Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz #85552128 #26842 üzenetére

    Ezt én másképp látom. A BF1-nél jobb a PBR. Különösen a fémes felületeké. Az égboltban egyetértek, de abban a Mass Effect megkapta a Frostbite kísérleti rendszerét. Ez a BF1-ből hiányzott. Ebben tényleg jobb a Mass Effect, de másban nem.

    Az animáció és a mimika az egyes játékokban azért rossz, mert a régebbi Frostbite verzióknál nehéz volt bánni ezzel a modullal. A BF1-ben azért jó, mert kapott egy sokkal egyszerűbben kezelhető új pipeline-t, ami ráadásul sokkal jobb is. Sajnos ez nem igazán a munkamennyiség kérdése, illetve csak részben, sokkal inkább a felhasznált motorverzió animációs moduljának hiányossága.
    Haj megjelenítése dettó ugyanilyen probléma. Öreg a motorverzió.
    Ezeket sajnos nem nagyon tudják frissíteni, mert erre van meg a tartalom, így ezt a modult kell használni. Még a fejlesztés elején lehetett volna azt csinálni, hogy kooperációban dolgozik a Bioware a DICE-szal, és akkor esély lett volna a legújabb animációs modult használni.

Új hozzászólás Aktív témák