Hirdetés

2024. május 1., szerda

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#529) Abu85 válasza Loha (#528) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Az input lagot én még egyetlen tesztben sem láttam, hogy mérték volna.
A FRAPS lényegtelen, mert az úgy sem méri a grafikus pipeline-on a működést. Ergo mindegy, hogy melyik AFR megoldást választják, mert a FRAPS eredménye a program és a D3D runtime közé ékelődik be és az alapján mér.
Mielőtt folytatnánk ezt jó lenne nem keverni a frame time-ot az input laggal. A két dolog nem egyezik. Az input lag ingadozásához nem kell CF vagy SLI. Az egy kártyánál is ingadozik. CF-nél jobban érződik, míg SLI-nél sokkal nagyobb a kiingás, mert konkrétan direkt késlelteti a frame számítását. Ez a frame smoothing alapvető hátránya, és pontosan ezért nem akarja az AMD kivenni a driverből az input lagra optimalizált AFR megoldást, mert sok multis júzernek ez jobban számít, mint a smoothing. Ez nyilván nagysebességű kamera nélkül nehezen mérhető dolog. A tesztekhez készítenek egy smoothing megoldást CF-hez, de már elmondták, hogy a mostani AFR lesz az alapértelmezett akkor is, mert erről jobbak a profi játékosok visszajelzései.

A monitoron látható képkockák szempontjából mindenki olyan helyzetben van, hogy 60 Hz mellett 60 képkockát lát. Ez a kártyák számától független dolog.

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.