Hirdetés
- Minden hónapban vettem egy sorsjegyet 1 éven át! (2024)
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Még mindig itt tartunk jelenleg...
- Asszociációs játék. :)
- Drive! - Az utolsó gurulás idén a Quadrifoglio-val
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Grand Theft Auto V - Látványosságok és érdekességek tárháza egy helyen!
- Szólánc.
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Digitális Állampolgárság Program
-
LOGOUT.hu
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
kardkovacsi
senior tag
válasz bulikavagyok #75915 üzenetére
Ezért már elviselnéd a töltőn várakozást is
-
kardkovacsi
senior tag
válasz bulikavagyok #75900 üzenetére
Szerencsére pont infrastruktúra terén hatalmas előrelépés volt ebben az évben (Brumi küldte is a linket). BMW charging szűrés 100 kW+-ra, az M1, M7, M4-en teljesül a 30-40 kilométerenként egy töltő. A többiek kicsit szellősebbek, ott is van sok töltő de pl. az M3-nál eléggé Budapest közelébe koncentrálódnak, meg a városokba mint Miskolc, Debrecen. Más kérdés, hogy drága a töltés és most már BMW kártyával is az lesz.
De nyilván másnak más a kompromisszum mentesség. 200-al nem lehet tekerni az tény, mondjuk az enyém nem is tud annyit
-
kardkovacsi
senior tag
válasz bulikavagyok #75882 üzenetére
A fő probléma, hogy az elmúlt néhány évben rengeteg gyártó azért, hogy legyen villanyos modellje de ne legyen drága se ilyen erősen kompromisszumos villanyautókat gyártott. Én azt szoktam mondani szedánban 80, SUV-ban meg 100 kWh körül van az élhető autó, ami gyakorlatilag kompromisszum mentes. Ebből jönnek a szopások, hogy sok közelében sincs ennek. Ott az iX3, tök jó X3 villanyban, erre beleraktak egy 74 nettós akkumulátort. Ugyanígy a kisebbik iX a 4-es abban is valami 70-es akkumulátor van, a nagyobbik az fasza, 105 nettó, i4 élmény, csak az meg drága. Ezért mindenki a kicsit veszi meg és jön a csalódás. Haverod is így járt szerintem az Q4-el. iX3-at pl. én se vettem volna sosem. de egy ismerős i4-ről váltott iX eDrive50-re és mondta, hogy hatótáv, töltési idő minden ugyanaz mintha az i4-e lenne csak jóval többe került az autó
Pluginhoz nem hasonlítanám, ott a villany hajtás messze nem olyan hatékony mint az i4-ben, mert az elektromos motornak kis helyen kell elférnie a váltóházban, illetve ott van mögötte egy teljes bolygóműves váltó ami ugyancsak rontja a hatásfokot. Ezen felül az i4-ben hőszivattyú van, a pluginekben meg ohmos fűtés. Azoknak télen a hatótávja nagyon beesik emiatt.
Benzinesben plugint vettem anno, szóval ott se jártam sokat benzinkútra, de bevallom fel sem merült nem villanyt venni. Szerencsére, mert utána változtattak a törvényen.
Én csak az idő részére akartam rávilágítani, hogy én nem érzem ezt egyáltalán problémának, de az tény nagyobb szervezést igényel még.A töltés elég erőteljesen javul, már vissza se kell rá térni, mert ott van az Ionity mindkét oldalon Gelejnél (egyik át van adva a másik szerintem még idén át lesz). Mellette ott van a TEA 200-as töltője is mindkét oldalt több darab, meg a Shell Recharge töltők.
-
brumi1024
veterán
válasz bulikavagyok #75891 üzenetére
Aljan van egy terkep, azon eleg jol latszanak az uj pontok. En Tiszafuredre jarok rendszeresen, most addig van 2 db 100kW Shell tolto Hatvannal (szeptember-november kozt nem mukodtek ), Hort elott kicsivel van oldalankent 2-2 Tea (elvileg 175-os, gyakorlatilag egyedul sem tudtam 75-nel gyorsabban tolteni rajta, es az is ugralt), illetve Fuzesabonynal Bp iranyaban a Molnal van egyetlen 50-es. Ehhez kepest az erkezo 14 db 150-es csak Fuzesabonyig nagy fejlodes.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz bulikavagyok #75886 üzenetére
-
Shadowbull
addikt
válasz bulikavagyok #75886 üzenetére
Papíron tényleg nehéz, de én azért azt javaslom, próbálj ki egyet.
https://marharepaszerint.blogspot.com
-
brumi1024
veterán
válasz bulikavagyok #75882 üzenetére
Magyarorszag keleti reszen kifejezetten rossz jelenleg a toltohelyzet, mondjuk ez rovid hataridon belul jelentosen javul, jovo ev elejere eleg sok gyorstoltot atadnak. De az tovabbra is igaz, hogy nem mindegy milyen autot valasztasz, a Q4 ilyen szempontbol hatranyos, a range teszteken sem remekel.
-
Shadowbull
addikt
válasz bulikavagyok #75882 üzenetére
"A mild hybrid még oké!"
Jó a PHEV is, van egy csomó előnye.
https://marharepaszerint.blogspot.com
-
CharlieDrop
veterán
válasz bulikavagyok #75882 üzenetére
Egyetértek. Én is elsősorban BP és környékére keresek, minden másra ott van a mégbüdösebb dízel.
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Shadowbull
addikt
válasz bulikavagyok #75878 üzenetére
"nem engedik el teljesen a tisztán belsőégésű vonalat"
Amíg lehet, lesz belsőégésű motoros M a kínálatban. Hogy ez milyen formában, tisztán ICE, MHEV, PHEV, azt a piaci szabályok és a kereslet dönti el. De szorgalmasan fejlesztjük ezeket is.
https://marharepaszerint.blogspot.com
-
kardkovacsi
senior tag
válasz bulikavagyok #75875 üzenetére
Inkább úgy fogalmaznék a régebbi modellek esetén ennek van valóság alapja, amikor egy i3-as 40-es aksival jött. Egy i4 esetén én ezt egyáltalán nem érzem problémának. Nyilván van olyan eset, aki mondjuk gyakran jár egy Magyarország-Svájc távot annak lehet nyűg, nekem nem az. Általában a mosdó több mint amennyi a töltés. Pont tegnap lett meg az első 10e kilométert. Eddig töltésre olyan 45 percet vártam összesen, ha leszámítom azokat az eseteket amikor úgyis megálltunk volna akkor marad kb. 20 perc. Egy sima benyás 440i-t tankolnék 500 kilométerenként, fogdosni a büdös pisztolyt, sorba állni, baszakodni, minden egyes alkalommal számlát kérni a könyvelésbe. Nekem az sokkal nagyobb nyűg mint ez.
[ Szerkesztve ]
-
Shadowbull
addikt
válasz bulikavagyok #75875 üzenetére
"Szerintem a legtöbb mérnöknek is csak púp lehet a hátán ez a projekt."
Mivel a videóban megszólalók nagy részét személyesen is ismerem, bizton állíthatom hogy nem így van. Mérnöki szemmel ez baromi izgalmas dolog, sokkal izgalmasabb mint egy X-edik belsőégésű típus.
Már nyilvános az info, hogy ezzel párhuzamosan lesz belsőégésű M3 is.
https://marharepaszerint.blogspot.com
-
kardkovacsi
senior tag
válasz bulikavagyok #75804 üzenetére
Ezen én is meglepődtem, de utána járva a teszteknek mostanában a téliek halkabbak mint a nyáriak. Nekem egy Michelin Primacy 4 került le és egy Bridgestone Blizzak 6 ment fel télinek és a téli halkabb nálam is.
-
brumi1024
veterán
válasz bulikavagyok #75802 üzenetére
Utolsó hívások menü is csak a HUD-on jelenik meg.
-
brumi1024
veterán
válasz bulikavagyok #75755 üzenetére
Teljesen ertheto okokbol csokken a manualis autok szama, napi hasznalatra en is azt valasztanam (sot, kozlekedni meg jobb ha nincs is valto ), de vannak modellek, amikbol nem is gondolkoznek automataban, pl MX5, GR86, Mustang, 718, 911, stb.
Szerk.: illetve ahol felmerul a CVT ott tuti kozelebe se mennek az automatanak, attol az emberiseg elleni buntettol kiraz a hideg
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz bulikavagyok #75752 üzenetére
Szerintem nem egyertelmu, hogy az automata josaga miatt nem valasztjak a manualisat. Csaloka az M3-nal nezi a kezi/automata aranyt, mert nem egy checkbox az extralistan a manualis valto. Touring kell? Nincs manualis valto. xDrive kell? Szinten nincs. Kell barmi a Competition csomagbol, esetleg nem a csokkentett teljesitmenyu es nyomateku S58 kell? Szinten ugrott a manualis valto. Nem segit a helyzeten, hogy jo kapcsolasi erzetu manualis valtoval szerelt BMW-t en meg nem vezettem, az utobbi par generacioban szerintem nem talaltak el ezt.
Emellett M3/M4-et jellemzoen dailynek valasztanak a vevok, mert specifikus sportautonak van jobb valasztas ennyiert, es olcsobban is. Egy masik statisztika: USA-ban az elozo 911 GT-k 70%-at manualis valtoval valasztottak a userek, pedig a PDK univerzalisabban kedvelt, mint az M-ekben megoszto ZF 8HP.
[ Szerkesztve ]
-
opr
nagyúr
válasz bulikavagyok #75752 üzenetére
Hat, attol fugg. Elso autonak? Yapp.
Viszont ha jatszos masodik autot akarnek venni, amit tenyleg akkor veszek elo, amikor elvezni akarom a vezetest, akkor csak manualis johetne szoba nekem. De mivel ez kb az utolso utani prioritas a jelenlegi anyagi es elethelyzetben, szerintem mire erre sor kerulne, mar valszeg nem azon fogok gondolkodni, hogy vegyek-e sportos masodik autot, hanem hogy egyaltalan jo otlet-e meg ilyen ven szaroskent vezetnem.Ful: Amugy ha lehetne, konkretan kiszerelnem az 520d-bol a fuleket. Meg sport modot is osszesen ketszer latott az auto, ebbol egyszer egy elozes volt, egyszer meg azert, hogy kiprobaljam, mit tud ez, meg vasarlas utan.
A fulek meg azert zavarnak, mert hosszu utakon neha szeretem pihentetni a kezem ugy, hogy a tenyerem pihen a kormany kullojen, de ebben nem tudom, mert ott a hulye ful. Mar vagy 50-szer biztos belevagtam az ujjaimat azokba a szarokba.[ Szerkesztve ]
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
opr
nagyúr
válasz bulikavagyok #75750 üzenetére
Micu: Volt belole ez is, az is. Hala egnek az esetek 90%-ban kezivel vettek.
M4: Biztos vagyok benne, hogy ebben teljesen igazad van, az nagyon mas kavehaz. Hasonlo kategoriaban meg nem is ultem, nemhogy vezessem, ugyhogy ebben inkabb siman hiszek neked."Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
KAMELOT
titán
válasz bulikavagyok #75747 üzenetére
Nekem is van fül, de nem használom, még a rádiót sem
Van sima meg sport mode. Ennyi.V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
opr
nagyúr
válasz bulikavagyok #75747 üzenetére
Nekem is, csak nem akkor, ha automata. Vezettem sportos automatát, a három kiemelkedő (bár nagyon más szempontokból) egy micu evo (VIII talán), meg egy gs450h, meg egyszer egy v8-as e osztály. Mind baromi jó kocsi, csak máshogy. De a fülcincálgatás élményben nem igazán összehasonlítható egy manuális váltóval. Egy sima 1.2-es swiftben is jobb váltani, mint egy v8-as automatában egy kormányfület meghúzni. Utóbbi számomra teljesen steril, abszolút élmény mentes valami. Kb annyit ad, mint a porszívón tekerni egyet a "mennyire szívjak" potméteren.
Vezetni ettől még mindegyik kocsit baromi jó volt, és igazából csak az evo volt az, ahol tényleg sokat rontott az élményen az automata. De olyanról, hogy váltás öröme egy automata kocsinál nem lehet beszélni szerintem.
[ Szerkesztve ]
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
opr
nagyúr
válasz bulikavagyok #75743 üzenetére
Ok, ez igy papiron leirva vegulis igaz, csak epp nem korrekt szerintem.
Marmint, gyorsanmenes szempontbol de, de hogy a valtas oromehez semmi koze a fulcincalgatasnak, az biztos. Nincs jatek a fordulatszammal, nincs jatek a kuplunggal, nincs heel-toe, ugy meg megis mi a francnak akarnek magamnak valtogatni? Akkor pakolgassa csak magat es kesz.
A fuleknek szvsz annyi az ertelme, hogy elozes elott meg tudod nyomni a motorbogeto gombot, aztan nem kell varni arra, hogy gondolkozzon az univerzum nagy igazsagairol a valto a gyorsulas elott, hanem ki tudsz loni."Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
brumi1024
veterán
válasz bulikavagyok #75682 üzenetére
Megszokas utan szerintem is teljesen rendben van a 8, a 8.5 meg pont annyit nyult hozza, hogy nekem utana mar nem hianyzik a 7, szerintem ez (gombok nelkul is) jobban kezelheto.
-
kardkovacsi
senior tag
válasz bulikavagyok #75684 üzenetére
Ja, nekem is úgy megy. Megvettem a legrövidebb 30 centis kábelt, hogy ne kelljen tekergetni és úgy tökéletes.
-
nagyúr
válasz bulikavagyok #75684 üzenetére
Kábellel tök jó.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
kardkovacsi
senior tag
válasz bulikavagyok #75682 üzenetére
Az alapvetű probléma, hogy az Apple Carplay iszonyatosan hajtja a telefont, mert hatalmas a kijelző. Ez már magában nagyon melegítené és akkor ott van még a wireless charger ami ugyancsak alapból melegíti a telefont. Szóval ez nem teljesen a BMW sara, egyszerűen ez ilyen. Annyi, hogy tehettek volna bele egy nagyobb teljesítményű töltőt.
-
Mauzes
addikt
válasz bulikavagyok #75663 üzenetére
A kormányon nincs gomb neked? Nekem 330e-ben van egy "média forrás lista" gomb jobb oldalon a görgő alatt. Arra kattintva feljön, hogy rádió vagy android auto. A görgővel pedig feljebb görgetek és rányomok a görgőre. Ez technikailag nem egy kattintás, de mivel a kormányon van, ez gyorsabb és kényelmesebb.
-
kardkovacsi
senior tag
válasz bulikavagyok #75677 üzenetére
Ha egy extrát megbántam az a wireless charger. Értelmetlen. Ha megy a Carplay és tölt a telefon túlmelegszik. Szerencsére a könyöktámasz tartójában van egy usb-c én oda szoktam bedugni az autót és max az asszony tölt (bár ez rossz szó rá inkább szinten tart) az induktívon.
A poén láttam már olyat a neten, hogy valaki egy MagSafe töltőt applikált oda, valami 3D nyomtatással csinált neki tartót. Az jobban működött. -
brumi1024
veterán
válasz bulikavagyok #75668 üzenetére
AA-t nem használtam még, szóval nem tudom, de CarPlay-nél nincs gondom. A vezetéknélküli töltő az nem sok mindenre jó, igen.
Rádió-média váltás: én is a gyorsgombot mondanám, de azt se vettem volna észre, ha az előző 4 autómban nem működött a rádió, sosem próbáltam őket.
-
kardkovacsi
senior tag
válasz bulikavagyok #75668 üzenetére
Én spotifyt használok csak, rádiót nem nagyon. Nekem 8,5-ös oprendszer van az autómon.
Tedd be gyors gombok közé. Rámész az apps részre és megkeresed a rádiót. Lenyomva tartod az ujjad rajta és akkor felajánlja, hogy beteszi a gyors elérés közé.Utána meg a leggyorsabb elérés, ha az idrive kontroller felfelé döntöd, erre megjelenik a gyors gombok tára és ott klikkelsz egyet a rádióra amit előtte betettél oda.
Sajnos ez a gombok nélküli világ néha idegesítő. Nekem pl. a belső keringetésre kéne gomb. Erre a gyors gombos elérésre is véletlenül jöttem rá, mármint arra, hogy az iDrive-al is elő lehet gyorsan csalni, mert különben fent arra a vékonyka vonalra kell nyomni ami olyan pici, hogy képtelenség eltalálni elsőre.
-
Shadowbull
addikt
válasz bulikavagyok #75663 üzenetére
1. Nem kell szervizbe menni szoftverfrissítésre, full OTA az autó.
2. A kapcsolódási probléma egyáltalán nem biztos hogy az autó sara. A mobilgyártók és a különféle appok programozói néha szarnak az iparági szabványokra.https://marharepaszerint.blogspot.com
-
aliali
csendes tag
válasz bulikavagyok #73785 üzenetére
Város.
9-10-11
Minnel messzebb annál keveset fogyaszt
Ment végig a klíma.
És meglepően gyors és pontos az automatikus parkolás 👍, bél város a dugó ban is.
De múlt kor mentem vele 1 km, szomszéd hazban.
18 liter írt, szerintem az nem igazi mérés.
De ha van kedved gyere, egyszer kiporobalni 👍.[ Szerkesztve ]
Nem magyar bocsánat az esetleges írási hibáimért
-
CharlieDrop
veterán
válasz bulikavagyok #73785 üzenetére
Tankolással mérted, vagy a board hazudik?
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
kardkovacsi
senior tag
válasz bulikavagyok #73787 üzenetére
A 330e-re se lehet panasz ilyen szempontból. Amikor 2 éve mentünk Horvátországba akkor 1800 kilométeren (aminek a 85-90%-a autópálya volt 130-al) evett 6,2 litert.
-
brumi1024
veterán
válasz bulikavagyok #73785 üzenetére
Egyébként nagyon úgy tűnik, h fogyasztásban a BMW a legjobb a német prémiumok közül.
Hat o az, aki legkevesbe hanyagolta el a belsoegesu vonalat. Plusz a B58 szerintem egy remekul sikerult motor, jol fogyaszt, kellemes a karaktere, panasz sincs ra sok.
-
aliali
csendes tag
válasz bulikavagyok #73772 üzenetére
Neked milyan autód van?
Perce most városban próbálok, Budapest.
De a youtube ban is láttam több felhasználói rendes( nem reklám) , teszt hogy ennyit fogyaszt.Nem magyar bocsánat az esetleges írási hibáimért
-
aliali
csendes tag
válasz bulikavagyok #73758 üzenetére
Van benne egy 48 V mild-hybrid technology, lehet hogy az segít neki,
Nem magyar bocsánat az esetleges írási hibáimért
-
nincsnév007
őstag
válasz bulikavagyok #73748 üzenetére
ezt én is hallottam már, meg vettem kék fehér sörnyitót is Münchenben de érdekes mert a logó történelem is a múzeum legelején van rögtön ahol egy kis betekintés a repülős múltjukba, így rögtön erre gondol az ember. De ettől fügetlen én is úgy mondom hogy inkább egy propeller legyen a kormányon mint egy khmm tudjuk...
[ Szerkesztve ]
-
chess001
aktív tag
válasz bulikavagyok #73748 üzenetére
A motor akkor is jó ;P
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
aliali
csendes tag
válasz bulikavagyok #73645 üzenetére
Még nincs az autó, jövőhéten kapok.
Sima 95? Vagy prémium?.
bármelyik kútról
Tényleg mindegy? Agip, Auchan?
Addig dízel autóm volt.Nem magyar bocsánat az esetleges írási hibáimért
-
Mauzes
addikt
válasz bulikavagyok #73242 üzenetére
G21, úgyhogy pont releváns az infód. Érdekes, amit írsz, nem gondoltam volna, hogy felére eshet vissza a hidegben, mivel full EV-k "csak" olyan 20-30% között vesztenek nagy hidegben hőszivattyú nélkül. Persze ha jobban belegondolok, valamennyire logikus, mivel a fűtés energiaigénye meg a hideg akkus hatékonytalanság valószínűleg jóval többet vesz el egy 10 kwh akksiból, mint egy 60-asból.
Viszont nekem még nincs saját tapasztalat valójában, pár napja használom és eddig egyetlen egyszer töltöttem fel.
[ Szerkesztve ]
-
oliwire
őstag
válasz bulikavagyok #72334 üzenetére
Köszönöm szépen! igen, ő már nem feltétlen csak a külső miatt döntene egy BMW mellett, amióta a gyerek megvan Külsőre nagyon bejön neki, de ülni hátul azt mondta, hogy még a Ford Focus is kényelmesebb volt
-
Shadowbull
addikt
válasz bulikavagyok #72334 üzenetére
Alváz?
Amúgy a kínai hosszított hármasra épül.
https://marharepaszerint.blogspot.com
-
vedini
őstag
válasz bulikavagyok #70954 üzenetére
+1 ha nagyon faradt vagyok en is mindig bekapcsolom, jovoheten lesz 1100+ km utazasom, tuti hasznalni fogom
workworkwork...
-
KAMELOT
titán
válasz bulikavagyok #64382 üzenetére
Te most azért veszed a kocsit, hogy használd vagy azért, hogy tárold aztán majd eladod évek múlva? 22 év alatt ment 73k km-t? Ezt el is hiszed?
Japánból hozott lengyelben átbuherált kocsi. Olyan műszerfalat teszek neked bele amilyet akarsz, annyi km-el amennyivel akarsz.
Úgy jött ide az RS6 hogy 2016 technika és olcsóbb mint ez!
Én megértem, hogy valakik ezzel foglalkoznak, de 70k kérni ezért az kicsit sok!Sok japán importos kocsi van fent mobile-n, ami bal kormányos. Sőt japán videókban is látni, hogy S merciket és 7-es bömbiket bal kormánnyal veszik.
kenguru99: Múltkor azt is elmondta egy videóban mennyibe kerül behozni egy kocsit németből. 1500-2000€
JObban megéri ha egy céggel hozatod be aki kiküld egy kamiont és hoz haza egyszerre 6 kocsit. Nálunk vna ilyen 900€ + természetesen a kocsi regisztrációs díja + biztosítás. Így megspórolsz sokat. Ja és mindent elintéznek neked. Te csak mész a kulcsért és rendszámmal együtt átveszed a kocsit.[ Szerkesztve ]
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
kenguru99
senior tag
válasz bulikavagyok #64382 üzenetére
"Azt nem értem, h ha japán piacos miért nem jobb kormányos?"
Japánban menőnek számít balkormányos autóval járni. Az autókra pedig elmebeteg módon képesek vigyázni. A becsületesnepper vegyik videójában is szerepelt már ilyen japánból importált bmw.
[ Szerkesztve ]
-
H.Ezredes
őstag
válasz bulikavagyok #64368 üzenetére
Gyári előírás szerint 2 olajcserénként kell levegőszűrőt cserélni. Magyarul 4 év vagy / ~60E Km ( Ez lehet akár már 50E Km ha "csak" 25 ezrenként kéri az autó az olajcserét... )
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz bulikavagyok #64366 üzenetére
Csak motorolaj / olajszűrő és pollenszűrő volt cserélve. ( levegőszűrő sem pedig hát fontos lenne.... )
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz bulikavagyok #64363 üzenetére
Ha az alvázszámot megmondod akkor én a gyári rendszerből megmondom...
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz bulikavagyok #64355 üzenetére
Majdnem ugyan az a típus csak mégsem... Pl Gyári pollenszűrőnél 3-5 ös között 27K különbség van. Annyival drágább az 5-ös szériába a gyári pollenszűrő pl..... Na itt már is van 27K difi a 3-5-ös között. Meg a 123 ezerbe konkrétan mi volt benne ????? Mi van bepipálva ,hogy mik lettek kicserélve ?
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
FIREBLADE78
addikt
válasz bulikavagyok #64355 üzenetére
Egy szinttel drágább a munkadíj az 5-ösnek. Legalábbis nálunk ki van rakva egy tábla,3-4 kategória van. Természetesen az x a legdrágább
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
nagyúr
válasz bulikavagyok #64348 üzenetére
De rendszám meg volt adva. Az egyiknél már voltam párszor, Wallisnál még nem, de ők jobbak lennének csupán azért, mert közelebb vannak.
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
válasz bulikavagyok #64346 üzenetére
Azt se kaptak
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
FIREBLADE78
addikt
válasz bulikavagyok #63895 üzenetére
Amit látok az utcán. Nem benneteket fikázok! Az ilyen embereknek feltűnési viszketeksége lehet. Pl múlt héten vagy előtte látott idősebb pár az újabb mx5-ben.
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
FIREBLADE78
addikt
válasz bulikavagyok #63849 üzenetére
206cc, nem sokszor volt lenyitva . Igaz nem az enyém volt.
5-10 fokban sapkában,sálban,kabátban fagyoskodni,hogy mutassuk mekkora májer vagyok az nem cinkes? kinek miMacbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
Gsx-rr
veterán
válasz bulikavagyok #63860 üzenetére
Idom nincs ra sajnos.
De lehet megbizok valakit vele, I3-ra is lassan kell inditanom a keresest.Meg ha jol tudom van valami kis kulombseg a motornal is Amerikai verziban bar lehet tevedek.
Most is szivok egy 1000 forintos vizcsovel egy Amerika Piacos Ford-al.
Ugyanaz a motor mint az F150 de egesz europaban nincs hozza.[ Szerkesztve ]
-
Gsx-rr
veterán
válasz bulikavagyok #63857 üzenetére
Egesz evben ennek vagyok kiteve igaz tegnap is hosszujjuban voltam a hajon. Tehat en ettol nem tartok, de ahogy irtam a legkellemesebb reggel es estefele volt, de ha egesz nap maszkaltam nem
Huzgaltam le fel a tetot, meg autopalyan se.
A szelfogoval felhuzott ablaknal siman jo volt 140-140-el.3 eve nekialltam keresgelni de 3 millioert is csak hulladekok voltak itthon.
Iden ha lesz valami szep 330 akkor belefogok ujra.Egyszeruen fulig ert a szam minden reggel mikor beleultem es elindultam lehuzott tetovel, egyik autom se adta ezt vissza.
[ Szerkesztve ]
-
Gsx-rr
veterán
válasz bulikavagyok #63852 üzenetére
Kinek mi,én pl imádtam nyáron a 40 fokban is ,nem értem abban mi a gáz?Van aki bírja és szereti a meleget,pl én. Motorozni se kellemes 40 fokban beöltözve mégis tele vannak az utak.
10 fokban sehogy se jó kabriózni,a legjobbak a nyári esték szerintem
a kabrió nem a 4 évszakos országok igazi tere,nekem itt is lenne ,csak a sok kéregető és ablakmosó miatt nem veszek. Most azért stílusosan kabriót foglaltam Miamiba(pár hét és megyek át) szépe lenne ha felhúzná ott mindenki a tetőt.Ott pl rengeteg Sligshot van nagyon népszerű tető sincs rajtuk.
Nekem még álmom ,hogy vegyek újra egy E46-ot ,pár éve megint nekifutottam de 1 normális alapot se találtam. A képen csak a garázsba álltam be, poénnak készült.
Több díjat elhozott Bmw találkozókon,kiváncsi lennék mi lehet vele.
[ Szerkesztve ]
-
Gsx-rr
veterán
válasz bulikavagyok #63849 üzenetére
Nemeteknel sokan nyomjak hidegben is a kabriot, bar ujjabb modellekkel ahol van nyakfutes
Nekem volt,hidegben sehogy sem kellemes sot! Kell oda legalabb a 18-20 fok, meg szelfogoval is.Boltozve meg sapkaban szerintem is gaz.
-
kardkovacsi
senior tag
válasz bulikavagyok #63731 üzenetére
Gondolom valami német támogatásra lőtték be ezt az árat. Attól függetlenül nem lesz az rossz tuning alap 5-6 évesen
-
kardkovacsi
senior tag
válasz bulikavagyok #63727 üzenetére
Nem tudom az M340i mellett labdába tudna-e rúgni. Azért csak nehezebb 150-200 kilóval.
Ellenkező irányba mentek, 320e-t csináltak, de itthon nem lehet kapni. Németeknél van egy csavarra a 330e-vel megegyező verzió, csak 6500 euróval olcsóbb mint a 330e. -
kardkovacsi
senior tag
válasz bulikavagyok #63709 üzenetére
Ezek az e verziók mind nagyon jó tuning alapok. Egyrészt a motorjukban is van még kraft rendesen amit ki lehet hozni belőlük, másrészt meg anno, gondolom azért, hogy a többi 330-nál ne legyenek erősebbek a rendszer teljesítmény (ICE+villany) le van korlátozva. Ott a váltó amiből egy fajta van és 750 NM bír ki közben meg 400 NM a max jelenleg. Szóval van hely hova pumpálni őket.
Én is nézegettem, de kicowboykodtam én már magam fiatal koromban. Még szerencse, hogy akkoriban nem volt minden autóban meg kézben kamera tuti állandóan yardon lett volna jelenésem.
Azok a szép idők amikor bemondtad, hogy valami rokon vezette az autót és el is volt intézve. -
nagyúr
válasz bulikavagyok #63706 üzenetére
Na zajlik az élet, mi lesz az új? 4-es vagy valami más?
Nem tudom igazából akarok-e húzást, a 6 sec is durva itt városban...
Egy nagyobb akku jobban kéne[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
kardkovacsi
senior tag
válasz bulikavagyok #63644 üzenetére
Csak ebben nincs benne a kisteherautó üzletág is? Mert egy Vitot is személyautónak adnak el, meg az összes csalós 3,5 tonnás, megerősített rugókkal szerelt, kisbuszt amibe 7 tonnát is beleraknak.
-
kardkovacsi
senior tag
válasz bulikavagyok #63642 üzenetére
Akkor dobj össze egy PHEV-et , nem hiszem hogy sokat el fognak adni belőle bár biztos vannak ilyen hardcore Merci rajongók akik megveszik. De itthon a BMW sokkal erősebb mint a Merci, több szalonjuk is van és ha jól emlékszem többet is adnak el.
Régen mi volt? Akkor is ekkora különbségek voltak? Amikor én néztem pár éve akkor még csak ilyen 5-10%-al került többe a Merci. Az új C osztályánál szálltak el az árak? -
kardkovacsi
senior tag
válasz bulikavagyok #63636 üzenetére
Csak láttad a C Merci árát, totál elszakadt a BMW-től. BMW-ből amit összerakok 21M-ből az a Mercinél 26-27M környékén van. Az egy jó 20%, de az alapárban is kb. ekkora a különbség.
[ Szerkesztve ]
-
kardkovacsi
senior tag
válasz bulikavagyok #63636 üzenetére
Bevallom a Skodát, a Mercit és az Audit vettem alapul, mert ott van szedán.Azokban mindben nagyobb van. De még a BMW 230e-ben is nagyobb van
Azért van egy ki trükk a bimmernél, nagyon kis a reserved capacity azaz a nettó nagyon közel van a bruttóhoz. Ki tudja ennek nem lesz-e hátránya.
Idén júliusban kezdik el gyártani a G20 LCI-t, de az első pletykák szerint a hajtáslánc nem fog most változni, szóval valószínű, hogy nem jön nagyobb akkumulátor. Remélem tévedek[ Szerkesztve ]
-
TaaT
nagyúr
válasz bulikavagyok #62517 üzenetére
Én optimista vagyok (és egyidős a terminátorral), szal szerintem igen.
Give them hell Ukraine!
-
TaaT
nagyúr
válasz bulikavagyok #62515 üzenetére
Költői túlzással éltem, de igen.
Mondjuk amennyire ráfeküdtek a témára a tudósok, akár valami használható is kisülhet belőlük egyszer majd.Give them hell Ukraine!
-
hhenry
őstag
válasz bulikavagyok #62488 üzenetére
Helló! Ha esetleg tudnál róla mesélni,minden érdekelne
-
nagyúr
válasz bulikavagyok #61618 üzenetére
Kifogom próbálni holnap.
Kíváncsi vagyok ezt nem-e csak a Tied tudja az újabb rendszere miatt.Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
válasz bulikavagyok #61616 üzenetére
Azaz ilyenkor ha 100-ra lövöm be, és annyin is van, akkor ott hibridezni fog? Vagy 80-80, stb?
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Ck.
addikt
válasz bulikavagyok #61449 üzenetére
Tudtommal az ország déli és keleti része már nem osztrák maxxmotiont kap, hanem itthon pancsoltat.
-
FIREBLADE78
addikt
válasz bulikavagyok #61120 üzenetére
Ez milyen cikk? Milyen gyártó? Pl ilyen villám tököm töltők Szegeden nincsenek. Cora mellett van tesla töltő,ami nem opció csak nekik illetve Mo-ban az is korlátozva van ( vicc kategória). Ahogy írták ezek annak valóak akik otthon tudják tölteni. A nagy városban lakók nagyobb része lakásban lakik és garázsuk sincs,tölteni sem tudják.
Dacia spring viszont jó próbálkozás. Habár én 3 misinél többet nem adnék érte. Biciklivel jobban gyorsulok,mint azzal kis túlzással.
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
KAMELOT
titán
válasz bulikavagyok #60795 üzenetére
Nekem is tetszik az F10 M-packet csak hát árban ugyan ott van mint egy 7-es és abból több jön velem szemben az utcán + nekem az kicsi!
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
Gsx-rr
veterán
válasz bulikavagyok #60795 üzenetére
En is azt gondolom a 3-as szeria minden evjarattol fuggetlenul valahogy idottalobb forma.
Nekem pl a 7-es nagyon hamar kioregszik.[ Szerkesztve ]
-
bandi0000
nagyúr
válasz bulikavagyok #60776 üzenetére
Igazából én sem bmw ben gondolkodtam, csak valahogy szembejött ez az E90 széria és nagyon tetszik, illetve elérhető áron is van, és kb beleszerettem :D
Nem tudom, igazából mindenki mást mond, a tény az, hogy kb az 1/3-a benzines a bmw-nek, de amúgy a 318/320 at is néztem, aztán a végén lehet egyik sem lesz, hanem valami mêg korszerűbbet kell keresni
Xbox One: bandymnc
-
bandi0000
nagyúr
válasz bulikavagyok #60773 üzenetére
Na jah én is pont ettől tartok, ugye BP is szigorít, EU is, bár nem hinném, hogy 4-5 êvnêl tovàbb megtartanám
1.5 milkára gondoltam első körben, aztán persze nem hajt a tatár csak a vérem :D (Mostani Fastra elég nyugdíjas jármű :D, bár üzembiztos )
Jah am idén már nem lesz belőle semmi, jövőre tervezek, mert mint mondtam eléggé gyanús, hogy váltok melóhelyet, és lehet ingàzni kell
[ Szerkesztve ]
Xbox One: bandymnc
-
bandi0000
nagyúr
válasz bulikavagyok #60769 üzenetére
Nem feltétlen, ha visszaolvasol, akkor az 1.8 at néztem a fogyasztás miatt, nem versenyezni akarok, a nagy német hármasból(audi,merci,bmw) inkább ezt pártolom, és mikor máskor lehetne beleugrani egy ilyenbe mint most, míg nincs család, és ha kicsit többet kellene rá költeni, nem fogom szívni a fogam
Benzinest hajtok most, és a nyomaték miatt és persze a fogyasztás miatt gondolkodok a dízelen, mert ha olyan napom van, hogy kicsit jobban nyomnám akkor ne kelljen 13 literes fogyasztás maitt aggódni
Xbox One: bandymnc
-
Ck.
addikt
válasz bulikavagyok #60769 üzenetére
Ha csak a csaj része a cél, oda egy 14i is bőven megteszi. Magasról tesznek a gyorsulásra, nem érdeklik őket sem a lovak, sem a nyúlmókusok. Örök hiba, ha valaki ezzel akar bevágódni, amikor beülnek mellé…leszarják.
[ Szerkesztve ]
-
cOxeR
Ármester
válasz bulikavagyok #60394 üzenetére
Mert nem teljesen elektromos, másra van méretezve kompresszor, nem mindegy, hogy 10kw vagy 29kw mint nálam. Amúgy ha mellette állsz nem ennyire hangos, mást vesz fel a telefon mint amilyen valójában.
-
KAMELOT
titán
válasz bulikavagyok #60326 üzenetére
Már értem akkor!
Másik kiégett kocsi [link]
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
KAMELOT
titán
válasz bulikavagyok #60323 üzenetére
Miéer utcán töltöd mikor otthon van áramod?
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
nagyúr
válasz bulikavagyok #60321 üzenetére
A 10A nem a max áram. Én azon töltöm, és gyakran visszavesz a teljesítményből.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Carlytoo
senior tag
válasz bulikavagyok #59813 üzenetére
Erről egyébként elég sokat lehetne dumálni, de nem akarom szétoffolni a topikot. Félre pedig ne érts. Lehet, hogy neked van igazad, de azért megpróbálok érvelni az álláspontod ellen, aztán ha látom ,hogy a te érveid erősebbek, akkor csak nyertem, mert gyarapodott a tudásom.
"No sacrifice is too great, no treachery too small" - Inquisitor Horst
-
Carlytoo
senior tag
válasz bulikavagyok #59811 üzenetére
Majd akkor veszek eCar-t, ha a lítium akkumulátoroknál kitalálnak egy sokkal jobbat!
Mély fájdalommal tudatom, hogy erre nulla az esély! A lítium két okból is nagyszerű akku alapanyag: részint ez a legkönnyebb fém, ami vezeti az áramot; - Szintén onnan
"A grafén csodálatos anyag, és különösen csodálatos, mint akkumulátor alapanyag" - mondta Chip Breitenkamp, polimer tudós, a NanoGraf grafén akkumulátor fejlesztő vállalat üzletfejlesztési alelnöke. “A technika gyorsabban töltheti fel az akkumulátorokat, és hatékonyabban vezetheti el a hőt. Ennek messzire vezető következményei vannak.” - Forrás
Ha nem haragszol nem olvasnám tovább az e-car hülyeségeit."No sacrifice is too great, no treachery too small" - Inquisitor Horst
-
nagyúr
válasz bulikavagyok #59804 üzenetére
Amint nem fog esni igyekszem róla lőni pár minőséginek mondott kaputelefonos képet
Most reggel is nyafogta a ráfutásos hibát, de aztán minden jelzés eltűnik róla, lehet zavarja, hogy 2 centire van elől a garázs vége?
Menet közben most nem dobott semmit. Viszont elég hamar elfogy ez a 25-30kmImádom, csendes, nyugis.
Köszönöm a válaszokat mindenkinek! Tesztelgetjük majd a töltést, egyelőre csak itthon tudom, oszlopkábelem még nincs.
De:
- Iphone SE 2020 nem megy sehogy se az android auto, nem tudom ennek mi lenne feltétele (se kábel se wireless)
- A screen mirror csak álló autónál megy, vezetés közben az "én érdekemben kikapcsolja", milyen kedvesSzóval megoldások kellenének, hogy valami real time navit nézhessek a kijelzőn, mert a város ma halál volt.
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Carlytoo
senior tag
válasz bulikavagyok #59807 üzenetére
Majd jön hozzáértő és megmondja. Szerintem nincs vele baj.
De ha már: a telefonod akkumulátorát szerintem ne hasonlítsd az autókban lévőhöz.
Miért mihez hasonlítsam? Egy hadronütköztetőhöz?
[ Szerkesztve ]
"No sacrifice is too great, no treachery too small" - Inquisitor Horst
-
CharlieDrop
veterán
válasz bulikavagyok #59807 üzenetére
Akkor gurulj be vele szervizbe
Velünk lehet vitázni, hogy ez jó-e vagy se, de se jobb, se rosszabb nem lesz tőle semmi sem.[ Szerkesztve ]
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Carlytoo
senior tag
válasz bulikavagyok #59804 üzenetére
Szerintem az nem normális, h a töltőre csatlakoztatva jelzi, h mikor lesz 100%-ra töltve, és később kitolja ezt az időpontot.
Dehogynem. Ez teljesen normális, sőt. Az akkumulátort akkor terheled igazán, ha hagyod teljesen lemerülni, vagy pikk-pakk 100%-ra töltöd. Veszít az élettartamából. Ha újabb iphone-od van az is ezt csinálja. Az én Xiaomim is."No sacrifice is too great, no treachery too small" - Inquisitor Horst
-
FIREBLADE78
addikt
válasz bulikavagyok #59784 üzenetére
Értelek. De ez megéri neked? Mekkora szokott lenne az értékvesztés? Lízingelsz vagy önerő?
Ha elfogy az akksi,akkor mennyire vagy megelégedve a motor teljesítményével?[ Szerkesztve ]
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
FIREBLADE78
addikt
válasz bulikavagyok #59776 üzenetére
Akkor kapják be a fa
Miért adod el a 3ast? Kurva szép[ Szerkesztve ]
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
nagyúr
válasz bulikavagyok #59722 üzenetére
Ment PÜ
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Ck.
addikt
válasz bulikavagyok #58913 üzenetére
Nekem a fekete öltöny nadrág fogta be mindössze néhány nap után, bármennyire is szeretem a világos belsőt, az F10 után visszaváltottam a sötét ülésekre. Kevésbé vidám ugyan, de legalább én az vagyok, hogy nem kell minden hétvégén ganézni. A kidörzsölődés is sokkal jobban látszódik a világos bőrön.
-
Anaren91
senior tag
válasz bulikavagyok #58913 üzenetére
Nekem elvileg ilyen a bőrözés a kocsiba: Upholstery: Leather "Dakota"/trüffel-braun (LCTE), inkább világos barnás mint elefántcsont, de am én is állandóan farmerban vagyok, semmi nem látszik rajta. Pár havonta átmegyek rajta bőrtisztítóval, meg ápolóval és annyi.
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
-v-
addikt
válasz bulikavagyok #40746 üzenetére
Még belegondolni is szédítő, hogy mennyi szakértő, mérnök dolgozik azon,
hogy a gariidőt épp kibírják, de utána egy percet se többet
-
Gsx-rr
veterán
válasz bulikavagyok #40015 üzenetére
Roppant egyszeru! Aki nettoban tud autot venni es meg kedvezmenye is van pl keszleten levo uj auto vasarlasanal az 1 eves koraban meg siman el tudja adni az autot veszteseg nelkul.
-
Gsx-rr
veterán
válasz bulikavagyok #40012 üzenetére
Akinek van 10-15 millioja autora,akkor siman megoldhato ,hogy evente csereli az autojat mindenfele veszteseg nelkul.
-
cOxeR
Ármester
válasz bulikavagyok #40012 üzenetére
többnyire nem ez a tapasztalat, de legyen így.
-
cOxeR
Ármester
válasz bulikavagyok #40007 üzenetére
Mire jó ez? Ez hol éri meg neked? Mindegy, ezt a logikát nem fogom érteni úgy se.
Én kocsit használni veszek, az nem max 1 év...
Ez megint a sok fos lelakott kocsihoz vezető út úgy érzem, de ne legyen igazam. -
cOxeR
Ármester
válasz bulikavagyok #40004 üzenetére
420d cabrio elado?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Eredeti játékok OFF topik
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- PlayStation 5
- BestBuy topik
- Path of Exile 2
- Ukrajnai háború
- Minden hónapban vettem egy sorsjegyet 1 éven át! (2024)
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest