- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- bobalazs: 5700x3d+4070S fogyasztása, alulfeszelése
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- No Voice in the Galaxy
- eBay-es kütyük kis pénzért
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Luck Dragon: Új energia- és akkumulátor-címke az okoseszközök dobozában
-
LOGOUT
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
madkiller
őstag
válasz
bulikavagyok #76625 üzenetére
Asszonynak vettem pont ilyet tavaly nekünk nagyon tetszik és ahhoz képest, hogy 20d elég dinamikusan lehet vele közlekedni és ilyen 5.6okat eszik csapatás közben sport módban. Akkor 5 hónap volt a váró lista. Egyedül az idrive 9 nem tetszett az elején lomha volt késett, ahhoz képest, ahogy le nyomtam a kijelzőt. Aztán jött rá egy 3.2 GB-os patch azt begyorsult a rendszer.
-
chess001
aktív tag
válasz
bulikavagyok #76629 üzenetére
Nem akartam megint flamelni, ezért próbáltam eddig finom lenni, mert az mondtam, hogy szubjektív, de igazából úgy értettem, hogy akinek egy kicsit van szép/designérzéke, az látja, hogy rondák. Nézz meg bármilyen formatervező csatornát, ők meg is tudják fogalmazni miért.
Igen, a Ferrarik között sem mindegyik hibátlanul szép, ott az első lámpák miatt volt pár rondaság, csak ezért nem is vettem.
Amik között majdnem mindegyik tetszik a 911-esek, ott az új GTS-nél az első légbeömlőket nem értem... -
dropi
senior tag
válasz
bulikavagyok #76629 üzenetére
Dehát nincsenek is már kínai vevők.
-
chess001
aktív tag
válasz
bulikavagyok #76625 üzenetére
Neuer Classe teljesen más design irányba megy.
Igen, a szépség mindig szubjektív. Szerintem a Ferrarik pl elég szépek, az újabb BMW-k pedig rondák. -
CharlieDrop
veterán
válasz
bulikavagyok #76625 üzenetére
Ennek az X2-nek olyan a hátulja, mint az E65 eleje
-
MCs88
aktív tag
válasz
bulikavagyok #76617 üzenetére
Annyira érdekes, hogy az elején mennyire sokan fújjoltak erre a hódfog hűtőmaszkra (köztük én is), és eltelt pár év és azt kell, hogy mondjam, hogy baromi jól néz ki.
-
FIREBLADE78
addikt
válasz
bulikavagyok #76617 üzenetére
Fradista vagyok,de zöld nem kellene. Viszont szebb,mint egy sablon szürke fekete fehér
-
brumi1024
veterán
válasz
bulikavagyok #76617 üzenetére
Abszolút korrekt. Szervizcsomagot nem kértek rá anno, vagy tulajcserekor elveszett?
-
FIREBLADE78
addikt
válasz
bulikavagyok #76615 üzenetére
Azt hittem ez a tiéd. Annyiért nem vészes. Anno X5-re mondtak ennyit vagy többet
-
kardkovacsi
senior tag
válasz
bulikavagyok #76588 üzenetére
Azért van mert jellemzően a fűnyírós 0,75-ös hosszabbítót használja mindenki ami nem bír 10A-ert huzamosabb ideig. Viszont egy 1,5-es kábellel simán megy, annak 16A-ert kell kibírnia és 10-es a töltő. Én is töltöttem így anno a 330e-t.
-
brumi1024
veterán
válasz
bulikavagyok #76588 üzenetére
Csak a kert, a jarda az kozterulet volt.
-
MCs88
aktív tag
válasz
bulikavagyok #76588 üzenetére
Igen a legtöbb töltő 230as dugójában van hőmérséklet szenzor és az jobb, ha a fali konnektornál méri ha olvadni kezd
-
brumi1024
veterán
válasz
bulikavagyok #76586 üzenetére
Van meg sajnos, par napja talalkoztam ilyesmivel, ott mondjuk csak az elsorol jott es a lakashoz tartozo kerten es jardan ment at.
-
brumi1024
veterán
válasz
bulikavagyok #76584 üzenetére
Lattunk mar ilyet, nem is keveset.
-
brumi1024
veterán
válasz
bulikavagyok #76582 üzenetére
és bárhol
Marmint benzinkuton. Konnektor tobb helyen van mint benzinkut. -
FIREBLADE78
addikt
válasz
bulikavagyok #76573 üzenetére
400k a hatótáv egy M-el?
-
brumi1024
veterán
válasz
bulikavagyok #76573 üzenetére
Jaja, par napja beszeltunk rola. Ez igy valoban furan nez ki
-
kardkovacsi
senior tag
válasz
bulikavagyok #76430 üzenetére
Ezt nem tudom.
A trükk az, hogy viszonylag magas az önrész (nekem is 900e) de ha a BMW-ben javíttatom meg akkor a felét állja a BMW azaz 450e. Így 10%-al ez fent 900/450e-el budapesti cég (a lehető legrosszabb kombináció) 383e (egy listaáron 30,75M-es autóra). Ilyen 500-600e-et dobtak a különböző alkusz oldalak amikor néztem.
Mindezt úgy, hogy az előző szerződésemen volt 4 év balesetmentes időszak szóval valamennyi kedvezmény van benne. -
kardkovacsi
senior tag
válasz
bulikavagyok #76412 üzenetére
Cascónál mindig érdemes megkérdezni direktbe a BMW-t. Én amiket megnéztem az i4-re annál jóval olcsóbbat adtak a BMW-ben.
-
FIREBLADE78
addikt
válasz
bulikavagyok #76407 üzenetére
Ez nem vészes. I4-re sem olcsóbbak ezek. Gumi itt is 80-100k/db. De az új nálam. Cascom nincsen. Ezekre az M-es dögökre úgyis kötnek service inclusive csomagot. Házat befejezem és tényleg benevezek egy M-re. Úgysincs gyerek aki elvinné a pénzt.
Első autónak viszont M. Mindenre másra ott a Mastercard
-
brumi1024
veterán
válasz
bulikavagyok #76407 üzenetére
Írtam fentebb, PS4S szett kijön ~400-ból, nem nagyon ritka méret. A fék az húzósabb, ha kerámia akkor nagyon.
-
opr
nagyúr
válasz
bulikavagyok #76407 üzenetére
Havi 1 milla a casco, ha teljes?
A gumi legalább a szett 700k, nem darabja ugye? Mert akkor az nem vészes, őszintén szólva én ennél jóval többre tippeltem volna. Fogyasztás meg ilyen adatok mellett valami zseniális. Mondjuk ezt nagyon tudja a bmw valahogy, zseniális, milyen keveset esznek a motorjaik. -
FIREBLADE78
addikt
válasz
bulikavagyok #76377 üzenetére
Biztosítás,üzemanyag,ilyesmire gondoltam. Átlag fogyi 20l? Miért akarod ilyen hamar eladni?
-
FIREBLADE78
addikt
válasz
bulikavagyok #76346 üzenetére
Fenntartási költsége mennyi? Vágyam egy m. De lehet nem veszek ha horribilis
-
#48584626
törölt tag
válasz
bulikavagyok #76360 üzenetére
Annak van alapja hogy állandóan jönnek azok a külső mérések amik többet mutatnak, és ezt a kérdést nyivksn felteszik.
Azt kellene első körben megérteni, hogy saját magunkkal baszunk ki, ha erősebb motorokat tervezünk és gyártunk, mint amilyet valójában akarunk.
-
brumi1024
veterán
válasz
bulikavagyok #76360 üzenetére
Kiadsz egy termeket adott specifikacioval, es piaci visszajelzesek alapjan az terjedt el rola, hogy alulbecsulod, nyilvan megvizsgalod az okat, fuggetlenul attol, hogy igaznak gondolod-e vagy sem, mert azt erdemes tudni, mi az oka az elteresnek (pl a meresi korulmenyek).
-
#48584626
törölt tag
válasz
bulikavagyok #76353 üzenetére
Szerintünk nem erősebbek. Voltam több olyan megbeszélésen, ahol ezt a témát boncolgatták, nyilván az M GmbH vezetése is feltette ezt a kérdést, hogy ez miért van. Csináltunk több kontrollmérést, ugyanazt az autót megmértük mi is meg egy külsős cég is, és a szakemberek végigmentek az összes részleten, ez jött ki amit fentebb leírtam.
A gyorsulásmérést is lehet ezerféle módon csinálni. Milyen aszfalt, hány fok külső hőmérséklet, mennyire meleg autó, hányszor akarod reprodukálni. Az M GmbH itt egy konzervatív megközelítést használ, és olyan gyeri értéket ad meg, amit valószínűbb elérni. És ugye ehhez jön még a mérési metódus különbség, sok amerikai médium az arrafelé szokásos "1-Foot-Rollout" metódust használja.
-
tasiadam
veterán
válasz
bulikavagyok #76353 üzenetére
hátszél, lejtőn lefele, kizsírozott szakadékban
-
#48584626
törölt tag
válasz
bulikavagyok #76349 üzenetére
A teljesítménymérés egy meglehetősen komplex folyamat, amiben van egy csomó korrekciós tényező, ami széles határok között mozoghat. A BMW ezeket a korrekciós tényezőket a saját mérései és adatai, valamint az érvényes szabványok és előírások alapján állítja be, a külső cégek meg saccolják őket.
-
tasiadam
veterán
válasz
bulikavagyok #76346 üzenetére
De manapság már nem olyan sok ez.
ó, nem, sőt, kevés -
#48584626
törölt tag
válasz
bulikavagyok #76346 üzenetére
"városi legenda, de állítólag a gyártó szándékosan alábecsüli ezeknek a motoroknak a teljesítményét."
Nem városi legenda hanem hülyeség.
-
FIREBLADE78
addikt
válasz
bulikavagyok #76335 üzenetére
530 le-s kocsid van? What?
-
brumi1024
veterán
válasz
bulikavagyok #76335 üzenetére
Nem feltétlen a motor a lényeg (mondjuk a kabrió vs szedán/coupèt észrevennéd), hanem a körítés, az sokkal többet ad. Mindennapokra teljesen felesleges a simához képest, ezzel pályára érdemes menni. Bár 20 millió felár 40 lóerőért nem is lenne jó deal.
-
válasz
bulikavagyok #76331 üzenetére
Nem nézegetek ilyet mert csak a szívem facsarodik érte
Asszony már a picit húzott 530e-re is hisztizik, ha kicsit erősebben adok gázt, ennél mi lenne? -
KAMELOT
titán
válasz
bulikavagyok #76038 üzenetére
Én is így vagyok vele.
Manuális zárás és akkor nyílik ha a ketemet a kilincshez teszem.
Legjobban a távolról való startolást szeretem. Télen az jó dolog. -
brumi1024
veterán
válasz
bulikavagyok #76046 üzenetére
Nem az iDrivetól függ (az csak egy kijelző+navi), nekem legfrissebb 8.5-tel sincs, egyszerűen nincs meg a hardver hozzá, emiatt a szerviz sem fog tudni mit kezdeni vele. Az összes G2x/G8x autó Service Pack 18-cal jön, a Digital Key Plus pedig csak az SP21-től van. Van még jónéhány ilyen feature, pl a sokkal jobb minőségű körbekamera, Augmented Reality navigáció, az új B&W hifi, stb.
-
brumi1024
veterán
válasz
bulikavagyok #76043 üzenetére
Kérni se lehet, ahhoz nem elég friss az autó.
-
brumi1024
veterán
válasz
bulikavagyok #76038 üzenetére
Nálunk odaérintős a telefon, nincs Digital Key Plus.
-
kardkovacsi
senior tag
válasz
bulikavagyok #76038 üzenetére
Nekem is így van beállítva, hogy a garázsban ne zárja be az autót. Viszont így benne van, lépsz kettőt vissza az autó felé akkor kinyitja azt és ha nem veszed észre akkor nyitva is marad az autó.
-
brumi1024
veterán
válasz
bulikavagyok #76018 üzenetére
Jaja, és ugyanígy voltam.
-
kardkovacsi
senior tag
válasz
bulikavagyok #75915 üzenetére
Ezért már elviselnéd a töltőn várakozást is
-
kardkovacsi
senior tag
válasz
bulikavagyok #75900 üzenetére
Szerencsére pont infrastruktúra terén hatalmas előrelépés volt ebben az évben (Brumi küldte is a linket). BMW charging szűrés 100 kW+-ra, az M1, M7, M4-en teljesül a 30-40 kilométerenként egy töltő. A többiek kicsit szellősebbek, ott is van sok töltő de pl. az M3-nál eléggé Budapest közelébe koncentrálódnak, meg a városokba mint Miskolc, Debrecen. Más kérdés, hogy drága a töltés és most már BMW kártyával is az lesz.
De nyilván másnak más a kompromisszum mentesség. 200-al nem lehet tekerni az tény, mondjuk az enyém nem is tud annyit
-
kardkovacsi
senior tag
válasz
bulikavagyok #75882 üzenetére
A fő probléma, hogy az elmúlt néhány évben rengeteg gyártó azért, hogy legyen villanyos modellje de ne legyen drága se ilyen erősen kompromisszumos villanyautókat gyártott. Én azt szoktam mondani szedánban 80, SUV-ban meg 100 kWh körül van az élhető autó, ami gyakorlatilag kompromisszum mentes. Ebből jönnek a szopások, hogy sok közelében sincs ennek. Ott az iX3, tök jó X3 villanyban, erre beleraktak egy 74 nettós akkumulátort. Ugyanígy a kisebbik iX a 4-es abban is valami 70-es akkumulátor van, a nagyobbik az fasza, 105 nettó, i4 élmény, csak az meg drága. Ezért mindenki a kicsit veszi meg és jön a csalódás. Haverod is így járt szerintem az Q4-el. iX3-at pl. én se vettem volna sosem. de egy ismerős i4-ről váltott iX eDrive50-re és mondta, hogy hatótáv, töltési idő minden ugyanaz mintha az i4-e lenne csak jóval többe került az autó
Pluginhoz nem hasonlítanám, ott a villany hajtás messze nem olyan hatékony mint az i4-ben, mert az elektromos motornak kis helyen kell elférnie a váltóházban, illetve ott van mögötte egy teljes bolygóműves váltó ami ugyancsak rontja a hatásfokot. Ezen felül az i4-ben hőszivattyú van, a pluginekben meg ohmos fűtés. Azoknak télen a hatótávja nagyon beesik emiatt.
Benzinesben plugint vettem anno, szóval ott se jártam sokat benzinkútra, de bevallom fel sem merült nem villanyt venni. Szerencsére, mert utána változtattak a törvényen.
Én csak az idő részére akartam rávilágítani, hogy én nem érzem ezt egyáltalán problémának, de az tény nagyobb szervezést igényel még.A töltés elég erőteljesen javul, már vissza se kell rá térni, mert ott van az Ionity mindkét oldalon Gelejnél (egyik át van adva a másik szerintem még idén át lesz). Mellette ott van a TEA 200-as töltője is mindkét oldalt több darab, meg a Shell Recharge töltők.
-
brumi1024
veterán
válasz
bulikavagyok #75891 üzenetére
Aljan van egy terkep, azon eleg jol latszanak az uj pontok. En Tiszafuredre jarok rendszeresen, most addig van 2 db 100kW Shell tolto Hatvannal (szeptember-november kozt nem mukodtek
), Hort elott kicsivel van oldalankent 2-2 Tea (elvileg 175-os, gyakorlatilag egyedul sem tudtam 75-nel gyorsabban tolteni rajta, es az is ugralt), illetve Fuzesabonynal Bp iranyaban a Molnal van egyetlen 50-es. Ehhez kepest az erkezo 14 db 150-es csak Fuzesabonyig nagy fejlodes.
-
brumi1024
veterán
válasz
bulikavagyok #75886 üzenetére
-
#48584626
törölt tag
válasz
bulikavagyok #75886 üzenetére
Papíron tényleg nehéz, de én azért azt javaslom, próbálj ki egyet.
-
brumi1024
veterán
válasz
bulikavagyok #75882 üzenetére
Magyarorszag keleti reszen kifejezetten rossz jelenleg a toltohelyzet, mondjuk ez rovid hataridon belul jelentosen javul, jovo ev elejere eleg sok gyorstoltot atadnak. De az tovabbra is igaz, hogy nem mindegy milyen autot valasztasz, a Q4 ilyen szempontbol hatranyos, a range teszteken sem remekel.
-
#48584626
törölt tag
válasz
bulikavagyok #75882 üzenetére
"A mild hybrid még oké!"
Jó a PHEV is, van egy csomó előnye.
-
CharlieDrop
veterán
válasz
bulikavagyok #75882 üzenetére
Egyetértek. Én is elsősorban BP és környékére keresek, minden másra ott van a mégbüdösebb dízel.
-
#48584626
törölt tag
válasz
bulikavagyok #75878 üzenetére
"nem engedik el teljesen a tisztán belsőégésű vonalat"
Amíg lehet, lesz belsőégésű motoros M a kínálatban. Hogy ez milyen formában, tisztán ICE, MHEV, PHEV, azt a piaci szabályok és a kereslet dönti el. De szorgalmasan fejlesztjük ezeket is.
-
kardkovacsi
senior tag
válasz
bulikavagyok #75875 üzenetére
Inkább úgy fogalmaznék a régebbi modellek esetén ennek van valóság alapja, amikor egy i3-as 40-es aksival jött. Egy i4 esetén én ezt egyáltalán nem érzem problémának. Nyilván van olyan eset, aki mondjuk gyakran jár egy Magyarország-Svájc távot annak lehet nyűg, nekem nem az. Általában a mosdó több mint amennyi a töltés. Pont tegnap lett meg az első 10e kilométert. Eddig töltésre olyan 45 percet vártam összesen, ha leszámítom azokat az eseteket amikor úgyis megálltunk volna akkor marad kb. 20 perc. Egy sima benyás 440i-t tankolnék 500 kilométerenként, fogdosni a büdös pisztolyt, sorba állni, baszakodni, minden egyes alkalommal számlát kérni a könyvelésbe. Nekem az sokkal nagyobb nyűg mint ez.
-
#48584626
törölt tag
válasz
bulikavagyok #75875 üzenetére
"Szerintem a legtöbb mérnöknek is csak púp lehet a hátán ez a projekt."
Mivel a videóban megszólalók nagy részét személyesen is ismerem, bizton állíthatom hogy nem így van. Mérnöki szemmel ez baromi izgalmas dolog, sokkal izgalmasabb mint egy X-edik belsőégésű típus.
Már nyilvános az info, hogy ezzel párhuzamosan lesz belsőégésű M3 is.
-
kardkovacsi
senior tag
válasz
bulikavagyok #75804 üzenetére
Ezen én is meglepődtem, de utána járva a teszteknek mostanában a téliek halkabbak mint a nyáriak. Nekem egy Michelin Primacy 4 került le és egy Bridgestone Blizzak 6 ment fel télinek és a téli halkabb nálam is.
-
brumi1024
veterán
válasz
bulikavagyok #75802 üzenetére
Utolsó hívások menü is csak a HUD-on jelenik meg.
-
brumi1024
veterán
válasz
bulikavagyok #75755 üzenetére
Teljesen ertheto okokbol csokken a manualis autok szama, napi hasznalatra en is azt valasztanam (sot, kozlekedni meg jobb ha nincs is valto
), de vannak modellek, amikbol nem is gondolkoznek automataban, pl MX5, GR86, Mustang, 718, 911, stb.
Szerk.: illetve ahol felmerul a CVT ott tuti kozelebe se mennek az automatanak, attol az emberiseg elleni buntettol kiraz a hideg
-
brumi1024
veterán
válasz
bulikavagyok #75752 üzenetére
Szerintem nem egyertelmu, hogy az automata josaga miatt nem valasztjak a manualisat. Csaloka az M3-nal nezi a kezi/automata aranyt, mert nem egy checkbox az extralistan a manualis valto. Touring kell? Nincs manualis valto. xDrive kell? Szinten nincs. Kell barmi a Competition csomagbol, esetleg nem a csokkentett teljesitmenyu es nyomateku S58 kell? Szinten ugrott a manualis valto. Nem segit a helyzeten, hogy jo kapcsolasi erzetu manualis valtoval szerelt BMW-t en meg nem vezettem, az utobbi par generacioban szerintem nem talaltak el ezt.
Emellett M3/M4-et jellemzoen dailynek valasztanak a vevok, mert specifikus sportautonak van jobb valasztas ennyiert, es olcsobban is. Egy masik statisztika: USA-ban az elozo 911 GT-k 70%-at manualis valtoval valasztottak a userek, pedig a PDK univerzalisabban kedvelt, mint az M-ekben megoszto ZF 8HP.
-
opr
nagyúr
válasz
bulikavagyok #75752 üzenetére
Hat, attol fugg. Elso autonak? Yapp.
Viszont ha jatszos masodik autot akarnek venni, amit tenyleg akkor veszek elo, amikor elvezni akarom a vezetest, akkor csak manualis johetne szoba nekem. De mivel ez kb az utolso utani prioritas a jelenlegi anyagi es elethelyzetben, szerintem mire erre sor kerulne, mar valszeg nem azon fogok gondolkodni, hogy vegyek-e sportos masodik autot, hanem hogy egyaltalan jo otlet-e meg ilyen ven szaroskent vezetnem.Ful: Amugy ha lehetne, konkretan kiszerelnem az 520d-bol a fuleket. Meg sport modot is osszesen ketszer latott az auto, ebbol egyszer egy elozes volt, egyszer meg azert, hogy kiprobaljam, mit tud ez, meg vasarlas utan.
A fulek meg azert zavarnak, mert hosszu utakon neha szeretem pihentetni a kezem ugy, hogy a tenyerem pihen a kormany kullojen, de ebben nem tudom, mert ott a hulye ful. Mar vagy 50-szer biztos belevagtam az ujjaimat azokba a szarokba. -
opr
nagyúr
válasz
bulikavagyok #75750 üzenetére
Micu: Volt belole ez is, az is. Hala egnek az esetek 90%-ban kezivel vettek.
M4: Biztos vagyok benne, hogy ebben teljesen igazad van, az nagyon mas kavehaz. Hasonlo kategoriaban meg nem is ultem, nemhogy vezessem, ugyhogy ebben inkabb siman hiszek neked. -
KAMELOT
titán
válasz
bulikavagyok #75747 üzenetére
Nekem is van fül, de nem használom, még a rádiót sem
Van sima meg sport mode. Ennyi. -
opr
nagyúr
válasz
bulikavagyok #75747 üzenetére
Nekem is, csak nem akkor, ha automata. Vezettem sportos automatát, a három kiemelkedő (bár nagyon más szempontokból) egy micu evo (VIII talán), meg egy gs450h, meg egyszer egy v8-as e osztály. Mind baromi jó kocsi, csak máshogy. De a fülcincálgatás élményben nem igazán összehasonlítható egy manuális váltóval. Egy sima 1.2-es swiftben is jobb váltani, mint egy v8-as automatában egy kormányfület meghúzni. Utóbbi számomra teljesen steril, abszolút élmény mentes valami. Kb annyit ad, mint a porszívón tekerni egyet a "mennyire szívjak" potméteren.
Vezetni ettől még mindegyik kocsit baromi jó volt, és igazából csak az evo volt az, ahol tényleg sokat rontott az élményen az automata. De olyanról, hogy váltás öröme egy automata kocsinál nem lehet beszélni szerintem.
-
opr
nagyúr
válasz
bulikavagyok #75743 üzenetére
Ok, ez igy papiron leirva vegulis igaz, csak epp nem korrekt szerintem.
Marmint, gyorsanmenes szempontbol de, de hogy a valtas oromehez semmi koze a fulcincalgatasnak, az biztos. Nincs jatek a fordulatszammal, nincs jatek a kuplunggal, nincs heel-toe, ugy meg megis mi a francnak akarnek magamnak valtogatni? Akkor pakolgassa csak magat es kesz.
A fuleknek szvsz annyi az ertelme, hogy elozes elott meg tudod nyomni a motorbogeto gombot, aztan nem kell varni arra, hogy gondolkozzon az univerzum nagy igazsagairol a valto a gyorsulas elott, hanem ki tudsz loni. -
brumi1024
veterán
válasz
bulikavagyok #75682 üzenetére
Megszokas utan szerintem is teljesen rendben van a 8, a 8.5 meg pont annyit nyult hozza, hogy nekem utana mar nem hianyzik a 7, szerintem ez (gombok nelkul is) jobban kezelheto.
-
kardkovacsi
senior tag
válasz
bulikavagyok #75684 üzenetére
Ja, nekem is úgy megy. Megvettem a legrövidebb 30 centis kábelt, hogy ne kelljen tekergetni és úgy tökéletes.
-
válasz
bulikavagyok #75684 üzenetére
Kábellel tök jó.
-
kardkovacsi
senior tag
válasz
bulikavagyok #75682 üzenetére
Az alapvetű probléma, hogy az Apple Carplay iszonyatosan hajtja a telefont, mert hatalmas a kijelző. Ez már magában nagyon melegítené és akkor ott van még a wireless charger ami ugyancsak alapból melegíti a telefont. Szóval ez nem teljesen a BMW sara, egyszerűen ez ilyen. Annyi, hogy tehettek volna bele egy nagyobb teljesítményű töltőt.
-
Mauzes
addikt
válasz
bulikavagyok #75663 üzenetére
A kormányon nincs gomb neked? Nekem 330e-ben van egy "média forrás lista" gomb jobb oldalon a görgő alatt. Arra kattintva feljön, hogy rádió vagy android auto. A görgővel pedig feljebb görgetek és rányomok a görgőre. Ez technikailag nem egy kattintás, de mivel a kormányon van, ez gyorsabb és kényelmesebb.
-
kardkovacsi
senior tag
válasz
bulikavagyok #75677 üzenetére
Ha egy extrát megbántam az a wireless charger. Értelmetlen. Ha megy a Carplay és tölt a telefon túlmelegszik. Szerencsére a könyöktámasz tartójában van egy usb-c én oda szoktam bedugni az autót és max az asszony tölt (bár ez rossz szó rá inkább szinten tart) az induktívon.
A poén láttam már olyat a neten, hogy valaki egy MagSafe töltőt applikált oda, valami 3D nyomtatással csinált neki tartót. Az jobban működött. -
brumi1024
veterán
válasz
bulikavagyok #75668 üzenetére
AA-t nem használtam még, szóval nem tudom, de CarPlay-nél nincs gondom. A vezetéknélküli töltő az nem sok mindenre jó, igen.
Rádió-média váltás: én is a gyorsgombot mondanám, de azt se vettem volna észre, ha az előző 4 autómban nem működött a rádió, sosem próbáltam őket.
-
kardkovacsi
senior tag
válasz
bulikavagyok #75668 üzenetére
Én spotifyt használok csak, rádiót nem nagyon. Nekem 8,5-ös oprendszer van az autómon.
Tedd be gyors gombok közé. Rámész az apps részre és megkeresed a rádiót. Lenyomva tartod az ujjad rajta és akkor felajánlja, hogy beteszi a gyors elérés közé.Utána meg a leggyorsabb elérés, ha az idrive kontroller felfelé döntöd, erre megjelenik a gyors gombok tára és ott klikkelsz egyet a rádióra amit előtte betettél oda.
Sajnos ez a gombok nélküli világ néha idegesítő. Nekem pl. a belső keringetésre kéne gomb. Erre a gyors gombos elérésre is véletlenül jöttem rá, mármint arra, hogy az iDrive-al is elő lehet gyorsan csalni, mert különben fent arra a vékonyka vonalra kell nyomni ami olyan pici, hogy képtelenség eltalálni elsőre.
-
#48584626
törölt tag
válasz
bulikavagyok #75663 üzenetére
1. Nem kell szervizbe menni szoftverfrissítésre, full OTA az autó.
2. A kapcsolódási probléma egyáltalán nem biztos hogy az autó sara. A mobilgyártók és a különféle appok programozói néha szarnak az iparági szabványokra. -
aliali
csendes tag
válasz
bulikavagyok #73785 üzenetére
Város.
9-10-11
Minnel messzebb annál keveset fogyaszt
Ment végig a klíma.
És meglepően gyors és pontos az automatikus parkolás 👍, bél város a dugó ban is.
De múlt kor mentem vele 1 km, szomszéd hazban.
18 liter írt, szerintem az nem igazi mérés.
De ha van kedved gyere, egyszer kiporobalni 👍. -
CharlieDrop
veterán
válasz
bulikavagyok #73785 üzenetére
Tankolással mérted, vagy a board hazudik?
-
kardkovacsi
senior tag
válasz
bulikavagyok #73787 üzenetére
A 330e-re se lehet panasz ilyen szempontból. Amikor 2 éve mentünk Horvátországba akkor 1800 kilométeren (aminek a 85-90%-a autópálya volt 130-al) evett 6,2 litert.
-
brumi1024
veterán
válasz
bulikavagyok #73785 üzenetére
Egyébként nagyon úgy tűnik, h fogyasztásban a BMW a legjobb a német prémiumok közül.
Hat o az, aki legkevesbe hanyagolta el a belsoegesu vonalat. Plusz a B58 szerintem egy remekul sikerult motor, jol fogyaszt, kellemes a karaktere, panasz sincs ra sok.
-
aliali
csendes tag
válasz
bulikavagyok #73772 üzenetére
Neked milyan autód van?
Perce most városban próbálok, Budapest.
De a youtube ban is láttam több felhasználói rendes( nem reklám) , teszt hogy ennyit fogyaszt. -
aliali
csendes tag
válasz
bulikavagyok #73758 üzenetére
Van benne egy 48 V mild-hybrid technology, lehet hogy az segít neki,
-
nincsnév007
addikt
válasz
bulikavagyok #73748 üzenetére
ezt én is hallottam már, meg vettem kék fehér sörnyitót is Münchenben
de érdekes mert a logó történelem is a múzeum legelején van rögtön ahol egy kis betekintés a repülős múltjukba, így rögtön erre gondol az ember. De ettől fügetlen én is úgy mondom hogy inkább egy propeller legyen a kormányon mint egy khmm tudjuk...
-
chess001
aktív tag
válasz
bulikavagyok #73748 üzenetére
A motor akkor is jó ;P
-
aliali
csendes tag
válasz
bulikavagyok #73645 üzenetére
Még nincs az autó, jövőhéten kapok.
Sima 95? Vagy prémium?.
bármelyik kútról
Tényleg mindegy? Agip, Auchan?
Addig dízel autóm volt. -
Mauzes
addikt
válasz
bulikavagyok #73242 üzenetére
G21, úgyhogy pont releváns az infód. Érdekes, amit írsz, nem gondoltam volna, hogy felére eshet vissza a hidegben, mivel full EV-k "csak" olyan 20-30% között vesztenek nagy hidegben hőszivattyú nélkül. Persze ha jobban belegondolok, valamennyire logikus, mivel a fűtés energiaigénye meg a hideg akkus hatékonytalanság valószínűleg jóval többet vesz el egy 10 kwh akksiból, mint egy 60-asból.
Viszont nekem még nincs saját tapasztalat valójában, pár napja használom és eddig egyetlen egyszer töltöttem fel.
-
oliwire
őstag
válasz
bulikavagyok #72334 üzenetére
Köszönöm szépen!
igen, ő már nem feltétlen csak a külső miatt döntene egy BMW mellett, amióta a gyerek megvan
Külsőre nagyon bejön neki, de ülni hátul azt mondta, hogy még a Ford Focus is kényelmesebb volt
-
#48584626
törölt tag
válasz
bulikavagyok #72334 üzenetére
Alváz?
Amúgy a kínai hosszított hármasra épül.
-
vedini
őstag
válasz
bulikavagyok #70954 üzenetére
+1 ha nagyon faradt vagyok en is mindig bekapcsolom, jovoheten lesz 1100+ km utazasom, tuti hasznalni fogom
-
KAMELOT
titán
válasz
bulikavagyok #64382 üzenetére
Te most azért veszed a kocsit, hogy használd vagy azért, hogy tárold aztán majd eladod évek múlva? 22 év alatt ment 73k km-t? Ezt el is hiszed?
Japánból hozott lengyelben átbuherált kocsi. Olyan műszerfalat teszek neked bele amilyet akarsz, annyi km-el amennyivel akarsz.
Úgy jött ide az RS6 hogy 2016 technika és olcsóbb mint ez!
Én megértem, hogy valakik ezzel foglalkoznak, de 70k kérni ezért az kicsit sok!Sok japán importos kocsi van fent mobile-n, ami bal kormányos. Sőt japán videókban is látni, hogy S merciket és 7-es bömbiket bal kormánnyal veszik.
kenguru99: Múltkor azt is elmondta egy videóban mennyibe kerül behozni egy kocsit németből. 1500-2000€
JObban megéri ha egy céggel hozatod be aki kiküld egy kamiont és hoz haza egyszerre 6 kocsit. Nálunk vna ilyen 900€ + természetesen a kocsi regisztrációs díja + biztosítás. Így megspórolsz sokat. Ja és mindent elintéznek neked. Te csak mész a kulcsért és rendszámmal együtt átveszed a kocsit. -
kenguru99
senior tag
válasz
bulikavagyok #64382 üzenetére
"Azt nem értem, h ha japán piacos miért nem jobb kormányos?"
Japánban menőnek számít balkormányos autóval járni. Az autókra pedig elmebeteg módon képesek vigyázni. A becsületesnepper vegyik videójában is szerepelt már ilyen japánból importált bmw.
-
H.Ezredes
őstag
válasz
bulikavagyok #64368 üzenetére
Gyári előírás szerint 2 olajcserénként kell levegőszűrőt cserélni. Magyarul 4 év vagy / ~60E Km ( Ez lehet akár már 50E Km ha "csak" 25 ezrenként kéri az autó az olajcserét...
)
-
H.Ezredes
őstag
válasz
bulikavagyok #64366 üzenetére
-
H.Ezredes
őstag
válasz
bulikavagyok #64363 üzenetére
Ha az alvázszámot megmondod akkor én a gyári rendszerből megmondom...
-
H.Ezredes
őstag
válasz
bulikavagyok #64355 üzenetére
Majdnem ugyan az a típus csak mégsem... Pl Gyári pollenszűrőnél 3-5 ös között 27K különbség van. Annyival drágább az 5-ös szériába a gyári pollenszűrő pl..... Na itt már is van 27K difi a 3-5-ös között. Meg a 123 ezerbe konkrétan mi volt benne ????? Mi van bepipálva ,hogy mik lettek kicserélve ?
-
FIREBLADE78
addikt
válasz
bulikavagyok #64355 üzenetére
Egy szinttel drágább a munkadíj az 5-ösnek. Legalábbis nálunk ki van rakva egy tábla,3-4 kategória van. Természetesen az x a legdrágább
-
válasz
bulikavagyok #64348 üzenetére
De rendszám meg volt adva. Az egyiknél már voltam párszor, Wallisnál még nem, de ők jobbak lennének csupán azért, mert közelebb vannak.
-
válasz
bulikavagyok #64346 üzenetére
Azt se kaptak
-
FIREBLADE78
addikt
válasz
bulikavagyok #63895 üzenetére
Amit látok az utcán. Nem benneteket fikázok! Az ilyen embereknek feltűnési viszketeksége lehet. Pl múlt héten vagy előtte látott idősebb pár az újabb mx5-ben.
-
FIREBLADE78
addikt
válasz
bulikavagyok #63849 üzenetére
206cc, nem sokszor volt lenyitva
. Igaz nem az enyém volt.
5-10 fokban sapkában,sálban,kabátban fagyoskodni,hogy mutassuk mekkora májer vagyok az nem cinkes?kinek mi
-
Gsx-rr
veterán
válasz
bulikavagyok #63860 üzenetére
Idom nincs ra sajnos.
De lehet megbizok valakit vele, I3-ra is lassan kell inditanom a keresest.Meg ha jol tudom van valami kis kulombseg a motornal is Amerikai verziban bar lehet tevedek.
Most is szivok egy 1000 forintos vizcsovel egy Amerika Piacos Ford-al.
Ugyanaz a motor mint az F150 de egesz europaban nincs hozza. -
Gsx-rr
veterán
válasz
bulikavagyok #63857 üzenetére
Egesz evben ennek vagyok kiteve igaz tegnap is hosszujjuban voltam a hajon. Tehat en ettol nem tartok, de ahogy irtam a legkellemesebb reggel es estefele volt, de ha egesz nap maszkaltam nem
Huzgaltam le fel a tetot, meg autopalyan se.
A szelfogoval felhuzott ablaknal siman jo volt 140-140-el.3 eve nekialltam keresgelni de 3 millioert is csak hulladekok voltak itthon.
Iden ha lesz valami szep 330 akkor belefogok ujra.Egyszeruen fulig ert a szam minden reggel mikor beleultem es elindultam lehuzott tetovel, egyik autom se adta ezt vissza.
-
Gsx-rr
veterán
válasz
bulikavagyok #63852 üzenetére
Kinek mi,én pl imádtam nyáron a 40 fokban is ,nem értem abban mi a gáz?Van aki bírja és szereti a meleget,pl én. Motorozni se kellemes 40 fokban beöltözve mégis tele vannak az utak.
10 fokban sehogy se jó kabriózni,a legjobbak a nyári esték szerintem
a kabrió nem a 4 évszakos országok igazi tere,nekem itt is lenne ,csak a sok kéregető és ablakmosó miatt nem veszek. Most azért stílusosan kabriót foglaltam Miamiba(pár hét és megyek át) szépe lenne ha felhúzná ott mindenki a tetőt.Ott pl rengeteg Sligshot van nagyon népszerű tető sincs rajtuk.
Nekem még álmom ,hogy vegyek újra egy E46-ot ,pár éve megint nekifutottam de 1 normális alapot se találtam. A képen csak a garázsba álltam be, poénnak készült.
Több díjat elhozott Bmw találkozókon,kiváncsi lennék mi lehet vele. -
Gsx-rr
veterán
válasz
bulikavagyok #63849 üzenetére
Nemeteknel sokan nyomjak hidegben is a kabriot, bar ujjabb modellekkel ahol van nyakfutes
Nekem volt,hidegben sehogy sem kellemes sot! Kell oda legalabb a 18-20 fok, meg szelfogoval is.Boltozve meg sapkaban szerintem is gaz.
-
kardkovacsi
senior tag
válasz
bulikavagyok #63731 üzenetére
Gondolom valami német támogatásra lőtték be ezt az árat. Attól függetlenül nem lesz az rossz tuning alap 5-6 évesen
-
kardkovacsi
senior tag
válasz
bulikavagyok #63727 üzenetére
Nem tudom az M340i mellett labdába tudna-e rúgni. Azért csak nehezebb 150-200 kilóval.
Ellenkező irányba mentek, 320e-t csináltak, de itthon nem lehet kapni. Németeknél van egy csavarra a 330e-vel megegyező verzió, csak 6500 euróval olcsóbb mint a 330e.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Óra topik
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Renault, Dacia topik
- Hegesztés topic
- Megkövetel egy ajánlott árazású modellt az érkező GeForce-okból az NVIDIA
- További aktív témák...
- LG 6 Motion Inverteres DirectDrive mosógép (F2J5WN4W)
- Siemens EQ6 Series 700 premium ritka tipus keveset használt
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Új, bontatlan FÉLÁRON - LOVI Expert 3D Pro elektromos mellszívó - Még 1,5 év magyar bolti garival! -
- Nest doorbell gen2
- HÚSVÉTI BOMBA AKCIÓK! STEAM, UBISOFT CONNECT, EA APP, XBOX EREDETI KULCSOK 100% GARANCIA
- AKCIÓ! Lenovo Thinkcentre M920S Brand számítógép - i5 9500 8GB RAM 512GB SSD 630 IGP Win 10
- iKing.Hu - Honor 200 Pro - Moonlight White - Használt, karcmentes
- Csere-Beszámítás! Asus Rog Strix OC RTX 3070 8GB GDDR6 Videokártya!
- ALIENWARE Area-51 R6 Threadripper Edition 1920X
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest