- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Lenry: Melléképületblog - 4. rész - Kocsibeálló
- Ismerkedés a Zyxel NSA325 v2-vel
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Rap, Hip-hop 90'
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
-
LOGOUT
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
H.Ezredes
őstag
válasz
vedini #63837 üzenetére
Nem néztük dragy-val. Azt beszéltük ha lesz normális gumi akkor lehet 0-100 402m-t mérni a 100-200-at most is van értelme csak a forgalom sem engedte abban az időben. Egyébként nem csak érzetre vált sokkal gyorsabban hanem valóban így is van. ECU tuning / Váltó tuning az 2 külön dolog persze lehet egyszerre is. Úgy képzeld el a GEN 1 6HP váltónak a váltási ideje standard 600-800ms ezt az XHP-val le lehet vinni 400ms-ra vagy bizonyos váltásoknál akár 300ms is ami nagyon jónak számít. A GEN 2 6HP váltók mint pl az enyém ebből is az SAT ( sport automata) 200ms ami már tényleg kellemes. GEN 2-nél az SAT váltóknál már sokat nem hoz a váltási időn ( tehát nem lesz a 200ms-ből 100 de hozhat rajta de azt már nem feltétlen veszed észre Vannak fokozatok sportban amikor tényleg piszok gyorsnak érzek pl 3-ból 4-be) mivel eleve nem rossz a szoftver de rengeteg teljesítményre optimalizált beállítást tartalmaz az XHP szoftver amivel még jobb a váltó plusz egyedileg tudok mindent állítani.
Ez egy gen 1.
GEN 1- GEN2
Improved torque converter, mainly to reduce slipping and improve fuel economy
Employment of turbine torsional vibration damper to reduce NVH, especially during hard pulls
Reduction of shift times from 800ms to 200ms (this is huge difference)
Optimization of hydraulic system by adding separate pressure regulator to prefill the clutches
Sturdier Lepelletier gearsets and shaft to handle increased torque
The use of planetary and Ravigneaux gearsets to reduce weightTiedbe is minimum GEN 2 8HP van a névleges nyomatékoknál jóval többet tudnak a váltók egyébként főleg ha kap mellé szoftvert is.... 80-120E Km között kell váltó olajat cserélni felhasználástál függően és ha nagyon tolod neki akkor simán lehet akár 50E Km is... De hát itt már ugye esetemben és a te esetedben is 400-450Le-s autókról beszélgetünk
#63838
cOxeRNagyon kíváncsi vagyok az eredményre
Ha rossz lesz az élmény nagyon jó....
( amúgy jól megy és nem csak érzésre...
)
Mit műveltél már megint ??????
Új hozzászólás Aktív témák
- Smart Fortwo - 600 Benzin - Kabrió - Klíma - Nagyon szép állapotban
- Új, bontatlan Tesla Smart Floodlight Battery Camera + Tesla 5W napelemmel - 1,5 év garival! -
- Új, bontatlan FÉLÁRON - LOVI Expert 3D Pro elektromos mellszívó - Még 1,5 év magyar bolti garival! -
- NAVEE N65 roller eladó
- Siemens EQ6 Series 700 premium ritka tipus keveset használt
- Telefon felvásárlás!! iPhone 15/iPhone 15 Plus/iPhone 15 Pro/iPhone 15 Pro Max
- Csere-Beszámítás! ASROCK Radeon RX 9070 16GB GDDR6 Steel Legend OC Videokártya
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook U757 - i3-7GEN I 8GB I 256SSD I 15,6" FHD I HDMI I Cam I W11 I Garancia!
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 5 5500 16/32/64GB RAM RTX 4060 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- iKing.Hu - Honor Magic 5 Pro 5G - Használt, újszerű állapotban, ajándék tokkal!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest