Hirdetés
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Bestx: Budget DIY eGPU USB4/Thunderbolt csatlakozással – egy mining VGA új élete.
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- arden: Új robotos magazin építése – 1. rész: Miért hagytam ott a WordPresst?
- arden: Önjavító szoftver (Healing Agent) koncepció és demó
- bacsis: Támogassááá', hogy ingyenesek maradhassúúúúnk!!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
bibi55
tag
Nem is várom, hogy működjön, csak maga a kormány legyen aránylag egészséges, még ha kopott is.
Ez szerinted jó lehet? Volkswagen Lupo kormány. KÉP
Ha nem, vajon újabb Polo kormányokat bele lehet applikálni?
7zap szerint ezekben az autókban van még hasonló, ezért is kerestem a Lupo-ra. De szerintem nem pont ugyanaz amit találtam.
-
-
bibi55
tag
Sziasztok!
A VW Polo Classic 100 1.6 1997-es autóban a napokban vettem észre (miután levettem a bőr kormányvédőt), hogy "puha" lett a gumi, valószínűleg elengedte több helyen a tapadást a benne lévő fémhez, így ha markolom akkor forg rajta. A kérdésem az lenne, hogy 4 küllős légzsákos kormányt be lehet-e szerelni a jelenlegi 3 küllős, nem légzsákos helyett? Vagy újabb kormányt lehet-e bele rakni? Vagy lehetséges valami nem gyári kormányt venni bele?
Esetleg tudtok-e valami megoldást erre a gumi problémára... Mert olvastam olyat külföldi fórumokon, hogy fúrjak bele pár lyukat hátul és nyomjak bele bőven ragasztót, stb...
Ilyen jelenleg benne a kormánykerék (internetes kép):
-
embe
nagyúr
válasz
molnarpeter #493 üzenetére
Gondoltam kitakarítom azt is. Megelőzés.
-
von toth
tag
Sziasztok véleményt szeretnék kérni három opcióról. Egy ignis 1.3-at tervezek lecserélni az alábbi verziókra. Nyilván tapasztalatokat gyűjtök és ezért érdeklődöm mi a vélemény ezekről;
1. opció dacia 1.6 114 LE (valami nissan motor) duster
2. opció dacia (1.2 tce) duster
3. opció dacia sandero (0.9 motor)
4. új ignis
Ezeket ha mákom van újonnan, ha nem pár évesen szeretném megvenni. Melyik javallott, melyik kerülendő?
kösz
-
embe
nagyúr
Sziasztok!
MK3-as Focusnál hol kell keresni a klíma kondenzvíz kivezető csövet? Lecsekkolnám nincs-e benne dugulás... -
seger
addikt
Kis segítség kellene!
Adott egy espace 1.9dci! Turbó nyomás lassan épül fel. Ha pl 2500-as fordulat körül tartom menet közben, egyszercsak megjöny a nyomás.
Pontosabban próbálok fogalmazni. Elindulok, nyorsul a kocsi, de valami érdekes zaj hallható, és a fogyasztás is magasabb. Pl 3.-ba tartom 2500-as fordulaton, kis idő elteltével a zaj megszűnik és elkezd húzni az autó, a fogyasztás meg elkezd csökkenni. Hangja nagyon szép és csendes. Turbó újítva lett, a jelenség előtte is volt!
Mi okozhatja? Légtömegmérő? Esetleg vákum szabályzó? Renaultba volt gyári gépen, próvaúton is voltunk, de csak ennyit mondtak, hogy lassan épül fel a turbónyomás! Porlasztó korrekcióra azt mondták elég jó!
Nincs semmi tárolt hiba. Légtömegmérő sem. Szakadt vezetéket sem jelzett.
Valakinek ötlete?
Köszi! -
Peti78
őstag
Üdv Szakik!
410 ezer km után felmerült a kérdés, hogy érdemes-e kimosni a motorblokkot. Mármint belülről. Milyen veszélyeket rejt magában a művelet?
-
#42007296
törölt tag
Sziasztok !
Segítséget szeretnék kérni régebbi Suzuki Swift 1.3 fékrendszerével kapcsolatban. (Legalábbis szerintem a fékrendszerhez kapcsolódik)
Benéztem a motortérbe és láttam h egy cső lóg láttam azt is hogy hol lehet a helye szerintem, de annyira el volt koszolódva amire rá kell dugni, hogy szerintem akár egy éve is úgy lehetett már és nem vettem észre semmi hibát.
Mellékelek 2 képet hogy mire is gondolok.Az első ábrán a 19 pontnál csatlakozott az egyik kiálló csőhöz (jobb oldali)
A második ábrán a 6-os fölött van az a 3 cső , abból indul ki az a cső aminek a másik vége lecsúszott.Vigyem szerelőhöz, vagy elég ha visszadugom ? Mi hiba okozója lehet ez ?
Elnézést, de analfabéta vagyok ezekhez a dolgokhoz.
Köszönettel:
Rhcspsz -
-Solt-
veterán
Nem biztos, hogy kihagy, csak a hangja és a járása olyan mint amikor nem megy egy henger, aztán ez egy nagyobb gázadás után amikor visszaáll alapjáratra akkor megszűnik egy ideig. A szép az, hogy nem mindig csinálja, illetve kizárólag alapjáraton jelentkezik a probléma.
Igen, common rail! [link]
-
Mágus2
Közösségépítő
Le kell vágni. Nem fog lejönni.
Nem tudom flexel hogy fogsz beférni az anyához, hogy ne vágj bele a kerékagyba.
Lángvágóra gondoltam.
-Solt- Ha kihagy egy henger, nem biztos hogy a diagon látni fogod. max. a fordulat ingadozást. Milyen üzemanyagrendszerrel van a sprinter? CR?
-
-Solt-
veterán
Ha már diagnosztika... a BT-s kütyük közül van valami amit érdemes megvenni?
Van egy CDI Sprinterem ami véletlenszerűen alapjáraton elkezd úgy csinálni mintha egy henger nem menne, de ahányszor beviszem diagnosztikára természetesen nem produkálja ezt, tárolt hiba pedig nincs benne. 2006-s, elég butuska még ilyen szempontból. Arra gondoltam, hogy folyamatosan figyelném az értékeket, hátha elcsípem, hogy mi változik amikor produkálja ezt a jelenséget...
-
jjohn
aktív tag
Sziasztok!
Kérdésem lenne Citroen Zx hátsótengelyen az anya csapágy csere után meg lett húzva és egy ponton pattant egyet és csak forog, le sem jön és meg sem szorít, pedig máskor is ilyen erővel lett meghúzva. Hogy lehetne leszedni ezt az anyát?Gondolom megszakadt benne a menet.Köszi a választ, ha tud valaki segíteni.
-
embe
nagyúr
Sziasztok!
Autó: Ford Focus 2013, 1,6tdci, digit klímaHibajelenség: Ha belső levegő keringetésre állítom, utána vagy 15-20 mp. múlva kikapcsol.
Lezár mert hallani, illetve azt is amikor kikapcsol.Mi lehet a hiba oka? Forscannel meg lehet nézni a hibát? A flap motor tesztelhető valamivel?
Hol van ez beépítve?Köszi a válaszokat előre is!
-
Peti78
őstag
válasz
molnarpeter #467 üzenetére
Sok Volvo-ja van bontásra, szerintem áttett volna egyet, ha lenne. Nem beszélve arról, hogy a bontott is ki tudja milyen állapotban van. + ha más a hiba, annak is odavág. Ugyanez a gondom az újjal is, mert kifizetem azt is, ha tuti jó lesz utána jó sokáig.
(#468) Mágus2 Fogalmam sincs. Kényes ez a terület, mert én laikus vagyok. Ha elkezdek neki ötletelni, akkor mit okoskodok én. Vagy rávágja, hogy annak nincs köze ehhez, akkor meg kussolok, mert ő tudja. Kérdeztem tőle amikor bevittem most a kocsit, hogy legyen új? Nem, jó a felújított. Na mondom, jó, legyen. Egyébként azt mondja, nem szokott gond lenni ezekkel, a benzineseknél meg pláne nem. Ha ő tanácstalan, én mi legyek? Romon vagyok.
Másik szerelővel majdnem ugyanezt játszottuk el a lambdaszondával. Kérdezte, hogy új, vagy bontott? Hát ha jó a bontott, legyen az. Nem volt jó. Olvasgattam, tájékozódtam, kérdeztem, mi basza tönkre a lambdaszondát. A válasz, hogy semmi, elromlik. Na ekkor vettem újat, jó lett.
Most az asszony 1.4 es Astrájával járok, a komfortérzetem a nullán, de az legalább beindul
-
Peti78
őstag
Hát a szerelo elmondása alapjan minden ki volt benne cserelve, és bár persze van, de kicsinek tartom a valószínűséget hogy akik ebből elnek kétszer is szarul csinaljanak meg valamit. Ezért kezd gyanús lenni a dolog, hogy a hiba máshol keresendő. De nyilván ő a szakember, nem en, és kizarolag volvokat csinál nagyon régóta. De most azt lattam rajta, hogy tanácstalan
-
A volvót nem ismerem. De eddigi autóimnál (volt francia, olasz és német) két ok fordult elő. Az első az elöregedés miatti kopás. A második és egyben csak egyszer előforduló dolog a bendix kopása volt. Külső tényezőt ez utóbbinál tudok csak elképzelni, mert ha nem old amikor kell akkor a felpörgő motor úgy meghajtja mint Marika néni a Singert.
-
-
Peti78
őstag
Na Kedves Fórumtársak!
Két hónap alatt a második önindítómat eszi meg a dögvész. 2001 s60 t5 manual. Az autó 2017. májusától van nálam, januárban megadta magát az önindító, csak kocogtatással indult Tettünk bele egy felújítottat, az kb. 5 napot bírt. Február 14. napján az eredetit visszaraktuk felújítva. Ez Nőnap alkalmával halt ki. Legyetek már okosak, mondjatok valamit, mert szétb*asz az ideg! Mi okozhatja ezt?
Köszönöm!
-
nederlanden
senior tag
Nem tudom itt kerdeztem mar?!szoval az 1000cm3 manual 5 sebesseges vadonatuj vw polo-k hatramenet berakaskor reccseg a valto.Ha lenyomas majd felrehuzas utan megallunk 2-3masodpercre majd utana toljuk be nincs semmi hangja.Probaltak tobben is es szinte mindenkinel reccsent 10-bol 3-4-szer.szerintetek?
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
nederlanden #458 üzenetére
A ford ecoboost 250 000km-t, a többnek nincs tervezett élettartama.
-
nederlanden
senior tag
Sziasztok!Ezek az "uj" 1000cm3 3 hengeres turbos kis motorok mennyi km-t birhatnak kimeletes hasznalattal es kulonosen gondos karbantartassal??
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
belaazallat #456 üzenetére
Valami normális helyen kiszedetheted (pl duett), és gyári bontott alkatrésszel megpróbálhatod a távirányítót. Lopás ellen 4k egy biztosítás 1m-ig, nem tehetnék be másik riasztót
-
belaazallat
addikt
Üdv!
Van egy 18 éves autóm, amiben elromlott a riasztó, néha beriaszt, sziréna nem szól, viszont gyakran leszívja az aksit. Ezt cserélni szeretném cserélni. Milyen riasztót érdemes beletenni, illetve, ha csak egy központi zár vezérlőt tetetnék bele, abból milyet érdemes?
Köszi!
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
newman8929 #453 üzenetére
Nem. A fékrásegítőd szar, ha szuszog, ott szív falsot a motor.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
newman8929 #449 üzenetére
Ha a fent említett procedúra után is előjön a hiba, akkor szívósor tömítetlenség van, vagy kábelszakadás az ECU és az EGR vagy ECU és a MAP szenzor között.
Fékrásegítő nem sziszeg? Nem ingadozik az alapjárat, ha állsz a féken?
Új hozzászólás Aktív témák
- Csere-Beszámítás! Asus Számítógép PC Játékra! R5 1600X / GTX 1080 8GB / 32GB DDR4 / 256SSD + 2TB HDD
- Beszámítás! Oculus Rift virtuális valóság szemüveg garanciával hibátlan működéssel
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i3 10105F 8/16/32GB RAM RX 6500 XT 4GB GAMER PC termékbeszámítással
- iKing.Hu - Apple Watch Ultra 2 Titanium Szíjjal 49 mm Használt, újszerű
- BANKMENTES KAMATMENTES ASUS Vivobook 15 X1504ZA-BQ856W
Állásajánlatok
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest