Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz #85552128 #18720 üzenetére

    Custom kellett volna oda. De annyira nehéz azt a hülye grafikont javítani, hogy úgy maradt.

    (#18721) oAcido: Itt nem gondolnak az időre a mérnökök. Egyszerűen a Mantle tesztelésénél látták, hogy az eddigi limitek leküzdésével milyen limitek keletkeznek a rendszerben. Ezek eddig is ott voltak, csak korábban beleütköztél egy erősebb limitbe, így minden mögötte lévő limit érdektelen volt. Nyilván a skálázhatóság múlik azon, hogy a felszínre került új limiteket kezeljék, emiatt került be az utasítás előbetöltés. Ennek igazából minden játékra van már hatása, csak lehet csekély és sok, és az egész beállításfüggő. Viszont a hardveresen kezelt probléma a fejlesztők életét egyszerűbbé teszi, mivel persze észreveszik, hogy hol keletkezik a rendszerben a limit, csak nem kritikus fontosságú tenni ellene, mert a Polaris hardveresen kezeli. Sokkal egyszerűbb egy cégnek azt közölni, hogy vegyél Polarist, mint azt, hogy beküldök pár mérnököt egy szobába, és egy év múlva jön a patch.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés