- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Argos: Adjátok vissza a netet! - szeretnék elaludni!
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- MasterDeeJay: Alacsony fogyasztású házi szerver a korábbi projektekből összeépítve
- Geri Bátyó: Megint tahó voltam – SZEMÉLYISÉGFEJLŐDÉS
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- bambano: Bambanő háza tája
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Raymond #33525 üzenetére
Az FC2-nél használt fizikai implementációt már az FC3-nál kidobták. A miértje ennek annyi, hogy felesleges beleölni az erőforrást, amikor nem sok játékost érdekel. Egyébként nincs lényeges teljesítményigénye ezeknek. Régen a konzolokban lévőknél sokkal gyengébb processzorral megoldották, csak van egy fix idő- és pénzkereted az egész projektre, és alig tudod magát az alkalmazást befejezni a kiadásig, nemhogy még olyanokra költs, mint a törhető ágak, ésatöbbi. De hogy ez egy hardveres probléma lenne? Egyáltalán nem, hiszen kb. 10 évvel korábban is megoldottuk, az akkori jóval gyengébb hardvereken.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest