Hirdetés

2024. május 27., hétfő

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-05-07 20:29:43

LOGOUT.hu

Fórumtársak szimulátor komponenseinek/hardvereinek/játék preferenciájának táblázata és annak konklúziója GalaHU tollából.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#52519) JulesTS


JulesTS
őstag


Gain: a bázis erejétől függ, nekem DD1-el bőven elég a 35% CSL DD szerintem 60...100% között lehet jó.
Minimum force 0 (legfeljebb a fogaskerekeseknél érdemes pár százaléra felvenni)
Damper egyértelműen 0, csak elmossa elfedi a valódi részleteket. Legfeljebb csak akkor érdemes pár százalékot rakni rá, ha egyenesben nagy sebességnél kormánycsapkodás/oszcillálás van.
Dynamic damping 5Nm felett 100%, gyengébb bázisoknál lejebb lehet venni, hogy nagy sebességnél is legyen érezhető ereje.
Road effects izlés szerint (szerintem 25% elég)
Seer lock 0 fok (majd a végén leírom miért)

Driver beállítás:

Sen: autó szerint változó(majd a végén leírom miért)
FFB 100% (ACC Gain-t állítok FFB erősséghez)
FFS peak
NDP mint az ACC Damper, nem érdemes nagyra állítani, mert a részleteket eltünteti, max 10%
NFR szintén 0 ez is felesleges ellenállás ad a kormánynak, elfedi a részleteket.
NIN súlyt/lendületet ad a perecnek, legfeljebb pár százalékot érdemes adni, de inkább 0.
INT a szögletes FFB jelre rak burkoló görbét, kicsit kisimítja. 0..5 között maximum.
FEI 70...100 között, mennyire legyen élénk a szimulátor által adott FFB.
SPR DPR off. Csak Arcade játékoknál lehet rá szükség.

Fanalab profilok:


Minden autóhoz külön Fanalab profil Maurice profiljai felhasználásával ezek az enyémek: https://drive.google.com/file/d/1cwePk8CZ_WLURYeqhrHOuDc-BwQCfJLE/view?usp=drive_link

Ezek felhasználásához érdemes egy sajátot menteni és annak a fejlécét bemásolgatni ezekbe.
Ami miatt az ACC-nél minden autóhoz saját profilt használok, az a Steer lock.
Van aki azt ajánlja, hogy 1080 (vagy 900) legyen az ACC-ben és a driverben is (nem elég erősen ütközik fel a végállásban, könnyen toivább lehet tekerni a kormányt, de az ACC-ben már végálláson van), van aki driverben auto-ra (ugyanúgy nem ütközik fel határozottan), és van aki ugyanazt az ACC-ben és a driverben is mint ami az autó sajátja pl. Alpine 720 fok (ez se jó). Egyrészt nem pontosan ott fogja meg a korányt ahol kellene és nem annyira erősen, hogy határozottan érezni lehessen a végállást, ráadásul az utolsónál állítani kell az ACC-ben és a driverben is. Ha az ACC-ben 0 fokra vesszük, és a driverben meg annyira amekkora az autó valódi kormányszöge, akkor ott fogja meg ahol kell és határozottan megakad. Ezért van minden autóhoz külön profilom, plusz Maurice minden autóhoz megcsinálta a valós váltás led profilokat is (az újabb autóknál amihez nem volt profilja én másoltam meglévőből, ezeknél a led profil nem az igazi)...

Hosszas keresgetés, youtubberek videói és rengeteg állítgatás után neekem ezek az értékek jöttek be.

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.