiban volt, augusztus végén. Páran raktak fel videót róla a internetre
Én Hawaii ingben voltam, amolyan Thomas Magnumosan, csak daerolt mellszőrzet nélkül. Az még mindig olyan, mint általános iskolában.
-
válasz
urban racer #63832 üzenetére
Mi ez a köd?
-
urban racer
senior tag
válasz
kardkovacsi #63822 üzenetére
Attól, hogy nem írom le 3x ugyanazt, attól én még értem, ugyanakkor ő nem akarja érteni amit én mondok.
A célom, hogy végre fekete színben pompázó kommenteket olvassak a g. gülü szemeimmel.
És remélem innentől csak ONtopik lesz, mert a közgazdaságtan és a politika bölcsész szakon van, a mérnökin ilyeneket alkotnak:
-
chess001
aktív tag
válasz
CharlieDrop #63821 üzenetére
Jópofa, köszi!
-
CharlieDrop
veterán
válasz
kardkovacsi #63828 üzenetére
Nyilván nem javítja, de nem is volt erről szó...
-
#48584626
törölt tag
válasz
kardkovacsi #63828 üzenetére
Igazából annyi pénzt nyomtatnak amennyit akarnak...
-
kardkovacsi
senior tag
válasz
CharlieDrop #63827 üzenetére
Egy. Szóval még egyszer, iróna volt az első, ha nem tűnt volna fel. Tisztában vagyok a mínusz fogalmával egy grafikonon. Kettő. Azt gondoltam közgázban jártas ember vagy ezért írtam, de akkor kifejtem.
A mínuszos külker mérleg bizony ott fog lecsapódni mert ha egyensúlyt akarsz fenntartani akkor bizony valahol annak a pénzmennyiségnek be is kell érkezni ez pedig két helyen jöhet be, tőkebefektetések azaz valaki USA földön nem amcsi pénzből beruházást hajt végre, a másik pedig az államadósság növekedése. Ami ugyancsak "befektetés" csak állampapírba. -
CharlieDrop
veterán
válasz
kardkovacsi #63826 üzenetére
ne keverd már össze a GDP-t az Export-Import egyenleggel senki sem beszélt róla....
-
kardkovacsi
senior tag
válasz
CharlieDrop #63824 üzenetére
Ami persze végül ide csapódik le:
https://tradingeconomics.com/united-states/government-debt-to-gdp -
CharlieDrop
veterán
válasz
kardkovacsi #63823 üzenetére
A 700 előtt ott egy kis - jel is, de sebaj...
Amúgy is -1 millió felé közelít (-962.953), a német meg +42.5sálálá
-
kardkovacsi
senior tag
válasz
CharlieDrop #63821 üzenetére
Irónia tábla fel!
Hát nem látod, az egyiken 700e van a másikon meg csak 50, hát melyik a nagyobb -
kardkovacsi
senior tag
válasz
#48584626 #63815 üzenetére
Sajnos ezek az emberek az ilyen komplex dolgokat mint minden ilyen folyamatnak van két oldala, egyszerűen nem értik meg.
Mint amikor előkerülnek a napelem fb csoportban az okosok néha és elmagyarázzak, hogy a szaldó milyen jó a szolgáltatónak, mert amikor ő termel akkor a szomszédtól beszedi az áram után a pénzt. Persze csak a másik irányt felejti el a képletből, hogy a szaldó nullát jelent a két irányba összesen és amikor ő nem termel akkor pont megkapja a szolgáltatótól azt a mennyiséget amit előtte áttolt a szomszédnak. -
CharlieDrop
veterán
válasz
#48584626 #63819 üzenetére
Segítek, hátha a grafikon jobban tudják értelmezni
USA nettó export -
Puma K
nagyúr
Hogy valami ON is legyen...
Egy E39 lépcsős hátúhoz honnan lehetne szép állapotú kalaptartót venni, amiben benne van a kivágás a hátsó sötétítőnek?
Az autóm előző tulaja megvette a hátsó ablakhoz való sötétítőt és ezt-azt, de a kalaptartó még hátramaradt.
-
CharlieDrop
veterán
válasz
urban racer #63816 üzenetére
"Mondjuk én nem lennék, ha 100 ezer km-esen kuplungolni kéne a kocsit."
Hát inkább kuplung, mint vezérlés, esetleg kiég... -
urban racer
senior tag
Mondanám, hogy ferde szemmel nézek rájuk, de igen alattomos poén lenne. Kicsit olyan a hyundai, mint abban a poén videóban, ahol a KimDzsongUn képet raknak össze 1000 lapból, minden katona fog egy lapot, és hiányzik egy csávó aki elaludt
Vagy mint a Magyar Közút: felkészült a télre, de hóra nem számított Komolyan:
szomszéd: 2008 körüli kocsi, beázik minden ajtóban áll a víz. Miért? a kédergumi fém lefogatója szétrohasztja az ajtót. De nem kicsit. Miért nem elég a 2 lemez összetalálkozására ráhúzni a kédert, mint minden más autógyártónak? Jókérdés. Alvázvédelem? Galvanizálás? Felejtsd el. A bölcső nem létező elem. Komolyan. Max fotón látsz ezek alatt bölcsőt, a helyén nem. Nem tudom, hogy ezeknek Gandhijuk van vagy Allah vagy bármi is, de hogy azon kívül mi tartja össze, hogy az egyik kerék ne Győrbe menjen a másik meg Nyíregyházára menjen, azt nem tudom.
A motorral kapcsolatban az ismert, hogy szakad a lánc, de kuplung edződése más kérdés. Oké, ahogy kopasz mondta, kopó alkatrész, ki kell cserélni és minden hepi. Mondjuk én nem lennék, ha 100 ezer km-esen kuplungolni kéne a kocsit. Szomszéd se volt.Mondjuk azt, vannak típushibái, de ezek ismertek. Aki a kédert kapta feladatnak lehet éppen kokainozott, vagy rizst szívott vagy jóég tudja, be volt mindenzve is, de totál értelmetlen volt, jobb ha inkább kicsit szelel, mint egy öreg dácsia, de legalább akkor nem rohadt volna, max vesz az ember obiban 3 tekercs nyílászárógumit és probléma megoldva
Mindezektől eltekintve akár jó is lehetne, de nekem-keletiesen puritán, jellegtelen, unalmas a belseje-külseje. A stinger még csak-csak, de annyi pénzt meg nem ér.
-
#48584626
törölt tag
válasz
urban racer #63811 üzenetére
"hazai termelés, piac védelme smafu?"
Az nem megy hogy baszunk is meg szüzek is maradunk. Ha exportálni akarjuk a szarjainkat, akkor az csak úgy megy hogy másoknak is megengedjük hogy a mi piacunkra szállítsa a saját szarjait. Vagy pedig mindenki véglegesen és provinciálisan beszorul a saját határai mögé, és a végén mindenki szarul jár.
Nyilván ez versenyhelyzetet eredményez, de az még végső soron a fogyasztónak jó.
Németország baromi sokat exportál mindenből, Kína után globálisan a második nettó export értékben. Pont náluk lenne vicces azon bánkódni, hogy eladtak náluk X darab külföldi autót, hiszen ők sokkal többet adnak el külföldre, és Németországnak ártana a leginkább a protekcionista gazdaságpolitika.
De hogy konkrét számokat is mondjunk: Németországban tavaly 172.459 Kiát és Hunyadit adtak el. Amivel meg is szerezték a német piac 6,6%-át.
Csak a miheztartás végett:
VW: 18,7%
Audi: 6,9%
BMW: 8,5%
Mercedes: 8,6% -
Ck.
addikt
válasz
urban racer #63813 üzenetére
Jaaa, így már értem. Eskü nem offolok tovább, de mi a baj a Hyundai-Kia párossal? Eléggé töretlen, felfelé ívelő népszerűségük van, amit az EV-k piaca mégjobban erősít. Kevés embert hallok panaszkodni rájuk.
-
urban racer
senior tag
-
Szvsz más márkák szapulását is be lehet fejezni, köszi, ez nem a Facebook...
-
urban racer
senior tag
válasz
#48584626 #63809 üzenetére
A hazai termelés, piac védelme smafu? Az ikarust sem kellett volna tönkretenni. De menj oda egy átlag cseh emberhez és mondd meg neki, hogy vegyen vw-t, mert jobb, mint a skoda. Nem tudja megindokolni miért jobb a skoda, de pofán vág
Én itt elengedtem az egész politikai és közgazdasági offolást, egyrészt mert rühellem mind a kettőt, másrészt nem célom téged semmiben meggyőzni. Szabad akaratod van, olyan autót veszel, amilyet akarsz, arra szavazol, akire akarsz. Jogállamban élünk.
-
Ck.
addikt
válasz
urban racer #63791 üzenetére
Az a “szemét” Honda még akkor is autó lesz és magától gurulni fog, amikor a szeretett márkádban már a harmadik motrot cserélik - ha egyáltalán megéri azt, hogy nem ég porrá jóval előtte.
-
#48584626
törölt tag
válasz
urban racer #63808 üzenetére
Miért kellene németet venniük? Hol van ez előírva?
"Mostmár csak kevés rendes nacionalista van"
Hála a papnak.
Törődj bele, globalizáció van. Ezért adnak el német autógyártók milliószámra autót külföldön.
-
urban racer
senior tag
válasz
#48584626 #63807 üzenetére
Pont annyival többet, mint amennyit eladtak. Még ha ócska is lenne az összes német autó, akkor is németet kellene venniük. Mostmár csak kevés rendes nacionalista van, aki reggel felhúzza a zászlót
Egyébként nem tavalyi program a "roncsautóprogram", évekkel ezelőtt volt. Ha megerőltetem magam, talán még a plakát képe is meglenne, akkor vettem az első hajóm a Bodensee mellett. -
#48584626
törölt tag
válasz
urban racer #63805 üzenetére
Azt tudod hány Hunyadit adtak el tavaly Németországban?
-
#48584626
törölt tag
válasz
urban racer #63802 üzenetére
Teljesen nyugodt vagyok. Eddig más tőled nem jött csak a szokásos fideszdroid jelszavak.
-
Politikát kérném mellőzzük, tudom közeleg a választás sokak agya pörög ezen, de nem itt a helye, köszi!
Tegnap végre felkerült az xhp stage3 a Z4-re, Ezredesnek hála. (sajna nekem Iphone-om van, amivel nem kompatibilis, és sehogy se tudtam összehozni az stabil OBD-s kapcsolatot).
Bíztam benne, hogy jó lesz, de sokkal jobb mint amire számítottam. Nagyon kellett neki, sokkal gyorsabban vált a 6HP19 így, sokkal jobban kezeli ha magas fordulaton elengedem a gázt. Kifejezetten jó, hogy írja a sebesség fokozatokat, amit eddig nem láttam, csak D meg S felirat volt. 1-2 fokozatban valós manualom is lett (M módban persze), ezt még szoknom kell.
Szerintem ma is megyek egy karikát. -
urban racer
senior tag
válasz
#48584626 #63801 üzenetére
Igen, ez így valószínű, teljes mértékben egyetértek veled. Meg akarok felelni a környezetem elvárásainak, mint az átlag, tisztes német család, aki hunyadit vett a BMW helyett.
Becsszó előfizetek TV adásra is, meg behúzom a koaxot a falba, hogy nézhessek csak miattad kormánypárti médiát. Ismerősökhöz meg rokonokhoz meg nem megyek Németországba, mert akkora fideszes vagyok, hogy Sputnyikkal oltottak. Viktor az én hősöm!
Remélem megnyugodtál, mert nyugodt leszel.
-
#48584626
törölt tag
válasz
urban racer #63796 üzenetére
Figyu, láthatóan szart se tudsz Németországról, a németekről, egyszerűen azt a sok baromságot böfögöd vissza, amit a kormánypropaganda tol 0-24-ben.
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy Note 20 Ultra 5G 256GB,Újszerű,Adatkábel,12 hónap garanciával
- Telefon felvásárlás!! iPhone 12 Mini/iPhone 12/iPhone 12 Pro/iPhone 12 Pro Max
- Samsung Galaxy A22 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Csere-Beszámítás! Számítógép PC Játékra! Intel I7 6700/ RX 580 8GB / 32GB DDR4 / 500GB SSD
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G2 - i5-5GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" HD+ I Cam I W10 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest