Hirdetés
- Luck Dragon: Utazásra tervezve – Anker Zolo gallium-nitrid töltő
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- vrob: Az utolsó DOS játékok 1996 - 1997-ben, egy korszak lezárul
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- sziku69: Szólánc.
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Lenry: Melléképületblog - 4. rész - Kocsibeálló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
FLATRONW #40333 üzenetére
Nincs baja vele, ha az engine verziót a target RHI-vel használod. Vagy esetleg módosítod, hogy működjön az explicit parallel RHI. A Respawn nem módosította, illetve a fallback RHI-t használja. A 4.21 óta az UE4 target RHI-ja a VulkanRHI. Működik a fallback DX11, de már magát az RHI-t nem erre az API-ra írták. Ez jelentősen befolyásolja a feldolgozást, mert az Unreal Engine a 4.21 óta explicit parallel RHI-ra van optimalizálva, és fallback mellett ez nem használható.
Ugye itt nagy kérdés, hogy mi lesz, mert a The Outer Worlds is így jelent meg, de ott ugye kapásból mondták, hogy hoznak egy DirectX 12 módot később, amivel lesz explicit parallel RHI, amivel sokkal gyorsabban fut az Unreal Engine 4.21-es verziója.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest