Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz FLATRONW #40333 üzenetére

    Nincs baja vele, ha az engine verziót a target RHI-vel használod. Vagy esetleg módosítod, hogy működjön az explicit parallel RHI. A Respawn nem módosította, illetve a fallback RHI-t használja. A 4.21 óta az UE4 target RHI-ja a VulkanRHI. Működik a fallback DX11, de már magát az RHI-t nem erre az API-ra írták. Ez jelentősen befolyásolja a feldolgozást, mert az Unreal Engine a 4.21 óta explicit parallel RHI-ra van optimalizálva, és fallback mellett ez nem használható.

    Ugye itt nagy kérdés, hogy mi lesz, mert a The Outer Worlds is így jelent meg, de ott ugye kapásból mondták, hogy hoznak egy DirectX 12 módot később, amivel lesz explicit parallel RHI, amivel sokkal gyorsabban fut az Unreal Engine 4.21-es verziója.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés