Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kickass
őstag
válasz bulikavagyok #39217 üzenetére
Defekttűrő gumihoz: inkább ne erőltesd, én nyáriként használtam, utáltam is, olyanokat ütött a keménysége miatt az úthibákon hogy a fogtömésem majd kiesett, féktávok is hosszabbak voltak.
-
szőröscica
addikt
válasz bulikavagyok #39217 üzenetére
Én úgy gondolom, akkor hagyd el a defekttűrő abroncsokat, ha van hely mankókeréknek vagy van kompresszoros javítókészleted.
Nekem az E61-be még belefért a mankókerék, de az F11-be már állítólag nem fog.
-
FIREBLADE78
addikt
válasz bulikavagyok #39223 üzenetére
Akkor onnan kell vásárolni. Tudom drágább,mint német v román v afganisztán ,de legalább nem érhet meglepi.
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
FIREBLADE78
addikt
válasz bulikavagyok #39229 üzenetére
420-at német bömös kereskedőtől veszed?
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
Gsx-rr
veterán
válasz bulikavagyok #39229 üzenetére
Gyerekek! Azt hittem ez az orvosévót, meg nemdohanyzo noi tulaj dolog mar kihalt!
Mit szamit ,hogy orvose volt ,vagy repulogeppilotae? Lehet ugyanolyan hulye az autohoz (mondjuk ez latszik is abbol ,hogy 4 hengeres kabrio)es mint mar itt is volt ra pelda Hidegben jol kitaposta a lelket.
-
FIREBLADE78
addikt
válasz bulikavagyok #39238 üzenetére
Lehet úgy csinálta,mint az egyik vendégem,hogy minden egyes indításnál csutka gáz túráztatás aztán indul is.
Természetesen nő voltMacbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
Skimaster
senior tag
válasz bulikavagyok #39435 üzenetére
Ez nagyon szép,csak óvatosan vele!Gratula.
-
H.Ezredes
őstag
válasz bulikavagyok #39435 üzenetére
Még ezekről a csoda Premium selection illetve márkaszerviz által szervizelt kocsikról annyit,hogy nyomatják a 30E Km-es olajcseréket és csak olajat+ olajszűrőt cserélnek ez a karbantartás !!!!! 2013-as F30-ba 98E Km-nél én cseréltem levegőszűrőt pollenszűrőt üzemanyagszűrőt.... Rettentőn megkímélt minden 2014-es benne persze közbe eltelt egy 70E Km ~3év
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
cOxeR
Ármester
válasz bulikavagyok #39435 üzenetére
Szép!
Ezt vetted meg?
[link]15 ezrenkent egy szar focusban is illik olajat cserélni, ez elég ritkára sikerült.
[ Szerkesztve ]
-
H.Ezredes
őstag
válasz bulikavagyok #39445 üzenetére
Az baj,hogy te hiszed ezt Vitatkozni nem akarok több rálátásom van erre mint neked... És hiába mondod a NÉMET A NÉMET Ott sincs kolbászból a kerítés... Mikor hazaérkezett a friss NÉMET !!! Premium Selection-ös kocsi és itthon derült ki,hogy sérült autó volt és javítva volt úgy adták el abból volt azért botrány.... Természetesen nem vonatkozik ez mindenre de azt magyarázni,hogy orvos volt az előző tulaj... És akkor mi van ? Lehet az emberekhez nagyon ért de lehet a kocsikhoz fingja sincs ( persze ettől függetlenül lehet,hogy ért hozzá csak ne ez alapján legyen már valami jó vagy rossz... ) .... Meg a Német leszarja,hogy 10E Km-nél kéne olajat cserélni viszi majd 30 után mert ez a gyári utasítás meg sehol máshol se cseréljünk olajat mert a BMW azt mondja Lifetime... És a jó NÉMET ezt el is hiszi minek lecserélni.... A diffibe már leeresztő csavart se raknak nehogy könnyen kicseréld az olajat Ilyen egy váltóolaj ami jó ? Mert szerintük Lifetime ezt se kéne cserélni alig pár éves és 100E Km sincs benne....
Én független szervizzel vizsgáltatnám át a kocsit és az alapján döntenék. Természetesen nem mondtam,hogy rosszul választottál csak ne ajnározd ezt a Német meg orvos meg Premium Selection dolgot ennyi. Béke és szép autó gratulálok
(#39451) cOxeR
Dehogy ez Magyar és még a belső szín se azonos
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
szőröscica
addikt
válasz bulikavagyok #39445 üzenetére
Ott is trógerek dolgoznak, ne hidd azt, hogy nem. Bécsi BMW-nél szervizelt autót vettem, szép kis gányolások voltak benne. Meg ahogy írod, 25 ezrenként cserélik benne az olajat. Lol, én a csóró magyar minden autómban 10 ezrenként cseréltem és fogom is.
Apám meg orvos, megvenni az autót van pénze, ahogy lehet pénze bármilyen ügyvédnek, vállalkozónak, bankárnak, lottónyertesnek is. Használni meg úgy használja, hogy én sajnálom szegény autót.
[ Szerkesztve ]
-
BeZol
őstag
válasz bulikavagyok #39435 üzenetére
Üdv a kabriósok között
-
MPowerPH
félisten
válasz bulikavagyok #39450 üzenetére
Csak a betetek. Tarcsak elbirnak tan 3 betet garniturat.
Akkor 25k -s olajcsereperiodust kovettek. Azert ezt majd csokkentsed le olyan 15k km-re, az a maximum egeszseges hosszutavon. Lanc meg okes lesz, de pl. 1-2 porolto legyen nalad a csomagtartoban.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Möhe
addikt
válasz bulikavagyok #39458 üzenetére
A fék az hadználatfüggő. A szalonból kihozott citroen jumperem 120ezernel sem jelez fékpofacserét. Több mint felet pályázva használjuk. Megy bele a km, de ugye fékhasználat nulla mellette.
Az olajcseréje is vicc, 48000 km a periódus. Kapásból 8 majd innem számolva 20ezrenként cseréltük. A szervizben is csak a 48 és 96k elérésekor vittem el, amúgy ők is röhögnek ezen a majd 50k intervallumon. Közben itthon lett megoldva a velejáró szűrőkkel együtt.
Nem kell mindent elhinni a gyárnak sem. -
FIREBLADE78
addikt
válasz bulikavagyok #39464 üzenetére
Írd be autós topikba,hogy vettél egY új bömöst. Szétszednek az irigy kutyák
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
H.Ezredes
őstag
válasz bulikavagyok #39458 üzenetére
Na ezek miatt olyanok az autók amilyenek... Mert mindenki csak használni akarja de költeni senki nem akar rá... A Másik meg a motornak az ideális 10 nagyon max 15E Km lenne az ideális. Persze ezek az új motorok jobban kibírják a hosszú olajcserét maximum 3 év alatt öregedik a motor 6-ot 8-at. Másrészt hamarabb szétmegy a motor meg kell venni hozzá az alkatrészeket + Mikor adja a gyár a csomagokat,hogy service inclusive plus és az olajcsere benne van hülye lesz 10E Km után cserélni mert kibírja a motor csak ahogy te se akarsz féket cserélni úgy más se akar olajat cserélni saját zsebből mert az pénz !!! Ha 10-15E Km-nél előírás lenne a kötelező olajcsere minden szűrővel sokan meg se vennék az autót mert nem akar költeni erre. Sajnos rengeteg sőt még annál is több ilyen ember van. Amikor valaki a 15-20M-os kocsijára sajnál 20.000 Ft-ot belekölteni szerinted vinné sűrű olajcserére ? És a gyárnak az a lényeg,hogy vegyél új kocsit. Kint pont leszarják,hogy BMW. Új autó használja de nem költ rá csak a gyár által előírt dolgok pl 25-30E Km-es olajcserék.... majd 2-3-4 évesen eladja és jön a következő arc aki megveszi,hogy mekkora király autó holott leszarta az előző tulaj is mert úgyis eladja azelőtt,hogy bármi baja legyen neki jó ez az olajcsere periódus..... Majd a második tulaj se akar rá normális olajcsere periódust és féket se és így tovább.... Így kerülnek az autók olyan állapotba amibe vannak.... Megelőzhető lenne sok minden de az első 1-2 (-3) tulaj ezt lefossa a lényeg,hogy ő új / újszerű autóba üljön és ne kelljen rajta gyakran olajat cserélni se semmit..... Erre jönnek a Lifetime olajak amik ugyan úgy egy nagy átb@szás... Leereszted a váltóolajat / diffit és 100-150E Km-után egy hígfos égett szar. De nem kell cserélni mert Lifetime.... Hát persze.... Levegőt se kell venni csak percenként egyet... Kibírod nem ? Nem szükséges akkor többet lélegezni.... ( TISZTELET A KIVÉTELNEK ) [link] Itt egy cikk róla nagyjából én is így gondolom azt még hozzátenném,hogy a hosszú olajcserénél elöregedő motorolajjal még regenerációt is indít a kocsi telefossa gázolajjal a motorolajat és csapágyas is lesz..... Mikor jönnek,hogy nem fogyaszt olajat a kocsi 2 olajcsere között mekkora ász közben egy fölhígult fossal járnak az emberek. Valaki átlátja ezeket valaki leszarja valaki annyira nem ért hozzá,hogy csak na....
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
MPowerPH
félisten
válasz bulikavagyok #39473 üzenetére
Ezeknel az uj bomosoknel gazos a fek, mert csak a gyarit szabad belerakni, es bizony a fektarcsa arakat szep osszegben merik... Nekem pl. az elso fektarcsa+betetek, fekolajcserevel egyutt cakk £580 -ba kerult. Ami lazan tobb, mint 200k. Egy VW -re vagy Fordra meg kijossz szerintem 80k korul. Szerencsere nem minden alkatresznel ez a jellemzo.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
szőröscica
addikt
válasz bulikavagyok #39473 üzenetére
Tudod, ez a gyári ajánlás manapság már tényleg csak marketingduma, semmi több. A BMW szerint élettartam töltetű az automataváltó is.
Ha meg megveszed a ZF karbantartócsomagját, akkor rögtön szembejön a papíron, hogy igazából 8 év vagy 120 ezer km a váltó gyártója szerint. Az én autómban most van 220 ezer km, és a váltókarter alapján egyszer már volt benne 7-8 évvel ezelőtt cserélve az olaj. Mégis miután lecserélte Ezredes benne az olajat és a szűrőt, megfiatalodott a váltó, sokkal-sokkal puhábban vált, pedig előtte sem volt rossz. És ha ezt a pénzt rászánnák a tulajdonosok, örök életig tartanának a váltók.
Na, ugyanez van az olajjal is, volt egy Nissanom egy hírhedten rossz 1.9 dci motorral szerelve (állandóan elszálltak bennük a turbók, 30 ezer km volt először a gyári periódus, majd lehúzták 20-ra, de az sem lett jobb), 10 ezrenként lecseréltem benne az olajat, soha semmi baja nem volt, és nem is ette az olajat. Pedig beletekertem 230 ezer km-t, és meg volt chippelve, egy pillanatig nem kíméltem.
Itt van a mostani BMW-m, osztrák márkaszervizben szervizelték a gyári ajánlás alapján, azaz mikor szólt a kocsit 25 ezer km táján, kapott új olajat. Most nálam 220 ezer km-es korában már másfél liter olajat megkajál 10 ezer km alatt. Híresen fos az M54 az olajfogyasztás miatt, de ha 10 ezrenként lecserélték volna ebben is, akkor most sokkal kevésbé lenne ki a bele. Diffi ugyanez. Sosem látott új olajat, mivel a BMW szerint lifetime töltet, de legalább egy tömítés is elfosta magát benne - nálam már visít is.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz bulikavagyok #39477 üzenetére
Flottánál nagyon nem mindegy, mennyi időre esik ki az autó, és mennyibe kerül a szerviz x évre/km-re. Azt a pár évet elviselik, a service inclusive is a tervezhető költségek miatt előnyös.
-
Newlachka
őstag
válasz bulikavagyok #39529 üzenetére
én betartottam a nepper szavát.
Nem is erőltettem az 1,5-2M-ás E60/c-klasse/A4-A5 kategóriát.
Nekem ez fér bele megerőltetés nélkül, szerviz terén is.
Plusz hárman tanulunk meg rajta vezetni,így tudom,hogy mit fog kapni szegény..És elegem van a rom 4-es golfokból,meg passatokból.Másik gond,hogy alacsony az asszony, aztán sok modellben nem érte ki a kuplungot teljesen..
-
veterán
válasz bulikavagyok #39551 üzenetére
Igen, felesleges lett volna ismeretlentől rizikózni, így egy picit biztonságosabbnak érzem. Persze majd az idő eldönti.
Azért mondjuk egy nagy Áment!
Lemaradt, köszönöm!Nem ide tartozik, USB nincs benne, zenét arról szeretném hallgatni. mit ajánlotok?
Olcsó fm transmitter-t nem szeretnék. Jók, de nem az igazi.
Persze nagyon drága se kell.[ Szerkesztve ]
Legfrissebb Banggood, Geekb, Ali kuponok: https://t.me/kinabolrendelek
-
Gsx-rr
veterán
válasz bulikavagyok #39580 üzenetére
Egy akku,vagy egy genarator problema miatt? Ezek tenyleg barmikor elojohetnek! Bagatel dolog! Ennel tobb problema ne legyen.
Mondjuk vasarlas utan egy szerviz nem art ,ahol en az akksikat is meg szoktam nezetni es ha hagyon regi cserelem is.
Silent: ne toltsd, ha ilyet csinalt akkor lutri! Vegyel egy ujat vagy ott fogsz maradni az ut szelen! Es nezesd meg a generatort!
[ Szerkesztve ]
-
Gsx-rr
veterán
válasz bulikavagyok #39588 üzenetére
Miért kéne megcsináltatnia? Ha én adtam volna el biztos nem csináltatnám meg,ez bármikor kijöhet.
Amúgy meg legyen ennyi tanulópénz ha valaki nem nézeti át az autót. -
BeZol
őstag
válasz bulikavagyok #39617 üzenetére
de ha garanciális problémád van, akkor már le vagy sz*rva, addig ugrálnak körbe, amíg megveszed az új kocsit, meg a kötelező szervizeket letolod, egyébként üdv MO.-on
Ismerősnek nyár óta tart a garanciális ügyintézése, és csak 5ször kellett bemennie és otthagynia a kocsit emiatt...
A legjobb az volt, mikor leadta a kocsit (én hoztam el a márkaszervízből a srácot), láttam én is hova állt, és mikor visszamentünk délután, a kocsi ugyanott állt (furán parkolt le, ezért is volt egyértelmű h nem mentek ezek vele sehova, rá se néztek). Na ezt 2szer is eljátszották vele. Szánalmas egy szalon. Nekem is megmondták, hogy oké, megcsináljuk a javítást a kocsidra, de garancia nincs rá, h jó lesz utána, nem törik el az az alkatrész x napon belül, ÉS fixen kell fizetni náluk talán 20ezer Ft-os átvizsgálási díjat, "h felmérjék" a kocsit, hiába mész konkrét hibával h ez van és ez van, ezt csinálják meg.
Új autó vásárlása miatt ajánlom, de arra bármelyik bmw szalon megteszi ahol sok autó ácsorog, az már más kérdés, hogy hol adják a legtöbb kedvezményt, mert esélyes, hogy nekem pl. ott, ahol korábban is vettük (győrben).Szóval egy belülről rothadó alma az egész hely. Persze nem csak ez a hely, a többi sem kóser, ezért járok én is ezredeshez
-
Skimaster
senior tag
válasz bulikavagyok #39617 üzenetére
Tipikusan kívül minden csecse,rendkívül színvonalas,de ami az ügyfélnek igazán lényeges,hogy fullos kiszolgálást kapjon az autója,ott már sok a baj!Én is hallottam biztos forrásból durva sztorikat.Az árat elkérik vastagon,de messze vannak attól,amit az ember vár egy BMW-től.
Kapsz egy ipadet még várakozol...vicces.[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
válasz bulikavagyok #39678 üzenetére
Igen. Ilyen értéknél, már jobban megéri magadnak megkeresni kint egy jót, vagy megbízni valakit némi pénzért (becsületesnepper pl), hogy vadássza le a kiszemeltet.
-
Mauzes
addikt
válasz bulikavagyok #39678 üzenetére
Ez mit jelent, hogy áfacsalt, hogyan működik?
-
Gsx-rr
veterán
válasz bulikavagyok #39686 üzenetére
Semmi hatranyod nem szarmazik belole! Johiszemu vevo vagy! Ne beszeljunk butasagogat. Ilyen erovel az Import autok 99 szazalekat lefoglaltak volna
-
lali81
tag
válasz bulikavagyok #39686 üzenetére
én úgy tudom, hogy a kereskedők nem írják a nevükre az adásvételit, hanem lekopizzák, és a kinti vevő lesz az eladó, miközben ők meg cégnéven megvették, áfát meg itthon már nem fizetnek.
Tehát aki itthon megveszi tőlük, az nem is tőlük veszi meg hanem a kinti eladótól.
Ezek a cégek persze főleg cégtől veszik (ált bejáratott ügyfélként) nem magánszemélytől, de tök mindegyis mert megsemmisítik az iratot.
Németnek is tökmindegy kiveszi meg csak szabaduljon az autótól. Magamnak párat már behoztam de szinte mindenki akart valamit ügyeskedni, írjam át a címem, ne az legyen az összeg, tökmindegy, szóval nemcsak a magyarokkal van baj.[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz bulikavagyok #39835 üzenetére
A BMW sportulese iszonyat jo, de kell hozza a derektamasz. Es igen, nagyobb embereknek nem a legjobb, a hattamla, az ulolap is szuk, de mellette vegig tartja a labad, eleg hosszu. En igaz nem vagyok magas, viszont a hatam es foleg a vallam szeles, mindig ugy ultem a sportulesben anno, mint akit satuba fogtak. De kenyelmes volt, imadtam, csak megszokast igenyelt. Persze kanyarokban nem is fenyegetett a veszely, hogy kipottyanok.
FIREBLADE78: A BMW alap ulesei csapnivaloak, meg a 7er -ben is. Szvsz alsobb kategoriakban kulonb uleseket raktak az autoba, mint mondjuk egy flottas F10 -be. Persze itt jon az, hogy ennek oka is van, azert van ket upgrade -elesi lehetoseg. Csak akkor is kicsit gaz, hogy az alap ules ennyire rossz, foleg, ha egy Volvobol ulsz at.
Baratom hetvegen jott velunk kirandulni. Nem egy BMW parti, de szereti a 35D -t, es szerintem hetvegen beleesett az ulesekbe. Egesz uton azt hallgattam, hogy olyan, mintha valaki a tenyereben tartana. 204cm, 120kg a srac, de meg ot is elnyeli az ules, bar nem olyan szeles, mint en. Nekem is az a kedvencem az autoban, kb. el sem tudnam kepzelni, hogy valaki megvette ezt alap ulessel, mikor az M Packet araert kapott volna egy wellness -t.
Egyebkent miert nem szeretitek a Hankook gumit? Joval olcsobb, mint az osszes tobbi premium brand, es nem sokkal tud kevesebbet.
negro: A sima F1 nem volt jo, de ez az Asymmetric 3, ami a forumtarsnak is van, nagyon adja. All around a legjobb az osszes kozott, vizen talan alapbol a legjobb, foleg fekteszten. Es tudtommal nem is kopik ugy, mint egy Conti.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz bulikavagyok #39837 üzenetére
Elotte E92 volt, sportulesekkel, azert tudom, mi lehet a gondod. Nem nagy embereknek csinaljak a sportulest BMW-eknel. Kicsit jatszani kell vele, es jo lesz az. En 2500km egyhuzamban torteno levezetese utan is ugy szalltam ki az autobol, mintha nem is ultem volna 28 orat benne.... Alapbol kemenyre vannak tomve az ulesek, ami az elejen fura, de a kesobbiekben belattam, hogy jobb ez igy.
Lehet vagy tul kozel, vagy tul tavol ulsz a pedaloktol. Nalam az volt a gond.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
cOxeR
Ármester
válasz bulikavagyok #40004 üzenetére
420d cabrio elado?
-
cOxeR
Ármester
válasz bulikavagyok #40007 üzenetére
Mire jó ez? Ez hol éri meg neked? Mindegy, ezt a logikát nem fogom érteni úgy se.
Én kocsit használni veszek, az nem max 1 év...
Ez megint a sok fos lelakott kocsihoz vezető út úgy érzem, de ne legyen igazam. -
cOxeR
Ármester
válasz bulikavagyok #40012 üzenetére
többnyire nem ez a tapasztalat, de legyen így.
-
Gsx-rr
veterán
válasz bulikavagyok #40012 üzenetére
Akinek van 10-15 millioja autora,akkor siman megoldhato ,hogy evente csereli az autojat mindenfele veszteseg nelkul.
-
Gsx-rr
veterán
válasz bulikavagyok #40015 üzenetére
Roppant egyszeru! Aki nettoban tud autot venni es meg kedvezmenye is van pl keszleten levo uj auto vasarlasanal az 1 eves koraban meg siman el tudja adni az autot veszteseg nelkul.
-
-v-
addikt
válasz bulikavagyok #40746 üzenetére
Még belegondolni is szédítő, hogy mennyi szakértő, mérnök dolgozik azon,
hogy a gariidőt épp kibírják, de utána egy percet se többet
-
Anaren91
senior tag
válasz bulikavagyok #58913 üzenetére
Nekem elvileg ilyen a bőrözés a kocsiba: Upholstery: Leather "Dakota"/trüffel-braun (LCTE), inkább világos barnás mint elefántcsont, de am én is állandóan farmerban vagyok, semmi nem látszik rajta. Pár havonta átmegyek rajta bőrtisztítóval, meg ápolóval és annyi.
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
Ck.
addikt
válasz bulikavagyok #58913 üzenetére
Nekem a fekete öltöny nadrág fogta be mindössze néhány nap után, bármennyire is szeretem a világos belsőt, az F10 után visszaváltottam a sötét ülésekre. Kevésbé vidám ugyan, de legalább én az vagyok, hogy nem kell minden hétvégén ganézni. A kidörzsölődés is sokkal jobban látszódik a világos bőrön.
-
nagyúr
válasz bulikavagyok #59722 üzenetére
Ment PÜ
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
FIREBLADE78
addikt
válasz bulikavagyok #59776 üzenetére
Akkor kapják be a fa
Miért adod el a 3ast? Kurva szép[ Szerkesztve ]
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
FIREBLADE78
addikt
válasz bulikavagyok #59784 üzenetére
Értelek. De ez megéri neked? Mekkora szokott lenne az értékvesztés? Lízingelsz vagy önerő?
Ha elfogy az akksi,akkor mennyire vagy megelégedve a motor teljesítményével?[ Szerkesztve ]
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
Carlytoo
senior tag
válasz bulikavagyok #59804 üzenetére
Szerintem az nem normális, h a töltőre csatlakoztatva jelzi, h mikor lesz 100%-ra töltve, és később kitolja ezt az időpontot.
Dehogynem. Ez teljesen normális, sőt. Az akkumulátort akkor terheled igazán, ha hagyod teljesen lemerülni, vagy pikk-pakk 100%-ra töltöd. Veszít az élettartamából. Ha újabb iphone-od van az is ezt csinálja. Az én Xiaomim is."No sacrifice is too great, no treachery too small" - Inquisitor Horst
-
CharlieDrop
veterán
válasz bulikavagyok #59807 üzenetére
Akkor gurulj be vele szervizbe
Velünk lehet vitázni, hogy ez jó-e vagy se, de se jobb, se rosszabb nem lesz tőle semmi sem.[ Szerkesztve ]
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Carlytoo
senior tag
válasz bulikavagyok #59807 üzenetére
Majd jön hozzáértő és megmondja. Szerintem nincs vele baj.
De ha már: a telefonod akkumulátorát szerintem ne hasonlítsd az autókban lévőhöz.
Miért mihez hasonlítsam? Egy hadronütköztetőhöz?
[ Szerkesztve ]
"No sacrifice is too great, no treachery too small" - Inquisitor Horst
-
nagyúr
válasz bulikavagyok #59804 üzenetére
Amint nem fog esni igyekszem róla lőni pár minőséginek mondott kaputelefonos képet
Most reggel is nyafogta a ráfutásos hibát, de aztán minden jelzés eltűnik róla, lehet zavarja, hogy 2 centire van elől a garázs vége?
Menet közben most nem dobott semmit. Viszont elég hamar elfogy ez a 25-30kmImádom, csendes, nyugis.
Köszönöm a válaszokat mindenkinek! Tesztelgetjük majd a töltést, egyelőre csak itthon tudom, oszlopkábelem még nincs.
De:
- Iphone SE 2020 nem megy sehogy se az android auto, nem tudom ennek mi lenne feltétele (se kábel se wireless)
- A screen mirror csak álló autónál megy, vezetés közben az "én érdekemben kikapcsolja", milyen kedvesSzóval megoldások kellenének, hogy valami real time navit nézhessek a kijelzőn, mert a város ma halál volt.
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Carlytoo
senior tag
válasz bulikavagyok #59811 üzenetére
Majd akkor veszek eCar-t, ha a lítium akkumulátoroknál kitalálnak egy sokkal jobbat!
Mély fájdalommal tudatom, hogy erre nulla az esély! A lítium két okból is nagyszerű akku alapanyag: részint ez a legkönnyebb fém, ami vezeti az áramot; - Szintén onnan
"A grafén csodálatos anyag, és különösen csodálatos, mint akkumulátor alapanyag" - mondta Chip Breitenkamp, polimer tudós, a NanoGraf grafén akkumulátor fejlesztő vállalat üzletfejlesztési alelnöke. “A technika gyorsabban töltheti fel az akkumulátorokat, és hatékonyabban vezetheti el a hőt. Ennek messzire vezető következményei vannak.” - Forrás
Ha nem haragszol nem olvasnám tovább az e-car hülyeségeit."No sacrifice is too great, no treachery too small" - Inquisitor Horst
-
Carlytoo
senior tag
válasz bulikavagyok #59813 üzenetére
Erről egyébként elég sokat lehetne dumálni, de nem akarom szétoffolni a topikot. Félre pedig ne érts. Lehet, hogy neked van igazad, de azért megpróbálok érvelni az álláspontod ellen, aztán ha látom ,hogy a te érveid erősebbek, akkor csak nyertem, mert gyarapodott a tudásom.
"No sacrifice is too great, no treachery too small" - Inquisitor Horst
-
nagyúr
válasz bulikavagyok #60321 üzenetére
A 10A nem a max áram. Én azon töltöm, és gyakran visszavesz a teljesítményből.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
KAMELOT
titán
válasz bulikavagyok #60323 üzenetére
Miéer utcán töltöd mikor otthon van áramod?
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest