- Nem adták oda a kisgyermeket a szülőknek, mert az anyja bicegett
- Használj te is európai terméket! 🇪🇺
- Star Wars KOTOR I és II Android és iOS ingyen + magyarítás felrakása
- Lamzu MAYA X gamer egér! Az egerek Lamborghinije.
- H110 és 10.gen comet lake?
- R.I.P. Aláírások
- Fűzzük össze a szavakat :)
- A szovjet és orosz űrhajózás múltja XXIV. rész
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- CTEK akkumulátor töltő és másolatai
Új hozzászólás Aktív témák
-
huskydog17
addikt
Assassin's Creed Shadows: PC & New-Gen Features Trailer
Brutál szép, eszméletlen jól néz ki a wind effect.
A játék az összes felskálázó és frame gen technikát támogatni fogja és mixelni is lehet majd azokat.
Az új Anvil motor RTGI-t és RT Reflection-t fog használni, ami opcionális lesz ugyan, viszont az úgynevezett hideout résznél kizárólag RT-t használ a játék, azaz ez a következő nagy AAA cím, ahol kikapcsolhatatlan RT lesz, még ha a játék csak egy kis szeletében is.
Az Ubi úgy, ahogy a Snowrop esetében is, az új Anvilben is egy szoftveres RT változatot használ, ha nincs jelen hardveres gyorsítás."Selective Raytracing: This mode uses raytracing only within the Hideout portion of the game. The reason behind this is that the Hideout allows extensive player customization at a level never seen before on Assassin's Creed. Because of that, we cannot use traditional, pre-calculated, global illumination techniques, and therefore need to adopt a real-time approach. In all other gameplay situations, such as in the open world, raytracing will not be used.
However, if your GPU does not support hardware raytracing, such as pre-RTX GPUs, we have developed our own solution to allow competent, yet older, GPUs to run Assassin's Creed Shadows. The game will use a proprietary software-based raytracing approach developed specifically for that. This was made to ensure Assassin's Creed Shadows remains accessible to as many players as possible."A felskálázó technikákból mindhármat szállítja a játék:
"AC Shadows supports all the upscaling technologies mentioned here. DLSS 3.7, FSR 3.1 and XeSS 2 are all supported for both upscaling and frame generation purposes. Our own Temporal AA solution is also available. Note that a mix and match approach is possible. You may select one technology to upscale while using a different technology for frame generation purposes."
Maximális RT mód:
"Extended Raytracing: This mode uses the hardware raytracing capabilities of the GPU to compute both real-time global illumination and reflections. This is the most extensive usage of raytracing."
A teljes FAQ blog a játék technikai igazgatójával itt olvasható, sok más érdekes technikai infót osztott meg, érdemes elolvasni.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Pontosan ekkor érkezik a One UI 7
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Tudományos Pandémia Klub
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- NBA és kosárlabda topic
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Windows 11
- Nem nőtt a Windows 11 hardverigénye
- Fotókiállítást tartott Xiaomi 15 Ultra a bemutató előtt
- Cyberpunk 2077
- További aktív témák...