- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Geri Bátyó: Megint tahó voltam – SZEMÉLYISÉGFEJLŐDÉS
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Argos: Adjátok vissza a netet! - szeretnék elaludni!
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- sziku69: Szólánc.
- weiss: Logi MX Master 3S FW NEM frissítés
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- MasterDeeJay: Alacsony fogyasztású házi szerver a korábbi projektekből összeépítve
Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
TTomax #32147 üzenetére
Azért az OGL és a DX11 szimpla sebességbeli összehasonlítása nagyon nem szerencsés. Ezek API-k. Magukban nem hordoznak teljesítményt. Azt lehet maximum mondani, hogy x játék y API-n futó módja gyorsabb a z API-val elérhető módnál.
OpenGL 4-t egyébként jellemzően azért szoktak használni a fejlesztők, mert gyorsabb leképező írható rá, mint DX11-re. Rengeteg hasznos kiterjesztése van ugyanis az API-nak. Hogy ne menjünk messzire itt van példának a multi-draw indirect, ami nem kis fegyvertény, és ehhez hasonló koncepció csak a DX12-től van a Microsoftnál.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest